Also tnxquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef CoT het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Umfufu van coming to Americaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik dacht al iets herkenbaars te zien in die fluizebos...
Hoe zal dit aflopen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
Gezellig!
“Je bent gewoon ruzie aan het maken!”, zegt Jaap, terwijl hij Nadia meeneemt naar de Private Room. “Ja, eindelijk!”, reageert Nadia. Eenmaal aangekomen in de Private Room, maakt Nadia duidelijk dat de ruzie helemaal uit het niets kwam en Natasia voor niks uit haar dak ging. Een blik in de spiegel maakt duidelijk dat Nadia niet geheel ongeschonden uit de ruzie is gekomen. Twee grote, rode schrammen bewijzen de lengte van Natasia’s nagels.
Hoe het ook zij, Nadia laat niet met zich sollen, dat is nu wel duidelijk. Maar hoe zit dat met Natasia. Kreeg zij een tijdje geleden niet te horen dat het einde oefening zou zijn, de eerstvolgende keer dat ze fysiek geweld zou gebruiken? Hoe zal dit aflopen?
Bron TIEN
Dat is inmiddels een publiek geheim dat gerotzooi met ceepees.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Brian kreeg 160CP bij de vorige poll?
En hij heeft genoeg om iemand uit te nodigen, en 2 mensen te bellen? (+collect call). Ik geloof niets meer van dat CP-systeem, er wordt enorm mee gesjoemeld...
Zn exquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dit? Wie was die dame. Iemand enige info?
150 cp voor uitnodigen Cora.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Brian kreeg 160CP bij de vorige poll?
En hij heeft genoeg om iemand uit te nodigen, en 2 mensen te bellen? (+collect call). Ik geloof niets meer van dat CP-systeem, er wordt enorm mee gesjoemeld...
Ja maar zodra ze d'r paspoort heeft gaat ze meteen door naar Amerika.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ze kan nieteens nederlands, maar krijgt wel weer een nederlands paspoort, lang leve integratie.
Nou dat duurt wel een paar dagen danquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef DiDijo het volgende:
de site van tien ligt plat i.vm onderhoudswerkzaamheden...zouden ze de foto van natasia aan het verwijderen zijn
![]()
De stille hint van Patricia dat ze niet met Natasja op vakantie wilde gaan zou toch eigenlijk genoeg moeten zeggenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:54 schreef SiRojK het volgende:
En nog snapt ze niet dat deze wereld haar niet leuk vindt op deze wereld
Ik word para, hoe kan dat nou? Een uur geleden liep ze hem totaal af te branden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef ericahysterica het volgende:
geile amanda hangt smachtend in de nek van Neknix
En wie is Nathalia? Ok ik las het alquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met Nathalia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |