abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51318540
Shhht mij niet bang maken, ik moet in September nog met een MD-11 mee, zonder PCA!

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51318951
De 11e?
pi_51319009
Nee, helaas niet, volgens mij is dat 1 van de veiligste data om op te vliegen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51319061
Vliegen hóórt niet veilig te zijn. Vliegen moet gevaarlijk zijn. Dat maakt het spannend!
pi_51319285
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51319918


B732's, Tuups, Antonovs
pi_51320850
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:02 schreef Bowny het volgende:


B732's,

Komen we weer in díé discussie
pi_51320897
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:36 schreef mcDavid het volgende:
Vliegen hóórt niet veilig te zijn. Vliegen moet gevaarlijk zijn. Dat maakt het spannend! [afbeelding]
Jij vliegt zeker wel heeeul vaak ka8 ed om het leuk te houden
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51320985
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:35 schreef cheukert het volgende:

[..]

Jij vliegt zeker wel heeeul vaak ka8 ed om het leuk te houden
Neuh wel een K13 met een kromme met de hand rechtgebogen romp

Ohja en junior. Dat blijft ook áltijd spannend
pi_51321178
Je kan het ook zo zien: als het vliegtuig veilig genoeg is om het vliegen niet spannend mer te maken, moet de vlieger er maar wat aan doen
edit: ohja en sommige zijn al van nature " spannend "
Ik steek je moeder in de fik!
pi_51321599
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:36 schreef mcDavid het volgende:
Vliegen hóórt niet veilig te zijn. Vliegen moet gevaarlijk zijn. Dat maakt het spannend! [afbeelding]
Daarom moet je ook nooit alle buien en turbulentie op een vlucht vermijden, laat ze maar lekker zweten achterni, krijgen ze weer wat respect
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51321768
Precies. Of op final een beetje spelen met de stuurknuppel, krijg je ook extra applaus omdat je ondanks de turbulentie tóch een veilige landing gemaakt hebt
pi_51321879
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef mcDavid het volgende:
Precies. Of op final een beetje spelen met de stuurknuppel, krijg je ook extra applaus omdat je ondanks de turbulentie tóch een veilige landing gemaakt hebt
Applaus doen ze bij onze club gelukkig niet aan..

Maar zelfs zonder opzet blijft het bijzonder indrukwekkend om op 2000' rond de buien boven spijkerboor te navigeren om dan met pikzwarte lucht en bliksemflitsen links op de 18R je approach te maken deze dagen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51323399
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
onweer+vliegtuig
Ik riek spotters!

Haal de hooivorken en fakkels van stal!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51331448
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
onweer+vliegtuig
Terlet
Is dat topic een beetje kaapbaar ?Spottersgehalte hoog genoeg?
Ik steek je moeder in de fik!
  woensdag 11 juli 2007 @ 00:05:58 #117
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_51345987
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
onweer+vliegtuig
Doet me denken aan de zomer van 2003, toen ik vanuit Havana met Martinair via de Dominicaanse Republiek terugvloog naar Amsterdam. We stonden in de terminal te wachten, en het onweerde flink. Toen ik bij de slurf wilde instappen, sloeg opeens de bliksem in ons vliegtuig. Iedereen schrok zich natuurlijk de takketyfus, aangezien dit een inslag was die wel erg dichtbij was. Dus toen ik door de slurf liep kwam er aan alle kanten waterdamp naar binnen zetten.
De stewardess stuurde ons bij de deur allemaal terug, totdat we 5 minuten later wel het vliegtuig mochten boarden. Eenmaal in het vliegtuig pak ik de metalen gesp van mijn riem vast, voel ik stroom wegvloeien. Nondeju dacht ik, aangezien we aan het wachten waren totdat de onweersbui weg was, moest ik gebruik maken van het vliegtuigtoilet. Alleen vroeg ik me nu af, aangezien die oom van staal was, of de stroom niet door mijn edele delen heen zou worden geleid.

Uiteindelijk was dat niet het geval, en vertrokken we in het donker met uitzicht op het onweer. Prachtig gezicht was dat, om dat eens vanuit de lucht te zien.

Maar nee, ik heb er geen vliegangst aan over gehouden.
pi_51350436
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 00:05 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Doet me denken aan de zomer van 2003, toen ik vanuit Havana met Martinair via de Dominicaanse Republiek terugvloog naar Amsterdam. We stonden in de terminal te wachten, en het onweerde flink. Toen ik bij de slurf wilde instappen, sloeg opeens de bliksem in ons vliegtuig. Iedereen schrok zich natuurlijk de takketyfus, aangezien dit een inslag was die wel erg dichtbij was. Dus toen ik door de slurf liep kwam er aan alle kanten waterdamp naar binnen zetten.
De stewardess stuurde ons bij de deur allemaal terug, totdat we 5 minuten later wel het vliegtuig mochten boarden. Eenmaal in het vliegtuig pak ik de metalen gesp van mijn riem vast, voel ik stroom wegvloeien. Nondeju dacht ik, aangezien we aan het wachten waren totdat de onweersbui weg was, moest ik gebruik maken van het vliegtuigtoilet. Alleen vroeg ik me nu af, aangezien die oom van staal was, of de stroom niet door mijn edele delen heen zou worden geleid.

Uiteindelijk was dat niet het geval, en vertrokken we in het donker met uitzicht op het onweer. Prachtig gezicht was dat, om dat eens vanuit de lucht te zien.

Maar nee, ik heb er geen vliegangst aan over gehouden.
Waarschijnlijk was je "statisch" geladen omdat je nog niet in het vliegtuig was toen het insloeg. Toen je eenmaal iets metaals van het vliegtuig aanraakte, werd het spanningsverschil weer nul. Was je meteen op de plee gaan zitten, dan had je wel wat gevoeld, denk ik
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51356629
Wat The_stranger zegt.
Lijkt me sterk dat een metalen voorwerp ín de kooi van faraday geladen wordt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:09:36 #120
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51357773
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Applaus doen ze bij onze club gelukkig niet aan..

Maar zelfs zonder opzet blijft het bijzonder indrukwekkend om op 2000' rond de buien boven spijkerboor te navigeren om dan met pikzwarte lucht en bliksemflitsen links op de 18R je approach te maken deze dagen...
idd! altijd weer afwachten als we bij EHAM in de buurt komen!
FCT
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:54:26 #121
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_51373893
EHAM? Is dat net zo iets als Parma ham?
pi_51374155
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef Alternate het volgende:
EHAM? Is dat net zo iets als Parma ham?
nee, die E staat voor de kwaliteit, schaal A t/m E.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:48 #123
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51378705
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:01 schreef mcDavid het volgende:

[..]

nee, die E staat voor de kwaliteit, schaal A t/m E.
Exact!
FCT
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:48:20 #124
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51380456
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef Alternate het volgende:
EHAM? Is dat net zo iets als Parma ham?
Edah Ham
pi_51397796
Volgens de spotters staat het echt voor Europe Holland Amsterdam hoor!111 !11 einz

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')