quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef RayMania het volgende:
[..]De Friesen doen het op zich ook niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wint.
.
Goeie reclame voor zo'n zaak zeg.
quote:Suggestie voor Blijdorp. Leg een dergelijke haring voor zijn kooi, Bokito zal achteruit deinzen en nooit meer de behoefte hebben om weg te lopen.
Die ene zaak in de haven, inmiddels vertrokken of failliet gegaan, Henk nog wat geloof ik. In dat grote gebouw met restaurant, aan de andere van de straat waar Waasdorp ook zit eens gewonnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
Het AD boycot blijkbaar alle plaatsen boven Amsterdam.
Geen Haarlem, Bloemendaal, Beverwijk, IJmuiden, Alkmaar Den Helder of wat voor bekende plaatsen om goede harinkjes te krijgen zijn in de test op genomen.
Ja, die was ook goed, maar inderdaad volgens mij failliet.quote:
Ik hoor dat een hele grote knal op de vloer, volgens mij is dat ECquote:
De F1 op Silverstone ook!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wimbledon ontbreekt in de TT.
Mn knie is blauw en mn ribben gekneusdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoor dat een hele grote knal op de vloer, volgens mij is dat EC![]()
Dat zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
Al Gore heeft volgens mij het praatje dat Bush een paar jaar terug over Irak deed gekopieerd en iets aangepast.
De hele wereld is oppervlakkig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maarja... die hele mileumaffia is oppervlakkig.
Mwuah, onder de aardkorst is gewoon niet zoveel te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De hele wereld is oppervlakkig.
Een heet bad nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mwuah, onder de aardkorst is gewoon niet zoveel te doen.
Kan je net zo goed naar de Hoogovens hier. Scheelt reistijdquote:
Zit het kraagje lekker?quote:
Aansteker nodig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |