Hmm. Kun je ermee stoppen als je wilt, dat is de vraag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm ik kijk GTST, kees en co, CSI ben ik nu ook een trutificatie van RTL ???![]()
![]()
GTST, kees en co zou nog wel lukken, maar CSIquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Kun je ermee stoppen als je wilt, dat is de vraag.
Kijk, ik kan hier dus niet mee stoppen, dus ik zie dat als een aanslag op mijn psyche door de vertrashificatie
Je kunt me nu wel afleiden, maar als ik het zo hoor heeft het cultuurgoed dat je ouders je meegaven toch de nodige sporen achtergelaten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn man moest me soms wel even vastbinden als die aan het zappen was en ik mezelf begon te krassen maar hij heeft het knopje uit de afstandbediening gehaald.
Brian is aanhankelijk en slaat soms liefdevol op Amanda haar tiet.![]()
Ik weet het niet. Ik zie een slapende Brian wiens hand op de tiet van de slapende Amanda ligt en ik zie Jaap sporten. Alhoewel hij meer uit het raam kijkt dan sport.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
Bijna klaar met deze enerverende cursus?
Oh... sneu. Cheer up. Hier, een van mijn medicijnen:quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... je hebt mij iig laten lachen op een moment dat ik weinig te lachen heb
waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef lillkiss het volgende:
zit brians 'penis' helemaal daar...
Dan valt het best mee met je truttificatie. Volgende!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
[..]
GTST, kees en co zou nog wel lukken, maar CSItrouwens Prison Break kan ik ook niet zonder
![]()
En tot nu toe werden er ook geen steken onder water naar andere users gegeven in de COS.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:46 schreef voyeur het volgende:
Hé, er heeft nog niemand gepost dat ie 'het niet meer trekt', er is al minstens een keer Dennis gepost (<- kijk maar), en we zijn al bezig met een tweede kotssmileyvrije COS. Zijn we wel compleet vandaag
Pas maar op, ik neem die rol zo over speciaal om jou terug te pestenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:46 schreef voyeur het volgende:
Hé, er heeft nog niemand gepost dat ie 'het niet meer trekt', er is al minstens een keer Dennis gepost (<- kijk maar), en we zijn al bezig met een tweede kotssmileyvrije COS. Zijn we wel compleet vandaag
Bij gebrek aan het [Centraal: toiletgewoonten van DGK'ers] topic, vraag ik het hier maar even. Is er al uitsluitsel over de vraag of Nadia vandaag gepoept heeft?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Kijk, hier kan zo een producent van die darmfloraprodukten bij gezocht worden. Zoals we weten uit de reclame hebben vrijwel alle vrouwen last van een opgeblazen gevoel en verstopping.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |