dat stukje was het eerste dat me te binnen schoot toen ik over het bloemschikverhaal hoorde.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.clipjes.nl/cli(...)r-bloemschikken.html
Ik ben alvast begonnen.....deze is wel leuk![]()
Droompaar!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Na het geruzie van gisteren en het para momentje van Brian is het echtpaar Kubatz weer helemaal in de zevende hemel.
[afbeelding]
Dat doen ze om Netty te pestenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Waarom beelden op die 2 constant, willen ze ons overtuigen dat het helemaal snor zit tussen die 2 ?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Waarom beelden op die 2 constant, willen ze ons overtuigen dat het helemaal snor zit tussen die 2 ?
Waarom stuur je ze geen mailtje johquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef henkmobiel het volgende:
DGK_REDAKTIE.... jullie zijn nep en weten volgens mij niet meer wat de regeltjes zijn.... LEES ZE EN KICK IEDEREEN ERUIT DIE NU NOG EEN VORM VAN FYSIEK GEWELD GEBRUIKT!!!!
TE BEINNEN BIJ NATASJA!!!
STILZWIJGEN HEEFT GEEN ZIN. HAAR TIJD IS GEKOMEN (OF IS HET GEWEEST?)
Je hoeft niet te schreeuwen. Ook niet twee keer hetzelfde achter elkaar. Word je alleen maar schor van en heeft toch geen nut. Bespaar je de moeite en spaar je stembanden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef henkmobiel het volgende:
DGK_REDAKTIE.... jullie zijn nep en weten volgens mij niet meer wat de regeltjes zijn.... LEES ZE EN KICK IEDEREEN ERUIT DIE NU NOG EEN VORM VAN FYSIEK GEWELD GEBRUIKT!!!!
TE BEINNEN BIJ NATASJA!!!
STILZWIJGEN HEEFT GEEN ZIN. HAAR TIJD IS GEKOMEN (OF IS HET GEWEEST?)
Ik vind 'm wel geschikt om terror op te plegen. Alleen zal dat nu wel niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:53 schreef tipsch het volgende:
wat een vreselijk saaie lul is die bloemist - had toch een leuke lompe boeren bloemist uit noord-holland uitgenodigd!
uitermate geschikt inderdaad, zal niet gebeuren ben ik ik bangquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel geschikt om terror op te plegen. Alleen zal dat nu wel niet meer gebeuren.
Die is aangenomen voor beeldvulling.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Een vraagje: Ik ben een trouwe DGKvolger, maar wie is Dennis? Is er overigens iets mis met mijn streams? Ik zie soms een zonnebanknicht met out-of-bed-haar lopen maar heb geen flauw idee wie het is.
Zel er eens op gaan letten. Ik dacht dat dennis iemand is van DGKredactie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Een vraagje: Ik ben een trouwe DGKvolger, maar wie is Dennis? Is er overigens iets mis met mijn streams? Ik zie soms een zonnebanknicht met out-of-bed-haar lopen maar heb geen flauw idee wie het is.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:34 schreef Taurus het volgende:
Sorry hoor maar wat zijn Natasia, Brian en Amanda onwijs domme, echt dómme mensen! Dat wist ik al, maar ik vind 't zó schokkend om iedere keer weer het bevestigd te zien, echt ongelooflijk..
a. De conflictpunten van Brian en Amanda slaan werkelijk hélemaal nergens op, echt typisch van die achterbuurtruzietjes, over elkaar beschermen of voor elkaar opkomen![]()
b. De reactie van Brian is al helemaaaaal overdreven op zo'n non-onderwerp. Die aap moet serieus weg uit dat huis want die spoort gewoon niet.
c. Natasia is 'n ordinair mens dat geen correct argument uit haar bakkes krijgt, ze heeft overigens wel qua terugbleren haar gelijke gevonden in Nadia, alleen doet die laatste het in reactie en ook met veel scherpere reacties. Maar wel fijn dat er eindelijk iemand is die terug gaat herhalen en indringend praten: "oh moet ik uitkijken? moet ik uitkijken? voor jou? ga jij me nu bedreigen net als bij Huub?"Natasia stelt even niets meer voor in die conversaties met haar, met dat zogenaamde divagedrag van Natas (lees: ordinair gedrag, diva klinkt veel te positief)
Ik begrijp gewoon werkelijk niet waarom Huub Jaap en/of Lieke en/of Nadia niet 1 keer zeggen dat de rest gewoon te dom is om te poepen en dat ze het simpelweg niet waard zijn om de discussie mee aan te gaan. Maar dat mag zeker weer niet, of is politiek incorrect. Want het lijkt me nogal obvious, ik mag dan niet Einstein zijn, maar ik zou gillend gek worden bij dat groepje met nonargumenten en geschreeuw en gescheld met de diepgang van koekepan.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
Jaap: dat was een mooi bruiloftsboeket geweest
Huub: doet u dat ook?
Meneer: ja dat was eigenlijk...jullie zouden corsages maken..
komaan, deze man vraagt eromquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef Kinga het volgende:
Huub blijft lullig doen... zielig voor die man.
Hij is dan ook veel te intelligent voor dit soort dingen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:02 schreef daWeasel het volgende:
Top obeservator Brian Kubatz; Hee, u doet er steeds meer bloemen bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |