check foto's esquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zwarte reflectoren en 'lichten'? Is dat niet een beetje onpraktisch
Mijn oom, wij binnekort misschienquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef BlaZ het volgende:
Woon je in brandevoort?
reden.quote:
Wij hebben een fatsoenlijke basis: Rolling Stones uitvoering. Witte tellers + andere bekleding.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:37 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het kansloos vinden, zo'n TDI stationcar 'stoer' proberen te maken. Je komt er maar heel erg zelden 1 tegen waarbij het lukt en die zijn zeker niet lelijk rood. Begin dan met een GTI of VR6 als je persé een golf wil verneuken, dan heb je tenminste nog een fatsoenlijke basis (accessoires, sportonderstel, etc).
(en nee, ik ben geen golf basher. ik heb zelf een golf 3 gti 16v; al is die godzijdank 100% origineel)
Een golf 3 tdi (zonder pompverstuiver) is niet echt een fatsoenlijke basis. Maar goed, het heeft weinig zin zo, doe waar je zin in hebt, dan kan ik weer es lachen als ik zo'n uit elkaar vallende golf met zelf-inelkaar geflanste onderdelen voorbij stuiter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Wij hebben een fatsoenlijke basis: Rolling Stones uitvoering.
Maakt niks. Realistisch komt het misschien niet over als je denkt aan deze auto. Maar ik meen het echt. Turbo en Intercooler is wat ik op het laatst ga doen. Niet nu of binne 2 maanden.. kan wel wat duren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef eevebe het volgende:
hoeveel vertrouwen heb je zelf in je project?
ik bedoel het niet helemaal om je af te zeiken maar echt realistisch vind ik je plannen niet echt klinken![]()
wat bedoel je trouwens met een turbo-openluchtfilter?
Niet elke scheet heeft een pompverstuiver nodigquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een golf 3 tdi (zonder pompverstuiver) is niet echt een fatsoenlijke basis. Maar goed, het heeft weinig zin zo, doe waar je zin in hebt, dan kan ik weer es lachen als ik zo'n uit elkaar vallende golf met zelf-inelkaar geflanste onderdelen voorbij stuiter.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef Kreator het volgende:
Het is nog steeds een lelijk hok, maar dit ziet er al een stuk beter uit:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef tevebe het volgende:
Heb je je budget al verhoogd?
"Van 0 tot 100 in 18 seconden. Maar het lijkt nét of ie het ook in 14 kan."quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Niet elke scheet heeft een pompverstuiver nodig![]()
De SDI misschienquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Van 0 tot 100 in 18 seconden. Maar het lijkt nét of ie het ook in 14 kan."
Een diesel dus ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Neluhz het volgende:
inderdaad, als je Common Rail heb heb je geen pompverstuiver nodig.
In een benzine motor ook niet, en zelfs een carburateur motor heeft geen pompverstuiver nodig.
wat is je punt?
toen ik dit zag wou ik al meteen op het rode knopje rechts boven klikken... maar er zitten wel echt strakke MK3's tussenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:20 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Een serieuze tip dan. Kijk eens (en registreer jezelf) op vwforum.nl
Daar vind je dingen als dit:
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=39222
Kun je inspiratie opdoen én je kan zien hoe het wel mooi kan worden. Bovendien kun je daar ook je vragen kwijt en je krijgt er veel tips. Bovendien zou ik es op een vw meeting gaan kijken, dan zie je hoe fucking veel detail er in de echt goed afgewerkte golfjes zit.
En wat is volgens jou het verschil tussen een "turbo-luchtfilter" en een gewoon standaard open-luchtfilter?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
...
Turbo filter (kon geen betere foto vinden)
...
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook met mijn vraagquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef DonJames het volgende:
[..]
En wat is volgens jou het verschil tussen een "turbo-luchtfilter" en een gewoon standaard open-luchtfilter?
Een BOV op een dieselquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef vosss het volgende:
Bedoeld TS niet gewoon een open dumpvalve (pppssscchhhtt geluid enzo)
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen ruk verstand van diesels, omdat het
1) voor geen meter klinkt
2) de prestaties van diesels die ik kan betalen ronduit kut zijn.
Ik wist dus helemaal niet dat een diesel geen gasklep had
Ghi.. je kan een steesjon echies wel aardig stylen zodat het wat wordt... is zelfs leuker als een hot hatch aanpakken, da's geen uitdagingquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:37 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het kansloos vinden, zo'n TDI stationcar 'stoer' proberen te maken. Je komt er maar heel erg zelden 1 tegen waarbij het lukt en die zijn zeker niet lelijk rood. Begin dan met een GTI of VR6 als je persé een golf wil verneuken, dan heb je tenminste nog een fatsoenlijke basis (accessoires, sportonderstel, etc).
(en nee, ik ben geen golf basher. ik heb zelf een golf 3 gti 16v; al is die godzijdank 100% origineel)
0 tot 100 in 8 sec meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef Modjopower het volgende:
Grappig projectje.
Blijf dit volgen om te kijken hoe het uiteindelijke resultaat eruit gaat zien.
Ik ben zelf in het bezit van een rode Golf 3 1.9D. Helemaal standaard.
Toen ik hem kreeg wou ik hem ook "pimpen", maar heb er vanaf gezien. Zo bijzonder zou die dan ook niet worden, kan ik beter gaan sparen voor een betere auto/motor.
Het enige wat ik er nu nog aan zou willen veranderen zijn andere (subtiele) velgen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
*Ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niks aan heb...
quote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zal maar stil zijn over die kut avater van je..
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkEr zijn al genoeg mensen geweest die precies uitgelegd hebben waarom je een turbo-timer niet op zo'n auto hoeft te zetten, maar jij hebt volgens mij stront in je ogen
Goed argumentquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zal maar stil zijn over die kut avater van je..
Vind je nogsteeds dat het een goede aanschaf was?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dus omdat ongeveer iedereen hier niet wilt dat ik een TurboTimer op zet moet ik em dr weer uitslopen?
![]()
Laat me niet lachen![]()
deze:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:30 schreef tevebe het volgende:
Doe ns n plaatje posten van welke velgen je op het oog hebt.. En als je 100-150euro terug krijgt voor welke er nu op liggen mag je (heel) blij zijn. Oh en das dus incl banden...
Weet niet.. denk toch niet te groot (17) niet te klein (14/15) dus een 16'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef tevebe het volgende:
Ik denk ook dat de onderste het beste zal staan... Btw hoeveel inch?
golfjes hebben toch 5 gaats velgen? porsche ook dacht ik...quote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef Go0s het volgende:
Succes met het monteren van deze 5 gats velgen op een 4 gats naaf
Adapters kun je erachter monteren, maar dat is niet APK waardig (op zich niet erg als je het bestaande setje erlangs houd), en je velgen komen door die adapters 20mm verder naar buiten. Je kunt dan wel je velgnaaf af laten draaien, maar volgens mij kun je beter een ander setje velgen gaan zoeken
Als je nou Porsche velgen monteerd (C2), die hebben een ET van 55 dacht ik... Met adapters kom je dan uit op 35 en dan zit je al iets meer in de richting van je originele velgenmaat
wat n mafkezen bij volkswagenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef Go0s het volgende:
Golfjes 3 hebben altijd 4x100, behalve de VR6 en de GTI; 5x100.
Golfjes 4 hebben altijd 5x100, behalve de Cabrio; 4x100 (om het makkelijk te houden)
Porsches zijn idd 5x130. Nu zijn 5x130 velgen beter te maken op 4x100, dan 5x100 op 4x100
Vergis je inderdaad niet in de prijzen van velgen en banden.
Neem nu maar van ons aan dat er geen verschil zit tussen een normaal open-luchtfilter en een turbo open-luchtfilter!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Er is zeker wel een verschil tussen een Turbo filter en een standaart openluchht filter (binnekort komt er denk ik een Nipparts Openluchtfilterke in) want elke auto die ik zag met een Turbo had een zo'n filter.
Maareeh.. jij hebt een 4 gaats onderstel...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
deze:
[afbeelding]
(grapje!)
ik had meer orginele velgen op het oog (wel wat moderner natuurlijk).
Ik wil meer VAG velgen, dus orginele VW of Audi velgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze alle 3 mooi.. maar de laatste denk ik dat het gaat worden.. Ik wil het wat strak houden.
Prijs is niet zo belangrijk.. (kan er via via goedkoop aan komen)![]()
![]()
Adaptersquote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Maareeh.. jij hebt een 4 gaats onderstel...
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:10 schreef Go0s het volgende:
Adapters is de oplossing idd
Let wel op; NIET APK waardig, dus een setje erlangs houden
waardig nietquote:
ik hoop dat die garage een steekproef krijgt met turquaz zijn zijn vaders autoquote:
de kwik fit zekerquote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ik @ een garage heb gewerkt
![]()
Turbotimer anyone?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
*Ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niks aan heb...
Das wel een cool geluid jah, wat kosten die dingen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef vosss het volgende:
Bedoeld TS niet gewoon een open dumpvalve (pppssscchhhtt geluid enzo)
Veel heb je er niet geleerd, lijkt me.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ik @ een garage heb gewerkt
![]()
Dat zeg ik helemaal niet, je hebt echt stront in je ogenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dus omdat ongeveer iedereen hier niet wilt dat ik een TurboTimer op zet moet ik em dr weer uitslopen?
![]()
Laat me niet lachen![]()
Een BOV voegt wat betreft perdormance nooit iets toe, bij geen enkel type turbo motor ..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Das wel een cool geluid jah, wat kosten die dingen?
Als het niet teveel geld kost wil ik er wel eens over denken, (en ja ik weet dat een dumpvalve m.u.v. het geluidje niks toevoegt aan een diesel)
Had ik dus toch gelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Een BOV voegt wat betreft perdormance nooit iets toe, bij geen enkel type turbo motor ..
BOV is een klep dat zorgt er voor dat als de gasklep dicht is en de turbo bouwt nog druk op, dat ie dan opent en de luchtbuis dan ont-drukt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
Had ik dus toch gelijk![]()
Dit ga ik mn neef in zn neus wrijven![]()
Niet qua vermogen/koppel nee, maar toch zeker wel wat in accelereren (bij niet-diesel).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef FunnyName het volgende:
Een BOV voegt wat betreft perdormance nooit iets toe, bij geen enkel type turbo motor ..
Een klep met de functionaliteit om de overdruk tijden schakelen en gas los af te blazen heb je altijd nodig, anders zou je perormance eronder lijden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Niet qua vermogen/koppel nee, maar toch zeker wel wat in accelereren (bij niet-diesel).
Maar ik heb het idee dat ik je dat niet uit hoef te leggen
Agreedquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef FunnyName het volgende:
Waar het om gaat is dat meeste auto's af fabriek een klep hebben die de lucht afblaast terug de lucht inlaat in (diverter valve). Als men deze vervangt door een BOV, die ook de lucht afblaast maar dan de atmosfeer in (wat een afblaas geluid geeft) geeft dit GEEN ENKEL performance verschil.
Das nog het minste probleem...quote:Op donderdag 12 juli 2007 06:18 schreef tevebe het volgende:
Ga je m ook verlagen? Dan is 2k zeker te laag.. Niet dat 2k nu al genoeg is maja
Precies, er zijn maar weinig auto's die een MAP sensor hebben, bij MAF motorren verlies je waarschijnlijk alleen maar vermogen. Ik heb bij mijn auto hetzelfde gedaan, andere diverter valve, maar die hoor je niet ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Agreed
Als een auto helemaal geen BOV heeft dan merk je dat zeker in prestaties.
Maar als je een recirculerende BOV vervangt voor een atmosferische BOV dan merk je daar geen ruk van
Ik heb op de Supra een grotere BOV (van een Saab) dan standaard, maar nog steeds een recirculerende ipv een atmosferische.
M'n recirculerende hoor je ook nog behoorlijk van binnen en buitenaf!
Klik
Als ik m'n BOV vervang voor een atmosferische krijg ik problemen met kut lopen en afslaan als ik eens de koppeling intrap omdat ik een AFM heb en geen MAP-sensor.
Ik kan wel een atmosferische plaatsen, maar dan moet ik de recirculerende behouden.
En voor 400 euro heb je een schroefset van Supersportquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das nog het minste probleem...
Voor 250/300 euro heb je een setje verlagingsveren die echt geen troep zijn...
ja boeiend...het komt onder een golf 3 variant dieselquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:05 schreef Go0s het volgende:
[..]
En voor 400 euro heb je een schroefset van Supersport
dat kan dan ook nog wel hoor........ en anders maar 2keer rijdenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:42 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ja boeiend...het komt onder een golf 3 variant dieselMams moet er nog wel mee naar de aldi kunnen
ga un auto total-loss rijden jijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:13 schreef Catch22- het volgende:
is dit weer een hoop gescheer weinig wol topic? Net als de minibike ?
Omdat als ik de auto weer wil verkopen de powerbox zo kan meenemen... unplug en sell..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef FunnyName het volgende:
Uhm, Xenon is 35 watt, die 100 watt neppers zijn niet aan te radden. Alles (lampen, armaturen en ebdrading) worden veel te warm.
Waarom zo een powerbox en niet gewoon OBD chippen?
no fucking way dat je dat gaat halen zonder verder aanpassingenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar nu alles standaart is behalve de filter en EGR stand wil ik toch mijn doel bereiken.: 145PK.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
powerbox aka weerstandje![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tja.. aanpassing of niet? Ik heb tijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
no fucking way dat je dat gaat halen zonder verder aanpassingen![]()
dat is een ontlede powerbox, ding is waardeloos en heb vaak genoeg een diesel kapot zien gaan na plaatsen van een powerboxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
wat the fuck is dat
![]()
![]()
EN ik weet dat een powerbox puur weerstandjes zijn.. ik kan er zelfs een laten maken (heb bouwplan) maar ik ben niet zo electrisch dus is iets wat ik niet kan maken.. Dan koop ik et liever
minimaal andere verstuivers ga je nodig hebben en een compleet andere uitlaatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
tja.. aanpassing of niet? Ik heb tijd![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is een ontlede powerbox, ding is waardeloos en heb vaak genoeg een diesel kapot zien gaan na plaatsen van een powerbox![]()
[..]
minimaal andere verstuivers ga je nodig hebben en een compleet andere uitlaat![]()
turbo is er iig wel voor geschikt, bak is een twijfelgeval en koppeling gaat dat al helemaal niet trekken
Nogmaals: Wij hebben geen Pompverstuivers, maar directe inspuiting.. Toch bedankt voor je aanbod.. ik ken misschien wel iemand die wel intresse heeft? is een bouwjaar 98/99 dacht ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef renkie het volgende:
- Een TDI (1z motorcode) tot ruwweg 1996 / 1997 heeft een ecu die erg lastig te chippen is , deze heeft een plastic omhulsel. Vaak pakt men een ecu van een golf 3 van 97/98 , dat past er op en is een stuk makkelijker te chippen.
- Je kunt met deze turbo die er standaard op zit NOOIT 145pk halen. Niet bij deze 90pk motor, bij nieuwere 90pk motoren wel
- Let aub wel op je olie temperatuur en de temperatuur van je uitlaatgassen ! Motorschade heb je zo !
Eventueel heb ik wel een ecu te koop voor je met chip op maat van JD Engineering (1 van DE vag tuners)
131pk/284nm op de testbank
Deze is op maat gemaakt voor :
- 1z motor 90pk tdi golf 3 / passat
- 110pk verstuivers
- egr weg/dicht
- kat leeg
Normaal kost een chip op maat je 600+ euro daar
Die van mij kun je kopen incl de ecu (je eigen ecu blijft origineel dus!) voor 450 euro.
En een ECU kost je nieuwe al gauw 800 euro dus dat is geen slechte deal lijkt me.
Je moet wel de ecu bij de startblokkering aanleren, maar met een laptop en uitleeskabel kan dat zo.
Interesse ? renkie at xs4all punt nl
Post eens pics danquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Ff vraag aan jullie mening..:
Wat is mooier?
Black chrome koplampen of chrome koplampen?
Wil dr nu een set bestellen dus vandaar dat ik et vraag![]()
daar zou ik geen geld aan uitgeven want met de lampjes die je hebt kan je ze wekelijks gaan vervangen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Ff vraag aan jullie mening..:
Wat is mooier?
Black chrome koplampen of chrome koplampen?
Wil dr nu een set bestellen dus vandaar dat ik et vraag![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef eevebe het volgende:
[..]
daar zou ik geen geld aan uitgeven want met de lampjes die je hebt kan je ze wekelijks gaan vervangen....
ik weet niet, ik wil dat het past bij de auto dus rood met zwarte accenten. Ik denk stiekem zwart.. maar ik weet niet of iemand er absoluut tegen is?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef eer-ik het volgende:
wat vind je zelf?
Dat boeit jou toch niksquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maar ik weet niet of iemand er absoluut tegen is?![]()
nee maar ik wil wel meningen horen.. voordat ik hier echt smakeloos bezig benquote:
wat maakt dat uit toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik weet niet, ik wil dat het past bij de auto dus rood met zwarte accenten. Ik denk stiekem zwart.. maar ik weet niet of iemand er absoluut tegen is?![]()
hey, 't is jouw wagen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee maar ik wil wel meningen horen.. voordat ik hier echt smakeloos bezig ben![]()
toch maar de grill verwijderen uit winkelwagen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:18 schreef osmo het volgende:
Kun je die grill niet gewoon ergens van de sloop afplukken, kom je er veel goedkoper van af, want er zijn tig van die dingen te vinden. Plus die lampen vind ik wel te pruimen, heb je ook een foto waar ze op zo'n golf 3 staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
echt niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef eevebe het volgende:
een klasgenoot van me heeft een vr6 met embleemloze grill en donkere angel eyes.
is echt geen gezicht!![]()
![]()
hij heeft zowiezo een lelijke grill, is van dat honingraat spul en sluit helemaal niet mooi aan. dat scheelt al denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
echt niet?wij hebben wel een rode autoo.. mss dat het verschil maakt? past bij de andere details?
Waar lees je in godsnaam dat ik het over een pompverstuiver heb ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nogmaals: Wij hebben geen Pompverstuivers, maar directe inspuiting.. Toch bedankt voor je aanbod.. ik ken misschien wel iemand die wel intresse heeft? is een bouwjaar 98/99 dacht ik![]()
Je was me net voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:46 schreef renkie het volgende:
[..]
Waar lees je in godsnaam dat ik het over een pompverstuiver heb ?
De term '110pk verstuivers' misschien ? IEDERE tdi heeft verstuivers om de diesel in de auto te krijgen, een POMPverstuiver is echt iets HEEL anders dan waar ik het over heb, die zijn ook pas in +- 2000 begonnen als 115pk en daarna in meer versies.
Kijk maar eens welke motocode je hebt, dat zal 1z of ahu zijn.
En ik weet zeer zeker wel waar ik het over heb, wij hebben zelf 2 TDIs van 1996 met dit type motor
Totaal al ruim 700.000km van de 2 auto's samen.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:22 schreef fathank het volgende:
Volgens mij zijn er uberhaupt geen motoren met pompverstuivers in de Golf 3 geleverd, of heb ik het mis?
Sorry, ik las namelijk Pompverstuivers.. niet goed opgelet dan..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:46 schreef renkie het volgende:
[..]
Waar lees je in godsnaam dat ik het over een pompverstuiver heb ?
De term '110pk verstuivers' misschien ? IEDERE tdi heeft verstuivers om de diesel in de auto te krijgen, een POMPverstuiver is echt iets HEEL anders dan waar ik het over heb, die zijn ook pas in +- 2000 begonnen als 115pk en daarna in meer versies.
Kijk maar eens welke motocode je hebt, dat zal 1z of ahu zijn.
En ik weet zeer zeker wel waar ik het over heb, wij hebben zelf 2 TDIs van 1996 met dit type motor
Totaal al ruim 700.000km van de 2 auto's samen.
En, heb je al nekklachtenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sorry, ik las namelijk Pompverstuivers.. niet goed opgelet dan..
Updeet:
Vandaag mijn PowerBox ("Tuning Box") binnegekregen en gemonteerd...
en waar zit dat Xenon trouwens... in een potje bijgeleverd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef hamkaastosti het volgende:
ik wacht met spanning op plaatjes van je weggesmolten koplampen
volgensmij waren we daar al achter....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee maar ik wil wel meningen horen.. omdat ik hier echt smakeloos bezig ben![]()
quote:
230quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:49 schreef rollator_GSI het volgende:
je omvormer onder de motorkap moet je vooral doen.
houd ie niet lang vol.
en dan je 220 naar binnen trekken,altijd leuk als je dat niet goed doet.
maar ja het is jouw auto.
Ha-Haquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef Youp het volgende:
[..]
volgensmij waren we daar al achter....
Om dat aan te sluiten heb je echt geen opleiding nodig hoor, het zijn maar 2 draadjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Haha,, nee.. maar ik merkde et verschil wel
![]()
![]()
[..]
230en check dit ff: http://www.i-hacked.com/content/view/161/45/
Mijn neef heeft electro gestudeerd.. laat ik gwn aan hem over![]()
![]()
[..]
Ha-Ha![]()
Ik heb em al mooi ingebouwd.. en de kabels verstopt. Hij gaat pas aan als de contact is aangezet. Dus dit voorkomt ook dat ie de accu leegtrekt als de sleutel er niet inzit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef gateway het volgende:
hoevaak denk je die omvormer wel niet nodig t hebben??? ik heb hem altijd onder de stoel liggen just in case...... maar heb hem pas 1 keer gebruikt om de laptop op te laden (heb hem nu een maand of 8)
2 kabeltjes, maar ik laat het toch liever aan hem over.. dat had ik in gedachten.. maar mijn gedachten zijn veranderd om hem onder de kap te bouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:01 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Om dat aan te sluiten heb je echt geen opleiding nodig hoor, het zijn maar 2 draadjes![]()
Heb je trouwens wel een vatzoenlijke gekocht? De goedkope wannab sinus voedingen schijnen nogal eens de shit te slopen die je eraan hangt![]()
Naja ik vind dit allemaal een beetje kapitaalvernietiging, dit geld kun je beter bewaren voor een prelude maar goed![]()
heb je een aardpin geslagen of waar wil je aan aarden in een autoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb em al mooi ingebouwd.. en de kabels verstopt. Hij gaat pas aan als de contact is aangezet. Dus dit voorkomt ook dat ie de accu leegtrekt als de sleutel er niet inzit.
Tis geen cheap ass ding.. daarmee bedoel ik niet dat de prijs duur is, maar de kwaliteit in orde is..![]()
't heeft een hitte beveiliging, overspanning beveiliging, en natuurlijk een zekering achterin. + hij is geaard.
Als ik mn data kabel heb gevonden, dan load ik wel foto's up![]()
En ik weet dat ik de omvormer vaak ga gebruiken ivm. een laptop die ook dienst doet als GPS en voor het opladen van telefoons etc..![]()
Anders had ik em niet gekocht.
![]()
sorry.. ik bedoelde massaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:26 schreef densmee het volgende:
[..]
heb je een aardpin geslagen of waar wil je aan aarden in een auto![]()
Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Binnekort komt er een Golf 4 TDI motorafdek kap op de motor
omdat ik deze niet mooi vind, en de auto toch een moderner look wil geven. Centraal deurvergrendeling komt er in MET klapsleutels (Net zoals een Golf 4)quote:
Inderdaad, net als dat je laptop ook via een transformator gevoed wordt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef MikeyMan het volgende:
Jaja... Dit is echt nuttigheid ten top...
12v ==> 220v ==> 5v ==> telefoon
+ niet te vergeten een Carputerquote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef MikeyMan het volgende:
Jaja... Dit is echt nuttigheid ten top...
.................................=8v Playstation
12v ==> 220v ==> =5v ==> telefoon
.................................=19v Laptop
en wat rij jij?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:40 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het altijd heel erg lame als je dingen van een later model gaat gebruiken. Type aanduidingen bijvoorbeeld. Dat is zo wanna-be Golf 4 rijder.![]()
Gelukkig blijft dit onder de kap te zitten zodat ik niet helemaal krom van het lachen lig zodra weer zo'n pauper me wil passeren![]()
dat bedekt de kap nou nét nietquote:Op maandag 30 juli 2007 15:00 schreef renkie het volgende:
Bedenkt je wel dat een aantal zaken bij een Golf 4 anders zitten ?
Luchfilter en de buis ervan bijvoorbeeld, daardoor heeft de kap ook andere maten
Golf 4 TDI uit 2002 privé en een Golf 5 2.0 TDI 103 kw Sportline zakelijkquote:
Had je voor die 2000 euro meer geen golf 4 kunnen kopen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en wat rij jij?![]()
Ik ben geen Wannabee Golf4 rijder.. we hebben er zelf een gehadmaar dan een 2.0 Benzine.
Ik wil een ouder wagen een moderner look geven..![]()
Wat maakt het nou uit wat je rijd? Als je in jou ogen een mindere auto hebt mag je niets over die van jou zeggen ofzo? En ik blijf het ook een pauperbak vindenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en wat rij jij?![]()
Ik ben geen Wannabee Golf4 rijder.. we hebben er zelf een gehadmaar dan een 2.0 Benzine.
Ik wil een ouder wagen een moderner look geven..![]()
Zie je nou echt zelf niet in dat dit vreselijk nutteloos is?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
+ niet te vergeten een Carputer(Barebone/minitower)
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Golf 4 TDI uit 2002 privé en een Golf 5 2.0 TDI 103 kw Sportline zakelijk![]()
Jij vroeg wat ik rij. Dat meldde ik even. Jij meldt dan wat je niet rijdt. Die mening kan je beter thuis latenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen die dit waardeloos vinden, of weet ik veel over denken.. houd je mening thuis en uit em niet![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef Gunner het volgende:
Ik vroeg niet waar jouw oom in rijdtMoet ik daar nu koest van worden van iemand die 'pimpt' met iets wat niet van hem is?
[..]
Jij vroeg wat ik rij. Dat meldde ik even. Jij meldt dan wat je niet rijdt. Die mening kan je beter thuis laten
Avenue Punto + een Gillera Runner + een Chineese Minibikequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef Gunner het volgende:
En wat rij je zelf? Je komt elke keer met wat iemand anders rijdt. Dat boeit niet.
Echt weer zo'n turken actie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oompie meldt: Volkswagen Sharan 2.8 V6 4Motion Highline en Passat W8
![]()
![]()
hopelijk houdt dat je koest![]()
Mensen die dit waardeloos vinden, of weet ik veel over denken.. houd je mening thuis en uit em niet![]()
Je post dit op een publieke forum waar mensen geintreseerd zijn in auto's maar je wilt geen negatieve meningen horen.quote:hopelijk houdt dat je koest
Allemaal van die fucking gare tweedehands auto's leuk dat je turk bent en dan wilt patsen met auto's maar doe het wel goed en niet met die troep hierboven...quote:meldt:
in 1993 een '92 Golf 2. (Total-loss gereden)
in 1994 een'92 Golf 2.
In 1997 een '91 Nissan Patrol,
in 1999 een '94 Mercedes CLK 230
in 2000 een BMW 325i Touring oid...
in 2002 een Nissan Primera,
daarna een '96 Ford Escort endan deze Golf uit '95
Heb het al verandertquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef FunnyName het volgende:
hmm, sorry maar dit soort rel reacties horen niet thuis op FOK.
Je mag best vinden dat hij zich belachelijk maakt door met andermans spullen te pimpen, maar woorden als tering horen hier niet thuis.
Modderators doe hier iets aan AUB
Een pre pre pre productie model? De clk is pas vanaf '97 geleverdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
meldt:
in 1994 een'92 Golf 2.
Dit zijn de auto's die ik kan herrineren die mn ouders hebben gehad. stoer hoor![]()
Waarom hebben jullie deze niet gehouden, is tenminste nog een echte autoquote:[meldt:
in 1994 een'92 Golf 2.
Je kunt ook gewoon zelf een fatsoenlijke auto kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:15 schreef hamkaastosti het volgende:
meh.. ben altijd blij als d'r weer een bmw minder in handen van een turk is
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:15 schreef hamkaastosti het volgende:
meh.. ben altijd blij als d'r weer een bmw minder in handen van een turk is
Wel mooie downgrades. Was het geld op?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
meldt:
in 1994 een'92 Golf 2.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:57 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Wel mooie downgrades. Was het geld op?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:04 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Een pre pre pre productie model? De clk is pas vanaf '97 geleverd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eej, nou wordt et menes klootzakquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:38 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Echt weer zo'n turken actie.
Nou nou mijn vriendje rijdt een audi s3 die jij lekker nooit niet kan betalen lekker puh puh puh
Lekker boeiend turquaz.
In het verleden kom je elke keer met die kut topics van je waar je gebruikers ervaring wilt maar inplaats dat je dan dat voertuig koopt kom je met een gare station wagon die je helemaal verbouwd en een vernieuwde look wilt geven omdat je vader geen nieuwe auto kan betalen.
Zo heb je wels gezegt dat jullie een mercedes in de toekomst gaan overwegen, dat heb je minstens 6 maanden geleden gezegt en nog steeds gare auto's die jij hopeloos probeert te pimpen.
[..]
Je post dit op een publieke forum waar mensen geintreseerd zijn in auto's maar je wilt geen negatieve meningen horen.
Ow en ik heb die sharan gegoogled![]()
En dan durf jij ook nog te vragen welke auto hij rijdt
Jij hebt niet eens een auto en je bent niet eens volwassen genoeg om auto te rijden.
Met je domme topics altijd, gelukig ben je makkelijk uit te lokken, dat maakt het nog vermakelijk]
[..]
Allemaal van die fucking gare tweedehands auto's leuk dat je turk bent en dan wilt patsen met auto's maar doe het wel goed en niet met die troep hierboven...
Zeg maar tegen je pappie van mij dat hij gare zooi rijdt.Kk op uit mijn topic en zeg dat ff tegen de eerste beste turk bij jou in de buurt... dan kan hij jou ff een make over geven ipv.. ik de auto
![]()
![]()
Tyf op met turken actie dit, Turken actie dat.. moeilijk he? Om toe te geven dat we altijd luxe auto's hadden gehad destijds.. een 2x 1 jaar oude golfjes, een nissan patrol jeep van 6 jaartjes oud..etc.. etc...
en die S4 intreseert me geen flikker.. Gaan we toch stoer doen met auto's van vrienden/kennissen/famillie?
Vriend van me heeft 3x Q7's en 1 x A4 '02 cabrio't is misschien wel geloofwaardiger als ik zeg dat hij een groot bedrijf heeft.
Open maar een aparte topic hiervoor.. dan list ik ze wel.. doe jij je best dan maar om het bij te houde
![]()
Over dat ik geen auto heb. Misschien heb ik er wel een.. maar wil er niks aan doen? Misschien heb ik er wel een gehad.. maar weet jij het niet? Misschien rij ik wel beter dan jou, hoe weet jij dat? Praat a.u.b. niet als je me niet kent.. Kom maar een Keer naar VenLow dan maken we wel kennis.. dan weetje hoe en wie ik ben ok?
Gaarne wil ik dat je hier nu op klikt en een kopje koffie schenkt, op de bank gaat zitten, en brainstormen over van alles en nog wat...Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:45 schreef sub_overide het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie deze niet gehouden, is tenminste nog een echte auto
Wie begon er eigenlijk mee?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Gaan we toch stoer doen met auto's van vrienden/kennissen/famillie?
bij bmw hadden ze die sleutels al in 1980 ofzo....quote:Op zondag 29 juli 2007 22:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
omdat ik deze niet mooi vind, en de auto toch een moderner look wil geven. Centraal deurvergrendeling komt er in MET klapsleutels (Net zoals een Golf 4)![]()
`Mijn moems ook.. Gazelle Orange die blauw isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef VjenneKloetn het volgende:
Me ouders hebben die sleutel ook op hun fiets(gazelle)
Maar waarom altijd nieuwer nieuwer nieuwer? Ga jij dalijk ook zeiken als ik een Prelude koop van bouwjaar 91t/m95 en niet de 5th gen? van bouwjaar 2000??:)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Catch22- het volgende:
jij bent echt een sjaak jong, wist je dat?
Als je in plaats van iedereen te laten lezen wat voor toffe wagens je ouders wel niet hadden (oke, een golf 2 die destijds een jaar oud was is echt iets heeeel stoers), nu eens liet zien dat jij stijl hebt
nee, meneer gaat een golf 3 tdi tunen, met golf 4 lampen
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:25 schreef Supra_Turbo het volgende:
Daar is niks mis mee.
Ik heb zelf ook Supra Mk4 velgen op een Supra Mk3.
5th gen Prelude dash is 10x beter dan een 4th gen Prelude.
Die is echt niet om aan te zien!
Ik vind zelfs eigelijk een Prelude 5 mooier dan een Prelude 4, op de voorkant na.
Dus eigelijk moet je een Prelude kopen en de voorkant downgraden naar een Prelude 4
Dude...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Weetje? Stiekem wordt ik daar wel een beetje geil van
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Paps was vroeger schipper.. maw: toen hadden we een groter portomonee dan nu
![]()
[..]
kweenie.. mn vader zei tegen mij '94
W8 ff kijke of ik un fotoke kan vinden
![]()
mss was et een ander model?
PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
eej, nou wordt et menes klootzakKk op uit mijn topic en zeg dat ff tegen de eerste beste turk bij jou in de buurt... dan kan hij jou ff een make over geven ipv.. ik de auto
![]()
![]()
Tyf op met turken actie dit, Turken actie dat.. moeilijk he? Om toe te geven dat we altijd luxe auto's hadden gehad destijds.. een 2x 1 jaar oude golfjes, een nissan patrol jeep van 6 jaartjes oud..etc.. etc...
en die S4 intreseert me geen flikker.. Gaan we toch stoer doen met auto's van vrienden/kennissen/famillie?
Vriend van me heeft 3x Q7's en 1 x A4 '02 cabrio't is misschien wel geloofwaardiger als ik zeg dat hij een groot bedrijf heeft.
Open maar een aparte topic hiervoor.. dan list ik ze wel.. doe jij je best dan maar om het bij te houde
![]()
Over dat ik geen auto heb. Misschien heb ik er wel een.. maar wil er niks aan doen? Misschien heb ik er wel een gehad.. maar weet jij het niet? Misschien rij ik wel beter dan jou, hoe weet jij dat? Praat a.u.b. niet als je me niet kent.. Kom maar een Keer naar VenLow dan maken we wel kennis.. dan weetje hoe en wie ik ben ok?
Gaarne wil ik dat je hier nu op klikt en een kopje koffie schenkt, op de bank gaat zitten, en brainstormen over van alles en nog wat...![]()
Hoe hypocriet je bent:quote:Gaan we toch stoer doen met auto's van vrienden/kennissen/famillie?
En je kan niet rijden, je bent niet volwassen genoeg voor, iemand die volwassen is heeft genoeg verantwoordelijkheids gevoel om zonder rijbewijs te gaan rijden in de meest gare sjonnie bakken.quote:eej, nou wordt et menes klootzakKk op uit mijn topic en zeg dat ff tegen de eerste beste turk bij jou in de buurt... dan kan hij jou ff een make over geven ipv.. ik de auto
![]()
[.quote]
In de buurt wonen geen turken, zal wel liggen aan de prijzen van de huizen![]()
En ik moet de eerste turk nog tegen komen die in staat is in zijn eentje mij te verbouwen![]()
[quote] Misschien heb ik er wel een.. maar wil er niks aan doen? Misschien heb ik er wel een gehad.. maar weet jij het niet? Misschien rij ik wel beter dan jou, hoe weet jij dat? Praat a.u.b. niet als je me niet kent.. Kom maar een Keer naar VenLow dan maken we wel kennis.. dan weetje hoe en wie ik ben ok?''We'' ??quote:Om toe te geven dat we altijd luxe auto's
Ik denk niet dat jij ooit medezeggenschap hebt gehad toen je 8 10 13 jaar oud was
En luxe? das niet luxe.
een Pontiac Trans Sport 3.8i-V6 GT is luxe wat je papa rijdt is budget.
[ Bericht 4% gewijzigd door Pascal86 op 02-08-2007 02:27:57 ]Because they will last that long.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:21 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Hoe hypocriet je bent:
[..]
[..]
En je kan niet rijden, je bent niet volwassen genoeg voor, iemand die volwassen is heeft genoeg verantwoordelijkheids gevoel om zonder rijbewijs te gaan rijden in de meest gare sjonnie bakken.
[..]
''We'' ??
Ik denk niet dat jij ooit medezeggenschap hebt gehad toen je 8 10 13 jaar oud was
En luxe? das niet luxe.
een Pontiac Trans Sport 3.8i-V6 GT is luxe wat je papa rijdt is budget.
Met hem...quote:
Jij bent NOG kanslozer dan Turquaz52..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:11 schreef Pascal86 het volgende:
Die auto had hij van 1992 tot 1994
http://autogids.autotrader.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=8191&cache=no&ref=atdnl
Vergelijken met die golf
tegenwoordig heeft hij een C5 3.0 v6
En het grappige is zijn auto's zijn altijd eerste hands en geen lening gewoon eigen capitaal![]()
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij bent NOG kanslozer dan Turquaz52..
Eerst zeiken dat hij niet moet pimpen met voitures van derde en dan vervolgens zelf nog harder pimpen met je vaders "luxe auto's" en een bangbus
Ik denk dat jij het eerder niet snapt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:41 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he?
Alleen ik pimp er niet mee, ik zeg alleen het verschil, auto's zijn voor mij slechts vervoers middellen en maak duidelijk dat turquaz zichzelf belachelijk maakt met auto's die niets voorstellen.
Zoals zijn oompje die zich meldt met een sharon en zijn vriend (??) met 3 q7's![]()
En de reacties die ik losmaak zijn gewoon heerlijk, iedereen hapt en vooral die turkje![]()
you sir, are a retardquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:41 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Je snapt het niet he?
Alleen ik pimp er niet mee, ik zeg alleen het verschil, auto's zijn voor mij slechts vervoers middellen en maak duidelijk dat turquaz zichzelf belachelijk maakt met auto's die niets voorstellen.
Zoals zijn oompje die zich meldt met een sharon en zijn vriend (??) met 3 q7's![]()
En de reacties die ik losmaak zijn gewoon heerlijk, iedereen hapt en vooral die turkje![]()
Patsen met andermans auto'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oompie meldt: Volkswagen Sharan 2.8 V6 4Motion Highline en Passat W8
![]()
![]()
hopelijk houdt dat je koest![]()
Trouwens, heeft de ts z'n rijbewijs al?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
ik vermaak me prima met dit topic
en TS voldoet prima aan het stereotyp golf-rijder
echt schitterend..![]()
JA DOEN DOEN DOENquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:34 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Patsen met andermans auto's![]()
Als ik hier een lijst neer moet zetten met "coole" auto's in de familie, ben ik dan stoerderderder?![]()
![]()
Lijkt er inderdaad opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Supra_Turbo het volgende:
Allemaal BS, die opschep-praktijken.
Compensatie mss?
Neen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trouwens, heeft de ts z'n rijbewijs al?
Als ie dan tot boomversiering promoveert is nog tot daar aan toe, maar dat betekent als ie iemand aanrijd en die houdt er letsel aan over hij niet verzekerd is. En van een kale kip valt niets te plukken.. ik vind dat best schandalig iig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op
[..]
Neen.
Die domme knecht rijdt helaas gewoon zonder rijbewijs rond.
jepz... Mjah, das de reden dat ik nooit een topic over me auto, je krijgt toch allemaal standaard gezeik over wat er wel niet beter is dan de auto die je hebt......quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:11 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zag dit topic weer in my at staan en dacht dat TS een update had. Blijken het allemaal kiddows te zijn met te kleine piccies die ff moeten patsen met de auto van de zus der moeder en daar weer een tante van
zeg grapjas, ik kan het mishebben maar volgens mij begon de TS zelf met de auto van z'n oom te patsen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:11 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zag dit topic weer in my at staan en dacht dat TS een update had. Blijken het allemaal kiddows te zijn met te kleine piccies die ff moeten patsen met de auto van de zus der moeder en daar weer een tante van
Dan moet je vooral mee gaan doen:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zeg grapjas, ik kan het mishebben maar volgens mij begon de TS zelf met de auto van z'n oom te patsen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oja patsen met andermans auto's is not done..
overigens, mijn oom heeft 'n r8 en een s8![]()
hopelijk houdt dat je koest
Klopt maar de "air" van de ts staat me niet zo aan..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dan moet je vooral mee gaan doen:
[..]
En TS heeft gewoon het probleem dat die een btje der verkeerde auto wil upgraden.
Er zijn wel project topict topics die goed lopen.
over en uit
of gewoon n slotje erop donderenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef Youp het volgende:
is dit niet meer iets voor ONZ?
Ik heb een rijbewijs, 3 en een halve (quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:14 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een gazelle fiets!
Dat is optische tuning, ouwe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Sjaeck het volgende:
Betere vraag: wat heeft het te maken met je zogenaamde project?
Ze hadden er maar een Paar (10 stuks oid) en wij wouden per sé TomTom.. en deze had een breedbeeld wat wij wouden. Bluetooth etc..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waarom de ONE?
Het is zoals je misschien ook op de foto ziet een XL.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef Gunner het volgende:
Tom Tom one heeft geen breedbeeld scherm. Alleen de nieuwe XL
Er is niets slecht aan een ONE XL, het was gewoon interesse waarom het dit device is geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze hadden er maar een Paar (10 stuks oid) en wij wouden per sé TomTom.. en deze had een breedbeeld wat wij wouden. Bluetooth etc..
'T heeft wel wat gekost dus zal wel goed moeten zijn? T heeft een HD van 1024 MB heb ik gelezen op Internet.. Klopt??
Wat is er zo slecht aan de ONE dan??![]()
Maar m'n stelling klopt. De Tom Tom One heeft geen Breedbeeldschermquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het is zoals je misschien ook op de foto ziet een XL.
Helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar m'n stelling klopt. De Tom Tom One heeft geen Breedbeeldscherm![]()
Check picz.. Ik denk dat ik em maandag weer terug breng.. T heeft toch weinig funties.. had graag gewild dat ie Handsfree kon bellen.. ik twijfel nog.. 400,- is niet niks. had wel graag gewild dat ie dat nét wel had.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef Gunner het volgende:
Tom Tom one heeft geen breedbeeld scherm. Alleen de nieuwe XL
heb de plastic om de doos weggegooid.. maar alles zit er nog in.. lader usb etc.. etc.. zelfs de folie op de scherm.,, maar zal ik em toch terug brengen.. of gewoon laten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Gunner het volgende:
Ik hoop voor je dat ze een geopende verpakking accepteren. Lastig opnieuw verkopen voor ze.
en ik had een vraag: tijdens het navigeren zie ik nergens de snelheid staan van wat ik rij?? Heeft hij die functie niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb de plastic om de doos weggegooid.. maar alles zit er nog in.. lader usb etc.. etc.. zelfs de folie op de scherm.,, maar zal ik em toch terug brengen.. of gewoon laten?![]()
Jawel die moet je even aanzetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en ik had een vraag: tijdens het navigeren zie ik nergens de snelheid staan van wat ik rij?? Heeft hij die functie niet?![]()
![]()
had ik al gevonden thnx..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jawel die moet je even aanzetten.
Bij:
Wijzig voorkeuren -> statusbalk-voorkeuren -> snelheid
Als je misschien iets beter bij de winkel had geïnformeerd en research had gedaan, had je geweten dat er geen handsfree functie op zou zitten.
ach jong.. tis een eenmalige uitgave.. haal dan meteen (100,- extra) de XL.. Je zult er in het begin wel een beetje spijt krijgen maar als je em eenmaal in je auto hangtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:23 schreef yup het volgende:
Navigatie?
IMHO bestaat er niks beters dan Tomtom. Ik heb ook Garmin etc. gebruikt, in een paar woorden: dat is het toch echt net niet.
Itt tot de mensen die er zo kleinerend over praten (niet in dit topic hoor) vind ik Tomtom een van de weinige meer professionele navigatie systemen, je kan werkelijk alles mee vinden, geld automaten etc, het is duidelijk en simpel. Het enige voordeel van auto navigatie (origineel ingebouwd) is dat het bijna altijd GPS ontvangst heeft. Tomtom kan soms toch GPS verbinding verliezen etc. maar behalve dat vind ik het perfect.
Jammer dat die krengen zo duur zijn, anders zou ik graag zo eentje willen.
Heb zelf Tomtom 6 op mijn PDA/telefoon maar die heeft maar 200 mhz en het gaat een beetje traag erop. Niet leuk.
Je hebt zeker een Qtek/HTC?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:23 schreef yup het volgende:
Heb zelf Tomtom 6 op mijn PDA/telefoon maar die heeft maar 200 mhz en het gaat een beetje traag erop. Niet leuk.
Ik heb dus ook een 200Mhz HTC Wizard (Orange SPV M-3000) met TomTom 6 erop en dat werkt vlekkeloos. Snelle herberekening en betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt zeker een Qtek/HTC?
Op 260 MHz met de nieuwste TomTom 6.0.3.0 werkt het een stuk beter, echt een aanrader.
Maar het blijft helaas trager dan de TomTom devices zelf.
ik heb een neukia N70 met tomtom mobile 5... werkt super, ookal is de telefoon niet snel...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:10 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een 200Mhz HTC Wizard (Orange SPV M-3000) met TomTom 6 erop en dat werkt vlekkeloos. Snelle herberekening en betrouwbaarheid.
Mijn oompie wilt ook een garmin halen.. aanteraden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:54 schreef MikeyMan het volgende:
PDA suckt... gewoon een garmin kopen... :p en die achterlijke zuignap zo snel mogelijk wegdonderen...
Komt door de software Toyotaman, volgens mij is deze Tomtom gewoon niet goed. Tomtom 5 werkt gewoon redelijk vlot, zeker niet traag. Dit is gewoon traag als stront, net bruikbaar zeg maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt zeker een Qtek/HTC?
Op 260 MHz met de nieuwste TomTom 6.0.3.0 werkt het een stuk beter, echt een aanrader.
Maar het blijft helaas trager dan de TomTom devices zelf.
Mijn oom heeft een Garmin, leuk ding maar ik vind Tomtom toch echt vele malen duidelijker. Garmin ding was een paar weken geleden aangeschaft dus een van de nieuwste modellen (is zo een plakding voor in de autoruit).quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn oompie wilt ook een garmin halen.. aanteraden?![]()
hmm.. garmin voor +/- 260 had hij over.. weetje ongeveer welke?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:58 schreef yup het volgende:
[..]
Komt door de software Toyotaman, volgens mij is deze Tomtom gewoon niet goed. Tomtom 5 werkt gewoon redelijk vlot, zeker niet traag. Dit is gewoon traag als stront, net bruikbaar zeg maar.
[..]
Mijn oom heeft een Garmin, leuk ding maar ik vind Tomtom toch echt vele malen duidelijker. Garmin ding was een paar weken geleden aangeschaft dus een van de nieuwste modellen (is zo een plakding voor in de autoruit).
Hoe groter hoe beterquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:03 schreef Devilnl het volgende:
http://www.mio-tech.be/en(...)io-P350-overview.htm
Dat ding heb ik. *kost iets van 200euro ofzo*
gewoon een PDA (400mhz processor)
een snel SD kaartje er in. tomtom6 navigator van internet plukken. en ready to roll!
en je kan er dus veel meer mee (alleen TS wil groot scherm, en dat is dit dus niet. maar ik vind hem duidelijk zat!)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:04 schreef wouter37 het volgende:
schopje naar Digital Corner dit gaat neit meer over auto's![]()
Yepz... Stabieler en sneller dan tomtom... Mooiere houder en er komen er een stuk minder van terug...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn oompie wilt ook een garmin halen.. aanteraden?![]()
Euh... Dat zei ik dusquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef innovative het volgende:
[..]
Yepz... Stabieler en sneller dan tomtom... Mooiere houder en er komen er een stuk minder van terug...
dat is je 1Gb SD card die erin zit,niet echt een HD te noemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
T heeft een HD van 1024 MB heb ik gelezen op Internet..
Whuquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:27 schreef DoimeN het volgende:
Wat issie mooi! Ongelooflijk! Ik heb al wat automagazine's geschreven, dat dit alles slaat! Ongelooflijk, heb je VW al gemailt?
Niet zo ver he? Golf 4 look koplampen besteld.. EGR klep donderdag afgesloten, diode komt er denk ik morgen of overmorgen in en zeer waarschijnlijk 110PK Verstuivers en meteen op maat gemaakte chip... maar daar zit ik over te twijfelen..quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:07 schreef kikoooooo het volgende:
Kick.
Hoe staat het met je 'project' ?
Sprintje houden tegen een 850-t?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet zo ver he? Golf 4 look koplampen besteld.. EGR klep donderdag afgesloten, diode komt er denk ik morgen of overmorgen in en zeer waarschijnlijk 110PK Verstuivers en meteen op maat gemaakte chip... maar daar zit ik over te twijfelen..![]()
Tis nu al een TD rode I en T rode D+I Killer![]()
![]()
![]()
Dont believe it? Daag me maare uit, stoplicht sprintje trekken![]()
![]()
Whehehequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:51 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Sprintje houden tegen een 850-t?![]()
kan je moeder wel zo snel optrekken?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet zo ver he? Golf 4 look koplampen besteld.. EGR klep donderdag afgesloten, diode komt er denk ik morgen of overmorgen in en zeer waarschijnlijk 110PK Verstuivers en meteen op maat gemaakte chip... maar daar zit ik over te twijfelen..![]()
![]()
![]()
![]()
wat moet ik me voorstellen bij 110 PK verstuyivers?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
110 Prima Koperen vijf vercentenmuntjes, oftewel 5,5 hele euri'squote:Op maandag 15 oktober 2007 19:04 schreef vlad het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij 110 PK verstuyivers?
quote:Hoe wordt een chip op maat gemaakt? stukje afgeknipt?
wel aftrekkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je moeder wel zo snel optrekken?
Een Passat TDI, Toledo TDI en een Galaxy TDI Waren u voorquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:40 schreef Supra_Turbo het volgende:
Polo T(rode)DI zeker ja
Een Golf T(rode)DI ga je echt niet trekken met die Golf
quote:
Weten zij ook dat het om een stoplichtsprintje ging?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een Passat TDI, Toledo TDI en een Galaxy TDI Waren u voor![]()
waar woon jequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:51 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Sprintje houden tegen een 850-t?![]()
Zijn oude foto's:quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef vannelle het volgende:
Stoplichtsprintjes zijn stom. en nikszeggend.
Zeker als je nog geen rijbewijs hebt, dan is het helemaal stom.
Leuk om te lezen dat je project vordert en dat je er plezier in hebt.
Zou je ons een plezier kunnen doen met wat foto's?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:13 schreef tevebe het volgende:
[..]
Weten zij ook dat het om een stoplichtsprintje ging?![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:11 schreef KeessieK het volgende:
wanneer ga je dat ding verlagen..dat is pas vet man, zo'n station op 3 cm van de grond..
Ik wil wel een keer sprinten in een Golf TDI van korps NHN.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja. @ de brug van Blerick-Venlo. En ik was een end voor hem
![]()
Wat verschrikkelijkquote:
rode matten matchen met et kleur v.d. autoquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijkWaar zit de turbotimer?
![]()
Als je in het oosten van het land komt moet je het maar zeggen, ik ben wel benieuwt hoe erorm snel dat hok van je (vader) is![]()
Bedankt voor de foto's, was echt ff nieuwsgierig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zijn oude foto's:
05-09-2007
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(foto's met PDA genomen) 20-09-2007:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnekort maak ik wat mooiere foto's, als mn camera weer mee wilt werken, en na een wasbeurt..
Hij is vorig week gewaxt. dus Bling-BlingDe knipperlichten zijn weer zwart
![]()
Is niet de mijne maar mag er in rijden zo nu en dan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waar woon je![]()
Wil wel eens kijken wat onze auto tegen op kan tegen de jouwe.. (als is de kans wel klein)
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waar woon je![]()
Wil wel eens kijken wat onze auto tegen op kan tegen de jouwe.. (als is de kans wel klein onbestaande)
Was dat voor blok dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef casejunkie het volgende:
Ach hij mag het wel opnemen tegen mijn 18 jaar oude grafbak. Kijken of hij het wint van 145 pk met 257nm.
Kerel waarom blijf je geld stoppen in een auto die door dikke stinkende duitsers met grote snorren is gemaakt?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ding was verlaagd.. toen nog met veren, 1tje is afgebroken (aan de top), maar nu wil ik ff doorsparen voor de 110PK verstuivers + op maat chip... Maybe deze maand nog een keer proberen of ie het uit houd met -andere- veren..??
Zowieso is schroefset beter, maar ben er nu nog niet aan toe![]()
zo'n eentje had ik: Maar dan alleen voor -40mm![]()
ik wil nog zo'n 'deftige' achterspoiler dr op zetten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mening?
deze schatje is 13 jaar ongeveer, en heeft ongeveer evenveel NM koppel, dus? PK ligt rond de 120.. maar dat heeft niks te maken @ sprintenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef casejunkie het volgende:
Ach hij mag het wel opnemen tegen mijn 18 jaar oude grafbak. Kijken of hij het wint van 145 pk met 257nm.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef garnage-patrick het volgende:
venlo zuigt stierenballen![]()
had laatst een meeting daar, werden we weggetrapt door politie, klapjosties daar,...
maare, die spoiler staat wel goed, moet de auto wel meer in zo'n style worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:46 schreef Party_P het volgende:
[..]
Kerel waarom blijf je geld stoppen in een auto die door dikke stinkende duitsers met grote snorren is gemaakt?
Al die spoilers e.d. maakt die auto echt niet mooier hoor. Die auto is zo extreem gigantisch lelijk...het valt niet meer te redden.
Powerbox = +/- 25/30PK ongeveer..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:07 schreef MikeyMan het volgende:
120pk? Me arse dude...
Zet dat ding eerst eens op een dyno voordat je allemaal rare claims gaat doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Powerbox = +/- 25/30PK ongeveer..![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef MikeyMan het volgende:
Juistem... Als je de 110pk haalt mag je in je handjes knijpen...
ooit... volgend jaar mssquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet dat ding eerst eens op een dyno voordat je allemaal rare claims gaat doen.
Gisteren trok ik samen met een BMW de snelweg op. Hij was hard aan het racen, en ik reed amper half gas........en trok mij eruit!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat we een TDI 110PK en TDI 120PK onderuit trekken?
![]()
Tis niet zown powerbox die jijd enkt dat het is (30,- @ Marktplaats oid.) maar een proffesionele Powerboxx
En ik raad het ook iedereen aan, van auto tot auto kan je het gebruiken, iit chiptuning.
![]()
@ Donderdag? Dat kan kloppen, ik reed toen van school terug naar huis (Blerick-Tegelen)... Had net onderhoud gepleegd aan de auto op de brug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:19 schreef Adsum het volgende:
Lol, volgens mij zag ik jou laatst rijden...
Straelseweg, 't Ven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |