ja dat bedoelde ik eigenlijk ook met mijn vraagquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:37 schreef DonJames het volgende:
[..]
En wat is volgens jou het verschil tussen een "turbo-luchtfilter" en een gewoon standaard open-luchtfilter?
Een BOV op een dieselquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef vosss het volgende:
Bedoeld TS niet gewoon een open dumpvalve (pppssscchhhtt geluid enzo)
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:27 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen ruk verstand van diesels, omdat het
1) voor geen meter klinkt
2) de prestaties van diesels die ik kan betalen ronduit kut zijn.
Ik wist dus helemaal niet dat een diesel geen gasklep had
Ghi.. je kan een steesjon echies wel aardig stylen zodat het wat wordt... is zelfs leuker als een hot hatch aanpakken, da's geen uitdagingquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:37 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf het kansloos vinden, zo'n TDI stationcar 'stoer' proberen te maken. Je komt er maar heel erg zelden 1 tegen waarbij het lukt en die zijn zeker niet lelijk rood. Begin dan met een GTI of VR6 als je persé een golf wil verneuken, dan heb je tenminste nog een fatsoenlijke basis (accessoires, sportonderstel, etc).
(en nee, ik ben geen golf basher. ik heb zelf een golf 3 gti 16v; al is die godzijdank 100% origineel)
0 tot 100 in 8 sec meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:09 schreef Modjopower het volgende:
Grappig projectje.
Blijf dit volgen om te kijken hoe het uiteindelijke resultaat eruit gaat zien.
Ik ben zelf in het bezit van een rode Golf 3 1.9D. Helemaal standaard.
Toen ik hem kreeg wou ik hem ook "pimpen", maar heb er vanaf gezien. Zo bijzonder zou die dan ook niet worden, kan ik beter gaan sparen voor een betere auto/motor.
Het enige wat ik er nu nog aan zou willen veranderen zijn andere (subtiele) velgen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
*Ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niks aan heb...
quote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zal maar stil zijn over die kut avater van je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |