Hopelijk wordt hij heel snel zwart gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:01 schreef Bos81 het volgende:
En die Gert is een mod ook nog.
Fok-mod rel part II![]()
Het is gewoon zo'n gouden kooi Huilliequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap het doel niet echt?
Maar waarom de AH boycotten dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n gouden kooi Huillie![]()
![]()
Dat de gouden kooi maar lekker van de buis verdwijnt, kan dat k*t forum ook opgedoekt worden![]()
De AH wil niet meer dat er AH-reclames rondom en tijdens GOuden Kooi uitzendingen op TIEN worden vertoond.quote:
Omdat die pauper de boodschappen gewoon niet kan betalen, en het als smoesje gebruikt dat de AH heeft verklaard geen reclames meer uit te zenden tijdens DGK.quote:
Nog niet in de proloog, maar zijn dagen komen nog wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Thomas Dekker. Gaat ie stunten in de proloog?
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
kijk naar de bbc
Goede tipquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
kijk naar de bbc
als je iets van live earth wil zien wel. NL3 kan je net zo goed overslaan. Ook voor het tennis trouwensquote:
*fap fapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Pasfoto sessie hier thuis achter de rug, dus meteen mensen op mijn blog laten schrikken
Ik heb niks tegen negers, maar wel een aversie tegen de familie Williamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Franse had je voorkeur of ben je gewoon tegen negers?
Kwa uiterlijk heeft die Franse natuurlijk wel voorsprong op Venus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Franse had je voorkeur of ben je gewoon tegen negers?
Dat gaat snel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk heeft die Franse natuurlijk wel voorsprong op Venus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |