quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
En het is het antwoord wat meer posters geven (soms val ik mensen namelijk ook nog eens lastig via PM). Fascinerend.
De politie in Almere moet van burgemeester Jorritsma eerst extra manschappen oproepen om de wijk waarin Tas woont hermetisch af te grendelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 lijkt toch een mooie tijd - dan heeft blablasia's thuisfront ook voldoende tijd gehad om haar terugkeer voor te bereiden, hoewel...
Ik ben blij dat ik goed word geobserveerd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil: eigenlijk geen van beide. Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in DGK, maar veel meer in de sociologie van dit forum. Meestal beperk ik me tot lezen, soms vraag ik eens iets en incidenteel tracht ik te provoceren om te begrijpen wat mensen hier drijft.
Een PM stalker? Eng zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
En het is het antwoord wat meer posters geven (soms val ik mensen namelijk ook nog eens lastig via PM). Fascinerend.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prima, dan moet hij stoppen met zuipen. ( zegt een Huubfan)
natasia gaat naar huis vanavond.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Een brief of een exit lijkt me zo onwaarschijnlijk die Redaktiezo ondertussen kennende...
Ik ook, tenminste iemand die wat aandacht aan me schenkt, ik die zonder leven benquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik goed word geobserveerd!![]()
Grappig ook, dat hij eerst zegt, dat hij wat kapot gaat breken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Kinga het volgende:
holy fuck, loopt die gewoon door de deur heen...apart hoor
Dat durf ik niet te zeggen, maar Nadia heeft niet gebeld voor zover ik weet. Ik had het trouwens over een ander moment, hij zei dat net tegen Dennis. Dennis vond dat Huub hem dusdanig had geslagen dat Huub weer een boete verdiende, waarop Huub zei dan moet je wel bellen anders gebeurt er niks. Dennis begreep dat niet, waarop Huub zei, je moet de telefoon oppakken en melden dat er sprake is van fysiek geweld, anders gebeurt er niks. . . Maar Dennis zei dat ie liever doorging met Huub gek maken dan dat ie zou bellen voor een boete.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat tegen Nadia? En die deed niks?
Hij is het goede voorbeeld, voor de kinderen die kijken....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Marrije het volgende:
Brian zijn moeder zei, maak je niet druk je doet het goed.
Nog geen uur later loopt ie door een deur.
Dat thuisfront van Natasia is het probleem :quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 lijkt toch een mooie tijd - dan heeft blablasia's thuisfront ook voldoende tijd gehad om haar terugkeer voor te bereiden, hoewel...
observeren doen we allemaal!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik goed word geobserveerd!![]()
Huub lult maar wat om Dennix wat te treiteren. Je hoeft echt niet altijd te bellen, dat doen eigenlijk alleen Natasja, Nathanael en Wifebeater.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen, maar Nadia heeft niet gebeld voor zover ik weet. Ik had het trouwens over een ander moment, hij zei dat net tegen Dennis. Dennis vond dat Huub hem dusdanig had geslagen dat Huub weer een boete verdiende, waarop Huub zei dan moet je wel bellen anders gebeurt er niks. Dennis begreep dat niet, waarop Huub zei, je moet de telefoon oppakken en melden dat er sprake is van fysiek geweld, anders gebeurt er niks. . . Maar Dennis zei dat ie liever doorging met Huub gek maken dan dat ie zou bellen voor een boete.
Delley weet dat die na een uurtje weggaan..., en dan weer hoppa!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft nog veel gevoelens voor Nathalia en Tamara. Hij wil ze beide wel uitnodigen en Amanda ziet dat wel als positief.![]()
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |