eens even kijken of ik ook nog voorbij kom rammelenquote:
Alleen maar de beste zomerhits van de afgelopen 5 jaar ofzo erop?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Apart.
Mijn mp3-speler is vakantie-klaar
hehe wel grappig geschrevenquote:
Neuh, 2 albums Arctic Monkeys, en verder albums van Krezip, Snow Patrol en The White Stripes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen maar de beste zomerhits van de afgelopen 5 jaar ofzo erop?
Zondagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wanneer ga je ec?
Mwah, Snow PAtrol ken ik niet, de rest zal ik niet gillend van wegrennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Neuh, 2 albums Arctic Monkeys, en verder albums van Krezip, Snow Patrol en The White Stripes.
512 mb
Maar dit is vast niet jouw muzieksmaak
True, maar betekent niet dat ze slecht zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef Grulez het volgende:
De meeste zijn oudjes.
ja ik ook, nieuwe laserprinter en een nieuwe boekenkast voor mn dvdtjes aangeschaftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef dndiek het volgende:
Goedemoddag
Weer heel wat eurootjes lichter
Hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die billy's van de ikea zijn ideaal hoor
Deze is ook grappigquote:
Alsof dat vreemd isquote:The guy below was TEXT-MESSAGING while riding his bicycle through a busy intersection, with motorcycles on his right and another bicycle on his left and oncoming cars, this man can multi-task while riding his bicycle through Amsterdam city streets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |