Om maar even terug te komen op mijn vraag. Voor de Nederlandse competitie bestaat dit dus nog niet, maar voor Engeland, Schotland en Duitsland heb ik wel zulke sites kunnen vinden. Nu ben ik wel benieuwd of iemand engelstalige websites weet voor bijv. de Belgische of misschien zelfs scandinavische competitie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef PaRaR het volgende:
Misschien niet helemaal het idee van dit topic, maar aangezien hier toch de stats-liefhebbers zitten ben ik toch wel benieuwd of iemand mij kan helpen een website te vinden met bepaalde statistieken voor met name de nederlandse competities. Ik zoek een website die mij kan laten zien hoeveel schoten op doel er zijn geweest bij gespeelde wedstrijden. Voor de engelse competitie kun je deze makkelijk vinden bij soccernet.com.
Wie kan mij helpen ?
en een kneusje op de 14e plekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:04 schreef TerroRobbie het volgende:
2 kut spam kneusjes bovenaan.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Bruce, als je tijd/zin etc hebt, zou je dan misschien een lijstje kunnen maken van het aantal posts in VBL per maand? Ik heb zo het idee dat er minder wordt gepost de laatste tijd.
Komt ook omdat het forum de laatste weken zo traag is als dikke poep door een trechter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zo het idee dat er minder wordt gepost de laatste tijd.
Precies. Al loopt die nu wel lekker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Komt ook omdat het forum de laatste weken zo traag is als dikke poep door een trechter.
Coolquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hopelijk denk ik er morgen nog aan, want gaat het volgens mij niet meer zo'n succes worden.
Slap me anders nog maar een keer op irc.
Je kijkt bij 2006. Bedoel je niet 2007, de laatste speeldag?quote:
de eerste Play off ronde was toen toch? Met allemaal topwedstrijden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kijkt bij 2006. Bedoel je niet 2007, de laatste speeldag?
Dank je wel trouwens, Bruce. Goed werk.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:12 schreef Pritt het volgende:
Bah ik spam gewoon te weinig en lees teveel.
Zelfs Bloes, Beschouw en Appelsientje mogen vrezen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef borisz het volgende:
Zilver deze maand, brons over dit jaar.
Diek en Eilanden moeten zorgen gaan maken over hun positie totaal
Nou, poe hé, wat een zorgenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:28 schreef borisz het volgende:
Zilver deze maand, brons over dit jaar.
Diek en Eilanden moeten zorgen gaan maken over hun positie totaal
quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met superstip op de eerste lijst.
Woh oh oh oh oh why's my life so boring?
quote:076. (-----) 07053 (07053) BonJovi
pure kwaliteitquote:
De top 10 positie dit jaar maar handhaven/verstevigen.quote:Wie hebben 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
009. (012) 29570 (09480) Bos81
Niet slecht.quote:Wie hebben in 2007 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
008. (011) 09480 (08144) Bos81
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |