scheelt ongeveer 200 berichtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef RayMania het volgende:
Sta ik nog bijna in die stomme Top 500 ook.
Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Mogguh op vakantie!
Post dan ook niet zo vaak door een slotje heenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef RayMania het volgende:
Sta ik nog bijna in die stomme Top 500 ook.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post dan ook niet zo vaak door een slotje heen![]()
Ja, kon de korte niet vindenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef venomsnake het volgende:
Die ja![]()
Dat is de langdurige versie zie ik.
Tot april 2008.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef toma het volgende:
tot wanneer moet je die excelsior avatar houden?
Dat excelsior van AZ zou winnen op de laatste speeldag.quote:
Alleen had Ray er natuurlijk nooit rekening mee gehouden dat PSV vervolgens kampioen zou worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat excelsior van AZ zou winnen op de laatste speeldag.
In het schoen op eet topic natuurlijk.
extra zuur dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen had Ray er natuurlijk nooit rekening mee gehouden dat PSV vervolgens kampioen zou worden.
Hij dacht, zo'n excelsior avatar heb ik er wel voor over als Ajax kampioen wordt.![]()
En uitkijken voor plassen, he VoreGquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Het mag wel eens goed weer worden! Nu aan de Oude Gracht of op de Neude gaan zitten is gewoon bagger.. Ik wil zon!
Van de week gewoon gerild van de kou op Neude. Drie keer van plaats gewisseld om in de zon te zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef VoreG het volgende:
Het mag wel eens goed weer worden! Nu aan de Oude Gracht of op de Neude gaan zitten is gewoon bagger.. Ik wil zon!
Geen van oorsprong Utrechterquote:
Ireland?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Mogguh op vakantie!
We liepen over de Nachtegaalstraat en we moesten snel bij het bushokje schuilen van de Stadsschouwburg toen het echt begon te hozen. Dus we dachten, mwah dan pakken we gelijk een biertje bij Heerenplein, alleen waar de busbaan en de rijbaan zich gaan onderscheiden loopt het wat af. Gevolg ik ren in een plas van een paar cm diep en een paar uur later stond ik nog een keer in zo'n diepe plas bij de Janskerk. Het was een rampenplanquote:
Meldtquote:
Mij ook al hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef Bjoro het volgende:
wel lachen op Ned 3....alles in de regio Haarlem....alles komt bekent voor !
Pics?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ireland?
Hier dit weekend een verfweekend in het nieuwe huis.
vandaag nieuw keukenblok geplaatst (werk/eet eiland zeg maar), ziet er perfect uit
Kon wel eens een leuke wedstrijd worden. N Korea speelt best aardig dit toernooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:54 schreef borisz het volgende:
Argentinië - Noord Korea WK-20 op eurosport over een paar minuten
Nog geen tijd voor genomenquote:
ik wacht nog op de tourquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef DarkShine het volgende:
En er is ook nog de GP van Silverstone en Wimbledon.
Dat, zappend met de Avondetappequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef sjimz het volgende:
Ik ga lekker jouw vrouw mijn vrouw kijken met![]()
We zijn bij ons ook druk bezig met werven, maar voor sommige posities gaat dat niet echt makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
Om nog even op de vragen uit de vorige gesloten Hools terug te komen:
Ja, zeer veelzijdige job met allemaal leuke elementen erin.![]()
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Overmogguh op vakantie!
Ah, ik ben dus niet de enige die amper kan wachten tot ie opgezouten isquote:
Ik zit al dagen/weken af te tellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige die amper kan wachten tot ie opgezouten is
Wat ben je ineens afstandelijk naar M-M zeg!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit me bij Borisz aan
Dat lijkt alleen maar zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat ben je ineens afstandelijk naar M-M zeg!
Net breien ofniet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Aantrekken, afstoten, intrekken, binnenstoten
Je weet me te vinden als het gaat om communicatie-, marketing- of sales-functies.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef Eilanden het volgende:
We zijn bij ons ook druk bezig met werven, maar voor sommige posities gaat dat niet echt makkelijk
Wij keken ook even.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef sjimz het volgende:
Ik ga lekker jouw vrouw mijn vrouw kijken met![]()
Had het er net op msn met ec al overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij keken ook even.
Wat een aso's in die terugblik.
Een soort Tokkies in Engeland.![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Mogguh op vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |