Heb je hooguit 2 minuten last van.. als je eenmaal door de wolken heen bent.. is het klaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:40 schreef Kaboutertje. het volgende:
Onweer zelf is niet zo heel erg ofzo.. maar ik moet vanavond dus vliegen!
en ja ik heb al vliegangst nu dus helemaal.. :/
mooi niet dat ik dat vliegtuig ingaat.
klacht: onweer+vliegen
oh, je had 'm op slot gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Janetje het volgende:
Stel je niet aan.
Als het gevaarlijker zou zijn om te vliegen vanavond blijft dat ding toch wel op de grond.
dan zou het wel fijn zijn als ik boven op jou huis neerstort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef Malle_beer het volgende:
ahaahahhha, bangeschijterd!
Mischien ga je wel dood door de onweer in het vliegtuig, dat zou lullig zijn
quote:Hoewel ieder vliegtuig gemiddeld wel één keer per jaar door de bliksem wordt getroffen, is vliegen veiliger dan iedereen denkt. Als een vliegtuig door de bliksem wordt getroffen, gaat het erom de elektrische stroom zo snel mogelijk naar de bliksemafleiders aan de vleugeltips te geleiden. Een aluminium vliegtuig was vroeger weliswaar een perfecte 'kooi van Faraday'. Maar door het gebruik van kunststofvezels voor vliegtuigrompen en vliegtuigvleugels moet de elektrische geleidbaarheid op een andere manier zijn gewaarborgd. Dat gebeurt door speciale, elektrische stroom geleidende aluminiumverf, bliksemafleiderstrips en elektrische schakelingen die de boordapparatuur tegen plotselinge stroomstoten moeten beveiligen. Ook is de 'huid' rondom de brandstoftanks in de vleugels zodanig verdikt dat hij voldoende weerstand biedt aan de verhitting door elektrische stromen.
Misschien gaat hij wel dood terwijil hij thuis zit omdat hij niet durfde te vliegen. Dat zou pas lullig zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef Malle_beer het volgende:
ahaahahhha, bangeschijterd!
Mischien ga je wel dood door de onweer in het vliegtuig, dat zou lullig zijn
ik ben geen Hij maar een Zijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel dood terwijil hij thuis zit omdat hij niet durfde te vliegen. Dat zou pas lullig zijn.
De tijd dat je in het vliegtuig zit en wacht tot iedereen geboard is, het taxi'en en de tijd voordat je boven de wolken bent is heul lang hoorquote:
Ach ja, de strekking blijft aardig hetzelfde.quote:
Ikl zou inderdaad banger zijn voor Onur Air dan voor het heftigste onwer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef Kaboutertje. het volgende:
En ik heb ook geen angst om dood te gaan ofzo :/
kvind het gewoon eng aangezien we ook nog eens met ONUR AIR vliegen -_-
en daar heb k geen leuke vluchten meegehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |