check mijn sigquote:
Apart.quote:
eens even kijken of ik ook nog voorbij kom rammelenquote:
Alleen maar de beste zomerhits van de afgelopen 5 jaar ofzo erop?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Apart.
Mijn mp3-speler is vakantie-klaar
hehe wel grappig geschrevenquote:
Neuh, 2 albums Arctic Monkeys, en verder albums van Krezip, Snow Patrol en The White Stripes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen maar de beste zomerhits van de afgelopen 5 jaar ofzo erop?
Zondagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wanneer ga je ec?
Mwah, Snow PAtrol ken ik niet, de rest zal ik niet gillend van wegrennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Neuh, 2 albums Arctic Monkeys, en verder albums van Krezip, Snow Patrol en The White Stripes.
512 mb
Maar dit is vast niet jouw muzieksmaak
True, maar betekent niet dat ze slecht zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef Grulez het volgende:
De meeste zijn oudjes.
ja ik ook, nieuwe laserprinter en een nieuwe boekenkast voor mn dvdtjes aangeschaftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef dndiek het volgende:
Goedemoddag
Weer heel wat eurootjes lichter
Hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die billy's van de ikea zijn ideaal hoor
Deze is ook grappigquote:
Alsof dat vreemd isquote:The guy below was TEXT-MESSAGING while riding his bicycle through a busy intersection, with motorcycles on his right and another bicycle on his left and oncoming cars, this man can multi-task while riding his bicycle through Amsterdam city streets!
ik had hem op de flop gereraised, ik haat een board met een drawquote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:39 schreef Da_Sandman het volgende:
zooo omg...
Voor de liefhebber... Au...
9h9d in hand...
flop
8s4s3d
raise van iemand van $10, ik call
turn 9c
raise van zelfde van $27, ik call all in
river 6s
heeft ie AsKs... Ik haat rivermazzel...
Goed bevallen allemaal als ik het zo leesquote:
Bij eentje mag wel doping gebruikt worden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:50 schreef rubbereend het volgende:
zo nu ff 3 tourpoels invullenallen met andere regels
'it feels like my brains are being sucked out'quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:09 schreef appelsientje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA
geweldig commentaar
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
* sjimz gaat squashen
In de hoop geen dooddoenner te posten krijgen jullie nog de groetjes
[afbeelding]
moet ik je nou alles uitleggen....alleen vrouwen kunnen bevallen ...quote:
die van mij zo maar weer eens kinderverjaardag-klaar makenquote:
Ik ben er dinsdag en dan is alle drukte weer voorbijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef DarkShine het volgende:
Lekker weekendje in en rondom London trouwens...Wimbledon Santander British Grand Prix Tour de France Live Earth
Precies mijn gedachte. De aarde bestaat hoeveel miljarden jaar, dan maakt men zich druk als er in 50 jaar ofzo een CO2-stijging is? En toen het in april zo warm was zei iedereen klimaatverandering, kijk nu naar deze zomer hierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef DarkShine het volgende:
D'r is geen ruk mis met het klimaat, het klimaat heeft altijd veranderingen ondergaan. Dus waarom zou het nu mis zijn dan?
Lekker om geld uit onze zakken te kloppen ja!
lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Biertje?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Biertje?
Ja, uitstekend.quote:
Zo te horen een veelzijdige job!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, uitstekend.
Wel hard werken, maar erg leuke sfeer en eerste W&S- opdracht ook al binnengesleept.
Volgende week eens kijken of ik geschikte kandidaten kan vinden om te interviewen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:36 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Je hoogtepunt was de vrije dag?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, uitstekend.
Wel hard werken, maar erg leuke sfeer en eerste W&S- opdracht ook al binnengesleept.
Volgende week eens kijken of ik geschikte kandidaten kan vinden om te interviewen.
Ik neem het opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef Bjoro het volgende:
wel lachen op Ned 3....alles in de regio Haarlem....alles komt bekent voor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |