abonnement Unibet Coolblue
pi_52048574
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Oompie meldt: Volkswagen Sharan 2.8 V6 4Motion Highline en Passat W8
hopelijk houdt dat je koest

Mensen die dit waardeloos vinden, of weet ik veel over denken.. houd je mening thuis en uit em niet
Patsen met andermans auto's
Als ik hier een lijst neer moet zetten met "coole" auto's in de familie, ben ik dan stoerderderder?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:40:57 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52048807
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
ik vermaak me prima met dit topic

en TS voldoet prima aan het stereotyp golf-rijder

echt schitterend..
Trouwens, heeft de ts z'n rijbewijs al?

oja patsen met andermans auto's is not done..

overigens, mijn oom heeft 'n r8 en een s8

hopelijk houdt dat je koest
Huilen dan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:41:26 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52048823
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:34 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Patsen met andermans auto's
Als ik hier een lijst neer moet zetten met "coole" auto's in de familie, ben ik dan stoerderderder?
JA DOEN DOEN DOEN

mag ik je dan aanraken?
Huilen dan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:37:20 #204
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_52050286
Allemaal BS, die opschep-praktijken.
Compensatie mss?
pi_52050727
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef Supra_Turbo het volgende:
Allemaal BS, die opschep-praktijken.
Compensatie mss?
Lijkt er inderdaad op
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Trouwens, heeft de ts z'n rijbewijs al?
Neen.
Die domme knecht rijdt helaas gewoon zonder rijbewijs rond.
pi_52051157
Zag dit topic weer in my at staan en dacht dat TS een update had. Blijken het allemaal kiddows te zijn met te kleine piccies die ff moeten patsen met de auto van de zus der moeder en daar weer een tante van
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:15:03 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52051235
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Lijkt er inderdaad op
[..]

Neen.
Die domme knecht rijdt helaas gewoon zonder rijbewijs rond.
Als ie dan tot boomversiering promoveert is nog tot daar aan toe, maar dat betekent als ie iemand aanrijd en die houdt er letsel aan over hij niet verzekerd is. En van een kale kip valt niets te plukken.. ik vind dat best schandalig iig.

En wat ie dan wél verdient kan ie meteen afstaan en z'n familie zal ook wel krom moeten liggen dan.

Elke aap kan je de techniek van het autorijden leren, maar dat betekend nog niet dat je aan het verkeer kan deelnemen.
Huilen dan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:15:16 #208
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_52051240
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:11 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zag dit topic weer in my at staan en dacht dat TS een update had. Blijken het allemaal kiddows te zijn met te kleine piccies die ff moeten patsen met de auto van de zus der moeder en daar weer een tante van
jepz... Mjah, das de reden dat ik nooit een topic over me auto, je krijgt toch allemaal standaard gezeik over wat er wel niet beter is dan de auto die je hebt......
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:15:56 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52051257
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:11 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zag dit topic weer in my at staan en dacht dat TS een update had. Blijken het allemaal kiddows te zijn met te kleine piccies die ff moeten patsen met de auto van de zus der moeder en daar weer een tante van
zeg grapjas, ik kan het mishebben maar volgens mij begon de TS zelf met de auto van z'n oom te patsen.
Huilen dan.
pi_52051549
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

zeg grapjas, ik kan het mishebben maar volgens mij begon de TS zelf met de auto van z'n oom te patsen.
Dan moet je vooral mee gaan doen:
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

oja patsen met andermans auto's is not done..

overigens, mijn oom heeft 'n r8 en een s8

hopelijk houdt dat je koest


En TS heeft gewoon het probleem dat die een btje der verkeerde auto wil upgraden.
Er zijn wel project topict topics die goed lopen.

over en uit
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:33:56 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52051705
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:27 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Dan moet je vooral mee gaan doen:
[..]



En TS heeft gewoon het probleem dat die een btje der verkeerde auto wil upgraden.
Er zijn wel project topict topics die goed lopen.

over en uit
Klopt maar de "air" van de ts staat me niet zo aan..

maar je hebt helemaal gelijk hoor
Huilen dan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:52:23 #212
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_52052090
Kan de stempel [Project] niet uit de TT gehaald worden?
Ik vind dit nou niet echt een project
pi_52052286
is dit niet meer iets voor ONZ?
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:04:25 #214
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_52052339
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef Youp het volgende:
is dit niet meer iets voor ONZ?
of gewoon n slotje erop donderen
pi_52052969
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:04 schreef eevebe het volgende:

[..]

of gewoon n slotje erop donderen
ik wil blijven lachen
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:52:20 #216
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_52053563
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:30 schreef Youp het volgende:

[..]

ik wil blijven lachen
ja das wel weer zo, al is het af en toe eerder triest dan lachwekkend
pi_52054050
ik zit net te bedenken wat er te posen valt aan auto's in mijn familie...en dat valt vies tegen
pi_52082775
Ik heb een rijbewijs en een gazelle fiets !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:16:40 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52087518
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:14 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een rijbewijs en een gazelle fiets !
Ik heb een rijbewijs, 3 en een halve ( ) fiets en een auto van mn vader
Huilen dan.
pi_52088463
Zucht...

Iedereen die hier elkaar zit te klagen over rijbewijs over sjonnies over weet ik veel wat.. ik vraag jullie vriendelijk om mijn topiq te verlaten.
Geen zin om hier te discuseren over wie welke auto's heeft. Oké ik begon er mee, maar het wordt zo te zien niet gewaardeerd. Vooral die ene gast met die Volvo avatar mag opbokken.. stoer heey! Mijn (turkse) nationaliteit heletijd in je post te vermelden Kom maar een keer langs.. dan merk je dat ik meer NL ben dan TR

Maja.. Laat ik weer ontopiq gaan.
Vandaag naar de ANWB gegaan voor advies. Ik wou graag een navigatie systeem en we hadden het ook nodig.. tegenwoordig heeft iedereen er wel een
Dus. dit is em geworden. We waren binne 10 min hooguit weer buiten.. alsof je na de supermarkt gaat voor een appeltje ei te halen


Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52088577
Waarom de ONE?
pi_52088677
Betere vraag: wat heeft het te maken met je zogenaamde project?
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_52088702
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Sjaeck het volgende:
Betere vraag: wat heeft het te maken met je zogenaamde project?
Dat is optische tuning, ouwe.
pi_52088790
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waarom de ONE?
Ze hadden er maar een Paar (10 stuks oid) en wij wouden per sé TomTom.. en deze had een breedbeeld wat wij wouden. Bluetooth etc..
'T heeft wel wat gekost dus zal wel goed moeten zijn? T heeft een HD van 1024 MB heb ik gelezen op Internet.. Klopt??

Wat is er zo slecht aan de ONE dan??
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:03:54 #225
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52088847
Tom Tom one heeft geen breedbeeld scherm. Alleen de nieuwe XL
pi_52088899
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef Gunner het volgende:
Tom Tom one heeft geen breedbeeld scherm. Alleen de nieuwe XL
Het is zoals je misschien ook op de foto ziet een XL.
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ze hadden er maar een Paar (10 stuks oid) en wij wouden per sé TomTom.. en deze had een breedbeeld wat wij wouden. Bluetooth etc..
'T heeft wel wat gekost dus zal wel goed moeten zijn? T heeft een HD van 1024 MB heb ik gelezen op Internet.. Klopt??

Wat is er zo slecht aan de ONE dan??
Er is niets slecht aan een ONE XL, het was gewoon interesse waarom het dit device is geworden.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:07:20 #227
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52088936
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Het is zoals je misschien ook op de foto ziet een XL.
Maar m'n stelling klopt. De Tom Tom One heeft geen Breedbeeldscherm
pi_52088947
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Maar m'n stelling klopt. De Tom Tom One heeft geen Breedbeeldscherm
Helemaal gelijk
pi_52088982
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef Gunner het volgende:
Tom Tom one heeft geen breedbeeld scherm. Alleen de nieuwe XL
Check picz.. Ik denk dat ik em maandag weer terug breng.. T heeft toch weinig funties.. had graag gewild dat ie Handsfree kon bellen.. ik twijfel nog.. 400,- is niet niks. had wel graag gewild dat ie dat nét wel had.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:11:42 #230
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52089058
Ik hoop voor je dat ze een geopende verpakking accepteren. Lastig opnieuw verkopen voor ze.
pi_52089173
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Gunner het volgende:
Ik hoop voor je dat ze een geopende verpakking accepteren. Lastig opnieuw verkopen voor ze.
heb de plastic om de doos weggegooid.. maar alles zit er nog in.. lader usb etc.. etc.. zelfs de folie op de scherm.,, maar zal ik em toch terug brengen.. of gewoon laten?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52089334
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

heb de plastic om de doos weggegooid.. maar alles zit er nog in.. lader usb etc.. etc.. zelfs de folie op de scherm.,, maar zal ik em toch terug brengen.. of gewoon laten?
en ik had een vraag: tijdens het navigeren zie ik nergens de snelheid staan van wat ik rij?? Heeft hij die functie niet?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52089396
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:23 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

en ik had een vraag: tijdens het navigeren zie ik nergens de snelheid staan van wat ik rij?? Heeft hij die functie niet?
Jawel die moet je even aanzetten.
Bij:

Wijzig voorkeuren -> statusbalk-voorkeuren -> snelheid

Als je misschien iets beter bij de winkel had geïnformeerd en research had gedaan, had je geweten dat er geen handsfree functie op zou zitten.
pi_52090046
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Jawel die moet je even aanzetten.
Bij:

Wijzig voorkeuren -> statusbalk-voorkeuren -> snelheid

Als je misschien iets beter bij de winkel had geïnformeerd en research had gedaan, had je geweten dat er geen handsfree functie op zou zitten.
had ik al gevonden thnx..
en ja.. ik weet.. maar we zijn zo tijdens een rit inneens over navigatie systemen aan het praten en zagen een ANWB shop Naar binnen gegaan gevraagt welke hun adviseerden.. en na 10mintjes.. (zelfs korter!) weer naar buiten gelopen met een ding van een paar honderd euri alsof we een broodje kochten @ de bakker..:
maja.. hebben zelf al handsfree in de auto dus maakt niks uit.. jammer dat wel
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52090371
Navigatie?

IMHO bestaat er niks beters dan Tomtom. Ik heb ook Garmin etc. gebruikt, in een paar woorden: dat is het toch echt net niet.

Itt tot de mensen die er zo kleinerend over praten (niet in dit topic hoor) vind ik Tomtom een van de weinige meer professionele navigatie systemen, je kan werkelijk alles mee vinden, geld automaten etc, het is duidelijk en simpel. Het enige voordeel van auto navigatie (origineel ingebouwd) is dat het bijna altijd GPS ontvangst heeft. Tomtom kan soms toch GPS verbinding verliezen etc. maar behalve dat vind ik het perfect.

Jammer dat die krengen zo duur zijn, anders zou ik graag zo eentje willen.

Heb zelf Tomtom 6 op mijn PDA/telefoon maar die heeft maar 200 mhz en het gaat een beetje traag erop. Niet leuk.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:45:50 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52090614
wat is er mis met de goede oude kaart?

Ok ok, als die krengen goedkoper worden schaf ik er misschien ook wel 1 aan maar serieus: 400 euro vind ik toch een beetje teveel van het goede..

weet je hoe tyfusveel kaarten je daarvoor koopt !!

maar wel leuk dingetje dat wel.
Huilen dan.
pi_52092754
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 01:23 schreef yup het volgende:
Navigatie?

IMHO bestaat er niks beters dan Tomtom. Ik heb ook Garmin etc. gebruikt, in een paar woorden: dat is het toch echt net niet.

Itt tot de mensen die er zo kleinerend over praten (niet in dit topic hoor) vind ik Tomtom een van de weinige meer professionele navigatie systemen, je kan werkelijk alles mee vinden, geld automaten etc, het is duidelijk en simpel. Het enige voordeel van auto navigatie (origineel ingebouwd) is dat het bijna altijd GPS ontvangst heeft. Tomtom kan soms toch GPS verbinding verliezen etc. maar behalve dat vind ik het perfect.

Jammer dat die krengen zo duur zijn, anders zou ik graag zo eentje willen.

Heb zelf Tomtom 6 op mijn PDA/telefoon maar die heeft maar 200 mhz en het gaat een beetje traag erop. Niet leuk.
ach jong.. tis een eenmalige uitgave.. haal dan meteen (100,- extra) de XL.. Je zult er in het begin wel een beetje spijt krijgen maar als je em eenmaal in je auto hangt
Gek.. ik wil ff een paar extra plaatsen op mn kaart brengen (restaurants en tankstation en dergelijke) Ik moest misschien wel 5/6x scrollen of meer op een pagina met 12 items!! ALLEMAAL voorgeprogrameerd.. zelfs Pak Döner
Of een café bij ons in de buurt waarvan ik et bestaan nog niet eens van afwist

Talen downloaden en gebruiken. en et grapigste is dat je van elk land maar 1 persoon hebt.. En 2 Turkse (man & Vrouw) Is net wat handiger voor mn paps.. als ik zou rijden (wat nu deze tijden minder is ivm. laatste tijd wat rustiger aan voor mn rijbewijs..) zou ik toch Nederlands kiezen..

Hier Rechts Af, Bij De Volgende Rotonde 2e Afslag Rechtdoor...

En als je zelfs de TomTom langzaam vind kun je em ook overclocken Er gaan geruchten rond dat er iemand zelfs op 270MHz stabiel draait

[ Bericht 12% gewijzigd door Turquaz52 op 04-08-2007 09:10:48 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52092759
en wat betekend eigelijk IMHO
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:36:01 #239
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52092916
In My Humble Opinion
pi_52094737
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 01:23 schreef yup het volgende:
Heb zelf Tomtom 6 op mijn PDA/telefoon maar die heeft maar 200 mhz en het gaat een beetje traag erop. Niet leuk.
Je hebt zeker een Qtek/HTC?
Op 260 MHz met de nieuwste TomTom 6.0.3.0 werkt het een stuk beter, echt een aanrader.
Maar het blijft helaas trager dan de TomTom devices zelf.
pi_52094917
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Je hebt zeker een Qtek/HTC?
Op 260 MHz met de nieuwste TomTom 6.0.3.0 werkt het een stuk beter, echt een aanrader.
Maar het blijft helaas trager dan de TomTom devices zelf.
Ik heb dus ook een 200Mhz HTC Wizard (Orange SPV M-3000) met TomTom 6 erop en dat werkt vlekkeloos. Snelle herberekening en betrouwbaarheid.
pi_52095168
Wat betreft de navigatie zou ik gewoon een pda kopen. Een asus mypal 636N bijvoorbeeld(ingebouwde GPS), voor rond de 300 euro. Als je een beetje handig bent regel je minder legaal iGo of TomTom. Hoef je ook niet te betalen voor kaartupdates

Verder vind ik iGo net ietsjes fijner dan TomTom. De stemmen zijn wat minder, maar het werkt fijner als je kaarten van heel europa er in hebt staan. Bij tomtom krijg je dan namelijk álle steden in de stedenzoeklijst, waardoor je in feite altijd de hele naam moet invullen. Verder heeft iGo alle POI's verder gecategoriseerd. Als je dus bijvoorbeeld niet zomaar naar een 'restaurant' zoekt, maar specifiek een mcdonalds bijvoorbeeld, dan kan dat gewoon

-edit- Als je een pda koopt, ga dan voor de asus mypal 639. Net ietsjes nieuwer en niet echt duurder.
pi_52099145
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:10 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Ik heb dus ook een 200Mhz HTC Wizard (Orange SPV M-3000) met TomTom 6 erop en dat werkt vlekkeloos. Snelle herberekening en betrouwbaarheid.
ik heb een neukia N70 met tomtom mobile 5... werkt super, ookal is de telefoon niet snel...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:54:29 #244
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_52113718
PDA suckt... gewoon een garmin kopen... :p en die achterlijke zuignap zo snel mogelijk wegdonderen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_52117685
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:54 schreef MikeyMan het volgende:
PDA suckt... gewoon een garmin kopen... :p en die achterlijke zuignap zo snel mogelijk wegdonderen...
Mijn oompie wilt ook een garmin halen.. aanteraden?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52119016
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Je hebt zeker een Qtek/HTC?
Op 260 MHz met de nieuwste TomTom 6.0.3.0 werkt het een stuk beter, echt een aanrader.
Maar het blijft helaas trager dan de TomTom devices zelf.
Komt door de software Toyotaman, volgens mij is deze Tomtom gewoon niet goed. Tomtom 5 werkt gewoon redelijk vlot, zeker niet traag. Dit is gewoon traag als stront, net bruikbaar zeg maar.
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Mijn oompie wilt ook een garmin halen.. aanteraden?
Mijn oom heeft een Garmin, leuk ding maar ik vind Tomtom toch echt vele malen duidelijker. Garmin ding was een paar weken geleden aangeschaft dus een van de nieuwste modellen (is zo een plakding voor in de autoruit).
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:03:35 #247
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_52120209
http://www.mio-tech.be/en(...)io-P350-overview.htm
Dat ding heb ik. *kost iets van 200euro ofzo*
gewoon een PDA (400mhz processor)
een snel SD kaartje er in. tomtom6 navigator van internet plukken. en ready to roll!

en je kan er dus veel meer mee (alleen TS wil groot scherm, en dat is dit dus niet. maar ik vind hem duidelijk zat! )
pi_52121039
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:58 schreef yup het volgende:

[..]

Komt door de software Toyotaman, volgens mij is deze Tomtom gewoon niet goed. Tomtom 5 werkt gewoon redelijk vlot, zeker niet traag. Dit is gewoon traag als stront, net bruikbaar zeg maar.
[..]

Mijn oom heeft een Garmin, leuk ding maar ik vind Tomtom toch echt vele malen duidelijker. Garmin ding was een paar weken geleden aangeschaft dus een van de nieuwste modellen (is zo een plakding voor in de autoruit).
hmm.. garmin voor +/- 260 had hij over.. weetje ongeveer welke?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52121055
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:03 schreef Devilnl het volgende:
http://www.mio-tech.be/en(...)io-P350-overview.htm
Dat ding heb ik. *kost iets van 200euro ofzo*
gewoon een PDA (400mhz processor)
een snel SD kaartje er in. tomtom6 navigator van internet plukken. en ready to roll!

en je kan er dus veel meer mee (alleen TS wil groot scherm, en dat is dit dus niet. maar ik vind hem duidelijk zat! )
Hoe groter hoe beter
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_52121288
schopje naar Digital Corner dit gaat neit meer over auto's
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')