Ik heb niks tegen negers, maar wel een aversie tegen de familie Williamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Franse had je voorkeur of ben je gewoon tegen negers?
Kwa uiterlijk heeft die Franse natuurlijk wel voorsprong op Venus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Franse had je voorkeur of ben je gewoon tegen negers?
Dat gaat snel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk heeft die Franse natuurlijk wel voorsprong op Venus.
Omdat de andere kamers je meer bevielen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef Messenga het volgende:
Wojo
Ik zou de eerste kamer die ik heb bezocht direct kunnen krijgen.
Maar ik doe het niet.
Je gaat toch naar Tilburg? Daar is inderdaad de kamernood niet zo heel erg of er is eigenlijk geen nood.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef Messenga het volgende:
Wojo
Ik zou de eerste kamer die ik heb bezocht direct kunnen krijgen.
Maar ik doe het niet.
Geen nood inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Tilburg? Daar is inderdaad de kamernood niet zo heel erg of er is eigenlijk geen nood.
Nee, de kamer ligt niet handig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat de andere kamers je meer bevielen?
Je deur staat toch altijd open net als bij al je andere huisgenoten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, de kamer ligt niet handig.
op de begane grond, met een doorloop tussen de gang en de tuin, weinig privacy dus.
Mja, als zij zomers nog in de tuin in het zwembad gaan, en jij wilt pitten, is dat onhandig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je deur staat toch altijd open net als bij al je andere huisgenoten.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kan iemand mij uitlachen wat er gister zo mis ging? Ze gingen bellen, maar dat hoefde dus niet bij de 3000 meter of zo? Is dat zo erg?
Als er een zwembad was had ik de kamer sowieso gekozen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mja, als zij zomers nog in de tuin in het zwembad gaan, en jij wilt pitten, is dat onhandig.
Een pooltje van een diameter van 3 meter ofzo. Heeft vrijwel elke kamer in Tilburg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er een zwembad was had ik de kamer sowieso gekozen!
Dan zitten al mn vrienden op de verkeerde kamers in Tilburg, ik ken niemand die een zwembad heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een pooltje van een diameter van 3 meter ofzo. Heeft vrijwel elke kamer in Tilburg.
Oh, dan ligt dat aan de kamer, overal in Tilburg hoorde ik 'Zwembad' op kamernet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zitten al mn vrienden op de verkeerde kamers in Tilburg, ik ken niemand die een zwembad heeft.
Olé, super Thomas!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Thomas Dekker. Gaat ie stunten in de proloog?
Sensation white = live op 538.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
tijd voor DZDD en later op de avond wk-20 en de copa
Die zat lekker in de pub dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me is in London om de proloog te kijken. Belt ie me net op met de vraag wie er heeft gewonnen
Ullrich?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me is in London om de proloog te kijken. Belt ie me net op met de vraag wie er heeft gewonnen
Ik ben blijven lachen vandaag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
Maar Vaduz, ondertussen kruip je onder je blunder "lach" uit hè.
De Abdij van affligem staat op de grens van Vlaams Brabant en Oost-Vlaanderen. Het wordt nu gebrouwen in Opwijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt dat goedje vandaan?
Ik hoop het wel. Iig dat ze vanavond overlevenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
ok
veel plezierohja neem die zon mee terug
![]()
Brazil zal de copa niet winnen denk ik![]()
Wij gaan gewoon met de taxiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Dinsdag vlieg ik om 9.30 over de plas naar de Engelse hoofdstad. Lang leve de zuidtangent![]()
Braziliëquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waarheen, Eng?
75 en dan de zuidtangentquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon met de taxi
Zuidtangent is ook wel handig idd... Maar eerst met de trein naar Haarlem maakt het toch wat minder
Denk't niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is Rubber nog naar Sensation? Of is ie hier een keer niet heen?
Dan heb ik mn tentamenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Dinsdag vlieg ik om 9.30 over de plas naar de Engelse hoofdstad. Lang leve de zuidtangent![]()
Ik zagem eerst nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Neuken is leukerBeter dan zon nerdgame ja
Ik had t over die piemel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die zwarte is toch wel lekker?
Pussycat Dolls bij Live Earthquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had t over die piemel.
Wat is PCD?
Zolang ze hun mond dichthouden is 't ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Pussycat Dolls bij Live Earth.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang ze hun mond dichthouden is 't ok.
Ik vind het echt belachelijk, ronduit triest.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Neuken is leuker *O* Beter dan zon nerdgame ja :+
Om hem te sparen? Zo slecht was hij toch niet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:41 schreef borisz het volgende:
Grulez, Suarez zit op de bank vandaag bij uruguay
de 2de helft doet hij meequote:Op zondag 8 juli 2007 00:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Om hem te sparen? Zo slecht was hij toch niet...
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
Ze hadden tussendoor als verrassings-act Salamon Burke, die in een soort troon het podium werd opgerold, want die man is zo dik dat ie niet meer kan staan of lopen.
Ja mooie bandquote:Op zondag 8 juli 2007 00:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tong, jij vond de Foo-Fighters toch wel leuk?
Laterquote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef DarkShine het volgende:
Op naar de stad.
Sensation klinkt trouwens lekker!
Bluezzzzzzzzzzzzzzziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |