Ik teken er wel voor. Alleen wel met andere afloop hopelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was echt een historische dag voor VBL, eigenlijk voor heel FOK!.
Misschien dit seizoen weer?.
Misschien in het EK-forum, als Nederland in een halve finale of finale staat?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik teken er wel voor. Alleen wel met andere afloop hopelijk.
Dan zit iedereen in de kroeg of in een partytent op straat en niet achter Fok!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien in het EK-forum, als Nederland in een halve finale of finale staat?.
Laten we het hopen!
Als ik zie dat er mensen zijn die met oud en nieuw posten dan zullen er ook mensen zijn die tijdens zo'n wedstrijd op fok gaan zitten posten in het wedstrijdtopicquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dan zit iedereen in de kroeg of in een partytent op straat en niet achter Fok!
Ik hoop het wel ja, Oranje wordt niet achter de PC gevolgd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
) als meest gebruikte
gebruikt nu.
Dan zal ik wel veel met deze komen:quote:Op zondag 16 maart 2008 00:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, Oranje wordt niet achter de PC gevolgd.
@Bruce, kun jij - als je tijd/zin hebt - eens een lijstje maken van de gebruikte PI's? En wie de meeste PI's op zijn naam heeft staan? Iets van twee jaar terug had RC zoiets gepost. VoreG had volgens mij toen, hoe kan het ook anders, deze ( [ afbeelding ] ) als meest gebruikte. Een update lijkt me wel leuk.
Dat is wel te hopen ja. Ik moet er niet aan denken om tijdens zo'n wedstrijd het voetbal via Fok! te volgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
De stats van 5 jaar VBL moeten toch ook nog altijd komen?
dank uquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hier staan ze: Het Grote PSV topic # 302 Fiorentina is next!
Dik. Nu 2.760.204 om precies te zijn.quote:
we behoren tot de grootste van FOK!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dik. Nu 2.760.204 om precies te zijn.
Wat wil je ook alweer hebben?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
De stats van 5 jaar VBL moeten toch ook nog altijd komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |