Tong...thanxquote:
Ik was al netjes op tijd:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Bjoro het volgende:
heeee het is 07-07-07...iedereen van harte met de mascotte dus
in the nick of time...zouden de fransen zeggenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was al netjes op tijd:
Mascotte is 2 jaar!
Maar ook hier van harte Bjoro, B. en Maudje.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Pas op met harinkjes happen morgen:
http://www.ad.nl/haringtest/article1486988.ece
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef RayMania het volgende:
[..]De Friesen doen het op zich ook niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint.
.
Goeie reclame voor zo'n zaak zeg.
quote:Suggestie voor Blijdorp. Leg een dergelijke haring voor zijn kooi, Bokito zal achteruit deinzen en nooit meer de behoefte hebben om weg te lopen.
Die ene zaak in de haven, inmiddels vertrokken of failliet gegaan, Henk nog wat geloof ik. In dat grote gebouw met restaurant, aan de andere van de straat waar Waasdorp ook zit eens gewonnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
Het AD boycot blijkbaar alle plaatsen boven Amsterdam.
Geen Haarlem, Bloemendaal, Beverwijk, IJmuiden, Alkmaar Den Helder of wat voor bekende plaatsen om goede harinkjes te krijgen zijn in de test op genomen.
Ja, die was ook goed, maar inderdaad volgens mij failliet.quote:
Ik hoor dat een hele grote knal op de vloer, volgens mij is dat ECquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |