abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51169139




Vorig deel:
Vliegeniers topic deel 10: Kerosine is geil.


Jetslets:
nsfw, Mojave, Alternate

Turbopulp:
The_stranger

Basisscholieren:
Snowbite, YellowBedWetter, Domai

Lollercopter:
ChopperMick, Lightning_NL

Joyriders:
FuriousFlitsFritsDragoljubKoploperkopper

Zweefnurts:
cheukert, McDavid, MutZ, Autoreply, YellowLedBetter

Disclaimer:
Overige deelnemers zijn neukbare stewardessjes, of homofiele stewards. Spotters zijn hier niet toegestaan.


Hij's slecht, ik weet 't.

[ Bericht 4% gewijzigd door Koploperkopper op 05-07-2007 15:36:22 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51169569
gewaagde titel
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:44:38 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51169949
dacht ik ook al
Huilen dan.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:06:03 #4
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51172607
Ik ben een homofiele steward?!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51173480
Of een geil stewardessje.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51173531
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:06 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben een homofiele steward?!
tenzij jij geile zusjes hebt
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51173610
Lekkere stessjes bestaan volgens Transavia niet.
pi_51174016
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:37 schreef Fillipe het volgende:
Lekkere stessjes bestaan volgens Transavia niet.
Dan heeft Trans je verkeerd ingelicht pwnd door transavia dus
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51175085
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:

[..]

Dan heeft Trans je verkeerd ingelicht pwnd door transavia dus
Ja echt wel, dik pwned man . Transvagina heeft gewoon geen lekkere stessjes.
pi_51179703
Haha transvagina zulks een dijenkletser!11einz

Ik ken nog een mop!!11 overal de P bij pagina weg typex-en en dan zo een V ervan maken!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51180039
terug vind piloot
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_51180051
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Haha transvagina zulks een dijenkletser!11einz

Ik ken nog een mop!!11 overal de P bij pagina weg typex-en en dan zo een V ervan maken!
Je OP was toch beter. Best tof eigenlijk
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:36:32 #13
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_51185744
Jetslets hoogh
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:51:12 #14
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_51186265
Ik ben geen homofiele steward en geen lekkere stewardes, maar lees toch maar mee . Ow ook geen spotter trouwens .

Ik wil mijn brevet wel halen, maar heb er momenteel geen geld voor .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 6 juli 2007 @ 01:55:08 #15
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_51188977
Gewoon een hypotheek nemen en daarvan je brevet betalen!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 03:28:25 #16
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51190026
Konings OP
FCT
  vrijdag 6 juli 2007 @ 03:35:21 #17
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51190104
ow nsfw moet ook nog bij jetslets
FCT
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:29:57 #18
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_51194625
Yellowbedwetter, heerlijk.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:55:35 #19
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51195430
Haha! TVP! Goeie zaak! nummer 11 alweer
pi_51195699
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef Alternate het volgende:
Yellowbedwetter, heerlijk.
Ik neem aan dat je het over mijn goddelijke lichaam hebt?
Tralalalala Die Dom Die Dom
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:41:25 #21
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_51196942
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 01:55 schreef SnowBite het volgende:
Gewoon een hypotheek nemen en daarvan je brevet betalen!
Hypotheek ben ik mee bezig , alleen dan voor een appartement .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_51198069
11=einzeinz
Ik steek je moeder in de fik!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:18:03 #23
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51198163
11!1111!!!!!1!!
FCT
pi_51200015
Type Validation Principles
pi_51206902
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

Hypotheek ben ik mee bezig , alleen dan voor een appartement .
Wie wil er nu een huis als je voor het zelfde bedrag kunt vliegen????
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51206943
Je kunt altijd nog in een tentje onder een vleugel van een Cessna gaan wonen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51209574
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:10 schreef Bowny het volgende:
Type Validation Principles
is dat een vliegtuig?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51209797
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:54 schreef cheukert het volgende:

[..]

is dat een vliegtuig?
Volgens mij is het een nep afkorting om interessant over te komen!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_51210901
TVP is heul echt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51211777
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:00 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Volgens mij is het een nep afkorting om interessant over te komen!
Do your homework.
quote:
The FAA/JAA/EASA type validation principles (TVP) guide the airworthiness certification of each others products, obligate each authority to "publish and periodically update" a list of Generic Validation Items (Generic VI). Generic VI consist of certification subjects that have been identified by each authority for review in all products of a certain class.
pi_51217130



Cool.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51218028
*eensch met disclaimer.
pi_51218910
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:40:27 #34
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51218943
sorry maar de combinatie "Vliegen" "September" en "11" was een beetje fout ^^

Calm down, please!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:48:41 #35
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_51219142
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Cool.
Ik vind het net een 777 met een andere neus...
pi_51219181
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:48 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Ik vind het net een 777 met een andere neus...
Maar wel eentje met toffe, gekartelde motoren!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 7 juli 2007 @ 00:01:33 #37
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_51219527
Wat is het verschil met de 777 motoren dan?
Veranderd het iets aan de eigenschappen?
pi_51219624
montagefoutje:

pi_51219641
Vast wel, anders vinden ze de 777 gewoon opnieuw uit. Hetgeen sowieso al vreemd is, waarom zo snel na de 777 de 787 die zelfs geleidelijk de 777 moet vervangen? Waarom geen Very-NG 737? Gezien het feit dat dat concept redelijk oud is, etc. etc.
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
montagefoutje:

[afbeelding]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 7 juli 2007 @ 00:59:57 #40
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51221157
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Vast wel, anders vinden ze de 777 gewoon opnieuw uit. Hetgeen sowieso al vreemd is, waarom zo snel na de 777 de 787 die zelfs geleidelijk de 777 moet vervangen? Waarom geen Very-NG 737? Gezien het feit dat dat concept redelijk oud is, etc. etc.
[..]
Fuel efficiency is the magic word.. Oftewel, zuinigere motoren, minder gewicht door composit en vervanging hydraulische systemen. Boeing gokt meer op het midden segment t.o.v. Airbus, dat vol gaat voor het oppersegment (A380). 737ER versie is ook niet echt een optie omdat die dingen niet echt gebouwd zijn voor longhaul, en de 777 is toch een segment groter imo. Alleen de 783 zit een beetje in het vaarwater van de 777, hoewel de eerste aflevering van de 777 ook al meer dan 10jr geleden is. Dit is eigenlijk een soort 767-achtig vliegtuig, alleen veel zuiniger...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51221983
Ze kunnen ook gewoon GEnx-en onder de 777 hangen.


(bedankt voor het verduidelijken)
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 7 juli 2007 @ 05:32:34 #42
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51224079
hoi doei
FCT
pi_51224498
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:59 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Fuel efficiency is the magic word.. Oftewel, zuinigere motoren, minder gewicht door composit en vervanging hydraulische systemen. Boeing gokt meer op het midden segment t.o.v. Airbus, dat vol gaat voor het oppersegment (A380). 737ER versie is ook niet echt een optie omdat die dingen niet echt gebouwd zijn voor longhaul, en de 777 is toch een segment groter imo. Alleen de 783 zit een beetje in het vaarwater van de 777, hoewel de eerste aflevering van de 777 ook al meer dan 10jr geleden is. Dit is eigenlijk een soort 767-achtig vliegtuig, alleen veel zuiniger...
Airbus heeft ook nog die A350xwb je weeetsss
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51225102
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 08:41 schreef cheukert het volgende:

[..]

Airbus heeft ook nog die A350xwb je weeetsss
Tegen de tijd dat die vliegt zijn ze failliet
pi_51225158
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef mcDavid het volgende:
montagefoutje:

[afbeelding]
B797 met een RR Trent 12duizend single pilot cockpit
Ik steek je moeder in de fik!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:12:15 #46
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51228909
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 08:41 schreef cheukert het volgende:

[..]

Airbus heeft ook nog die A350xwb je weeetsss
Op de tekentafel ja, gelukkig pas 20.000x aangepast Tegen die tijd heeft Boeing vast ook wel weer iets nieuws uitgevonden.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:56:34 #47
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51239309
ik heb vanavond een fok!er aan boord
FCT
pi_51239477
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Mojave het volgende:
ik heb vanavond een fok!er aan boord
Wheheh, laat 'm een poepie ruiken!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:07:00 #49
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51239623
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:02 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Wheheh, laat 'm een poepie ruiken!
Hehe doe ik nu al met 3.5 uur vertraging
FCT
pi_51239672
Ohja en ik heb examinatoren voor het GPL-examen toegewezen gekregen. Met een beetje geluk kan ik binnen 2 weken examen doen!
pi_51239682
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:07 schreef Mojave het volgende:

[..]

Hehe doe ik nu al met 3.5 uur vertraging
wheheh!
  zondag 8 juli 2007 @ 00:21:53 #52
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51248235
Ik heb nu pas de titel door... Deel 11 / 11 September
  zondag 8 juli 2007 @ 00:44:11 #53
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51248945
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:07 schreef Mojave het volgende:

[..]

Hehe doe ik nu al met 3.5 uur vertraging
Wie was de ongelukkige?! (door deze veredelde taxi chauffeur gevlogen te mogen worden...?)
quote:
Ik heb nu pas de titel door... Deel 11 / 11 September
Lekker snel van begrip Vast een goede piloot in een noodsituatie
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51256438

Vannacht om 00.30 LT is de presentatie van de 787, live stream staat op de Boeing.com site.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51265145
Het heeft de vleugels van zo'n vlieg-dino
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51266750
quote:
Op zondag 8 juli 2007 18:10 schreef cheukert het volgende:
Het heeft de vleugels van zo'n vlieg-dino
Die turbines onder de vleugels zijn ook voor de aandrijving van het flapper-mechanisme!
pi_51266754
Ohja vandaag was een kutdag.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:46:59 #58
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51267771
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:06 schreef mcDavid het volgende:
Ohja vandaag was een kutdag.
Slecht gevlogen?!
pi_51267818
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef nsfw het volgende:

[..]

Slecht gevlogen?!
je raad het.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:55:56 #60
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51268006
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:48 schreef mcDavid het volgende:

[..]

je raad het.
Ik heb vandaag met een modelvliegtuigje gevlogen

"t is nog best leuk eigenlijk Alleen zijn het vaak van die "N00bs" die zich "Topgun" noemen die die dingen vliegen man!
pi_51273940
Modelvliegen.

Da's net zoiets zeggen als, boh, ik heb 3000 uur in een 737 gevlogen gek! 'Serieus? ' Ja in FS!!11
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51274354
Ik stond een tijdje terug op het panoramadak op schiphol. Daar stond zo'n spotter heel stoer te vertellen hoe alles werkte.
"kijk daar komt de tankauto met kerosine"
- dus ik dacht al: huh dat halen ze toch uit de grond hier?
staat er op dat autotje met koeienletters "KLM Drinkwater supply"
pi_51274514
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef mcDavid het volgende:
Ik stond een tijdje terug op het panoramadak op schiphol. Daar stond zo'n spotter heel stoer te vertellen hoe alles werkte.
"kijk daar komt de tankauto met kerosine"
- dus ik dacht al: huh dat halen ze toch uit de grond hier?
staat er op dat autotje met koeienletters "KLM Drinkwater supply"
'Pilot fuel'

Oh ja, spotters.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 8 juli 2007 @ 23:47:56 #64
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_51276401
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef mcDavid het volgende:
Ik stond een tijdje terug op het panoramadak op schiphol. Daar stond zo'n spotter heel stoer te vertellen hoe alles werkte.
"kijk daar komt de tankauto met kerosine"
- dus ik dacht al: huh dat halen ze toch uit de grond hier?
staat er op dat autotje met koeienletters "KLM Drinkwater supply"
Aqua Services
  maandag 9 juli 2007 @ 00:36:53 #65
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51277949
Nu ff live de roll-out kijken van de 787; heb hem sowieso al gezien voordat hij naar de paintshop ging. Best wel strak design imo...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51277961
Wat een kut live feed zeg, geluid valt steeds weg.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 00:39:13 #67
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51277999
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:37 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een kut live feed zeg, geluid valt steeds weg.
Bij mij doet ie het wel gewoon goed?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51278023
Nu werkt-ie hier ook wel okay, maar net bij de intro en het laten zien van de zaal niet.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 00:41:08 #69
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51278038
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Nu werkt-ie hier ook wel okay, maar net bij de intro en het laten zien van de zaal niet.
Hmm, ze maken er wel weer een hele show van. Laat dat ding nou maar zien met een likkie verf erop, kan ik ook weer van pittesteyn.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51278130
Nu is m'n geluid weer verdwenen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 00:46:15 #71
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51278164
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Nu is m'n geluid weer verdwenen.
Bij mij ook, nu weer terug.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51278170
Nu weer wel geluid.

Gelukkig zijn ze beter in vliegtuigjes bouwen dan in het opzetten van live feeds.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 00:50:56 #73
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51278282
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Nu weer wel geluid.

Gelukkig zijn ze beter in vliegtuigjes bouwen dan in het opzetten van live feeds.
gvd, gaan ze alle suppliers af ofzo?! Ik hoef al die gare Jappen niet te zien hoor...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51278332
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:50 schreef Public_NME het volgende:

[..]

gvd, gaan ze alle suppliers af ofzo?! Ik hoef al die gare Jappen niet te zien hoor...
Whehehe, hoor ze dan allemaal vol overtuiging 'yeah' zeggen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 01:01:06 #75
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51278499
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:53 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Whehehe, hoor ze dan allemaal vol overtuiging 'yeah' zeggen.
Hehe, verkeerde filmpje volgens mij. Had weinig met avionics te maken....
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51278551
Inderdaad.

Nu stom gemiep over design, ik kijk toch godverdomme geen eigen huis en tuin! Wat kan mij het schelen wat voor kleurencombo ze heeft gemaakt voor een mock-up 787 die op het echte ding toch op eigen wijze wordt ingericht door de airline.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51278766
'18 hours .... on a very slow Airbus'
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 01:13:34 #78
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51278778
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Inderdaad.

Nu stom gemiep over design, ik kijk toch godverdomme geen eigen huis en tuin! Wat kan mij het schelen wat voor kleurencombo ze heeft gemaakt voor een mock-up 787 die op het echte ding toch op eigen wijze wordt ingericht door de airline.
Wat nep, gaan ze Airbus de grond in trappen. 'Slow' airbus op SIN-EWR sector, nou ze moeten niet zeuren dat is nl. wel de langste sector ter wereld!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51278793
Ach, meneer Leahy heeft ook al z'n bek opengetrokken over de 787, dus van mij mogen ze.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 01:20:23 #80
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51278903
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Ach, meneer Leahy heeft ook al z'n bek opengetrokken over de 787, dus van mij mogen ze.
Beetje laf om te zeggen terwijl je eigen vliegtuigen niet genoeg range hebben om die sector te overbruggen. (behalve de 772LR, maar die vliegt pas net bij AC)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51278985
Doar komt-ie!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51279035
Wat een vet ding!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 01:28:19 #83
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51279060
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een vet ding!
Ziet er wel hendig sjiek uit, kan je wel een heul vette slip mee maken
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51279111
Afgelopen.

Wat een mooie kist zeg, hotdamn!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 11:28:37 #85
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51284953
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:
'Pilot fuel'
Wat heeft bier er nou mee te maken?
  maandag 9 juli 2007 @ 12:04:02 #86
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51286173
Bier hier
FCT
pi_51286342
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef nsfw het volgende:

[..]

Wat heeft bier er nou mee te maken?
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:04 schreef Mojave het volgende:
Bier hier
Al je typerating op de 787 gehaald?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 9 juli 2007 @ 12:26:22 #88
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51286948
ja op FSX

trouwens, was net iemand voor de trein gesprongen, overal stukken plastic op de rails
FCT
pi_51286999


En oh ja.
quote:
Altijd raak!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51287196
Jep, het weekend van 28/29 juli GPL examen!

En daarna in dit apparaat vliegen:


, !!

mits geslaagd natuurlijk
pi_51287741
En toch is het ook op de fiets wel prettig wat meteorologische kennis te hebben, op een dag als dit.
pi_51304870
Heb net eventjes de ACI van de DHL in Irak gekeken, en ik vroeg mij af, heeft de 787 eigenlijk dat stuk software waarmee een vliegtuig bestuurd kan worden alleen op de motor, aanboord?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51316705
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb net eventjes de ACI van de DHL in Irak gekeken, en ik vroeg mij af, heeft de 787 eigenlijk dat stuk software waarmee een vliegtuig bestuurd kan worden alleen op de motor, aanboord?
De throttles afzonderlijk bewegen maar dit moet door de vlieger zelf gedaan worden
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51317177
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:09 schreef cheukert het volgende:

[..]

De throttles afzonderlijk bewegen maar dit moet door de vlieger zelf gedaan worden
Dus dat automatische stuk software ontbreekt?

* Koploperkopper geeft Boeing een gemiste kans-stomp.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51317693
geen idee, ik zei maar wat, was meer sarcastisch bedoeld geen idee of de 787 automatische asymmetrische trust kan leveren. Vliegt de a/p er niet gewoon af als je stuurvlakken naar de tiefus zijn?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51317754
Waarom zou je in hémelsnaam je vliegtuig willen besturen met de meest storingsgevoelige onderdelen?
pi_51317812

(kontschot. )
quote:
You're flying a large transport plane carrying hundreds of passengers and instantly you are unable to control the airplane - your controls system has gone out. As a pilot or a passenger, you hope that this scenario never presents itself, but if it did, what if there was a way to safely land the airplane by using throttles only?

With a system known as Propulsion Controlled Aircraft (PCA) not only is the concept a possibility, but it is a reality. By using a specially designed software system a successful flight test program at NASA Dryden Flight Research Center was accomplished.

The program's humble beginning came from a rough sketch on a TWA napkin that Dryden Engineer, Bill Burcham, drew on a flight to St. Louis for a McDonnell Douglas Aerospace (MDA) meeting. He shared his idea with his traveling companion, Dryden F-15 Project Manager, James Stewart. He thought it was a great idea and within five minutes had outlined a test program. They shared it with the people at MDA the next day and they thought it might work too. With the help of Jim Urnes at MDA, they developed and tested the flight software and managed to squeeze PCA into the already existing F-15 research program.

On April 21, 1993, Gordon Fullerton landed the F-15 twice using the PCA system without using any of the flight controls. Over the course of the program, six other pilots flew the PCA equipped airplane and they were all impressed. The plane flew at various altitudes and in unusual attitudes that might be experienced after a major flight control failure. And in every test, PCA recovered the airplane successfully. On August 29, 1995, Gordon Fullerton once again demonstrated the system in a successful landing using only engine power for control, with the PCA system installed on a McDonnell-Douglas MD-11 transport aircraft.

The success of the program was the result of a partnership between NASA and McDonnell Douglas Aerospace, St. Louis, MO, with Pratt & Whitney together with Honeywell designing the software used in the aircraft's control computer. NASA Ames Research Center, Mountain View, California, assisted in the program by performing simulations.

For the MD-11, the PCA system uses standard autopilot controls already present in the cockpit, together with programming in the aircraft's flight control computers. The aircraft demonstrated software used in the flight control computer that essentially landed the MD-11 without a need for the pilot to manipulate the flight controls and without the use of conventional, hydraulic controls. The PCA concept is simple -- for pitch control, the program increases thrust to climb and reduces thrust to descend. To turn right, the autopilot increases the left engine thrust while decreasing the right engine thrust. Since thrust response is slow, and the control forces are relatively small, a pilot would require extensive practice and intense concentration to do this task manually. Using computer-controlled thrust greatly improves flight precision and reduces pilot workload.

Aircraft manufacturers have decided that a PCA system will be valuable for use in the design of future airplanes. When they incorporate this for future design, it will eliminate the need for a less capable hydraulics-dependent backup flight control system. The PCA, also known as the Engines-Only Flight Control System, is patented and currently seeking potential licensees. The PCA has also been featured in NASA Tech Briefs and was the winner of an Exceptional Award in NASA's Space Act Award program. "Now that the technology is proven, I hope to see it incorporated into future aircraft designs," Burcham stated. "I also hope it never has to be used."
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51317825
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef mcDavid het volgende:
Waarom zou je in hémelsnaam je vliegtuig willen besturen met de meest storingsgevoelige onderdelen?
Lees het bovenstaande artikel maar even.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51317973
Handig, en dan de rudder als backup-stuurinrichting!
pi_51318133
MD-11

Spookkist. Maar wel geil
pi_51318540
Shhht mij niet bang maken, ik moet in September nog met een MD-11 mee, zonder PCA!

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51318951
De 11e?
pi_51319009
Nee, helaas niet, volgens mij is dat 1 van de veiligste data om op te vliegen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51319061
Vliegen hóórt niet veilig te zijn. Vliegen moet gevaarlijk zijn. Dat maakt het spannend!
pi_51319285
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51319918


B732's, Tuups, Antonovs
pi_51320850
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:02 schreef Bowny het volgende:


B732's,

Komen we weer in díé discussie
pi_51320897
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:36 schreef mcDavid het volgende:
Vliegen hóórt niet veilig te zijn. Vliegen moet gevaarlijk zijn. Dat maakt het spannend! [afbeelding]
Jij vliegt zeker wel heeeul vaak ka8 ed om het leuk te houden
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51320985
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:35 schreef cheukert het volgende:

[..]

Jij vliegt zeker wel heeeul vaak ka8 ed om het leuk te houden
Neuh wel een K13 met een kromme met de hand rechtgebogen romp

Ohja en junior. Dat blijft ook áltijd spannend
pi_51321178
Je kan het ook zo zien: als het vliegtuig veilig genoeg is om het vliegen niet spannend mer te maken, moet de vlieger er maar wat aan doen
edit: ohja en sommige zijn al van nature " spannend "
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51321599
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:36 schreef mcDavid het volgende:
Vliegen hóórt niet veilig te zijn. Vliegen moet gevaarlijk zijn. Dat maakt het spannend! [afbeelding]
Daarom moet je ook nooit alle buien en turbulentie op een vlucht vermijden, laat ze maar lekker zweten achterni, krijgen ze weer wat respect
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51321768
Precies. Of op final een beetje spelen met de stuurknuppel, krijg je ook extra applaus omdat je ondanks de turbulentie tóch een veilige landing gemaakt hebt
pi_51321879
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef mcDavid het volgende:
Precies. Of op final een beetje spelen met de stuurknuppel, krijg je ook extra applaus omdat je ondanks de turbulentie tóch een veilige landing gemaakt hebt
Applaus doen ze bij onze club gelukkig niet aan..

Maar zelfs zonder opzet blijft het bijzonder indrukwekkend om op 2000' rond de buien boven spijkerboor te navigeren om dan met pikzwarte lucht en bliksemflitsen links op de 18R je approach te maken deze dagen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51323399
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
onweer+vliegtuig
Ik riek spotters!

Haal de hooivorken en fakkels van stal!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51331448
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
onweer+vliegtuig
Terlet
Is dat topic een beetje kaapbaar ?Spottersgehalte hoog genoeg?
Ik steek je moeder in de fik!
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:05:58 #117
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_51345987
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
onweer+vliegtuig
Doet me denken aan de zomer van 2003, toen ik vanuit Havana met Martinair via de Dominicaanse Republiek terugvloog naar Amsterdam. We stonden in de terminal te wachten, en het onweerde flink. Toen ik bij de slurf wilde instappen, sloeg opeens de bliksem in ons vliegtuig. Iedereen schrok zich natuurlijk de takketyfus, aangezien dit een inslag was die wel erg dichtbij was. Dus toen ik door de slurf liep kwam er aan alle kanten waterdamp naar binnen zetten.
De stewardess stuurde ons bij de deur allemaal terug, totdat we 5 minuten later wel het vliegtuig mochten boarden. Eenmaal in het vliegtuig pak ik de metalen gesp van mijn riem vast, voel ik stroom wegvloeien. Nondeju dacht ik, aangezien we aan het wachten waren totdat de onweersbui weg was, moest ik gebruik maken van het vliegtuigtoilet. Alleen vroeg ik me nu af, aangezien die oom van staal was, of de stroom niet door mijn edele delen heen zou worden geleid.

Uiteindelijk was dat niet het geval, en vertrokken we in het donker met uitzicht op het onweer. Prachtig gezicht was dat, om dat eens vanuit de lucht te zien.

Maar nee, ik heb er geen vliegangst aan over gehouden.
pi_51350436
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:05 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Doet me denken aan de zomer van 2003, toen ik vanuit Havana met Martinair via de Dominicaanse Republiek terugvloog naar Amsterdam. We stonden in de terminal te wachten, en het onweerde flink. Toen ik bij de slurf wilde instappen, sloeg opeens de bliksem in ons vliegtuig. Iedereen schrok zich natuurlijk de takketyfus, aangezien dit een inslag was die wel erg dichtbij was. Dus toen ik door de slurf liep kwam er aan alle kanten waterdamp naar binnen zetten.
De stewardess stuurde ons bij de deur allemaal terug, totdat we 5 minuten later wel het vliegtuig mochten boarden. Eenmaal in het vliegtuig pak ik de metalen gesp van mijn riem vast, voel ik stroom wegvloeien. Nondeju dacht ik, aangezien we aan het wachten waren totdat de onweersbui weg was, moest ik gebruik maken van het vliegtuigtoilet. Alleen vroeg ik me nu af, aangezien die oom van staal was, of de stroom niet door mijn edele delen heen zou worden geleid.

Uiteindelijk was dat niet het geval, en vertrokken we in het donker met uitzicht op het onweer. Prachtig gezicht was dat, om dat eens vanuit de lucht te zien.

Maar nee, ik heb er geen vliegangst aan over gehouden.
Waarschijnlijk was je "statisch" geladen omdat je nog niet in het vliegtuig was toen het insloeg. Toen je eenmaal iets metaals van het vliegtuig aanraakte, werd het spanningsverschil weer nul. Was je meteen op de plee gaan zitten, dan had je wel wat gevoeld, denk ik
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51356629
Wat The_stranger zegt.
Lijkt me sterk dat een metalen voorwerp ín de kooi van faraday geladen wordt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:09:36 #120
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51357773
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Applaus doen ze bij onze club gelukkig niet aan..

Maar zelfs zonder opzet blijft het bijzonder indrukwekkend om op 2000' rond de buien boven spijkerboor te navigeren om dan met pikzwarte lucht en bliksemflitsen links op de 18R je approach te maken deze dagen...
idd! altijd weer afwachten als we bij EHAM in de buurt komen!
FCT
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:54:26 #121
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_51373893
EHAM? Is dat net zo iets als Parma ham?
pi_51374155
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef Alternate het volgende:
EHAM? Is dat net zo iets als Parma ham?
nee, die E staat voor de kwaliteit, schaal A t/m E.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:48 #123
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51378705
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:01 schreef mcDavid het volgende:

[..]

nee, die E staat voor de kwaliteit, schaal A t/m E.
Exact!
FCT
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:48:20 #124
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51380456
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef Alternate het volgende:
EHAM? Is dat net zo iets als Parma ham?
Edah Ham
pi_51397796
Volgens de spotters staat het echt voor Europe Holland Amsterdam hoor!111 !11 einz

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51398448
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Volgens de spotters staat het echt voor Europe Holland Amsterdam hoor!111 !11 einz

Sinds wanneer weten spotters er iets vanaf?

Mochten er echter spotters onder dit publiek bevinden, heb dan verdomme in ieder geval het fatsoen om terug te zwaaien als ik tijdens het tering eind B56 - polderbaan naar jullie zwaai.. Alsof ik dat voor me lol doe....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51398606
Er zullen hier geen spotters zitten, die zijn namelijk niet toegestaan in dit topic volgens de disclaimer.

En naar zwaaiende mensen moet je gewoon je middelvinger opsteken, net zoals op de snelweg! Het is goffedomme niet de geestelijk gehandicapten optocht met toeterende vrachtwagens!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51399059
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Er zullen hier geen spotters zitten, die zijn namelijk niet toegestaan in dit topic volgens de disclaimer.
Spotters staan nu eenmaal niet bekend om het opvolgen van regels en aanwijzingen
quote:
Het is goffedomme niet de geestelijk gehandicapten optocht met toeterende vrachtwagens!
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=4882
quote:
AMSTELVEEN - KLM-piloten krijgen van hun maatschappij een goed advies: zwaaien naar belangstellenden langs start en landingsbanen. “Zwaaiende vliegers vergroten klanttevredenheid”, aldus de aanrader op de interne KLM internet pagina’s. Dat meldt luchtvaartjournalist Arnold Burlage woensdagochtend (21 juli) in De Telegraaf.

Via de afdeling Klantenservice van KLM ontvingen de piloten een pluim, die illustreert hoe simpel in sommige gevallen klantvriendelijkheid kan zijn. “En hoeveel effect dat heeft....”, citeert de krant de KLM.

Het KLM-personeel, met name in de cockpit, wordt in een brief bedankt voor het zwaaien. Sinds het in gebruik nemen van de Polderbaan staan ouders vaak met hun kinderen langs de taxibaan naar de Polderbaan. Je hebt daar een goed uitzicht over de vliegtuigen die aankomen of vertrekken.

“Onze dochter van 3 kun je geen groter plezier doen dan daar heen te gaan en vliegtuigen te kijken. Helemaal succesvol maakt voor haar het feit dat de piloten terug zwaaien naar haar als ze met haar kleine armpjes tussen de hekken door staat te zwaaien”, zo wordt geschreven.

“Lang niet iedereen doet dat (vooral buitenlandse toestellen niet) maar het personeel van de KLM zwaait vrijwel altijd terug. Echt geweldig om het plezier van je kind te zien bij zoiets simpels als het zwaaien van een piloot, daar kan Six Flags niet tegenop. Hartelijk bedankt voor jullie spontane reacties, jullie zijn geweldig”, aldus de tevreden ouders in hun pluim aan de KLM-piloten.
Dus wel...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51399177
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51399600
Als ik uit het raampje zwaai tijdens het rollen, dan wordt het instructiecorps boos!
pi_51399645
Maargoed, ik zit dan ook met 1 seconde rollen op vliegsnelheid.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:15:09 #132
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51399913
leuk man zwaaien

daar heb je fire prove gloves voor
FCT
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:41:11 #133
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51400724
Sorry hoor, maar dat artikel is echt bullshit. Het verhoogt 'klanttevredenheid'... Sinds wanneer zijn mensen, die langs de baan staan in het gras en illegaal hun auto parkeren op overheidsterrein, klanten?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51400943
dan krijg je in de telegraaf minder negatieve reacties
Ik steek je moeder in de fik!
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:27:42 #135
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51404090
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef Public_NME het volgende:
Sorry hoor, maar dat artikel is echt bullshit. Het verhoogt 'klanttevredenheid'... Sinds wanneer zijn mensen, die langs de baan staan in het gras en illegaal hun auto parkeren op overheidsterrein, klanten?
Op het moment dat ze ook een ticket kopen
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:04:46 #136
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_51405427
Ik zwaai altijd naar kleine kinderen. Maar het valt me wel op dat de vaders meestal harder zwaaien dan hun kinderen
pi_51405850
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:04 schreef Alternate het volgende:
Ik zwaai altijd naar kleine kinderen. Maar het valt me wel op dat de vaders meestal harder zwaaien dan hun kinderen
Dat zijn de ergsten. Die zijn er ook nog tróts op dat ze spotter zijn!
pi_51405882
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef nsfw het volgende:

[..]

Op het moment dat ze ook een ticket kopen
Ja idd. De mensen ín het vliegtuig hébben al betaald!
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:09:18 #140
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51410092
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef nsfw het volgende:

[..]

Op het moment dat ze ook een ticket kopen
Dat zijn echt niet de Flying Blue members hoor, denk eerder dat ze pakketreizen boeken met Prikkie Air.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:39:03 #141
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51411244
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dat zijn echt niet de Flying Blue members hoor, denk eerder dat ze pakketreizen boeken met Prikkie Air.
Moet ik me nu aangesproken voelen?
FCT
pi_51412236
Tegenwoordig vlieg je overal voor een prikkie heen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51412317
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dat zijn echt niet de Flying Blue members hoor, denk eerder dat ze pakketreizen boeken met Prikkie Air.


  donderdag 12 juli 2007 @ 23:05:54 #144
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51412352
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef Mojave het volgende:

[..]

Moet ik me nu aangesproken voelen?
Nee, Transavia is een de betere/beste lcc/charters die je kan hebben. Doelde meer op Onurt Air etc.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:15:24 #145
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51412665
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Nee, Transavia is een de betere/beste lcc/charters die je kan hebben. Doelde meer op Onurt Air etc.
Ok
FCT
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:17:07 #146
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51412725
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:15 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ok
Ik vlieg zelf ook wel eens HV heur... En nee ik ben geen spottert
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:20:11 #147
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_51412830
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Nee, Transavia is een de betere/beste lcc/charters die je kan hebben. Doelde meer op Onurt Air etc.
Die strakke groene broek, dat doet het hem!
  donderdag 12 juli 2007 @ 23:34:46 #148
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51413285
Ik heb trouwens nooit begrepen wat de lol is van het noteren van registraties. Zeker niet als het maar een vlucht is die niet dagelijks is...?!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51413496
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef mcDavid het volgende:
Als ik uit het raampje zwaai tijdens het rollen, dan wordt het instructiecorps boos!
Ik gooi gewoon altijd m'n canopy bij 60 km/h open. Staat best stoer als je nog op een wiel (stuurt makkelijker) rijdt en ballast loost. Geen foto's though.
Gisteren overigens 3e, maar toch nog strafpunten gekregen, dus uiteindelijk 5e. Redelijk tevreden though
pi_51413569
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik gooi gewoon altijd m'n canopy bij 60 km/h open. Staat best stoer als je nog op een wiel (stuurt makkelijker) rijdt en ballast loost. Geen foto's though.
Ook in de start?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')