scheelt ongeveer 200 berichtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef RayMania het volgende:
Sta ik nog bijna in die stomme Top 500 ook.
Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Mogguh op vakantie!
Post dan ook niet zo vaak door een slotje heenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef RayMania het volgende:
Sta ik nog bijna in die stomme Top 500 ook.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post dan ook niet zo vaak door een slotje heen![]()
Ja, kon de korte niet vindenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef venomsnake het volgende:
Die ja![]()
Dat is de langdurige versie zie ik.
Tot april 2008.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef toma het volgende:
tot wanneer moet je die excelsior avatar houden?
Dat excelsior van AZ zou winnen op de laatste speeldag.quote:
Alleen had Ray er natuurlijk nooit rekening mee gehouden dat PSV vervolgens kampioen zou worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat excelsior van AZ zou winnen op de laatste speeldag.
In het schoen op eet topic natuurlijk.
extra zuur dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen had Ray er natuurlijk nooit rekening mee gehouden dat PSV vervolgens kampioen zou worden.
Hij dacht, zo'n excelsior avatar heb ik er wel voor over als Ajax kampioen wordt.![]()
En uitkijken voor plassen, he VoreGquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Het mag wel eens goed weer worden! Nu aan de Oude Gracht of op de Neude gaan zitten is gewoon bagger.. Ik wil zon!
Van de week gewoon gerild van de kou op Neude. Drie keer van plaats gewisseld om in de zon te zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Het mag wel eens goed weer worden! Nu aan de Oude Gracht of op de Neude gaan zitten is gewoon bagger.. Ik wil zon!
Geen van oorsprong Utrechterquote:
Ireland?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Mogguh op vakantie!
We liepen over de Nachtegaalstraat en we moesten snel bij het bushokje schuilen van de Stadsschouwburg toen het echt begon te hozen. Dus we dachten, mwah dan pakken we gelijk een biertje bij Heerenplein, alleen waar de busbaan en de rijbaan zich gaan onderscheiden loopt het wat af. Gevolg ik ren in een plas van een paar cm diep en een paar uur later stond ik nog een keer in zo'n diepe plas bij de Janskerk. Het was een rampenplanquote:
Meldtquote:
Mij ook al hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef Bjoro het volgende:
wel lachen op Ned 3....alles in de regio Haarlem....alles komt bekent voor !
Pics?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ireland?
Hier dit weekend een verfweekend in het nieuwe huis.
vandaag nieuw keukenblok geplaatst (werk/eet eiland zeg maar), ziet er perfect uit
Kon wel eens een leuke wedstrijd worden. N Korea speelt best aardig dit toernooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:54 schreef borisz het volgende:
Argentinië - Noord Korea WK-20 op eurosport over een paar minuten
Nog geen tijd voor genomenquote:
ik wacht nog op de tourquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef DarkShine het volgende:
En er is ook nog de GP van Silverstone en Wimbledon.
Dat, zappend met de Avondetappequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef sjimz het volgende:
Ik ga lekker jouw vrouw mijn vrouw kijken met![]()
We zijn bij ons ook druk bezig met werven, maar voor sommige posities gaat dat niet echt makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
Om nog even op de vragen uit de vorige gesloten Hools terug te komen:
Ja, zeer veelzijdige job met allemaal leuke elementen erin.![]()
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Overmogguh op vakantie!
Ah, ik ben dus niet de enige die amper kan wachten tot ie opgezouten isquote:
Ik zit al dagen/weken af te tellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige die amper kan wachten tot ie opgezouten is
Wat ben je ineens afstandelijk naar M-M zeg!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit me bij Borisz aan
Dat lijkt alleen maar zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat ben je ineens afstandelijk naar M-M zeg!
Net breien ofniet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Aantrekken, afstoten, intrekken, binnenstoten
Je weet me te vinden als het gaat om communicatie-, marketing- of sales-functies.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef Eilanden het volgende:
We zijn bij ons ook druk bezig met werven, maar voor sommige posities gaat dat niet echt makkelijk
Wij keken ook even.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef sjimz het volgende:
Ik ga lekker jouw vrouw mijn vrouw kijken met![]()
Had het er net op msn met ec al overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij keken ook even.
Wat een aso's in die terugblik.
Een soort Tokkies in Engeland.![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Mogguh op vakantie!
Ik heb de vlag al klaar liggen om in top te hangen!quote:
We proberen het eerst zelf op te lossenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet me te vinden als het gaat om communicatie-, marketing- of sales-functies.
nog ergens live toevallig ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Zometeen de uitspraak in de zaak Floyd Landis.
Schuldig word die bevonden los ervan of die het wel of niet gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Zometeen de uitspraak in de zaak Floyd Landis.
Het is herfst!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Met de avondetappe is vanavond de zomer echt begonnen
Ik weet niet hoe laat de uitspraak is. Misschien op CNN.quote:
insteken, omslaan, doorhalen, af laten glijden tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Aantrekken, afstoten, intrekken, binnenstoten
Tong...thanxquote:
Ik was al netjes op tijd:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Bjoro het volgende:
heeee het is 07-07-07...iedereen van harte met de mascotte dus
in the nick of time...zouden de fransen zeggenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was al netjes op tijd:
Mascotte is 2 jaar!
Maar ook hier van harte Bjoro, B. en Maudje.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Pas op met harinkjes happen morgen:
http://www.ad.nl/haringtest/article1486988.ece
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef RayMania het volgende:
[..]De Friesen doen het op zich ook niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint.
.
Goeie reclame voor zo'n zaak zeg.
quote:Suggestie voor Blijdorp. Leg een dergelijke haring voor zijn kooi, Bokito zal achteruit deinzen en nooit meer de behoefte hebben om weg te lopen.
Die ene zaak in de haven, inmiddels vertrokken of failliet gegaan, Henk nog wat geloof ik. In dat grote gebouw met restaurant, aan de andere van de straat waar Waasdorp ook zit eens gewonnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
Het AD boycot blijkbaar alle plaatsen boven Amsterdam.
Geen Haarlem, Bloemendaal, Beverwijk, IJmuiden, Alkmaar Den Helder of wat voor bekende plaatsen om goede harinkjes te krijgen zijn in de test op genomen.
Ja, die was ook goed, maar inderdaad volgens mij failliet.quote:
Ik hoor dat een hele grote knal op de vloer, volgens mij is dat ECquote:
De F1 op Silverstone ook!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wimbledon ontbreekt in de TT.
Mn knie is blauw en mn ribben gekneusdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoor dat een hele grote knal op de vloer, volgens mij is dat EC![]()
Dat zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
Al Gore heeft volgens mij het praatje dat Bush een paar jaar terug over Irak deed gekopieerd en iets aangepast.
De hele wereld is oppervlakkig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maarja... die hele mileumaffia is oppervlakkig.
Mwuah, onder de aardkorst is gewoon niet zoveel te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De hele wereld is oppervlakkig.
Een heet bad nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mwuah, onder de aardkorst is gewoon niet zoveel te doen.
Kan je net zo goed naar de Hoogovens hier. Scheelt reistijdquote:
Zit het kraagje lekker?quote:
Aansteker nodig?quote:
quote:
Hmm dat was gister op Studio Sportquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wil je best uitlachen, maar ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:
Nou er was zo gisteravond op Studio Sport iets met de stiepel of zoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:31 schreef dndiek het volgende:
Ik snap het ook niet hoor
Heb je zo'n rare stiepel dat we je uit moeten lachen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
[..]
Nou er was zo gisteravond op Studio Sport iets met de stiepel of zo. Ik zoek het wel even op
.
Pipeloi!quote:
Borisz blijf van het account van Vaduz afquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je zo'n rare stiepel dat we je uit moeten lachen?
Goeiemiddag mensen!
Lach ik me tot 14.00 uur in m'n hol.
Waar ga je happen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef sjimz het volgende:
Vanavond eerst uit eten en daarna een pokertoernooitje![]()
Heerlijk zo'n vrij weekend
Wij gaan op de nieuwezijds naar een Argentijn!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar ga je happen?
Wij gaan straks in zo'n 'gezellige' tent in de buurt van de Arena/HMH even wat te eten scoren en vast een beetje indrinken.
Goed gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Borisz blijf van het account van Vaduz af![]()
Was het een hard gelach?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je zo'n rare stiepel dat we je uit moeten lachen?
Goeiemiddag mensen!
Lach ik me tot 14.00 uur in m'n hol.
quote:Op Vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreeft Gert het volgende:
Ik ben net bij de Albert Heijn hier op de hoek geweest. Ik heb niks gekocht, maar wel een zak borrelnootjes opengescheurd en half leeggestrooid (ik wilde de héle zak doen, maar er kwam net iemand aan).
Morgen ga ik mijn duim in gebakjes drukken, en wat pakken met koek vermorzelen zodat ze onverkoopbaar worden.
Zondag zullen er ineens diepvriesproducten "op onverklaarbare wijze" tussen de wasmiddelen liggen.
En zo zal er elke dag een aktie zijn, net zolang tot de boycot wordt opgeheven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga morgen met m'n vingers de letters DGK in taarten drukken, dan zal het belletje wel gaan rinkelen.
Ik roep hierbij iedereen die deze boycot ondersteunt, op om hetzelfde te doen, of om op een andere manier de letters DGK ergens achter te laten in de winkels van Albert fokking Heijn.
Dan zullen ze zich wel achter de oren gaan krabben!
quote:Goed idee.
Eén dag waarop we allemaal toeslaan.
Al betekent dit niet dat er daarvoor en daarna niets zal gebeuren. Het is denk ik een goede taktiek om voortdurend TERROR toe te passen. We moeten ze geen lucht geven. De gevolgen van de boycot moeten dagelijks op de agenda van de directie in Zaanstad komen te staan.
Ik heb al ontdekt dat de personeelsfietsenstallingen van de Albert Heijns hier in de buurt, heel eenvoudig te betreden zijn.
Ik ben van plan om op één dag ál die fietsenstallingen langs te gaan, de banden lek te prikken en dan op de zadels een sticker te plakken met de tekst: "Stop de DGK-boycot NU!!! De volgende keer belandt het mes ergens anders dan in jouw fietsband."
Hopelijk wordt hij heel snel zwart gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:01 schreef Bos81 het volgende:
En die Gert is een mod ook nog.
Fok-mod rel part II![]()
Het is gewoon zo'n gouden kooi Huilliequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap het doel niet echt?
Maar waarom de AH boycotten dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n gouden kooi Huillie![]()
![]()
Dat de gouden kooi maar lekker van de buis verdwijnt, kan dat k*t forum ook opgedoekt worden![]()
De AH wil niet meer dat er AH-reclames rondom en tijdens GOuden Kooi uitzendingen op TIEN worden vertoond.quote:
Omdat die pauper de boodschappen gewoon niet kan betalen, en het als smoesje gebruikt dat de AH heeft verklaard geen reclames meer uit te zenden tijdens DGK.quote:
Nog niet in de proloog, maar zijn dagen komen nog wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Thomas Dekker. Gaat ie stunten in de proloog?
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
kijk naar de bbc
Goede tipquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
kijk naar de bbc
als je iets van live earth wil zien wel. NL3 kan je net zo goed overslaan. Ook voor het tennis trouwensquote:
*fap fapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Pasfoto sessie hier thuis achter de rug, dus meteen mensen op mijn blog laten schrikken
Ik heb niks tegen negers, maar wel een aversie tegen de familie Williamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Franse had je voorkeur of ben je gewoon tegen negers?
Kwa uiterlijk heeft die Franse natuurlijk wel voorsprong op Venus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Franse had je voorkeur of ben je gewoon tegen negers?
Dat gaat snel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk heeft die Franse natuurlijk wel voorsprong op Venus.
Omdat de andere kamers je meer bevielen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef Messenga het volgende:
Wojo
Ik zou de eerste kamer die ik heb bezocht direct kunnen krijgen.
Maar ik doe het niet.
Je gaat toch naar Tilburg? Daar is inderdaad de kamernood niet zo heel erg of er is eigenlijk geen nood.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef Messenga het volgende:
Wojo
Ik zou de eerste kamer die ik heb bezocht direct kunnen krijgen.
Maar ik doe het niet.
Geen nood inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Tilburg? Daar is inderdaad de kamernood niet zo heel erg of er is eigenlijk geen nood.
Nee, de kamer ligt niet handig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat de andere kamers je meer bevielen?
Je deur staat toch altijd open net als bij al je andere huisgenoten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, de kamer ligt niet handig.
op de begane grond, met een doorloop tussen de gang en de tuin, weinig privacy dus.
Mja, als zij zomers nog in de tuin in het zwembad gaan, en jij wilt pitten, is dat onhandig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je deur staat toch altijd open net als bij al je andere huisgenoten.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kan iemand mij uitlachen wat er gister zo mis ging? Ze gingen bellen, maar dat hoefde dus niet bij de 3000 meter of zo? Is dat zo erg?
Als er een zwembad was had ik de kamer sowieso gekozen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mja, als zij zomers nog in de tuin in het zwembad gaan, en jij wilt pitten, is dat onhandig.
Een pooltje van een diameter van 3 meter ofzo. Heeft vrijwel elke kamer in Tilburg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er een zwembad was had ik de kamer sowieso gekozen!
Dan zitten al mn vrienden op de verkeerde kamers in Tilburg, ik ken niemand die een zwembad heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een pooltje van een diameter van 3 meter ofzo. Heeft vrijwel elke kamer in Tilburg.
Oh, dan ligt dat aan de kamer, overal in Tilburg hoorde ik 'Zwembad' op kamernet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zitten al mn vrienden op de verkeerde kamers in Tilburg, ik ken niemand die een zwembad heeft.
Olé, super Thomas!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Thomas Dekker. Gaat ie stunten in de proloog?
Sensation white = live op 538.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
tijd voor DZDD en later op de avond wk-20 en de copa
Die zat lekker in de pub dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me is in London om de proloog te kijken. Belt ie me net op met de vraag wie er heeft gewonnen
Ullrich?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me is in London om de proloog te kijken. Belt ie me net op met de vraag wie er heeft gewonnen
Ik ben blijven lachen vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
Maar Vaduz, ondertussen kruip je onder je blunder "lach" uit hè.
De Abdij van affligem staat op de grens van Vlaams Brabant en Oost-Vlaanderen. Het wordt nu gebrouwen in Opwijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt dat goedje vandaan?
Ik hoop het wel. Iig dat ze vanavond overlevenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
ok
veel plezierohja neem die zon mee terug
![]()
Brazil zal de copa niet winnen denk ik![]()
Wij gaan gewoon met de taxiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Dinsdag vlieg ik om 9.30 over de plas naar de Engelse hoofdstad. Lang leve de zuidtangent![]()
Braziliëquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waarheen, Eng?
75 en dan de zuidtangentquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon met de taxi
Zuidtangent is ook wel handig idd... Maar eerst met de trein naar Haarlem maakt het toch wat minder
Denk't niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is Rubber nog naar Sensation? Of is ie hier een keer niet heen?
Dan heb ik mn tentamenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Dinsdag vlieg ik om 9.30 over de plas naar de Engelse hoofdstad. Lang leve de zuidtangent![]()
Ik zagem eerst nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Neuken is leukerBeter dan zon nerdgame ja
Ik had t over die piemel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die zwarte is toch wel lekker?
Pussycat Dolls bij Live Earthquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had t over die piemel.
Wat is PCD?
Zolang ze hun mond dichthouden is 't ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Pussycat Dolls bij Live Earth.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang ze hun mond dichthouden is 't ok.
Ik vind het echt belachelijk, ronduit triest.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Neuken is leuker *O* Beter dan zon nerdgame ja :+
Om hem te sparen? Zo slecht was hij toch niet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:41 schreef borisz het volgende:
Grulez, Suarez zit op de bank vandaag bij uruguay
de 2de helft doet hij meequote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Om hem te sparen? Zo slecht was hij toch niet...
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
Ze hadden tussendoor als verrassings-act Salamon Burke, die in een soort troon het podium werd opgerold, want die man is zo dik dat ie niet meer kan staan of lopen.
Ja mooie bandquote:Op zondag 8 juli 2007 00:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tong, jij vond de Foo-Fighters toch wel leuk?
Laterquote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef DarkShine het volgende:
Op naar de stad.
Sensation klinkt trouwens lekker!
Bluezzzzzzzzzzzzzzziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |