abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51227944
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk Er zijn al genoeg mensen geweest die precies uitgelegd hebben waarom je een turbo-timer niet op zo'n auto hoeft te zetten, maar jij hebt volgens mij stront in je ogen
dus omdat ongeveer iedereen hier niet wilt dat ik een TurboTimer op zet moet ik em dr weer uitslopen?


Laat me niet lachen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_51228763
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik zal maar stil zijn over die kut avater van je..
Goed argument

Ik zeg toch alleen maar dat je jezelf tegenspreekt, allerlei crap inbouwen waar je niks aan hebt (snap de lol er wel van overigens, het gaat meer om het knutselen), en vervolgens geen blow-off valve willen want nee, je wilt geen nutteloze dingen.
Maar goed dat zal wel aan je vermeende dyslexie liggen .
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_51238018
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

dus omdat ongeveer iedereen hier niet wilt dat ik een TurboTimer op zet moet ik em dr weer uitslopen?


Laat me niet lachen
Vind je nogsteeds dat het een goede aanschaf was?
pi_51238516
Doe ns n plaatje posten van welke velgen je op het oog hebt.. En als je 100-150euro terug krijgt voor welke er nu op liggen mag je (heel) blij zijn. Oh en das dus incl banden...
pi_51244415
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:30 schreef tevebe het volgende:
Doe ns n plaatje posten van welke velgen je op het oog hebt.. En als je 100-150euro terug krijgt voor welke er nu op liggen mag je (heel) blij zijn. Oh en das dus incl banden...
deze:

(grapje!)

ik had meer orginele velgen op het oog (wel wat moderner natuurlijk).
Ik wil meer VAG velgen, dus orginele VW of Audi velgen:



Ik vind ze alle 3 mooi.. maar de laatste denk ik dat het gaat worden.. Ik wil het wat strak houden.
Prijs is niet zo belangrijk.. (kan er via via goedkoop aan komen)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_51244558
Ik denk ook dat de onderste het beste zal staan... Btw hoeveel inch?
pi_51247438
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef tevebe het volgende:
Ik denk ook dat de onderste het beste zal staan... Btw hoeveel inch?
Weet niet.. denk toch niet te groot (17) niet te klein (14/15) dus een 16'


Kan dr iemand de velg er onder soepen..? (deze laptop is erg traag)...
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:44:15 #58
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_51255741
Succes met het monteren van deze 5 gats velgen op een 4 gats naaf
Adapters kun je erachter monteren, maar dat is niet APK waardig (op zich niet erg als je het bestaande setje erlangs houd), en je velgen komen door die adapters 20mm verder naar buiten. Je kunt dan wel je velgnaaf af laten draaien, maar volgens mij kun je beter een ander setje velgen gaan zoeken

Als je nou Porsche velgen monteerd (C2), die hebben een ET van 55 dacht ik... Met adapters kom je dan uit op 35 en dan zit je al iets meer in de richting van je originele velgenmaat
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  zondag 8 juli 2007 @ 11:54:09 #59
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_51255929
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:44 schreef Go0s het volgende:
Succes met het monteren van deze 5 gats velgen op een 4 gats naaf
Adapters kun je erachter monteren, maar dat is niet APK waardig (op zich niet erg als je het bestaande setje erlangs houd), en je velgen komen door die adapters 20mm verder naar buiten. Je kunt dan wel je velgnaaf af laten draaien, maar volgens mij kun je beter een ander setje velgen gaan zoeken

Als je nou Porsche velgen monteerd (C2), die hebben een ET van 55 dacht ik... Met adapters kom je dan uit op 35 en dan zit je al iets meer in de richting van je originele velgenmaat
golfjes hebben toch 5 gaats velgen? porsche ook dacht ik...

maar als je een budget hebt van 2000 euro en je wil een van de velgen kopen die op die plaatjes staan, dan ben je gelijk de helft van je budget kwijt. je kan beter een net 2de hands setje zoeken waar al banden op zitten, das meestal wat goedkoper.
en dan is je budget nog altijd te laag voor de plannen die je nog hebt....
  zondag 8 juli 2007 @ 12:01:13 #60
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_51256046
Golfjes 3 hebben altijd 4x100, behalve de VR6 en de GTI; 5x100.
Golfjes 4 hebben altijd 5x100, behalve de Cabrio; 4x100 (om het makkelijk te houden )

Porsches zijn idd 5x130. Nu zijn 5x130 velgen beter te maken op 4x100, dan 5x100 op 4x100

Vergis je inderdaad niet in de prijzen van velgen en banden.
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
  zondag 8 juli 2007 @ 12:03:53 #61
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_51256093
quote:
Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef Go0s het volgende:
Golfjes 3 hebben altijd 4x100, behalve de VR6 en de GTI; 5x100.
Golfjes 4 hebben altijd 5x100, behalve de Cabrio; 4x100 (om het makkelijk te houden )

Porsches zijn idd 5x130. Nu zijn 5x130 velgen beter te maken op 4x100, dan 5x100 op 4x100

Vergis je inderdaad niet in de prijzen van velgen en banden.
wat n mafkezen bij volkswagen
  zondag 8 juli 2007 @ 12:19:14 #62
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_51256362
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Er is zeker wel een verschil tussen een Turbo filter en een standaart openluchht filter (binnekort komt er denk ik een Nipparts Openluchtfilterke in) want elke auto die ik zag met een Turbo had een zo'n filter.
Neem nu maar van ons aan dat er geen verschil zit tussen een normaal open-luchtfilter en een turbo open-luchtfilter!

Hier wat foto's van de K&N FIPK op m'n Supra:



Zoals je ziet zit er niks speciaals in/op/aan het filter wat het een speciaal turbo open-luchtfilter maakt
  zondag 8 juli 2007 @ 13:49:47 #63
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_51258456
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

deze:
[afbeelding]
(grapje!)

ik had meer orginele velgen op het oog (wel wat moderner natuurlijk).
Ik wil meer VAG velgen, dus orginele VW of Audi velgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze alle 3 mooi.. maar de laatste denk ik dat het gaat worden.. Ik wil het wat strak houden.
Prijs is niet zo belangrijk.. (kan er via via goedkoop aan komen)
Maareeh.. jij hebt een 4 gaats onderstel...
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_51259554
quote:
Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef Spamblik het volgende:

[..]

Maareeh.. jij hebt een 4 gaats onderstel...
Adapters
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 9 juli 2007 @ 17:10:17 #65
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_51296682
Adapters is de oplossing idd
Let wel op; NIET APK waardig, dus een setje erlangs houden
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
pi_51300779
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:10 schreef Go0s het volgende:
Adapters is de oplossing idd
Let wel op; NIET APK waardig, dus een setje erlangs houden
Niet vergeten dat ik @ een garage heb gewerkt
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 9 juli 2007 @ 19:55:05 #67
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_51301754
dan is het alsnog NIET APK waardig
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_51303211
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:55 schreef lipje het volgende:
dan is het alsnog NIET APK waardig
waardig niet
Maar
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_51303829
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:55 schreef lipje het volgende:
dan is het alsnog NIET APK waardig
ik hoop dat die garage een steekproef krijgt met turquaz zijn zijn vaders auto
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_51304501
Wat een topic

Een rode Golf III Variant TDI met een turbo timer en open luchtfilter. Het moet niet veel gekker worden . En dan ook nog [Project] in de topic titel....

Als we dit topic blijven volgen kunnen we ergens in 2008 zeggen dat er inmiddels blitse 16" wielen onder zitten, er een sport uitlaat (op een diesel ) gemonteerd is, en dat bepaalde plaatdelen weer iets meer op roze zijn gaan lijken in plaats van rood...

De [project] topics moeten eigenlijk voorbehouden blijven aan de mensen die echt wat van hun auto willen maken en/of een auto hebben die de moeite waard is om er een project van te maken.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:01:16 #71
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_51305975
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Niet vergeten dat ik @ een garage heb gewerkt
de kwik fit zeker

zou je niet beter je geld in je zak houden en het spenderen aan een auto die het wel waard is ??
straks loopt je motor in de soep met al die fratsen van je,en heb je niks meer.
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
  maandag 9 juli 2007 @ 23:21:20 #72
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_51309104
t is de auto van zijn pappa. Meneertje heeft niet eens een rijbewijs
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_51317641
geheh hij wordt steeds beter dit topic..
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:42:56 #74
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_51321136
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:07 schreef Turquaz52 het volgende:
*Ga geen geld uitgeven aan iets waar ik niks aan heb...
Turbotimer anyone?
pi_51328984
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef vosss het volgende:
Bedoeld TS niet gewoon een open dumpvalve (pppssscchhhtt geluid enzo)

Das wel een cool geluid jah, wat kosten die dingen?
Als het niet teveel geld kost wil ik er wel eens over denken, (en ja ik weet dat een dumpvalve m.u.v. het geluidje niks toevoegt aan een diesel)
Make The Floor Burn!
pi_51329131
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Niet vergeten dat ik @ een garage heb gewerkt
Veel heb je er niet geleerd, lijkt me.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:24:56 #77
150083 Barcaconia
şş [[[[] []]]] şş
pi_51330677
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

dus omdat ongeveer iedereen hier niet wilt dat ik een TurboTimer op zet moet ik em dr weer uitslopen?


Laat me niet lachen
Dat zeg ik helemaal niet, je hebt echt stront in je ogen Jij zegt dat je je geld alleen nuttig besteed, ik zeg dat er al heel veel mensen beargumenteerd hebben dat een turbotimer geldverspilling is.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tč serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:17:14 #78
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_51332321
wel 2k budget voor een dikke turbo en intercooler en nieuwe velgen.. omg.. gast, daar kan je net een fatsoenlijke turbo van kopen, en dan moet je hem nog laten inbouwen.. of laat je dat doen door je homies bij de kwikshit?
pi_51333365
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Das wel een cool geluid jah, wat kosten die dingen?
Als het niet teveel geld kost wil ik er wel eens over denken, (en ja ik weet dat een dumpvalve m.u.v. het geluidje niks toevoegt aan een diesel)
Een BOV voegt wat betreft perdormance nooit iets toe, bij geen enkel type turbo motor ..
pi_51336077
Hoor hem dan, Kwikfit
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_51336722
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef FunnyName het volgende:

[..]

Een BOV voegt wat betreft perdormance nooit iets toe, bij geen enkel type turbo motor ..
Had ik dus toch gelijk
Dit ga ik mn neef in zn neus wrijven
Make The Floor Burn!
pi_51337247
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Had ik dus toch gelijk
Dit ga ik mn neef in zn neus wrijven
BOV is een klep dat zorgt er voor dat als de gasklep dicht is en de turbo bouwt nog druk op, dat ie dan opent en de luchtbuis dan ont-drukt.
Een Diesel heft geen Gasklep dus hoeft et ook niet.. je hebt wel neppe BOV voor Diesels, maar heey
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:44:30 #83
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_51337702
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef FunnyName het volgende:
Een BOV voegt wat betreft perdormance nooit iets toe, bij geen enkel type turbo motor ..
Niet qua vermogen/koppel nee, maar toch zeker wel wat in accelereren (bij niet-diesel).
Maar ik heb het idee dat ik je dat niet uit hoef te leggen
pi_51354864
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Niet qua vermogen/koppel nee, maar toch zeker wel wat in accelereren (bij niet-diesel).
Maar ik heb het idee dat ik je dat niet uit hoef te leggen
Een klep met de functionaliteit om de overdruk tijden schakelen en gas los af te blazen heb je altijd nodig, anders zou je perormance eronder lijden.

Waar het om gaat is dat meeste auto's af fabriek een klep hebben die de lucht afblaast terug de lucht inlaat in (diverter valve). Als men deze vervangt door een BOV, die ook de lucht afblaast maar dan de atmosfeer in (wat een afblaas geluid geeft) geeft dit GEEN ENKEL performance verschil.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:38:58 #85
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_51365103
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef FunnyName het volgende:
Waar het om gaat is dat meeste auto's af fabriek een klep hebben die de lucht afblaast terug de lucht inlaat in (diverter valve). Als men deze vervangt door een BOV, die ook de lucht afblaast maar dan de atmosfeer in (wat een afblaas geluid geeft) geeft dit GEEN ENKEL performance verschil.
Agreed
Als een auto helemaal geen BOV heeft dan merk je dat zeker in prestaties.
Maar als je een recirculerende BOV vervangt voor een atmosferische BOV dan merk je daar geen ruk van

Ik heb op de Supra een grotere BOV (van een Saab) dan standaard, maar nog steeds een recirculerende ipv een atmosferische.
M'n recirculerende hoor je ook nog behoorlijk van binnen en buitenaf!
Klik

Als ik m'n BOV vervang voor een atmosferische krijg ik problemen met kut lopen en afslaan als ik eens de koppeling intrap omdat ik een AFM heb en geen MAP-sensor.
Ik kan wel een atmosferische plaatsen, maar dan moet ik de recirculerende behouden.
pi_51366463
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoor hem dan, Kwikfit
Nee, beungarage Ali staat voor kwaliteit wou je zeggen.
pi_51384454
Ga je m ook verlagen? Dan is 2k zeker te laag.. Niet dat 2k nu al genoeg is maja
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:27:41 #88
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_51387186
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 06:18 schreef tevebe het volgende:
Ga je m ook verlagen? Dan is 2k zeker te laag.. Niet dat 2k nu al genoeg is maja
Das nog het minste probleem...

Voor 250/300 euro heb je een setje verlagingsveren die echt geen troep zijn...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_51387861
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Agreed
Als een auto helemaal geen BOV heeft dan merk je dat zeker in prestaties.
Maar als je een recirculerende BOV vervangt voor een atmosferische BOV dan merk je daar geen ruk van

Ik heb op de Supra een grotere BOV (van een Saab) dan standaard, maar nog steeds een recirculerende ipv een atmosferische.
M'n recirculerende hoor je ook nog behoorlijk van binnen en buitenaf!
Klik

Als ik m'n BOV vervang voor een atmosferische krijg ik problemen met kut lopen en afslaan als ik eens de koppeling intrap omdat ik een AFM heb en geen MAP-sensor.
Ik kan wel een atmosferische plaatsen, maar dan moet ik de recirculerende behouden.
Precies, er zijn maar weinig auto's die een MAP sensor hebben, bij MAF motorren verlies je waarschijnlijk alleen maar vermogen. Ik heb bij mijn auto hetzelfde gedaan, andere diverter valve, maar die hoor je niet ..
Ik vind dat vrachtwagen geluid echt helemaal niets, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:05:27 #90
14188 Go0s
Kever heerscht
pi_51454899
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Das nog het minste probleem...

Voor 250/300 euro heb je een setje verlagingsveren die echt geen troep zijn...
En voor 400 euro heb je een schroefset van Supersport
Website
'63er Kever 1200 (resto) - '73er Kever 1835cc (sprinter) - '99er Passat TDI
pi_51455180
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:05 schreef Go0s het volgende:

[..]

En voor 400 euro heb je een schroefset van Supersport
ja boeiend...het komt onder een golf 3 variant diesel Mams moet er nog wel mee naar de aldi kunnen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:13:11 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51456238
is dit weer een hoop gescheer weinig wol topic? Net als de minibike ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:18:15 #93
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_51456337
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:42 schreef Cyaa het volgende:

[..]

ja boeiend...het komt onder een golf 3 variant diesel Mams moet er nog wel mee naar de aldi kunnen
dat kan dan ook nog wel hoor........ en anders maar 2keer rijden
pi_51457816
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:13 schreef Catch22- het volgende:
is dit weer een hoop gescheer weinig wol topic? Net als de minibike ?
ga un auto total-loss rijden jij
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_51783113
Updeejtt:
Heb H4 Xenon plasma peertjes gehaald:

Maar dan de 100 watt versie van Philips (kon de foto er van niet vinden)

Heb meteen de stadslichten vervangen door deze:


+ de Distributsie riem vervangen samen met mn vader... gelijk maar ff de EGR klep opnieuw afgesloten... de kurk die er in zat, zat er wel in nogsteeds in orde maar ik had er geen vertrouwen in dus heb ik de slangetje afgesloten...

Powerbox besteld en komt overmorgen binnen


De geschatte PK's zou dan zijn: tussen de 110 en 120 volgens de beste verkoper.

Heb optisch nog alleen de GOLF tekst op geplakt, de TDI teken in de grille en de bumperlip laten spuiten.

Wordt vervolgt

Pics komen zeer binnekort.. (ben de datakabel kwijt )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_51783293
Uhm, Xenon is 35 watt, die 100 watt neppers zijn niet aan te radden. Alles (lampen, armaturen en bedrading) worden veel te warm.

Waarom zo een powerbox en niet gewoon OBD chippen?

[ Bericht 0% gewijzigd door FunnyName op 24-07-2007 14:34:42 (typo) ]
pi_51783421
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef FunnyName het volgende:
Uhm, Xenon is 35 watt, die 100 watt neppers zijn niet aan te radden. Alles (lampen, armaturen en ebdrading) worden veel te warm.

Waarom zo een powerbox en niet gewoon OBD chippen?
Omdat als ik de auto weer wil verkopen de powerbox zo kan meenemen... unplug en sell..
Maar bij chip is dat niet zo.. + Als ik ooit een keer laat chippen dan doe ik dat op zn minst met een setup = Inlaat/uitaat/Turbo/Intercooler/Nokkenassen/dieselpomp/injectoren/etc../etcc...

Maar nu alles standaart is behalve de filter en EGR stand wil ik toch mijn doel bereiken.: 145PK.

Ik weet dat die Xenon nep is.. maar het geef wel veel beter licht dan vantevoren. Voordat ik deze aansluitte en de oude nog had, had ik een beetje moeite om snachts te rijden.. maar nu is dat veel beter! Serieus. + tis van philips en geen goedkope kut shit die je zo bij aldi op lidl haalt
Niet dat philips het beste is maar het heeft iig kwaliteit
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:44:39 #98
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_51783582
Hoe dan ook... Het spul is niet gemaakt voor 100 watt... Je reflector gaat welhaast zeker naar de kloten...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_51783721
powerbox aka weerstandje











Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_51783746
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar nu alles standaart is behalve de filter en EGR stand wil ik toch mijn doel bereiken.: 145PK.
no fucking way dat je dat gaat halen zonder verder aanpassingen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')