Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Overmogguh op vakantie!
Ah, ik ben dus niet de enige die amper kan wachten tot ie opgezouten isquote:
Ik zit al dagen/weken af te tellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige die amper kan wachten tot ie opgezouten is
Wat ben je ineens afstandelijk naar M-M zeg!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit me bij Borisz aan
Dat lijkt alleen maar zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat ben je ineens afstandelijk naar M-M zeg!
Net breien ofniet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Aantrekken, afstoten, intrekken, binnenstoten
Je weet me te vinden als het gaat om communicatie-, marketing- of sales-functies.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef Eilanden het volgende:
We zijn bij ons ook druk bezig met werven, maar voor sommige posities gaat dat niet echt makkelijk
Wij keken ook even.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef sjimz het volgende:
Ik ga lekker jouw vrouw mijn vrouw kijken met![]()
Had het er net op msn met ec al overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij keken ook even.
Wat een aso's in die terugblik.
Een soort Tokkies in Engeland.![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Mogguh op vakantie!
Ik heb de vlag al klaar liggen om in top te hangen!quote:
We proberen het eerst zelf op te lossenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet me te vinden als het gaat om communicatie-, marketing- of sales-functies.
nog ergens live toevallig ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Zometeen de uitspraak in de zaak Floyd Landis.
Schuldig word die bevonden los ervan of die het wel of niet gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Zometeen de uitspraak in de zaak Floyd Landis.
Het is herfst!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Met de avondetappe is vanavond de zomer echt begonnen
Ik weet niet hoe laat de uitspraak is. Misschien op CNN.quote:
insteken, omslaan, doorhalen, af laten glijden tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Aantrekken, afstoten, intrekken, binnenstoten
Tong...thanxquote:
Ik was al netjes op tijd:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Bjoro het volgende:
heeee het is 07-07-07...iedereen van harte met de mascotte dus
in the nick of time...zouden de fransen zeggenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was al netjes op tijd:
Mascotte is 2 jaar!
Maar ook hier van harte Bjoro, B. en Maudje.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Pas op met harinkjes happen morgen:
http://www.ad.nl/haringtest/article1486988.ece
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |