Nee, maar dat moet het wél worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:28 schreef Dievas het volgende:
Is het niet #1922 ?
Ja, foutje...quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:28 schreef Dievas het volgende:
Is het niet #1922 ?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, kon ff niet eerder reageren. Ik zag hoofdzakelijk Dennix' linkerarm onder de dekens op 'kruishoogte' en maar hele korte tijd enige assistentie van Nadia. En Nadia deinsde idd iedere keer terug als iemand keek of langsliep.
A Dirty Mind Is A Joy Foreverquote:
Het moet COS#1922 zijn. Kan iemand dit veranderen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:21 schreef STAP01 het volgende:
Het is een feit: er zijn 3 stelletjes in de Gouden Kooi............
Het lijkt me nog niet zo makkelijk om je schroom te overwinnen in die kooi. Niet alleen een batterij camera's en een grote kans dat je vrienden en zelfs je ouders meekijken, maar ook nog eens buren in wat je wel een 'aanpalend' bed kan noemen.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Ian bedankt![]()
![]()
Ze doen het weer. Systeemherstel
![]()
Ze maak Mannie voor hoer uit, om vervolgens zelf ook snel aan de slag te gaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is nog wel een beetje schuchter (als anderen kijken of langslopen) maar ik heb toch een beetje de indruk dat Dennix veel meer de boot aan het afhouden is. Bijna iedere keer nam Nadia initatief, behoudens wat heel onschuldig buikje aaien van Dennix.
Maak een capquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:43 schreef voyeur het volgende:
Een capsloos topic. Wie verandert dit?
Dat wordt hier idd beweerd, maar Nadia heeft gezegd dat Amanda zich 'hoerig' kleedde, dat ze 'hoerig' danste en dat ze soms wel een beetje met 'hoerige' stem sprak. Dat is toch wel een nuance anders .......quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Dievas het volgende:
[..]
Ze maak Mannie voor hoer uit, om vervolgens zelf ook snel aan de slag te gaan
Ze zoenen er verder ook niet bij ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Dievas het volgende:
[..]
Wie is Mannie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Dievas het volgende:
[..]
please, niet weer foto's van krassen of tieten !!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:43 schreef voyeur het volgende:
Een capsloos topic. Wie verandert dit?
Amandaquote:
De emotioneel onvolwassene die zich laat palen en leiden door diegeen die blijkbaar meer spieren dan ballen heeft.quote:
tja das ook een goeie omschrijving van de ellende!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
De emotioneel onvolwassene die zich laat palen en leiden door diegeen die blijkbaar meer spieren dan ballen heeft.
Niet iedereen maakt de selectie op Schipholquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat wordt hier idd beweerd, maar Nadia heeft gezegd dat Amanda zich 'hoerig' kleedde, dat ze 'hoerig' danste en dat ze soms wel een beetje met 'hoerige' stem sprak. Dat is toch wel een nuance anders .......
volgens mij stond ze met luier aan al zo...want is puur aangeleerd gedrag!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:49 schreef Dievas het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt de selectie op Schiphol,
die stem komt je ook niet met je seksleven tegemoet ..
en dat dansen heeft ze op de werkvloer of van huis uit meegekregen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:49 schreef Dievas het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt de selectie op Schiphol,
die stem komt je ook niet met je seksleven tegemoet ..
en dat dansen heeft ze op de werkvloer of van huis uit meegekregen.
Wat Mannie doet, valt van d'r te verwachten.
Wat Nadia doet, hoort niet.
Het is ook zo 'liefdeloos'. Er kan geen kusje vanaf, ze willen elkaar volgens mij niet eens aankijken. Het idee van, de rest doet het laten wij het ook maar doen.quote:
Imo kan ze het beter bij Jaap zoekenquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook zo 'liefdeloos'. Er kan geen kusje vanaf, ze willen elkaar volgens mij niet eens aankijken. Het idee van, de rest doet het laten wij het ook maar doen.![]()
Een beetje historisch ontstaan en niemand heeft voldoende belangstelling om een poging te wagen de kamer van Japio af te pakken. Japio is nogal luidruchtig en luidruftig 's-nachts, dus hem alleen in de masterbedroom geeft een beetje rust voor de anderen. En apart toilet voor Japio heeft ook enkele voordelen, hij wil wel eens naast de pot mikken .....quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:12 schreef Dievas het volgende:
Waarom heeft Jaap trouwens de slaapkamer voor zichzelf alleen?
Daar komt z'n rustgevende hand natuurlijk beter tot zijn rechtquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een beetje historisch ontstaan en niemand heeft voldoende belangstelling om een poging te wagen de kamer van Japio af te pakken. Japio is nogal luidruchtig en luidruftig 's-nachts, dus hem alleen in de masterbedroom geeft een beetje rust voor de anderen. En apart toilet voor Japio heeft ook enkele voordelen, hij wil wel eens naast de pot mikken .....
Ze voelt zich nieuw, eenzaam en onbegrepen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:20 schreef Mika25 het volgende:
3 stelletjes![]()
1 is meer dan genoeg![]()
En dan te bedenken dat we bij zowel Dennix als Nadia dachten dat ze de 2 stelletjes uit elkaar zouden gaan breken. DGK_REDAKTIE heeft ons weer eens in de maling genomen.
Dan heb je niet goed gekeken op de streams.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook zo 'liefdeloos'. Er kan geen kusje vanaf, ze willen elkaar volgens mij niet eens aankijken. Het idee van, de rest doet het laten wij het ook maar doen.![]()
Klopt, heb zo nu en dan even een blik geworpen. Maar die indruk kreeg ik uit de Cos.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken op de streams.
Die laatste zinssnede is duidelijk. Maar geeft ook meteen weer met welke pen je de hele analyse geschreven hebt. Het zou me verbazen als jij DGK zou overleven als Miljonair. 'n Middagje Natasia en 'n uurtje chillen met Brian en je gaat zeer waarschijnlijk al vrijwillig naar de private om je 24-uur aan te vragen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:34 schreef Taurus het volgende:
Sorry hoor maar wat .........
Ik begrijp gewoon werkelijk niet....
..... ik zou gillend gek worden bij dat groepje .......
Ze speelt gewoon haar spel en dat doet ze meesterlijk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Dievas het volgende:
[..]
Elke morgen datzelfde toneelstuk. Net doen alsof ze niet weet wat er gebeurd is en dan allerlei dingen aanvullen als mensen wat vertellen die ze zonder internet nooit zou kunnen weten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:24 schreef pullup het volgende:
Palma doet weer eens alsof ze geen internet heeft
jah goede morgen sommige hier...alles bien...nou...fijn plaatje idd...had hem gister al gezien..de Ham vraag nu natuurliijk is....Is die domma natasia er al uit geknikkerd..quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die hem gemist hebben.
die huisslaaf kan toch wel goed internet kopen met dat riante salaris van John..quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:24 schreef pullup het volgende:
krijg je he als je alcoholist ben...althans daar lijkt ze wel op...enge enge palma...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Elke morgen datzelfde toneelstuk. Net doen alsof ze niet weet wat er gebeurd is en dan allerlei dingen aanvullen als mensen wat vertellen die ze zonder internet nooit zou kunnen weten.
Goedemorgen iedereeen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:35 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah goede morgen sommige hier...alles bien...nou...fijn plaatje idd...had hem gister al gezien..de Ham vraag nu natuurliijk is....Is die domma natasia er al uit geknikkerd..
Ik kreeg bijna het idee dat ze niet meer mag kijken van de redaktie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:24 schreef pullup het volgende:
jah ik snap niet wat er aan natasia is hoor dat ze er in moet blijven..zijn ze bang dat die 10 ruggen anders een dikke schuld word...man...ze had allang er uit moeten zijn....kinderkiller.....kutwijf..quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereeen.
Het lijkt erop dat we voorlopig nog niet van Natasia's hammetjes verlost zijn. De redaktiewil d'r duidelijk nog niet kwijt en kan niets anders doen dan dit voorval negeren.
ow jah en dat kunnen zij bepalen??? denk ut niet he....alsof de redactie stiekum wat spycams bij haar opgehangen heeft en haar controleerd..quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna het idee dat ze niet meer mag kijken van de redaktie.
Geen van 2en!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar Palma...is die uberhaubt ooit wel is een schoonmaak dame geweest?? of is ze gewoon een slechte actrice?
Ze is net kattepis...als er gezeikt is gaat de geur niet meer weg....beetje natasia...brrrquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En Natasia zit gewoon nog in de kooi....
Juist omdat ze dit flikt na dat trappen naar Jaap, had er wel een sanctie, of minstens een terechtwijzing, mogen volgen. Zeker gezien de krassen in het gezicht en nek van Nadia, ging dit mi toch wel wat verder dan wat getrek en geduw.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:47 schreef RSie het volgende:
Ik heb de schurft aan die wandelende brulboei maar voor dit akkefietje hoeft ze er van mij niet uit.
die trappen tegen Jaap hadden daarentegen wel een directe exit tot gevolg moeten hebben.
dat was zo duidelijk fysiek geweld vanaf 1 kant, dat praat je niet recht.
maar van beide kanten een beetje duw en trekwerk is IMO de moeite van het hopen op een exit niet waard!
Een beetje duw en trekwerk met dit als resultaat? Kom op zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:47 schreef RSie het volgende:
dat geduw en getrek van Nasty en Nada stelde helemaal geen reet voor, als daar een exit uit had moeten komen dan had inmiddels dat huis al leeg geweest.
Ik heb de schurft aan die wandelende brulboei maar voor dit akkefietje hoeft ze er van mij niet uit.
die trappen tegen Jaap hadden daarentegen wel een directe exit tot gevolg moeten hebben.
dat was zo duidelijk fysiek geweld vanaf 1 kant, dat praat je niet recht.
maar van beide kanten een beetje duw en trekwerk is IMO de moeite van het hopen op een exit niet waard!
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En Natasia zit gewoon nog in de kooi....
Nee, heb jij een linkje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Off Topic...heeft iemand op INFO THUIS....die tv zender...ook die stukjes van de gouden kooi gezien...waar in een rap/hous-achtig liedje gespeeld word in combo met interviews met de bewoners vd kooi...??????
is het een sport om een lover te krijgen in de kooi ofzo...waar is de onafhankelijkheid vd mens gebleven...het feit dat je niet iemand nodig hebt om te overleven...misschien wel om te leven...maar zeker niet om te overleven...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
Good morning. Dit bericht natuurlijk van de Tiensite. Ik las toch in de COS iets anders of ben ik nou gek?
08:23 - Nog even...
Dennis en Nadia hebben het vannacht een stuk rustiger aangedaan. Een beetje gefluister onder de dekens; verder zijn ze niet gekomen. Zou het ze vandaag lukken om eindelijk eens tot actie over te gaan? Voorlopig liggen ze, net als alle andere Miljonairs, nog heerlijk te slapen. Het zal niet lang duren voordat ze gewekt worden door de huishoudsters, dus geniet er nog maar even van dan…
ja, maar feit blijft dat het van beide kanten kwam. dat dit kort na trap-gate komt zou inderdaad wel een kleine terechtwijzing tot gevolg moeten hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een beetje duw en trekwerk met dit als resultaat? Kom op zeg.
[afbeelding]
als ik daar zou hebben gezeten (en geen vriendin thuis had) zou ik ook op den duur een beetje gaan klootviolen onder de dekens met medebewoners van het anderee geslacht. das puur de menselijke drang naar affectie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
is het een sport om een lover te krijgen in de kooi ofzo...waar is de onafhankelijkheid vd mens gebleven...het feit dat je niet iemand nodig hebt om te overleven...misschien wel om te leven...maar zeker niet om te overleven...
Ondanks dat er 500.000 mensen kunnen zien hoe jij je sjakie in 1 van die smerige snollen knalt..of als je een vrouw bent...dat je je kut vol laat lopen door dudes als brian of hubio...die iedereen neuken in de kooi...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef RSie het volgende:
[..]
als ik daar zou hebben gezeten (en geen vriendin thuis had) zou ik ook op den duur een beetje gaan klootviolen onder de dekens met medebewoners van het anderee geslacht. das puur de menselijke drang naar affectie.
Although,.. als de enige overgebleven optie ons aller Bokito-wannabee Nasty zou zijn denk ik dat ik toch maar alleen zou slapen!
logisch...zit lachgas in....voor de verslavings vatbare in de kooi...een gevaarlijk goedje hahah..quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Zelfs slagroom spuiten op Dennis mocht niet van de Febo.
Waar zijn ze mee bezigquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Zelfs slagroom spuiten op Dennis mocht niet van de Febo.
Dat kan de redaktie niet doen omdat ze Natasia reeds een OW hebben gegeven voor fysiek geweld die tot het einde van d'r verblijf blijft staan. Weer een wrschuwing of brief zou dus gewoon een exit moeten betekenen. Dus in de doofpot.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist omdat ze dit flikt na dat trappen naar Jaap, had er wel een sanctie, of minstens een terechtwijzing, mogen volgen. Zeker gezien de krassen in het gezicht en nek van Nadia, ging dit mi toch wel wat verder dan wat getrek en geduw.
En ook zeker gezien het 'kijk mij eens honderd keer Jaap getrapt te hebben' gepoch.
Mjah er werken ook al een behoorlijk aantal mensen full time aan het programma dus ik denk dat ze de kosten er nooit uithalen via de betaalstreams hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:07 schreef PumaStreamer het volgende:
En dit snap ik nu niet....waarom dan niet ook die andere 2 streams op de keuken.....ook al is het ELKE ochtend zo....even..op zijn haagsch.....KANKERTRIEST we betalen ervoor...knal die 2 streams op de fucking keuken...stel teringamateurs....
zzzzory voor mijn taalgebruik...
maar 100.000 streamers maar 5.20 euro...is godver het prijzegeld al..en dat maal 8 maanden....motherfokkers stream 3/4 KEUKEN GRAAG
Dat zeg je elke keer, je ziet toch wat je typt je kan er over nadenken, hou je scheldwoorden eens bij je man! jezus.quote:
Als het bij RTL gekuist gaat worden , is het voorbij met betalen . althans voor mij welquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:07 schreef PumaStreamer het volgende:
En dit snap ik nu niet....waarom dan niet ook die andere 2 streams op de keuken.....ook al is het ELKE ochtend zo....even..op zijn haagsch.....KANKERTRIEST we betalen ervoor...knal die 2 streams op de fucking keuken...stel teringamateurs....
zzzzory voor mijn taalgebruik...
maar 100.000 streamers maar 5.20 euro...is godver het prijzegeld al..en dat maal 8 maanden....motherfokkers stream 3/4 KEUKEN GRAAG
Maar ze kunnen op hun vingers natellen dat er als het net zo saai word als BB en dan zonder de wekelijkse nominaties en exits en dus zonder duidelijk einddoel dat er niemand het gaat volhouden om te blijven kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk RTL en de oproep aan de adverteerders om het programma te boycotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |