Ik kan me niet voorstellen dat Natasia blijft. Dan kan echt niet. Die boetes zijn waardeloos: Fysiek geweld is gewoon exit. Natasia, Huub of wie dan ook dat interressert me niet. Ik wil wat te lachen hebben en niet fokked op achter de pc zitten. Ik word er niet goed van zoals het de laatste maanden gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Dennis hebben nu absoluut niets gedaan wat ook maar een hele kleine boete rechtvaardigt. Of zijn de regel héél erg aangescherpt opeens?? Dan is het een boete voor Dennis en Huub en exit Natasia (want die krabben is lichamelijk letsel).
Dan mag ie wel eens gaan dimmen met al die ordinaire beledigingen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
denniks "heeft zin in RTL"
hehe, ik ben bang dat wel de waarheid isquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Mika25 het volgende:
[conspiracy mode]
De redaktie wilt Natasja niet kwijt, dus daarom hebben ze Huub opdracht gegeven om een overtreding te begaan. Als ze nu Natasja geen boete geven dan kunnen ze zeggen "maar Huub heeft OOK geen boete gekregen, dus we waren gewoon in een goede bui vandaag"...
Maar RTL heeft absoluut geen zin in Pinky Winky de kasthomo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
denniks "heeft zin in RTL"
Wat drijft jou om te posten, het achter elkaar aanhobbelen van users met negatieve uitingen over een bepaalde bewoner of je persoonlijke gevoelens over het ongelijk in verband met je persoonijke voorkeur?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat Huub anders in zijn eten spuugt? Wat een gentleman is het toch en dan BAN trash noemen
Weet je dit zeker ? De vorige keer kreeg ze EN een boete EN een OW. Dat zijn volgens mij twee verschillende soorten sanctie's, die niet aan elkaar verbonden zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Boetes kan Natasia niet meer krijgen. Die zit met een waarschuwing. Dus als ze iets doet wat een waarschuwing waard is, is het exit Natasia.
en was het niet Huub z'n doel om Brian uit de tent te lokken door Amanda te beffen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Desii het volgende:
Ik vond het ook allemaal nogal meevallen.... maar wat heb ik een hekel aan nix.... bah wat een vage sukkel.
Jammer dat Huub zijn zelfbeheersing zo slecht kan houden... Hij kan beter stoppen met drinken, daar had Syl. het gister ook nog over.
Volgens mij hadden ze afgesproken dat fysiek geweld niet meer uitgelokt mocht worden.... maar nix doet niet anders.(hij spreekt het zelfs uit dat dat zijn doel is)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
Nix wilde dat Huub in zijn eten zou spugen omdat hij dacht dat Natasja boos zou worden. Plan mislukt.
Huub wilde Dennis gaan negeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef farscapevr6 het volgende:
zo jammer dat huub op deze manier zorgt dat dennix op deze manier tv krijgt
laat die boy links liggen en hij kruipt zo naar huis
Ik snap niet dat Nadia het niet wat meer onder de aandacht brengt wat Natasia haar vanmiddag heeft aangedaan. En dat Huub c.s. hier niet veel meer op blijven hameren. Dit moet "op de agenda" blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Boetes kan Natasia niet meer krijgen. Die zit met een waarschuwing. Dus als ze iets doet wat een waarschuwing waard is, is het exit Natasia.
Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar Natasia gaat echt niet EXIT.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Tegen beter weten in kom ik toch maar weer meestreamen.
Als ik er morgenochtend achterkom dat ik haar live exit mededeling heb gemist, vergeef ik het mezelf ook niet.
Welkom (terug?). Ik denk dat die exit ijdele hoop is hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik er morgenochtend achterkom dat ik haar live exit mededeling heb gemist, vergeef ik het mezelf ook niet.
Dat kunnen ze niet aan het grote publiek verkopen. Eerst iemand een officiele waarschuwing geven omdat die person te ver is gegaan, en dan bij de volgende keer alleen maar een boete?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat ze WEL boetes kan krijgen, echter GEEN OW meer.
huub is zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Rudieh het volgende:
[..]
en was het niet Huub z'n doel om Brian uit de tent te lokken door Amanda te beffen?
jezus mensen, bekijk dit programma nou eens objectief, stelletje freaks
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Welkom (terug?). Ik denk dat die exit ijdele hoop is hoor.
Dat heeft niets met objectiviteit te maken.... na dat incident is dat besproken!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Rudieh het volgende:
[..]
en was het niet Huub z'n doel om Brian uit de tent te lokken door Amanda te beffen?
Nada is van plan Natasja eens flink onderhanden te nemen, dus een melding is in dit geval niet slim. Wacht maar af. Nada heeft nog heel wat in petto voor Natasja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Nadia het niet wat meer onder de aandacht brengt wat Natasia haar vanmiddag heeft aangedaan. En dat Huub c.s. hier niet veel meer op blijven hameren. Dit moet "op de agenda" blijven.
En ik hoop toch niet dat dit "niet ontvankelijk" wordt verklaard omdat Nadia niet gebeld heeft....
Hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub wilde Dennis gaan negeren.
Maar dat mocht niet van achter.
Jij veroordeelt alles wat Huub&Lieke doen, dus jij bent net zo "objectief" als de andere "ban fans", en de "huub fans"quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Rudieh het volgende:
O, jee, en hij kan niet van het terrein af, om ze terug in de glasbak te gooien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef CoT het volgende:
Dennis mag zn oorbellen niet meer in
Ja precies voor de rest voegt hij echt helemaal niks toe.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef farscapevr6 het volgende:
zo jammer dat huub op deze manier zorgt dat dennix op deze manier tv krijgt
laat die boy links liggen en hij kruipt zo naar huis
De OW is dus om te kennen te geven dat ze niets meer kan flikken. Als ze dus iets doet wat een boete waard is, heeft ze dus iets geflikt... en in de brief stond dat ze dan onherroepelijk exit is. .quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dit zeker ? De vorige keer kreeg ze EN een boete EN een OW. Dat zijn volgens mij twee verschillende soorten sanctie's, die niet aan elkaar verbonden zijn.
Minimaal een boete is op zijn plaats, maar ik wed dat die er niet eens komt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar toch, je weet maar nooit.
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
hoezo kan die figurant zelf geen tv maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil: eigenlijk geen van beide. Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in DGK, maar veel meer in de sociologie van dit forum. Meestal beperk ik me tot lezen, soms vraag ik eens iets en incidenteel tracht ik te provoceren om te begrijpen wat mensen hier drijft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat drijft jou om te posten, het achter elkaar aanhobbelen van users met negatieve uitingen over een bepaalde bewoner of je persoonlijke gevoelens over het ongelijk in verband met je persoonijke voorkeur?
Brian, Amanda, Huub en Dennis hebben toch allemaal uitsluitend een boete gekregen en geen OWquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet aan het grote publiek verkopen. Eerst iemand een officiele waarschuwing geven omdat die person te ver is gegaan, en dan bij de volgende keer alleen maar een boete?
wilde je staken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
jup, ze had voorwaardelijk en mag wat mij betreft nu levenslang krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De OW is dus om te kennen te geven dat ze niets meer kan flikken. Als ze dus iets doet wat een boete waard is, heeft ze dus iets geflikt... en in de brief stond dat ze dan onherroepelijk exit is. .
Een boete voor Natasia kan volgens mij echt niet meer. Door die OW kan Natasia niets meer flikken. Doet ze dat wel, dan is dat een exit (zo stond het ook in de brief)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Minimaal een boete is op zijn plaats, maar ik wed dat die er niet eens komt.
Waarom heet Nadia bij jou Nada.....omdat ze met Nix heeft gezoend vannacht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada is van plan Natasja eens flink onderhanden te nemen, dus een melding is in dit geval niet slim. Wacht maar af. Nada heeft nog heel wat in petto voor Natasja.
Dat zei hij tegen Japio of Lieke pas geleden.quote:
misschien kun je dan beter gewoon oprottenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil: eigenlijk geen van beide. Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in DGK, maar veel meer in de sociologie van dit forum. Meestal beperk ik me tot lezen, soms vraag ik eens iets en incidenteel tracht ik te provoceren om te begrijpen wat mensen hier drijft.
Ja vind ik ook maar wedden dat ze er niets over hoort.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete voor Natasia kan volgens mij echt niet meer. Door die OW kan Natasia niets meer flikken. Doet ze dat wel, dan is dat een exit (zo stond het ook in de brief)
Precies. Maar de overtreding van Natasia (het trappen) was zó erg dat ze dus nu voor de verdere duur van haar verblijft op scherp staat zegmaar. Flikt ze weer iets, is het exit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian, Amanda, Huub en Dennis hebben toch allemaal uitsluitend een boete gekregen en geen OW
Ja, zo had ik het ook begrepen, maar we weten hoe plooibaar de regels zijn. Ik denk dat er helemaal niets voortkomt uit haar uithaal naar Nadia vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete voor Natasia kan volgens mij echt niet meer. Door die OW kan Natasia niets meer flikken. Doet ze dat wel, dan is dat een exit (zo stond het ook in de brief)
Heeft Nada dat gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada is van plan Natasja eens flink onderhanden te nemen, dus een melding is in dit geval niet slim. Wacht maar af. Nada heeft nog heel wat in petto voor Natasja.
Waarschijnlijk is een peloton ME onderweg om haar op te halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia zal anders diréct naar de telefoon rennen zodra ze Nadia daarmee een exit kan bezorgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ik het begrijp (en ook fout kan hebben) is een OW een trapje zwaardere sanctie als een boete.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De OW is dus om te kennen te geven dat ze niets meer kan flikken. Als ze dus iets doet wat een boete waard is, heeft ze dus iets geflikt... en in de brief stond dat ze dan onherroepelijk exit is. .
Na het de Deurgate zei ze zelf: Ik ben het zo zat, stuur me maar naar huis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke hobbyquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil: eigenlijk geen van beide. Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in DGK, maar veel meer in de sociologie van dit forum. Meestal beperk ik me tot lezen, soms vraag ik eens iets en incidenteel tracht ik te provoceren om te begrijpen wat mensen hier drijft.
Dat hoeft toch ook helemaal niet?! Dat is allemaal toch gezien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Nadia het niet wat meer onder de aandacht brengt wat Natasia haar vanmiddag heeft aangedaan. En dat Huub c.s. hier niet veel meer op blijven hameren. Dit moet "op de agenda" blijven.
En ik hoop toch niet dat dit "niet ontvankelijk" wordt verklaard omdat Nadia niet gebeld heeft....
Natasja, Bart en Sylvia hebben in het verleden ook allemaal te horen gekregen dat elkaar negeren niet toegestaan is. En eigenlijk is dat wel logisch, want als mensen elkaar negeren dan kan je geen TV programma samenstellen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei hij tegen Japio of Lieke pas geleden.
Die stelde voor dat Huub gewoon niet meer moest .
Toen zei hij ik wilde hem gaan negeren,maar vonden ze daar een slecht plan.
'Noppes' als in: wat zit er in het hoofd van Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom heet Nadia bij jou Nada.....omdat ze met Nix heeft gezoend vannacht?
Nix en Nada?
dan missen we Noppes![]()
Dit vindt onze socioloog waarschijnlijk een heel interessant antwoord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien kun je dan beter gewoon oprotten
Dus jij denkt dat ze een boete kan krijgen voor fysiek geweld terwijl ze juist daarvoor een OW heeft gehad die tot het einde blijft staan. Eeen boet misschien omdat ze de plee vergeten ius door te trekken. Maar voor fysiek geweld lijkt me uitgesloten. Die redaktiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dit zeker ? De vorige keer kreeg ze EN een boete EN een OW. Dat zijn volgens mij twee verschillende soorten sanctie's, die niet aan elkaar verbonden zijn.
Yep.quote:
like she cares.... ze mag/moet blijven... al zou ze jaap nog een keer schoppen... ze blijft waar ze is...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar de overtreding van Natasia (het trappen) was zó erg dat ze dus nu voor de verdere duur van haar verblijft op scherp staat zegmaar. Flikt ze weer iets, is het exit.
En of het gezien is, Jaap heeft bovendien alles gefotografeerd en staat vast te popelen om die foto's op z'n weblog te publiceren (weer een meetmoment, censuur DGK-redactie?)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet?! Dat is allemaal toch gezien?
Volgens mij heeft Jaap na de trappen van Natasia ook niet gebeld. Hij wilde het wel (in kantoor), maar de lijn was in gesprek. Het leek er niet op dat hij het later opnieuw had geprobeerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit vindt onze socioloog waarschijnlijk een heel interessant antwoord.![]()
Ze zei vandaag ook al eens schatje tegen amanda, dus dat schatje zal niet zoveel betekenen, al heeft ze hem wel gekust afgelopen nacht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Dennis komt de fitnesszaal binnen.
Nadia: "Waar was je schatje?"
Damn...
Het wachten is totdat ze iemand keel doorsnijd met die stiletto nagels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar de overtreding van Natasia (het trappen) was zó erg dat ze dus nu voor de verdere duur van haar verblijft op scherp staat zegmaar. Flikt ze weer iets, is het exit.
Jep.. een OW is een soort 'voorwaardelijk'. Ga je dan nog een keer in de fout ben je zwaar de klos (exit)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo ik het begrijp (en ook fout kan hebben) is een OW een trapje zwaardere sanctie als een boete.
Wat Huub/Dennix/Amanda/Brian tot nu toe deden was alleen boete.
Wat Natasia deed (trap) was boete + OW.
Brian is met diezelfde knokkels door de deur heengegaan........ hij heeft m aan gort geduwd en liep er vervolgens zo doorheen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Heb ff terug gelezen, Brian heeft een deur aan gruzelementen geholpen (te hard dicht gegooid?), Huub en Dennis bevechten elkaar en zijn naar achter geroepen. Dennis is al weer terug,
Waarom heeft Brian zo'n pijn aan zijn knokkels?
Van de deur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
hij ging DOOR de deur heen vandaar die knokkelpijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Heb ff terug gelezen, Brian heeft een deur aan gruzelementen geholpen (te hard dicht gegooid?), Huub en Dennis bevechten elkaar en zijn naar achter geroepen. Dennis is al weer terug,
Door die deur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Lijkt me ook. Maar een aantal users hier denkt dat dit een regel is: dat je moét bellen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij gooide hij de deur niet dicht, maar knalde er gewoon keihard doorheen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Heb ff terug gelezen, Brian heeft een deur aan gruzelementen geholpen (te hard dicht gegooid?),
Okee, ik was gewoon benieuwd en vind het niet verkeerd om af en toe eens stof tot nadenken te krijgen. Maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe eens los te gaan op datgene wat me niet zint of wat ik heel leuk vind. (Kun jij weer gebruiken voor je beschouwingen). Serieus genoeg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxoquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
is ze mooi op tijd voor Jairo zijn verjaardagquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef Starlie het volgende:
NOU KOM OP, NATASIA ERUIT, KOM MAAR OP MET DIE POST!!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
is ze mooi op tijd voor Jairo zijn verjaardag
TYquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is met diezelfde knokkels door de deur heengegaan........ hij heeft m aan gort geduwd en liep er vervolgens zo doorheen.
Prachtig filmpje weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxo
de deur d
met dank aan vol
Huub zei net ook dat je wel moet bellen omdat er anders geen boete komt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar een aantal users hier denkt dat dit een regel is: dat je moét bellen.
Blijkbaar krijgen ze vanavond achter een preek over de nieuwe RTL-stijl van DGK. Qua kick off van dit nieuwe fatsoen zou het symbolisch zeer op zijn plaats zijn om Natasia die villa uit te rotten.![]()
Jaap heeft vorige keer voor Natasia toch ook niet gebeld? Volgens mij moet VOL nu gaan bellenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar een aantal users hier denkt dat dit een regel is: dat je moét bellen.
Blijkbaar krijgen ze vanavond achter een preek over de nieuwe RTL-stijl van DGK. Qua kick off van dit nieuwe fatsoen zou het symbolisch zeer op zijn plaats zijn om Natasia die villa uit te rotten.![]()
TYquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de deur d
met dank aan vol
Ze hoeven idd niet te bellen... maar zo maakt diegene wel een statement waarvan je dan denkt dat de Redaktiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
ik ook ik wil bijtijds gaan slapen en als ik niet zeker weet of N exit is slaap ik zo onrustigquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Ik word ongeduldig.
moeder netty heeft haar zoon netjes opgevoedquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de deur d
met dank aan vol
22:00 lijkt toch een mooie tijd - dan heeft blablasia's thuisfront ook voldoende tijd gehad om haar terugkeer voor te bereiden, hoewel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Ik word ongeduldig.
Zei hij dat tegen Nadia? En die deed niks?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net ook dat je wel moet bellen omdat er anders geen boete komt.
Zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, ik was gewoon benieuwd en vind het niet verkeerd om af en toe eens stof tot nadenken te krijgen. Maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe eens los te gaan op datgene wat me niet zint of wat ik heel leuk vind. (Kun jij weer gebruiken voor je beschouwingen). Serieus genoeg?
Had hij dat voornemen niet al tijdje terug genomen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef CoT het volgende:
Huub gaat het voortaan verbaal aanpakken
Gelukkig is Brian iemand die z`n agressie in kan houden, in tegenstelling tot Huub. Hij is ook niet iemand dat het K-woord gebruikt in tegenstelling tot Huub. En in tegenstelling tot Huub heeft ie respect voor z`n vriendin, hij zal haar nooit "kutwijf" noemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
de deur d
met dank aan vol
21.40 lijkt me een nog mooiere tijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 lijkt toch een mooie tijd - dan heeft blablasia's thuisfront ook voldoende tijd gehad om haar terugkeer voor te bereiden, hoewel...
Prima, dan moet hij stoppen met zuipen. ( zegt een Huubfan)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef CoT het volgende:
Een brief of een exit lijkt me zo onwaarschijnlijk die Redaktiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ook ik wil bijtijds gaan slapen en als ik niet zeker weet of N exit is slaap ik zo onrustig
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
En het is het antwoord wat meer posters geven (soms val ik mensen namelijk ook nog eens lastig via PM). Fascinerend.
Dat is een nieuwe regel dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net ook dat je wel moet bellen omdat er anders geen boete komt.
Zie je wel dat hij niet altijd naar zijn moeder luistertquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Marrije het volgende:
Brian zijn moeder zei, maak je niet druk je doet het goed.
Nog geen uur later loopt ie door een deur.
Dat kan hij niet als ie een paar borrels op heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef CoT het volgende:
Jep.. maar Huub kan dat helaas niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Haad hij dat voornemen niet al tijdje terug genomen?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
En het is het antwoord wat meer posters geven (soms val ik mensen namelijk ook nog eens lastig via PM). Fascinerend.
De politie in Almere moet van burgemeester Jorritsma eerst extra manschappen oproepen om de wijk waarin Tas woont hermetisch af te grendelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 lijkt toch een mooie tijd - dan heeft blablasia's thuisfront ook voldoende tijd gehad om haar terugkeer voor te bereiden, hoewel...
Ik ben blij dat ik goed word geobserveerd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een PM stalker? Eng zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prima, dan moet hij stoppen met zuipen. ( zegt een Huubfan)
natasia gaat naar huis vanavond.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Een brief of een exit lijkt me zo onwaarschijnlijk die Redaktiezo ondertussen kennende...
Ik ook, tenminste iemand die wat aandacht aan me schenkt, ik die zonder leven benquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik goed word geobserveerd!![]()
Grappig ook, dat hij eerst zegt, dat hij wat kapot gaat breken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
holy fuck, loopt die gewoon door de deur heen...apart hoor
Dat durf ik niet te zeggen, maar Nadia heeft niet gebeld voor zover ik weet. Ik had het trouwens over een ander moment, hij zei dat net tegen Dennis. Dennis vond dat Huub hem dusdanig had geslagen dat Huub weer een boete verdiende, waarop Huub zei dan moet je wel bellen anders gebeurt er niks. Dennis begreep dat niet, waarop Huub zei, je moet de telefoon oppakken en melden dat er sprake is van fysiek geweld, anders gebeurt er niks. . . Maar Dennis zei dat ie liever doorging met Huub gek maken dan dat ie zou bellen voor een boete.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat tegen Nadia? En die deed niks?
Hij is het goede voorbeeld, voor de kinderen die kijken....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Marrije het volgende:
Brian zijn moeder zei, maak je niet druk je doet het goed.
Nog geen uur later loopt ie door een deur.
Dat thuisfront van Natasia is het probleem :quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
observeren doen we allemaal!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik goed word geobserveerd!![]()
Huub lult maar wat om Dennix wat te treiteren. Je hoeft echt niet altijd te bellen, dat doen eigenlijk alleen Natasja, Nathanael en Wifebeater.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen, maar Nadia heeft niet gebeld voor zover ik weet. Ik had het trouwens over een ander moment, hij zei dat net tegen Dennis. Dennis vond dat Huub hem dusdanig had geslagen dat Huub weer een boete verdiende, waarop Huub zei dan moet je wel bellen anders gebeurt er niks. Dennis begreep dat niet, waarop Huub zei, je moet de telefoon oppakken en melden dat er sprake is van fysiek geweld, anders gebeurt er niks. . . Maar Dennis zei dat ie liever doorging met Huub gek maken dan dat ie zou bellen voor een boete.
Delley weet dat die na een uurtje weggaan..., en dan weer hoppa!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft nog veel gevoelens voor Nathalia en Tamara. Hij wil ze beide wel uitnodigen en Amanda ziet dat wel als positief.![]()
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics...quote:
OMG wat breng ik hier teweeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
<-----------------checked pm..................er zijn geen ongelezen berichten![]()
dat klinkt mij als muziek in de orenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Elly heeft haar kutmuziek meegenomen.
Niet lullen gabber...jij liep de vorige keer vooraan in de polonaise en vond het zelfs gezellig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie nu je sig pasquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
En terecht zelfs de limiet van 5 is teveel voor hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt eraan om de komende weken niets meer te drinken. Er is dus weer iets van gezegd door 'achter'.
Daar heb je gelijk in, maar ik ben nu niet in de stemming, en Elly loopt onderhand wanhopig de woning door om pogingen te doen er een Amsterdams cafe van te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet lullen gabber...jij liep de vorige keer vooraan in de polonaise en vond het zelfs gezellig!
Ik kan mij dezeherinneren en dat 30x!
Ik kijk deze .quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Liggen bij VOL de streams eruit? Iemand Dat Servette linkje voor me?
Hij zegt nu dat dit zijn vierde was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef farceman het volgende:
[..]
En terecht zelfs de limiet van 5 is teveel voor hem
de febo is bezig met een dollemansrit... dat gestuur door achter vernaggelt de hele showquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt eraan om de komende weken niets meer te drinken. Er is dus weer iets van gezegd door 'achter'.
De overgang naar RTL vernaggelt de hele show.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de febo is bezig met een dollemansrit... dat gestuur door achter vernaggelt de hele show![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
vertel, vertel,vertel...........quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met Nathalia.
ik dacht al iets herkenbaars te zien in die fluizebos...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Brian krijgt steeds meer een zwarte piet kapsel.
4 Martini-Wodkas is natuurlijk wel een stapje erger dan 4 biertjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt nu dat dit zijn vierde was.
Zwarte piet ziet er meestal beter uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Brian krijgt steeds meer een zwarte piet kapsel.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Dus ze schrijven zelf ook dat Natasia voor lichamelijk letsel heeft gezorgd.... maar ze vliegt er niet uit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
Gezellig!
“Je bent gewoon ruzie aan het maken!”, zegt Jaap, terwijl hij Nadia meeneemt naar de Private Room. “Ja, eindelijk!”, reageert Nadia. Eenmaal aangekomen in de Private Room, maakt Nadia duidelijk dat de ruzie helemaal uit het niets kwam en Natasia voor niks uit haar dak ging. Een blik in de spiegel maakt duidelijk dat Nadia niet geheel ongeschonden uit de ruzie is gekomen. Twee grote, rode schrammen bewijzen de lengte van Natasia’s nagels.
Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
Bron TIEN
Tnxquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk deze .
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Brian heeft er ook 50 uit de algemene pot.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Brian kreeg 160CP bij de vorige poll?
En hij heeft genoeg om iemand uit te nodigen, en 2 mensen te bellen? (+collect call). Ik geloof niets meer van dat CP-systeem, er wordt enorm mee gesjoemeld...
Ze kan nieteens nederlands, maar krijgt wel weer een nederlands paspoort, lang leve integratie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moeten wij hier nou ook verder in het Engels?
hij belde toch Nathalia?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
Tamara: Pleace break whit Amanda and i am your.
Verkeerd verstaan sorry.
Zij laten het open of ze een exit krijgt ofzo met de laatste zin "hoe zal dit aflopen" Dus er is nog van alles mogelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze schrijven zelf ook dat Natasia voor lichamelijk letsel heeft gezorgd.... maar ze vliegt er niet uit?
Die OW's zijn ook wel zinvol dan.
Hoezo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef farceman het volgende:
[..]
En terecht zelfs de limiet van 5 is teveel voor hem
This Natalia dear.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef blomst het volgende:
Tamara: Pleace break whit Amanda and i am your.
Plus wat er achter allemaal wordt afgebeld....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
En hij heeft genoeg om iemand uit te nodigen, en 2 mensen te bellen? (+collect call). Ik geloof niets meer van dat CP-systeem, er wordt enorm mee gesjoemeld...
En nog snapt ze niet dat deze wereld haar niet leuk vindt op deze wereldquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat thuisfront van Natasia is het probleem :
- ex Milton
- ex Wilgo
- al lang ruzie met zus 1
- zus 2 zit in SU met Cheyenne
- zus 3 gaat binnen 'n dag of 2-3 naar Miami met Yairo, heeft geen tijd
- buurvrouw is veel te blij dat ze weg is
yep steenkolen engels dan welquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moeten wij hier nou ook verder in het Engels?
Also tnxquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Umfufu van coming to Americaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik dacht al iets herkenbaars te zien in die fluizebos...
Hoe zal dit aflopen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
Gezellig!
“Je bent gewoon ruzie aan het maken!”, zegt Jaap, terwijl hij Nadia meeneemt naar de Private Room. “Ja, eindelijk!”, reageert Nadia. Eenmaal aangekomen in de Private Room, maakt Nadia duidelijk dat de ruzie helemaal uit het niets kwam en Natasia voor niks uit haar dak ging. Een blik in de spiegel maakt duidelijk dat Nadia niet geheel ongeschonden uit de ruzie is gekomen. Twee grote, rode schrammen bewijzen de lengte van Natasia’s nagels.
Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
Bron TIEN
Dat is inmiddels een publiek geheim dat gerotzooi met ceepees.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Zn exquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dit? Wie was die dame. Iemand enige info?
150 cp voor uitnodigen Cora.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Ja maar zodra ze d'r paspoort heeft gaat ze meteen door naar Amerika.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ze kan nieteens nederlands, maar krijgt wel weer een nederlands paspoort, lang leve integratie.
Nou dat duurt wel een paar dagen danquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef DiDijo het volgende:
de site van tien ligt plat i.vm onderhoudswerkzaamheden...zouden ze de foto van natasia aan het verwijderen zijn
![]()
De stille hint van Patricia dat ze niet met Natasja op vakantie wilde gaan zou toch eigenlijk genoeg moeten zeggenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef SiRojK het volgende:
En nog snapt ze niet dat deze wereld haar niet leuk vindt op deze wereld
Ik word para, hoe kan dat nou? Een uur geleden liep ze hem totaal af te branden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
geile amanda hangt smachtend in de nek van Neknix
En wie is Nathalia? Ok ik las het alquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met Nathalia.
Umfufu komt uit Raw.quote:
Precies. Je merkt en ziet ook gewooon aan Huub dat ie 'm al weer aardig had hangen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
4 Martini-Wodkas is natuurlijk wel een stapje erger dan 4 biertjes
En die glazen van hem zitten ook nog eens bijna vol tot het randje...
Hebben jullie dat nou ook dat jullie onmiddellijk slaapkamerogen krijgen en in de geilmode gaan als jullie met iemand dansen?quote:
Maar wees eerlijk, ik zou buiten dat ze een dom wijf is... Als je met Natasia op vakantie gaat en mensen herkennen je, je krijgt waarschijnlijk de hele vakantie scheldwoorden naar je toe geroepen als je met Natasia rondlooptquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De stille hint van Patricia dat ze niet met Natasja op vakantie wilde gaan zou toch eigenlijk genoeg moeten zeggen
Dank je, weet alleen niet bij deze server, hoe ik ée'n stream kan kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Dark het volgende:
[..]
The best ever!
Zijn ex-vriendin die een stuk ouder is.quote:
Ja klopt! Met die zebra-bitch ook.................Natasia?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Umfufu komt uit Raw.
Coming to America is ook toepasselijk ivm de soulglow.
Neuh... maar ik heb dat dan ook nooit voor m'n werk gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nou ook dat jullie onmiddellijk slaapkamerogen krijgen en in de geilmode gaan als jullie met iemand dansen?![]()
Maar die waren naar verluidt gestolen uit de nalatenschap van Erik (om te laten zien dat ik ook nog wel eens iets kan bijdragen)quote:
ja...sorryquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nou ook dat jullie onmiddellijk slaapkamerogen krijgen en in de geilmode gaan als jullie met iemand dansen?![]()
fucking hellquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef SiRojK het volgende:
I see Bryan is crying his eyes out
Ligt eraan met wiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dubbelklikken op een stream?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank je, weet alleen niet bij deze server, hoe ik ée'n stream kan kijken.![]()
<slaps forehead>quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... maar ik heb dat dan ook nooit voor m'n werk gedaan
Amanda heeft gewoon last van een beroepsdeformatie![]()
Inderdaad, de uitzendingen nu geven ook al geen realistisch beeld van wat zich daar afspeelt...met wat meer geknip nog past het allemaal best in het rtl concept..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Je merkt en ziet ook gewooon aan Huub dat ie 'm al weer aardig had hangen.
Ik vraag me af waarom er zo paniekerig wordt gedaan door achter, betreffende de overgang naar RTL.. Zou RTL óók bedongen hebben dat de streáms "gekuist" worden? Want het lijkt me niet zo moeilijk om de uitzendingen aan wat strengere fatsoensnormen te laten voldoen. Daar hoeven de bewoners hun gedrag nauwelijks voor aan te passen.
naked zebra bitch. Eddy!! I want to talk you!! I want half your shit!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja klopt! Met die zebra-bitch ook.................Natasia?![]()
Dat waren er geloof ik maar 30.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar die waren naar verluidt gestolen uit de nalatenschap van Erik (om te laten zien dat ik ook nog wel eens iets kan bijdragen)
Weet ik ook niet, heb ze altijd alle 4 aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank je, weet alleen niet bij deze server, hoe ik ée'n stream kan kijken.![]()
Ligt er toch echt aan met wiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
het was Nadaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:
Kan Brian nu niet even binnenlopen bij Nixs en Noppes, dan gaat ie misschien nog wel een keer
We hebben jaap de groupies niet zien aanranden in de uitzending en ook niet dat Huub de stoel gooide.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Je merkt en ziet ook gewooon aan Huub dat ie 'm al weer aardig had hangen.
Ik vraag me af waarom er zo paniekerig wordt gedaan door achter, betreffende de overgang naar RTL.. Zou RTL óók bedongen hebben dat de streáms "gekuist" worden? Want het lijkt me niet zo moeilijk om de uitzendingen aan wat strengere fatsoensnormen te laten voldoen. Daar hoeven de bewoners hun gedrag nauwelijks voor aan te passen.
Beequeen en Ruudpuntenel, dat vind ik dus zo apart aan Amanda: daar gaat een knop om zodra ze danst.quote:
Dat was Leandra!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Wie kregen er ook alweer bijna medelijden met Amanda?
Kijken of ze goed staan voor het shot.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Ze blijven ook maar in de spiegel kijken tijdens het dansen. Allebei! Dat is wel eng om te zien.
fuckquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoor ik nou fack you lady , fack you lady??
dubbelklik op desbetreffende streamquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, heb ze altijd alle 4 aan.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian: laat Amanda stikken ajb je mag haar niet eens!
Huub heeft Dennix 3 dagen lang genegeerd, dus dat kan je niet vergelijken met de obsessies van Brian en Dennix tegenover Huub. Als de alcohol van Huub weer uitgewerkt is dan weet Huub niet eens meer wie Dennix isquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Iedereen zegt wel altijd dat Brian dit doet: Huuub Huuub Huuub Huub. Nou , Huub zelf kan d'r ook wat van: dennnix dennix dennixx...
Geeft niks....dansen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach zielepietje. Sorry dat ik het zo bevooroordeeld vroeg![]()
dat doet ze bij teasers met elke man...tis haar werkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
geile amanda hangt smachtend in de nek van Neknix
't is ook geen topdag voor brian..de emoties en traantjes zitten hoog bij 'm...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Hoeveel exen heeft Brian dan
Ik bedoel, hij jankt om Tamara, en nu jankt hij weer over ene Natalia?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen en Ruudpuntenel, dat vind ik dus zo apart aan Amanda: daar gaat een knop om zodra ze danst.
Dat vind ik juist wel grappig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Ze blijven ook maar in de spiegel kijken tijdens het dansen. Allebei! Dat is wel eng om te zien.
Ik heb (al) stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vondquote:
Of kijken ze misschien naar de deur om te zien of Brian binnen komt?...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
Jammer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb (al) stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond![]()
Maar ik dans dus NIET NEVER NOOIT zoals Amanda![]()
Brian heeft goed naar jaap gekeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Frosting het volgende:
Brian: Conjo x 10
Ze zei bijna..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ze nu haar mening herziet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |