Juist omdat ze dit flikt na dat trappen naar Jaap, had er wel een sanctie, of minstens een terechtwijzing, mogen volgen. Zeker gezien de krassen in het gezicht en nek van Nadia, ging dit mi toch wel wat verder dan wat getrek en geduw.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:47 schreef RSie het volgende:
Ik heb de schurft aan die wandelende brulboei maar voor dit akkefietje hoeft ze er van mij niet uit.
die trappen tegen Jaap hadden daarentegen wel een directe exit tot gevolg moeten hebben.
dat was zo duidelijk fysiek geweld vanaf 1 kant, dat praat je niet recht.
maar van beide kanten een beetje duw en trekwerk is IMO de moeite van het hopen op een exit niet waard!
Een beetje duw en trekwerk met dit als resultaat? Kom op zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:47 schreef RSie het volgende:
dat geduw en getrek van Nasty en Nada stelde helemaal geen reet voor, als daar een exit uit had moeten komen dan had inmiddels dat huis al leeg geweest.
Ik heb de schurft aan die wandelende brulboei maar voor dit akkefietje hoeft ze er van mij niet uit.
die trappen tegen Jaap hadden daarentegen wel een directe exit tot gevolg moeten hebben.
dat was zo duidelijk fysiek geweld vanaf 1 kant, dat praat je niet recht.
maar van beide kanten een beetje duw en trekwerk is IMO de moeite van het hopen op een exit niet waard!
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En Natasia zit gewoon nog in de kooi....
Nee, heb jij een linkje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Off Topic...heeft iemand op INFO THUIS....die tv zender...ook die stukjes van de gouden kooi gezien...waar in een rap/hous-achtig liedje gespeeld word in combo met interviews met de bewoners vd kooi...??????
is het een sport om een lover te krijgen in de kooi ofzo...waar is de onafhankelijkheid vd mens gebleven...het feit dat je niet iemand nodig hebt om te overleven...misschien wel om te leven...maar zeker niet om te overleven...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
Good morning. Dit bericht natuurlijk van de Tiensite. Ik las toch in de COS iets anders of ben ik nou gek?
08:23 - Nog even...
Dennis en Nadia hebben het vannacht een stuk rustiger aangedaan. Een beetje gefluister onder de dekens; verder zijn ze niet gekomen. Zou het ze vandaag lukken om eindelijk eens tot actie over te gaan? Voorlopig liggen ze, net als alle andere Miljonairs, nog heerlijk te slapen. Het zal niet lang duren voordat ze gewekt worden door de huishoudsters, dus geniet er nog maar even van dan…
ja, maar feit blijft dat het van beide kanten kwam. dat dit kort na trap-gate komt zou inderdaad wel een kleine terechtwijzing tot gevolg moeten hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een beetje duw en trekwerk met dit als resultaat? Kom op zeg.
[afbeelding]
als ik daar zou hebben gezeten (en geen vriendin thuis had) zou ik ook op den duur een beetje gaan klootviolen onder de dekens met medebewoners van het anderee geslacht. das puur de menselijke drang naar affectie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
is het een sport om een lover te krijgen in de kooi ofzo...waar is de onafhankelijkheid vd mens gebleven...het feit dat je niet iemand nodig hebt om te overleven...misschien wel om te leven...maar zeker niet om te overleven...
Ondanks dat er 500.000 mensen kunnen zien hoe jij je sjakie in 1 van die smerige snollen knalt..of als je een vrouw bent...dat je je kut vol laat lopen door dudes als brian of hubio...die iedereen neuken in de kooi...quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:59 schreef RSie het volgende:
[..]
als ik daar zou hebben gezeten (en geen vriendin thuis had) zou ik ook op den duur een beetje gaan klootviolen onder de dekens met medebewoners van het anderee geslacht. das puur de menselijke drang naar affectie.
Although,.. als de enige overgebleven optie ons aller Bokito-wannabee Nasty zou zijn denk ik dat ik toch maar alleen zou slapen!
logisch...zit lachgas in....voor de verslavings vatbare in de kooi...een gevaarlijk goedje hahah..quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Zelfs slagroom spuiten op Dennis mocht niet van de Febo.
Waar zijn ze mee bezigquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Zelfs slagroom spuiten op Dennis mocht niet van de Febo.
Dat kan de redaktie niet doen omdat ze Natasia reeds een OW hebben gegeven voor fysiek geweld die tot het einde van d'r verblijf blijft staan. Weer een wrschuwing of brief zou dus gewoon een exit moeten betekenen. Dus in de doofpot.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist omdat ze dit flikt na dat trappen naar Jaap, had er wel een sanctie, of minstens een terechtwijzing, mogen volgen. Zeker gezien de krassen in het gezicht en nek van Nadia, ging dit mi toch wel wat verder dan wat getrek en geduw.
En ook zeker gezien het 'kijk mij eens honderd keer Jaap getrapt te hebben' gepoch.
Mjah er werken ook al een behoorlijk aantal mensen full time aan het programma dus ik denk dat ze de kosten er nooit uithalen via de betaalstreams hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:07 schreef PumaStreamer het volgende:
En dit snap ik nu niet....waarom dan niet ook die andere 2 streams op de keuken.....ook al is het ELKE ochtend zo....even..op zijn haagsch.....KANKERTRIEST we betalen ervoor...knal die 2 streams op de fucking keuken...stel teringamateurs....
zzzzory voor mijn taalgebruik...
maar 100.000 streamers maar 5.20 euro...is godver het prijzegeld al..en dat maal 8 maanden....motherfokkers stream 3/4 KEUKEN GRAAG
Dat zeg je elke keer, je ziet toch wat je typt je kan er over nadenken, hou je scheldwoorden eens bij je man! jezus.quote:
Als het bij RTL gekuist gaat worden , is het voorbij met betalen . althans voor mij welquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:07 schreef PumaStreamer het volgende:
En dit snap ik nu niet....waarom dan niet ook die andere 2 streams op de keuken.....ook al is het ELKE ochtend zo....even..op zijn haagsch.....KANKERTRIEST we betalen ervoor...knal die 2 streams op de fucking keuken...stel teringamateurs....
zzzzory voor mijn taalgebruik...
maar 100.000 streamers maar 5.20 euro...is godver het prijzegeld al..en dat maal 8 maanden....motherfokkers stream 3/4 KEUKEN GRAAG
Maar ze kunnen op hun vingers natellen dat er als het net zo saai word als BB en dan zonder de wekelijkse nominaties en exits en dus zonder duidelijk einddoel dat er niemand het gaat volhouden om te blijven kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk RTL en de oproep aan de adverteerders om het programma te boycotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |