Dankquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
had het hele stuk uit de volkskrant overgetypt...krijg niet eens een bedankje![]()
ja net als ik, nog 7 dagen te gaan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:19 schreef Houtspeer het volgende:
Lieke heef tzeker antibiotica gekregen, ze mag niet meer drinken. 2 weekjes duurt zo'n kuur geloof ik.
Ben je ook zwanger....?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja net als ik, nog 7 dagen te gaan...![]()
Top, en ook meteen in het media-topic geplaatst zie ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
had het hele stuk uit de volkskrant overgetypt...krijg niet eens een bedankje![]()
En dan achteraf aan iedereen een leuke video laten zien hoe lol hij heeft gehad in Oldenzaal...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij wil een verhaal gaan verzinnen dat er iemand op sterven ligt en dan 12 uur aanvragen (en dus van iedereen hun stem krijgen) en dan 12 uur gaan feesten.
Briljant.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij wil een verhaal gaan verzinnen dat er iemand op sterven ligt en dan 12 uur aanvragen (en dus van iedereen hun stem krijgen) en dan 12 uur gaan feesten.
Is hij een beetje gek aan het worden ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij is zeker leuk.quote:
A devious plan it is, het mooie is dan dat waarschijlijk Natasia en Brian gaan dwarsliggen en hem de 12 uur niet gunnen en je hun echte aard ziet. En anders gaat Huub lekker feesten....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Hij is zeker leuk.quote:
Dat gaat idd weer fout.. de rest van de HH zit nu natuurlijk ook achter de streams.. morgen weet het hele huis hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
[..]
En dan achteraf aan iedereen een leuke video laten zien hoe lol hij heeft gehad in Oldenzaal...
Een hartstikke goed plan, maar hij gaat de fout weer in door het nu al openbaar te maken.
Sukkel is het ook. Waarom vertelt ie het dan uberhaupt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Meganog het volgende:
Hij heeft spijt dat hij het nu al verteld heeft en hoopt dat het niet op de streams is geweest...
Hij is ook uniek om direct zijn plannen de streams op te gooien en zichzelf dus te verklappen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of het plan van Huub doorgaat en of het lukt, weet ik niet. Maar wel weer typisch Huub, geen ander in de villa had dit kunnen bedenken. Daarin is hij toch wel echt uniek.
Ja, dat is zijn zwakte. Hij hoort zichzelf graag praten en wil graag horen hoe briljant anderen hem vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij is ook uniek om direct zijn plannen de streams op te gooien en zichzelf dus te verklappen..
Hij weet dat hij constant wordt verraden
Daar heb ik Natasia al 'n keer eerder over horen praten. Als ik me niet vergis voor de verjaardag van Tilly.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia tegen Palma zeggen dat Tilly maandag een high tea krijgt.
gennep, (alex)quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:53 schreef Disana het volgende:
Waar komt Frans de bloemenman eigenlijk vandaan? Zijn accent doet mij denken aan dat van Erics tweede date (en nu ben ik die naam ineens kwijt).
Alex! Hoe kon ik dat vergeten. Zo'n sympathieke man.quote:
Ow, toch een limbo! Zie je wel... ik was ff in de war, hij had het over nijmegen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Alex! Hoe kon ik dat vergeten. Zo'n sympathieke man.
Ik zie dat Gennep in Limburg ligt. Ben dus niet zo goed in die accenten![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gennep
Ik hoor het verschil niet, ik merk alleen dat deze man een wat sterker accent heeft dan Alex.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, toch een limbo! Zie je wel... ik was ff in de war, hij had het over nijmegen..
Nee joh, dat was slechts een aaitje, een liefkozing. Nothing to see here, move along, folks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat hoor ik, heeft Natasia haar nagels in iemands gezicht gezet?
Mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:20 schreef DrsH het volgende:
ik heb al twee bloemenzaken in mijn woonplaats leeggekocht Ga vanavond oefenen
Jij doet wel erg je best om die woede-aanvallen van Natasja goed te praten. Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet normaal vinden om elkaar te verwonden onder het mom van een spelletje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, dat was slechts een aaitje, een liefkozing. Nothing to see here, move along, folks.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef henkmobiel het volgende:
Jij doet wel erg je best om die woede-aanvallen van Natasja goed te praten.
Ja, ik vind het ook heel erg hoor. Er is zelfs een stuk uit haar tand.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Jij doet wel erg je best om die woede-aanvallen van Natasja goed te praten. Gelukkig zijn er ook nog mensen die het niet normaal vinden om elkaar te verwonden onder het mom van een spelletje!
Dus ......... bye bye Natasja, rot maar mooi weer op naar Almere, waar je snel genoeg weer uitgekotst zult worden.
Mijn allerliefste riri;quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
Het moet wel een beetje mannelijk blijven he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Wat gooit Brian die bloemen er weer agressief in...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Frans heeft al verschillende gebouwen en cruiseschepen aangekleed met bloemen, veelal in het buitenland. Vorig jaar was hij bij Huis en Tuin.
Wat is dit... waarom schrijf ik dit zelfs maar op... vertruttificatie van DGK!
Ik zal er over nadenkenquote:
Dat mag je uitleggen .....quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Net zo als jij goed je best doet tussen de regels door te lezen.
Met jouw nick zou je dit toch leuk moeten vindenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef blomst het volgende:
Straks moeten ze ook nog een tent bouwen, omdat die de tent zou leveren ook nog in beeld wil.
Laat je niet gek maken, joh! Tussen de regels staat helemaal niks.quote:
Wie is Frans?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
Het ziet ernaar uit dat iedereen Frans in de steek heeft gelaten![]()
Dit is een RTL post
Ach gossie, bedanktquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:39 schreef riri het volgende:
En de Harley met ijsjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:45 schreef blomst het volgende:
en morgen allemaal taart en hapjes. die waren ook al bested natuurlijk.
Ik begrijp echt niet dat die Palma nog steeds gewoon over straat kan, walgelijk mensquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef Clank het volgende:
En Palma gáát maar door met snerende opmerkingen richting Lieke... ziekelijk!!
Heeft ie ook gezegd waar die dvd te bestellen is?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef Disana het volgende:
Frans is met een educatie dvd bezig. Hij wil ook foto's van vandaag gebruiken.
Waar ben ik mee bezig.
Al sla je me doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft ie ook gezegd waar die dvd te bestellen is?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
Mensen, het wordt tijd voor een tegen-aktie.
[DGK] Oproep tot BOYCOT Albert Heijn
Oh..quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
Is dit serieus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
Sinas is gezond!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef noekje het volgende:
Frans vindt sinas wel erg lekker.
Goed zo Frans!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |