dat stukje was het eerste dat me te binnen schoot toen ik over het bloemschikverhaal hoorde.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.clipjes.nl/cli(...)r-bloemschikken.html
Ik ben alvast begonnen.....deze is wel leuk![]()
Droompaar!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Na het geruzie van gisteren en het para momentje van Brian is het echtpaar Kubatz weer helemaal in de zevende hemel.
[afbeelding]
Dat doen ze om Netty te pestenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Waarom beelden op die 2 constant, willen ze ons overtuigen dat het helemaal snor zit tussen die 2 ?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Waarom beelden op die 2 constant, willen ze ons overtuigen dat het helemaal snor zit tussen die 2 ?
Waarom stuur je ze geen mailtje johquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef henkmobiel het volgende:
DGK_REDAKTIE.... jullie zijn nep en weten volgens mij niet meer wat de regeltjes zijn.... LEES ZE EN KICK IEDEREEN ERUIT DIE NU NOG EEN VORM VAN FYSIEK GEWELD GEBRUIKT!!!!
TE BEINNEN BIJ NATASJA!!!
STILZWIJGEN HEEFT GEEN ZIN. HAAR TIJD IS GEKOMEN (OF IS HET GEWEEST?)
Je hoeft niet te schreeuwen. Ook niet twee keer hetzelfde achter elkaar. Word je alleen maar schor van en heeft toch geen nut. Bespaar je de moeite en spaar je stembanden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef henkmobiel het volgende:
DGK_REDAKTIE.... jullie zijn nep en weten volgens mij niet meer wat de regeltjes zijn.... LEES ZE EN KICK IEDEREEN ERUIT DIE NU NOG EEN VORM VAN FYSIEK GEWELD GEBRUIKT!!!!
TE BEINNEN BIJ NATASJA!!!
STILZWIJGEN HEEFT GEEN ZIN. HAAR TIJD IS GEKOMEN (OF IS HET GEWEEST?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |