Die stond aan toen ik nog op de fiets zat. Door een nummer van Metallica, kreeg ik zin om MoP te draaien.quote:
en MoP is ? kan er ff niks van makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die stond aan toen ik nog op de fiets zat. Door een nummer van Metallica, kreeg ik zin om MoP te draaien.
Zie een paar posts boven jequote:
iPods zijn geweldig. Mooi systeem voor je muziek en niks mis met de kwaliteit en het uiterlijk.quote:
*proest*quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Bos81 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jt8Q7Fsa_Vs
Dit blijft prachtig![]()
uiterlijk is mooi, kwaliteit kan zooo veel beter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
iPods zijn geweldig. Mooi systeem voor je muziek en niks mis met de kwaliteit en het uiterlijk.
ik heb een iPod shuffle echt ideaal ding voor op de fiets, hardlopen of wielrennen. En er is niks mis met de kwaliteit van dat dingetje ik ben er iig tevreden meequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
uiterlijk is mooi, kwaliteit kan zooo veel beter.
Als je niet beter weetquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb een iPod shuffle echt ideaal ding voor op de fiets, hardlopen of wielrennen. En er is niks mis met de kwaliteit van dat dingetje ik ben er iig tevreden mee
Ik zou niet weten wat m'n iPod nog meer zou moeten kunnen. Hij doet het perfect, ik heb geen minpunt.quote:
Mijn persoonlijke menig is dat het geluid vele malen slechter klinkt als uit een Creative.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat m'n iPod nog meer zou moeten kunnen. Hij doet het perfect, ik heb geen minpunt.
ik zie niet in waarom het geluid nóg beter zou moeten zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke menig is dat het geluid vele malen slechter klinkt als uit een Creative.
Oh, verderop zaten een paar leuke links. (Alice Cooper meets Muppets.quote:
Alice Cooper en The Muppets is inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh, verderop zaten een paar leuke links. (Alice Cooper meets Muppets.)
Swedish Chefquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alice Cooper en The Muppets is inderdaad
Maar Beaker is een van de toppers van The Muppets (Gonzo staat m.i. op één maar Beaker is ook gewoon top_
Het enige wat ik me daarbij kan bedenken is de matige kwaliteit van de oordopjes van Applequote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke menig is dat het geluid vele malen slechter klinkt als uit een Creative.
Ik heb Sennheiser oordopjes en het geluid klinkt perfect. Net als op de PC of op welke willekeurige installatie ik het aansluit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs met mijn skullcandy of sennheiser merk je duidelijk verschil tussen de 2 spelers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het enige wat ik me daarbij kan bedenken is de matige kwaliteit van de oordopjes van Apple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |