check foto's esquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zwarte reflectoren en 'lichten'? Is dat niet een beetje onpraktisch
Mijn oom, wij binnekort misschienquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef BlaZ het volgende:
Woon je in brandevoort?
reden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:40 schreef Spamblik het volgende:
Hij is inderdaad wel errug lelijk
Wij hebben een fatsoenlijke basis: Rolling Stones uitvoering. Witte tellers + andere bekleding.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:37 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het kansloos vinden, zo'n TDI stationcar 'stoer' proberen te maken. Je komt er maar heel erg zelden 1 tegen waarbij het lukt en die zijn zeker niet lelijk rood. Begin dan met een GTI of VR6 als je persé een golf wil verneuken, dan heb je tenminste nog een fatsoenlijke basis (accessoires, sportonderstel, etc).
(en nee, ik ben geen golf basher. ik heb zelf een golf 3 gti 16v; al is die godzijdank 100% origineel)
Een golf 3 tdi (zonder pompverstuiver) is niet echt een fatsoenlijke basis. Maar goed, het heeft weinig zin zo, doe waar je zin in hebt, dan kan ik weer es lachen als ik zo'n uit elkaar vallende golf met zelf-inelkaar geflanste onderdelen voorbij stuiter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Wij hebben een fatsoenlijke basis: Rolling Stones uitvoering.
Maakt niks. Realistisch komt het misschien niet over als je denkt aan deze auto. Maar ik meen het echt. Turbo en Intercooler is wat ik op het laatst ga doen. Niet nu of binne 2 maanden.. kan wel wat duren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef eevebe het volgende:
hoeveel vertrouwen heb je zelf in je project?
ik bedoel het niet helemaal om je af te zeiken maar echt realistisch vind ik je plannen niet echt klinken
wat bedoel je trouwens met een turbo-openluchtfilter?
Niet elke scheet heeft een pompverstuiver nodigquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een golf 3 tdi (zonder pompverstuiver) is niet echt een fatsoenlijke basis. Maar goed, het heeft weinig zin zo, doe waar je zin in hebt, dan kan ik weer es lachen als ik zo'n uit elkaar vallende golf met zelf-inelkaar geflanste onderdelen voorbij stuiter.
VR6 Syncro?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef Kreator het volgende:
Het is nog steeds een lelijk hok, maar dit ziet er al een stuk beter uit:
[afbeelding]
2kquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef tevebe het volgende:
Heb je je budget al verhoogd?
"Van 0 tot 100 in 18 seconden. Maar het lijkt nét of ie het ook in 14 kan."quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Niet elke scheet heeft een pompverstuiver nodig
De SDI misschienquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Van 0 tot 100 in 18 seconden. Maar het lijkt nét of ie het ook in 14 kan."
Een diesel dus ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:16 schreef Neluhz het volgende:
inderdaad, als je Common Rail heb heb je geen pompverstuiver nodig.
In een benzine motor ook niet, en zelfs een carburateur motor heeft geen pompverstuiver nodig.
wat is je punt?
toen ik dit zag wou ik al meteen op het rode knopje rechts boven klikken... maar er zitten wel echt strakke MK3's tussenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:20 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Een serieuze tip dan. Kijk eens (en registreer jezelf) op vwforum.nl
Daar vind je dingen als dit:
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=39222
Kun je inspiratie opdoen én je kan zien hoe het wel mooi kan worden. Bovendien kun je daar ook je vragen kwijt en je krijgt er veel tips. Bovendien zou ik es op een vw meeting gaan kijken, dan zie je hoe fucking veel detail er in de echt goed afgewerkte golfjes zit.
En wat is volgens jou het verschil tussen een "turbo-luchtfilter" en een gewoon standaard open-luchtfilter?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
...
Turbo filter (kon geen betere foto vinden)
...
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook met mijn vraagquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef DonJames het volgende:
[..]
En wat is volgens jou het verschil tussen een "turbo-luchtfilter" en een gewoon standaard open-luchtfilter?
Een BOV op een diesel Die dingen zitten er om de druk in het inlaatspruitstuk te verminderen bij een gesloten gasklep. Een diesel hééft geen gasklep..quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef vosss het volgende:
Bedoeld TS niet gewoon een open dumpvalve (pppssscchhhtt geluid enzo)
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen ruk verstand van diesels, omdat het
1) voor geen meter klinkt
2) de prestaties van diesels die ik kan betalen ronduit kut zijn.
Ik wist dus helemaal niet dat een diesel geen gasklep had
wat voor auto heb je? dumpvalve's klinken coolquote:
Ghi.. je kan een steesjon echies wel aardig stylen zodat het wat wordt... is zelfs leuker als een hot hatch aanpakken, da's geen uitdagingquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:37 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het kansloos vinden, zo'n TDI stationcar 'stoer' proberen te maken. Je komt er maar heel erg zelden 1 tegen waarbij het lukt en die zijn zeker niet lelijk rood. Begin dan met een GTI of VR6 als je persé een golf wil verneuken, dan heb je tenminste nog een fatsoenlijke basis (accessoires, sportonderstel, etc).
(en nee, ik ben geen golf basher. ik heb zelf een golf 3 gti 16v; al is die godzijdank 100% origineel)
0 tot 100 in 8 sec meer , Grapje!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef Modjopower het volgende:
Grappig projectje.
Blijf dit volgen om te kijken hoe het uiteindelijke resultaat eruit gaat zien.
Ik ben zelf in het bezit van een rode Golf 3 1.9D. Helemaal standaard.
Toen ik hem kreeg wou ik hem ook "pimpen", maar heb er vanaf gezien. Zo bijzonder zou die dan ook niet worden, kan ik beter gaan sparen voor een betere auto/motor.
Het enige wat ik er nu nog aan zou willen veranderen zijn andere (subtiele) velgen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
*Ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niks aan heb...
ik zal maar stil zijn over die kut avater van je..quote:
Hij heeft wel gelijk Er zijn al genoeg mensen geweest die precies uitgelegd hebben waarom je een turbo-timer niet op zo'n auto hoeft te zetten, maar jij hebt volgens mij stront in je ogenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zal maar stil zijn over die kut avater van je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |