Klopt, zal ze vandaag eens gaan postenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef RayMania het volgende:
Bruce had nog een leuk lijstje in peto, of niet Bruce?.
Dan kan ik bezig blijven.quote:
als jij en ik in eenzelfde topic hebben gepost is telt dat als userbuddy dus wij zijn voor dit topic userbuddyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn userbuddies?
Hé vriendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
als jij en ik in eenzelfde topic hebben gepost is telt dat als userbuddy dus wij zijn voor dit topic userbuddy![]()
Jij bent toch een Fok!konijn of niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan er toch niet kleffer om doen he?
Om serieus TVP's te vinden is niet makkelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef Bjoro het volgende:
Kun je ook eens kijken wat de stats zijn zonder tvp's en slotjes
goed werk weer Bruce
nee joh....zie de knipoog....vind het onwijs gaaf dat jullie die stats posten.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Om serieus TVP's te vinden is niet makkelijk.
Je kan zoeken op de tekst "tvp" maar er zijn er ook die een smiley plaatsen als TVP.
Dat geeft dus eigenlijk nooit een goed beeld.
Ik heb patent op plek nummer 2quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
067. (074) 0176 DatMeenJeNiet
Altijd rond die plek
Ik had jou en Venomsnake alsnog niet ingehaald..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
terwijl je nog wel zo lang naar Brazilie bent geweest!!
Na de zomerstop zal er wel weer een stijging inzittenquote:
Ach, het niveau van die posts was toch hoog?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:35 schreef RayMania het volgende:
Ik ben lichtelijk zwaar bezorgd over het aantal posts in augustus van mij.
Dat hoop ik maarquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ach, het niveau van die posts was toch hoog?
Vast wel, maar niet goed genoeg voor de top 100quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb geen buddies.
ik heb waardeloze buddies.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet goed genoeg voor de top 100
ja, jij met je bans altijd, sukkel!quote:
In dit topic. Gaat nog over de oudere stats. De stats van augustus staan er nog niet.quote:
Waar laat je al die posts tochquote:Op zondag 2 september 2007 10:41 schreef sjimz het volgende:
Hmmm, ik dacht dat ik juist niet zo veel gepost had
Jij bent dan ook gewoon een slechte journalist!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er zoiets was had ik het wel geweten denk ik. Die websites ben ik nog nooit tegengekomen.
Jij bent de man van dequote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef Bruce117 het volgende:
En ik elke keer maar denken dat er nieuwe stats zijn als dit topic hoog in MyAT staat![]()
Om maar even terug te komen op mijn vraag. Voor de Nederlandse competitie bestaat dit dus nog niet, maar voor Engeland, Schotland en Duitsland heb ik wel zulke sites kunnen vinden. Nu ben ik wel benieuwd of iemand engelstalige websites weet voor bijv. de Belgische of misschien zelfs scandinavische competitie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef PaRaR het volgende:
Misschien niet helemaal het idee van dit topic, maar aangezien hier toch de stats-liefhebbers zitten ben ik toch wel benieuwd of iemand mij kan helpen een website te vinden met bepaalde statistieken voor met name de nederlandse competities. Ik zoek een website die mij kan laten zien hoeveel schoten op doel er zijn geweest bij gespeelde wedstrijden. Voor de engelse competitie kun je deze makkelijk vinden bij soccernet.com.
Wie kan mij helpen ?
en een kneusje op de 14e plekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:04 schreef TerroRobbie het volgende:
2 kut spam kneusjes bovenaan.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Bruce, als je tijd/zin etc hebt, zou je dan misschien een lijstje kunnen maken van het aantal posts in VBL per maand? Ik heb zo het idee dat er minder wordt gepost de laatste tijd.
Komt ook omdat het forum de laatste weken zo traag is als dikke poep door een trechter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zo het idee dat er minder wordt gepost de laatste tijd.
Precies. Al loopt die nu wel lekker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt ook omdat het forum de laatste weken zo traag is als dikke poep door een trechter.
Coolquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hopelijk denk ik er morgen nog aan, want gaat het volgens mij niet meer zo'n succes worden.
Slap me anders nog maar een keer op irc.
Je kijkt bij 2006. Bedoel je niet 2007, de laatste speeldag?quote:
de eerste Play off ronde was toen toch? Met allemaal topwedstrijden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kijkt bij 2006. Bedoel je niet 2007, de laatste speeldag?
Dank je wel trouwens, Bruce. Goed werk.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:12 schreef Pritt het volgende:
Bah ik spam gewoon te weinig en lees teveel.
Zelfs Bloes, Beschouw en Appelsientje mogen vrezen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef borisz het volgende:
Zilver deze maand, brons over dit jaar.
Diek en Eilanden moeten zorgen gaan maken over hun positie totaal
Nou, poe hé, wat een zorgenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef borisz het volgende:
Zilver deze maand, brons over dit jaar.
Diek en Eilanden moeten zorgen gaan maken over hun positie totaal
quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met superstip op de eerste lijst.
Woh oh oh oh oh why's my life so boring?
quote:076. (-----) 07053 (07053) BonJovi
pure kwaliteitquote:
De top 10 positie dit jaar maar handhaven/verstevigen.quote:Wie hebben 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
009. (012) 29570 (09480) Bos81
Niet slecht.quote:Wie hebben in 2007 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
008. (011) 09480 (08144) Bos81
Maar net iets meer dan de helft van vorig jaar gepostquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:53 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in 2007 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
(tussen haakjes respectievelijk positie van 2006 en aantal posts in 2006.)
147. (077) 01089 (01955) Yeahinho
jorien in Feedbackquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:21 schreef methodmich het volgende:
27e plaats, helemaal niet gek.
Hoe komen jorienvdherik en cyberia aan zoveel posts? Waar posten die mannen? Zie ze zelden opduiken in topics waar ik ook regelmatig post, op de clubtopics van Ajax en Feyenoord na. Is dat in de liveverslagen?
Jorien bijna 500 meer dan tong.
inderdaad, de helft van Joriens posts zijn posts waarin hij schijnheilig komt klagen over iets wat een ander heeft gepost. En niet te vergeten de 40 posts met "hup Ajax" voor Ajax - PSVquote:
En nog niet kunnen winnenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, de helft van Joriens posts zijn posts waarin hij schijnheilig komt klagen over iets wat een ander heeft gepost. En niet te vergeten de 40 posts met "hup Ajax" voor Ajax - PSV
inderdaad, had wel verwacht dat ze er een stapje harder van zouden gaan lopen!quote:
Bijna mn andere account achterhaaldquote:115. (113) 04947 (-------) Gollemrulez
122. (125) 04580 (0248) Grulez
Maar ik ben een kansloze loser en dan mag het welquote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je mag toch maar 1 account hebben
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:00 schreef rubbereend het volgende:
omg die malloot weer op 1 in de maandranking
nee je hebt gelijk, tis allemaal kwalitatief top en goed inhoudelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:14 schreef RayMania het volgende:
Valt toch wel mee. Gemiddeld bijna 71 posts per dag is toch niets? Kijk, als het allemaal maar spam en postopkrikkend is, dan is het een ander verhaal.
Ik heb minder tijd, en de tijd die ik heb besteed ik vaker in WFL.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
Na je gewonnen award heb je het gewoon kei- en keihard af laten weten, koningdavid.
PSVquote:Op maandag 10 maart 2008 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Bruce zou je voor de PSV reeks weer stats willen maken? We zijn nu bezig in deel 300 en ik zal je als die vol is weer van de lijst van topics voorzien
Hier staan ze: Het Grote PSV topic # 302 Fiorentina is next!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Bruce zou je voor de PSV reeks weer stats willen maken? We zijn nu bezig in deel 300 en ik zal je als die vol is weer van de lijst van topics voorzien
Dat was echt een historische dag voor VBL, eigenlijk voor heel FOK!.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het ging vandaag ook wel weer snel met PSV. Maar het zal niet in de buurt komen van ontknoping vorig seizoen denk ik?
Ik teken er wel voor. Alleen wel met andere afloop hopelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was echt een historische dag voor VBL, eigenlijk voor heel FOK!.
Misschien dit seizoen weer?.
Misschien in het EK-forum, als Nederland in een halve finale of finale staat?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik teken er wel voor. Alleen wel met andere afloop hopelijk.
Dan zit iedereen in de kroeg of in een partytent op straat en niet achter Fok!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien in het EK-forum, als Nederland in een halve finale of finale staat?.
Laten we het hopen!
Als ik zie dat er mensen zijn die met oud en nieuw posten dan zullen er ook mensen zijn die tijdens zo'n wedstrijd op fok gaan zitten posten in het wedstrijdtopicquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan zit iedereen in de kroeg of in een partytent op straat en niet achter Fok!
Ik hoop het wel ja, Oranje wordt niet achter de PC gevolgd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan zal ik wel veel met deze komen:quote:Op zondag 16 maart 2008 00:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, Oranje wordt niet achter de PC gevolgd.
@Bruce, kun jij - als je tijd/zin hebt - eens een lijstje maken van de gebruikte PI's? En wie de meeste PI's op zijn naam heeft staan? Iets van twee jaar terug had RC zoiets gepost. VoreG had volgens mij toen, hoe kan het ook anders, deze ( [ afbeelding ] ) als meest gebruikte. Een update lijkt me wel leuk.
Dat is wel te hopen ja. Ik moet er niet aan denken om tijdens zo'n wedstrijd het voetbal via Fok! te volgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
De stats van 5 jaar VBL moeten toch ook nog altijd komen?
dank uquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hier staan ze: Het Grote PSV topic # 302 Fiorentina is next!
Dik. Nu 2.760.204 om precies te zijn.quote:
we behoren tot de grootste van FOK!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dik. Nu 2.760.204 om precies te zijn.
Wat wil je ook alweer hebben?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
De stats van 5 jaar VBL moeten toch ook nog altijd komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |