Ach, het niveau van die posts was toch hoog?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:35 schreef RayMania het volgende:
Ik ben lichtelijk zwaar bezorgd over het aantal posts in augustus van mij.

Dat hoop ik maarquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ach, het niveau van die posts was toch hoog?

Vast wel, maar niet goed genoeg voor de top 100quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb geen buddies.

ik heb waardeloze buddies.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet goed genoeg voor de top 100

ja, jij met je bans altijd, sukkel!quote:

In dit topic. Gaat nog over de oudere stats. De stats van augustus staan er nog niet.quote:

Waar laat je al die posts tochquote:Op zondag 2 september 2007 10:41 schreef sjimz het volgende:
Hmmm, ik dacht dat ik juist niet zo veel gepost had

Jij bent dan ook gewoon een slechte journalist!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er zoiets was had ik het wel geweten denk ik. Die websites ben ik nog nooit tegengekomen.

Jij bent de man van dequote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef Bruce117 het volgende:
En ik elke keer maar denken dat er nieuwe stats zijn als dit topic hoog in MyAT staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |