OMG wat breng ik hier teweeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
<-----------------checked pm..................er zijn geen ongelezen berichten![]()
dat klinkt mij als muziek in de orenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Elly heeft haar kutmuziek meegenomen.
Niet lullen gabber...jij liep de vorige keer vooraan in de polonaise en vond het zelfs gezellig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie nu je sig pasquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
En terecht zelfs de limiet van 5 is teveel voor hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt eraan om de komende weken niets meer te drinken. Er is dus weer iets van gezegd door 'achter'.
Daar heb je gelijk in, maar ik ben nu niet in de stemming, en Elly loopt onderhand wanhopig de woning door om pogingen te doen er een Amsterdams cafe van te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet lullen gabber...jij liep de vorige keer vooraan in de polonaise en vond het zelfs gezellig!
Ik kan mij dezeherinneren en dat 30x!
Ik kijk deze .quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Liggen bij VOL de streams eruit? Iemand Dat Servette linkje voor me?
Hij zegt nu dat dit zijn vierde was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef farceman het volgende:
[..]
En terecht zelfs de limiet van 5 is teveel voor hem
de febo is bezig met een dollemansrit... dat gestuur door achter vernaggelt de hele showquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Huub denkt eraan om de komende weken niets meer te drinken. Er is dus weer iets van gezegd door 'achter'.
De overgang naar RTL vernaggelt de hele show.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de febo is bezig met een dollemansrit... dat gestuur door achter vernaggelt de hele show![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Liggen bij VOL de streams eruit? Iemand Dat Servette linkje voor me?
vertel, vertel,vertel...........quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Brian belt met Nathalia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |