Haar pc is kapotquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:52 schreef wolferl het volgende:
Wat doet Palma nog in de villa, moet ze niet lekekr naar huis toe en gaan streamen.
Ze komt alleen maar om Lieke te zieken.
"en wel blijven plakken he?"quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh..![]()
Ik moet stiekem altijd gniffelen om die meneer in de spotjes. Zij zijn ook de enige die B&J ijs verkopen in dit durp. Ik moet passen.
Wat zit er zoal op een AH broodje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
*eet ondertussen lekker een AH broodje*
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
Bij een tafelstukje moet je altijd aansluiting zoeken op de ondergrond. Je moet een basis leggen die contact zoekt met de ondergrond.
AH brood is toch al vies veredeld karton en niet te vreten dus dat kan er ook wel op.quote:
Heinenken is een net bedrijf dat geld verdient aan de legale drugs alcohol.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef Lobasca het volgende:
Wel interessant dat Heineken vanaf het begin niks met DGK te aken wilde hebben..
Mij een beetje uitmaken voor Riagg patiënt . Wie denkt die Jan Blokker Homo wel nit dat hij isquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Sammy-S het volgende:
maar de drie of vierhonderdduizend Riagg-patiëntjes die er niet van af konden blijven, konden het op den duur dagelijks innemen,
Jan Blokker
Koffie, thee, nootmuskaat en zelfs de hortensia, om maar wat op te noemen, zijn legaal in dit land...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heinenken is een net bedrijf dat geld verdient aan de legale drugs alcohol.
Maar hij gaat net cd's uitdelen! Of zijn het boekjes.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
Ik "schik" mij in mijn lot en haak af....ik trek dit niet meer![]()
Tja onbegrijpelijk he, en daardoor mogen Jaap en huub niet meer van die leuke weblogs schrijven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Maar goed, als ik het goed begrijp komt Brian gewoon weg met contact met vrienden via de pc?
Volgens mij loopt Jan Blokker zelf ook een beetje achter, RIAGG bestaat al jaren niet meer, is al jaren GGZ.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Mij een beetje uitmaken voor Riagg patiënt . Wie denkt die Jan Blokker Homo wel nit dat hij is![]()
vergeet vooral niet de iboprufen en aspirine en een heleboel soorten hoestdrank.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koffie, thee, nootmuskaat en zelfs de hortensia, om maar wat op te noemen, zijn legaal in dit land...
Een oude wijze heer die niet met zijn tijd is meegegaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Mij een beetje uitmaken voor Riagg patiënt . Wie denkt die Jan Blokker Homo wel nit dat hij is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |