quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijkEr zijn al genoeg mensen geweest die precies uitgelegd hebben waarom je een turbo-timer niet op zo'n auto hoeft te zetten, maar jij hebt volgens mij stront in je ogen
Goed argumentquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zal maar stil zijn over die kut avater van je..
Vind je nogsteeds dat het een goede aanschaf was?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dus omdat ongeveer iedereen hier niet wilt dat ik een TurboTimer op zet moet ik em dr weer uitslopen?
![]()
Laat me niet lachen![]()
deze:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:30 schreef tevebe het volgende:
Doe ns n plaatje posten van welke velgen je op het oog hebt.. En als je 100-150euro terug krijgt voor welke er nu op liggen mag je (heel) blij zijn. Oh en das dus incl banden...
Weet niet.. denk toch niet te groot (17) niet te klein (14/15) dus een 16'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef tevebe het volgende:
Ik denk ook dat de onderste het beste zal staan... Btw hoeveel inch?
golfjes hebben toch 5 gaats velgen? porsche ook dacht ik...quote:Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef Go0s het volgende:
Succes met het monteren van deze 5 gats velgen op een 4 gats naaf
Adapters kun je erachter monteren, maar dat is niet APK waardig (op zich niet erg als je het bestaande setje erlangs houd), en je velgen komen door die adapters 20mm verder naar buiten. Je kunt dan wel je velgnaaf af laten draaien, maar volgens mij kun je beter een ander setje velgen gaan zoeken
Als je nou Porsche velgen monteerd (C2), die hebben een ET van 55 dacht ik... Met adapters kom je dan uit op 35 en dan zit je al iets meer in de richting van je originele velgenmaat
wat n mafkezen bij volkswagenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef Go0s het volgende:
Golfjes 3 hebben altijd 4x100, behalve de VR6 en de GTI; 5x100.
Golfjes 4 hebben altijd 5x100, behalve de Cabrio; 4x100 (om het makkelijk te houden)
Porsches zijn idd 5x130. Nu zijn 5x130 velgen beter te maken op 4x100, dan 5x100 op 4x100
Vergis je inderdaad niet in de prijzen van velgen en banden.
Neem nu maar van ons aan dat er geen verschil zit tussen een normaal open-luchtfilter en een turbo open-luchtfilter!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Er is zeker wel een verschil tussen een Turbo filter en een standaart openluchht filter (binnekort komt er denk ik een Nipparts Openluchtfilterke in) want elke auto die ik zag met een Turbo had een zo'n filter.
Maareeh.. jij hebt een 4 gaats onderstel...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
deze:
[afbeelding]
(grapje!)
ik had meer orginele velgen op het oog (wel wat moderner natuurlijk).
Ik wil meer VAG velgen, dus orginele VW of Audi velgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze alle 3 mooi.. maar de laatste denk ik dat het gaat worden.. Ik wil het wat strak houden.
Prijs is niet zo belangrijk.. (kan er via via goedkoop aan komen)![]()
![]()
Adaptersquote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Maareeh.. jij hebt een 4 gaats onderstel...
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:10 schreef Go0s het volgende:
Adapters is de oplossing idd
Let wel op; NIET APK waardig, dus een setje erlangs houden
waardig nietquote:
ik hoop dat die garage een steekproef krijgt met turquaz zijn zijn vaders autoquote:
de kwik fit zekerquote:Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ik @ een garage heb gewerkt
![]()
Turbotimer anyone?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
*Ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niks aan heb...
Das wel een cool geluid jah, wat kosten die dingen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef vosss het volgende:
Bedoeld TS niet gewoon een open dumpvalve (pppssscchhhtt geluid enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |