Dan heeft Trans je verkeerd ingelichtquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:37 schreef Fillipe het volgende:
Lekkere stessjes bestaan volgens Transavia niet.
Ja echt wel, dik pwned manquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dan heeft Trans je verkeerd ingelichtpwnd door transavia dus
Je OP was toch beter. Best tof eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef Koploperkopper het volgende:
Haha transvagina zulks een dijenkletser!11einz
Ik ken nog een mop!!11 overal de P bij pagina weg typex-en en dan zo een V ervan maken!![]()
![]()
Ik neem aan dat je het over mijn goddelijke lichaam hebt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef Alternate het volgende:
Yellowbedwetter, heerlijk.
Hypotheek ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:55 schreef SnowBite het volgende:
Gewoon een hypotheek nemen en daarvan je brevet betalen!
Wie wil er nu een huis als je voor het zelfde bedrag kunt vliegen????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hypotheek ben ik mee bezig, alleen dan voor een appartement
.
is dat een vliegtuig?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:10 schreef Bowny het volgende:
Type Validation Principles
Volgens mij is het een nep afkorting om interessant over te komen!quote:
Do your homework.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Volgens mij is het een nep afkorting om interessant over te komen!
quote:The FAA/JAA/EASA type validation principles (TVP) guide the airworthiness certification of each others products, obligate each authority to "publish and periodically update" a list of Generic Validation Items (Generic VI). Generic VI consist of certification subjects that have been identified by each authority for review in all products of a certain class.
Maar wel eentje met toffe, gekartelde motoren!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:48 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Ik vind het net een 777 met een andere neus...
quote:
Fuel efficiency is the magic word..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Vast wel, anders vinden ze de 777 gewoon opnieuw uit. Hetgeen sowieso al vreemd is, waarom zo snel na de 777 de 787 die zelfs geleidelijk de 777 moet vervangen? Waarom geen Very-NG 737? Gezien het feit dat dat concept redelijk oud is, etc. etc.
[..]
Airbus heeft ook nog die A350xwb je weeetsssquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Fuel efficiency is the magic word..Oftewel, zuinigere motoren, minder gewicht door composit en vervanging hydraulische systemen. Boeing gokt meer op het midden segment t.o.v. Airbus, dat vol gaat voor het oppersegment (A380). 737ER versie is ook niet echt een optie omdat die dingen niet echt gebouwd zijn voor longhaul, en de 777 is toch een segment groter imo. Alleen de 783 zit een beetje in het vaarwater van de 777, hoewel de eerste aflevering van de 777 ook al meer dan 10jr geleden is. Dit is eigenlijk een soort 767-achtig vliegtuig, alleen veel zuiniger...
Tegen de tijd dat die vliegt zijn ze faillietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
Airbus heeft ook nog die A350xwb je weeetsss
Op de tekentafel ja, gelukkig pas 20.000x aangepastquote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
Airbus heeft ook nog die A350xwb je weeetsss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |