Netty? Ben jij dat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is dan ook veel te intelligent voor dit soort dingen!
Sarcasme moet vandaag de dag met neonletters vermeld worden?quote:
Wat voor een brief?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef Kinga het volgende:
Die brief is wel lachwekkend.
Van die geschikte bloemschikkert?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef Kinga het volgende:
Een brief van die kerel, iets over de bruiloft... dat ie alle vrouwen gaat versieren, werk met een helm op, bang voor de woede aanvallen en dat ze alle bloemen gaan vertrappen ofzow
Beetje vaag verhaal inderdaad...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef Kinga het volgende:
Een brief van die kerel, iets over de bruiloft... dat ie alle vrouwen gaat versieren, werk met een helm op, bang voor de woede aanvallen en dat ze alle bloemen gaan vertrappen ofzow
Hij zou zijn helm opzetten en hij had de verzekeringsagent al op de hoogte gesteld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Beetje vaag verhaal inderdaad...
Maar er is alweer over gebeld.
De rol van brieven in DGK is sowieso een beetje dubieus, Lieke die een brief 'ergens' laat slingeren, deze bloemschikker die een brief meeneemt die hem alleen maar ellende kan opleveren...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Niet zo slim van die man om z'n verhaaltje opgeschreven mee te nemen naar de Kooi.
Wie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef noekje het volgende:
Dennis staat op een afstandje toe te kijken.
Jongens, dit wordt toch niks met die gast.
Beter dan Huub, dat is zekerquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:30 schreef Kaleddis het volgende:
Wat ziet Dennix er weer stoer uit! Drankje in z'n hand, andere hand nonchelant in z'n zak![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia zegt dat ze last heeft van haar buik. Dat vind ik ook niet zo gek als je nog niet hebt gepoept sinds binnenkomst
Zeg ik ook niet, ik bedoel dat hij dit met meer klasse doet als Huub. Al is dat ook niet zo moeilijk...quote:
waarvan aktequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ik bedoel dat hij dit met meer klasse doet als Huub. Al is dat ook niet zo moeilijk...
Eenschquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef DrsH het volgende:
Ach laten we eerlijk zijn In DGK is het niet zo moeilijk om met je kop boven het maaiveld uit te steken
Die is naar de dokter. Al heel erg lang.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef lillkiss het volgende:
waar is lieke eigenlijk? hele ochtend niet gezien...
Naar de dokterquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef lillkiss het volgende:
waar is lieke eigenlijk? hele ochtend niet gezien...
Jaap en Huub nemen Frans niet meer zo serieus door de brief gok ik zo. Ze hadden alleen maar de slappe lach.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
Wrom doet Dennix niet mee, ben ff weg geweest, zie Jaap en Huub ook niet meer trouwens
Geen idee dat moet de dokter nog vaststellenquote:
Dit is niet eens een RTL greep maar dit komt door die bruiloft. Die man had waarschijnlijk alles al besteld en wilde alsnog reclame. Geef hem geen ongelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef wolferl het volgende:
En zo bloed De Gouden Kooi een eenzame vroegtijdige dood.....
Arme donder bij dezequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
had het hele stuk uit de volkskrant overgetypt...krijg niet eens een bedankje![]()
Dank riri voor je mooie bijdragequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
had het hele stuk uit de volkskrant overgetypt...krijg niet eens een bedankje![]()
Dank je wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
Ze had een tijdje geleden al een doktersbezoek aangevraagd omdat ze vermoedt een blaasontsteking te hebben. Ze moet om de haverklap naar het toilet.quote:
hee bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
Kan ze met Mannie zingen Just The Two of Usquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze had een tijdje geleden al een doktersbezoek aangevraagd omdat ze vermoedt een blaasontsteking te hebben. Ze moet om de haverklap naar het toilet.
Afgeschaft...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:50 schreef CoT het volgende:
Waar blijft de terror
Zakdoekje leggen ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef Houtspeer het volgende:
Bloem schikken.. Straks dakpannen leggen?
Ja, en eerder wist Brian al dat ze een blaasontsteking had (Lieke was niet eens terug). Hij lult volgens mij maar wat, als het maar negatief is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:55 schreef noekje het volgende:
Brian en Natasia zeggen dat Lieke vast heen moest voor de uitslag van die soa test.
Zie vorige COS!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef Houtspeer het volgende:
Wat jammer dat niemand nu Bert Visscher grapjes maakt![]()
inmiddels 4 streams, waarom wuub en lieke niet even in beeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en eerder wist Brian al dat ze een blaasontsteking had (Lieke was niet eens terug). Hij lult volgens mij maar wat, als het maar negatief is.
Hier voor jou speciaal:quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef Houtspeer het volgende:
Wat jammer dat niemand nu Bert Visscher grapjes maakt![]()
Jammer dat ze die kickboxleraar Hans Nijman ook niet erbij gevraagd hebben. Hij zou dat best wel leuk vinden.quote:
Goede vraag ....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
inmiddels 4 streams, waarom wuub en lieke niet even in beeld
inmiddels, nadat alles besproken isquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goede vraag ....
[afbeelding]
geintje, ze praten gewoon mee met de anderen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef wolferl het volgende:
Maakt ze nou een geintje of meent ze het.
Lieke zwanger?
Dankquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
ja net als ik, nog 7 dagen te gaan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef Houtspeer het volgende:
Lieke heef tzeker antibiotica gekregen, ze mag niet meer drinken. 2 weekjes duurt zo'n kuur geloof ik.
Ben je ook zwanger....?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja net als ik, nog 7 dagen te gaan...![]()
Top, en ook meteen in het media-topic geplaatst zie ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
En dan achteraf aan iedereen een leuke video laten zien hoe lol hij heeft gehad in Oldenzaal...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij wil een verhaal gaan verzinnen dat er iemand op sterven ligt en dan 12 uur aanvragen (en dus van iedereen hun stem krijgen) en dan 12 uur gaan feesten.
Briljant.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij wil een verhaal gaan verzinnen dat er iemand op sterven ligt en dan 12 uur aanvragen (en dus van iedereen hun stem krijgen) en dan 12 uur gaan feesten.
Is hij een beetje gek aan het worden ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij is zeker leuk.quote:
A devious plan it is, het mooie is dan dat waarschijlijk Natasia en Brian gaan dwarsliggen en hem de 12 uur niet gunnen en je hun echte aard ziet. En anders gaat Huub lekker feesten....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij is zeker leuk.quote:
Dat gaat idd weer fout.. de rest van de HH zit nu natuurlijk ook achter de streams.. morgen weet het hele huis hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
[..]
En dan achteraf aan iedereen een leuke video laten zien hoe lol hij heeft gehad in Oldenzaal...
Een hartstikke goed plan, maar hij gaat de fout weer in door het nu al openbaar te maken.
Sukkel is het ook. Waarom vertelt ie het dan uberhaupt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Meganog het volgende:
Hij heeft spijt dat hij het nu al verteld heeft en hoopt dat het niet op de streams is geweest...
Hij is ook uniek om direct zijn plannen de streams op te gooien en zichzelf dus te verklappen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of het plan van Huub doorgaat en of het lukt, weet ik niet. Maar wel weer typisch Huub, geen ander in de villa had dit kunnen bedenken. Daarin is hij toch wel echt uniek.
Ja, dat is zijn zwakte. Hij hoort zichzelf graag praten en wil graag horen hoe briljant anderen hem vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij is ook uniek om direct zijn plannen de streams op te gooien en zichzelf dus te verklappen..
Hij weet dat hij constant wordt verraden
Daar heb ik Natasia al 'n keer eerder over horen praten. Als ik me niet vergis voor de verjaardag van Tilly.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia tegen Palma zeggen dat Tilly maandag een high tea krijgt.
gennep, (alex)quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:53 schreef Disana het volgende:
Waar komt Frans de bloemenman eigenlijk vandaan? Zijn accent doet mij denken aan dat van Erics tweede date (en nu ben ik die naam ineens kwijt).
Alex! Hoe kon ik dat vergeten. Zo'n sympathieke man.quote:
Ow, toch een limbo! Zie je wel... ik was ff in de war, hij had het over nijmegen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Alex! Hoe kon ik dat vergeten. Zo'n sympathieke man.
Ik zie dat Gennep in Limburg ligt. Ben dus niet zo goed in die accenten![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gennep
Ik hoor het verschil niet, ik merk alleen dat deze man een wat sterker accent heeft dan Alex.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, toch een limbo! Zie je wel... ik was ff in de war, hij had het over nijmegen..
Nee joh, dat was slechts een aaitje, een liefkozing. Nothing to see here, move along, folks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat hoor ik, heeft Natasia haar nagels in iemands gezicht gezet?
Mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:20 schreef DrsH het volgende:
ik heb al twee bloemenzaken in mijn woonplaats leeggekocht Ga vanavond oefenen
Jij doet wel erg je best om die woede-aanvallen van Natasja goed te praten. Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet normaal vinden om elkaar te verwonden onder het mom van een spelletje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, dat was slechts een aaitje, een liefkozing. Nothing to see here, move along, folks.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef henkmobiel het volgende:
Jij doet wel erg je best om die woede-aanvallen van Natasja goed te praten.
Ja, ik vind het ook heel erg hoor. Er is zelfs een stuk uit haar tand.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Jij doet wel erg je best om die woede-aanvallen van Natasja goed te praten. Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet normaal vinden om elkaar te verwonden onder het mom van een spelletje!
Dus ......... bye bye Natasja, rot maar mooi weer op naar Almere, waar je snel genoeg weer uitgekotst zult worden.
Mijn allerliefste riri;quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
Het moet wel een beetje mannelijk blijven he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Wat gooit Brian die bloemen er weer agressief in...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Frans heeft al verschillende gebouwen en cruiseschepen aangekleed met bloemen, veelal in het buitenland. Vorig jaar was hij bij Huis en Tuin.
Wat is dit... waarom schrijf ik dit zelfs maar op... vertruttificatie van DGK!
Ik zal er over nadenkenquote:
Dat mag je uitleggen .....quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Net zo als jij goed je best doet tussen de regels door te lezen.
Met jouw nick zou je dit toch leuk moeten vindenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef blomst het volgende:
Straks moeten ze ook nog een tent bouwen, omdat die de tent zou leveren ook nog in beeld wil.
Laat je niet gek maken, joh! Tussen de regels staat helemaal niks.quote:
Wie is Frans?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
Het ziet ernaar uit dat iedereen Frans in de steek heeft gelaten![]()
Dit is een RTL post
Ach gossie, bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
En de Harley met ijsjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:45 schreef blomst het volgende:
en morgen allemaal taart en hapjes. die waren ook al bested natuurlijk.
Ik begrijp echt niet dat die Palma nog steeds gewoon over straat kan, walgelijk mensquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef Clank het volgende:
En Palma gáát maar door met snerende opmerkingen richting Lieke... ziekelijk!!
Heeft ie ook gezegd waar die dvd te bestellen is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef Disana het volgende:
Frans is met een educatie dvd bezig. Hij wil ook foto's van vandaag gebruiken.
Waar ben ik mee bezig.
Al sla je me doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft ie ook gezegd waar die dvd te bestellen is?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
Mensen, het wordt tijd voor een tegen-aktie.
[DGK] Oproep tot BOYCOT Albert Heijn
Oh..quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
Is dit serieus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
Sinas is gezond!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
Frans vindt sinas wel erg lekker.
Goed zo Frans!!
Haar pc is kapotquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:52 schreef wolferl het volgende:
Wat doet Palma nog in de villa, moet ze niet lekekr naar huis toe en gaan streamen.
Ze komt alleen maar om Lieke te zieken.
"en wel blijven plakken he?"quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh..![]()
Ik moet stiekem altijd gniffelen om die meneer in de spotjes. Zij zijn ook de enige die B&J ijs verkopen in dit durp. Ik moet passen.
Wat zit er zoal op een AH broodje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
*eet ondertussen lekker een AH broodje*
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
Bij een tafelstukje moet je altijd aansluiting zoeken op de ondergrond. Je moet een basis leggen die contact zoekt met de ondergrond.
AH brood is toch al vies veredeld karton en niet te vreten dus dat kan er ook wel op.quote:
Heinenken is een net bedrijf dat geld verdient aan de legale drugs alcohol.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef Lobasca het volgende:
Wel interessant dat Heineken vanaf het begin niks met DGK te aken wilde hebben..
Mij een beetje uitmaken voor Riagg patiënt . Wie denkt die Jan Blokker Homo wel nit dat hij isquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Sammy-S het volgende:
maar de drie of vierhonderdduizend Riagg-patiëntjes die er niet van af konden blijven, konden het op den duur dagelijks innemen,
Jan Blokker
Koffie, thee, nootmuskaat en zelfs de hortensia, om maar wat op te noemen, zijn legaal in dit land...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heinenken is een net bedrijf dat geld verdient aan de legale drugs alcohol.
Maar hij gaat net cd's uitdelen! Of zijn het boekjes.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
Ik "schik" mij in mijn lot en haak af....ik trek dit niet meer![]()
Tja onbegrijpelijk he, en daardoor mogen Jaap en huub niet meer van die leuke weblogs schrijven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp komt Brian gewoon weg met contact met vrienden via de pc?
Volgens mij loopt Jan Blokker zelf ook een beetje achter, RIAGG bestaat al jaren niet meer, is al jaren GGZ.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Mij een beetje uitmaken voor Riagg patiënt . Wie denkt die Jan Blokker Homo wel nit dat hij is![]()
vergeet vooral niet de iboprufen en aspirine en een heleboel soorten hoestdrank.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koffie, thee, nootmuskaat en zelfs de hortensia, om maar wat op te noemen, zijn legaal in dit land...
Een oude wijze heer die niet met zijn tijd is meegegaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Mij een beetje uitmaken voor Riagg patiënt . Wie denkt die Jan Blokker Homo wel nit dat hij is![]()
WTF.......die wil ik ook!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij gaat net cd's uitdelen! Of zijn het boekjes.
En wie is de onofficiële sponsor van je actie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
DIRKquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:06 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
En wie is de onofficiële sponsor van je actie?
Mocht DGK onverhoopt ter ziele gaan, komen wij elkaar vast wel tegen bij de ADGKA.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Gratis promotieprodukten voor de verslaafde RIAGG streamers!
Nou homo (bedoel je het beledigend?)... ik denk het niet. Maar je kan volgens mij niet altijd zelf bepalen of je homo oh pardon Riagg patiënt bent of niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Jan Blokker zelf ook een beetje achter, RIAGG bestaat al jaren niet meer, is al jaren GGZ.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Houtspeer het volgende:
Nadia gaat naar de wc, gaat ze voor het eerst in de gouden kooi poepen?
We kunnen wel een clubje oprichten danquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mocht DGK onverhoopt ter ziele gaan, komen wij elkaar vast wel tegen bij de ADGKA.![]()
Dan ben ik gek.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef miraculeus het volgende:
[..]
RIAGG en GGZ is niet hetzelfde...
Na bloemschikken is figuurpoepen een logisch vervolg...ik denk dat Jaap hoge ogen gooitquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Houtspeer het volgende:
Nadia gaat naar de wc, gaat ze voor het eerst in de gouden kooi poepen?
Wat is dat? Google zegt dat het niet bestaat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mocht DGK onverhoopt ter ziele gaan, komen wij elkaar vast wel tegen bij de ADGKA.![]()
Je gewoon aanmelden bij ADGKA, maar let op, waas er snel bij, de wachttijden kunnen nog wel eens aardig oplopen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
We kunnen wel een clubje oprichten dan![]()
anonieme dgk afkickersquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat? Google zegt dat het niet bestaat.
Ja, even serieus: ik vind hem ook erg goed (voor Jaap). Carlos is een lompe zak.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef pullup het volgende:
Nando geeft die training wel op een goede manier, erg stimulerend voor Jaap
Disana snapt hem niet..leg jij het even uit of moet ik het doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je gewoon aanmelden bij ADGKA, maar let op, waas er snel bij, de wachttijden kunnen nog wel eens aardig oplopen...![]()
Dat is de verdommificatie van de streams. Eigenlijk ben was ik best snugger.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Disana snapt hem niet..leg jij het even uit of moet ik het doen?![]()
Jaap kan het wel vinden met de manier waarop Nando de training geeft. 5 oefeningen en dan 5 minuten rust.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
Nando is ook een schatje hoor!
Hij bemoeit zich nergens mee en komt daar echt om Jaap te trainen op een hele positieve manier.
Een hele delegatie die de tuin gaat checken. Die bruiloft gaat toch niet opeens wel door he?quote:
Zo gepiept, koop een doorzon woning, rich je huis in met ikea en doe je boodschappen bij de albert hein.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nou, als dit zo doorgaat heb ik eerder een RTL inburgeringscursus nodig.
Dat mag niet meer he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nou, als dit zo doorgaat heb ik eerder een RTL inburgeringscursus nodig.
Foto's maken voor de nieuwste DVD van Frans?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Een hele delegatie die de tuin gaat checken. Die bruiloft gaat toch niet opeens wel door he?
Heb net m'n pumps teruggebracht.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:18 schreef lillkiss het volgende:
wanneer was eigenlijk de weging voor jaap?
Een personal trainer behoort de wensen van de cliënt in te willigen. Never bite the hand that feeds you.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap kan het wel vinden met de manier waarop Nando de training geeft. 5 oefeningen en dan 5 minuten rust.
Nog meer potentiele verkopers van sukkelpraatjes: bakkers, reisbureaus, koks, uitvinders van vitaminepreparaten, mediums, keurslagers...quote:
Wie denk jij dat Jan Blokker is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Mag ik mijn man met paardestaart houden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zo gepiept, koop een doorzon woning, rich je huis in met ikea en doe je boodschappen bij de albert hein.
O ja vergeet de leuke interieur tipjes van carlo en irene niet !
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik mijn man met paardestaart houden?
Jan Blokker is sinds daarnet een naam in mijn 'Inwoners van de planeet aarde die maar beter niet bij mij aan moeten bellen met de vraag of ze even mogen telefoneren , want ze hebben een lekke band , en de GSM is defekt ' boekjequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Wie denk jij dat Jan Blokker is?
Niet aan de iconen van de journalistiek komen, vlerk!
Excuse me while I pukequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
absoluut niet, jullie kopen nu unisex kleding, fietsen en scooters (das weer hip) Jij knipt zn staart af en doe er wat gel in (de net uit bed look)
Frans is ontslagen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef Mokum020 het volgende:
Als Frans tv wil maken duwt ie Natas even subtiel de vijver in![]()
Dat is niet bepaald rtl 4 ! Geen engelse verbasteringen, en of stukjes maag inhoud op de nieuwe design tapijt van Jan Blokker Des Bouvrie.quote:
Ik vraag me meer af hoe jullie allemaal zo goed weten wat RTL-fähig is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:26 schreef demins het volgende:
Wacht even, dan doe ik een knoop in je bloem, schat!
Ik walg van mezelf. Maar RTL-grapjes zijn weer helemaal in!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
Overigens vind ik het vreemd dat jij dit zo precies weet.
Jep GGZ is alles wat met psychiatrie te maken heeft en RIAGG waren ambulante behandelcentraquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee je bent niet gek, het gaat beide om Geestelijke Gezondheidszorg.
En de ene bestaat en de andere niet (meer)!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee je bent niet gek, het gaat beide om Geestelijke Gezondheidszorg.
Goed zo, we moeten onze eigen identiteit nu fermer benadrukken dan ooit. Met wat ons te wachten staat, zal het niet meevallen sterk te blijven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kijk heel soms rtl4 ! en kom weleens in de ikea.
![]()
Maar heb een mooi kaalgeschoren kop en woon in oud vrijstaand huis bij het bos ! En ben nog veel te jong om aan unisex te sterven.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hebben ze jaren terror op me gepleegd door me elke zaterdag eigen huis en tuin te laten kijken. De supriseshow waarbij mijn moeder de tissues tevoorschijn toverde en het spijt me waren de hoogtepunten van de week.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe jullie allemaal zo goed weten wat RTL-fähig is.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:29 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Jep GGZ is alles wat met psychiatrie te maken heeft en RIAGG waren ambulante behandelcentra
centra voor ambulante behandeling
Je hebt je kranig hersteld. Zonder hulp?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hebben ze jaren terror op me gepleegd door me elke zaterdag eigen huis en tuin te laten kijken. De supriseshow waarbij mijn moeder de tissues tevoorschijn toverde en het spijt me waren de hoogtepunten van de week.
we hadden een marten luther king en ghandi maar nu staat voor aan in de revolutie tegen het kwaad (rtl) Disana !!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed zo, we moeten onze eigen identiteit nu fermer benadrukken dan ooit. Met wat ons te wachten staat, zal het niet meevallen sterk te blijven.
Ik kijk vrijwel nooit naar de rtl'len.
Is dat wel een compliment?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
* ligt al een hele COS dubbel om Disana d'r RTL posts...![]()
Hmmm ik kijk GTST, kees en co, CSI ben ik nu ook een trutificatie van RTL ???quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je kranig hersteld. Zonder hulp?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je kranig hersteld. Zonder hulp?
Fuck the System! Death to Trutdom!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
we hadden een marten luther king en ghandi maar nu staat voor aan in de revolutie tegen het kwaad (rtl) Disana !!
Viva la revolution
Ik dacht al waar bleef iequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Crush65 het volgende:
Tja, Carl Noten als Personal Trainer zal er ook wel niet meer in zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |