Een boete voor Natasia kan volgens mij echt niet meer. Door die OW kan Natasia niets meer flikken. Doet ze dat wel, dan is dat een exit (zo stond het ook in de brief)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Minimaal een boete is op zijn plaats, maar ik wed dat die er niet eens komt.
Waarom heet Nadia bij jou Nada.....omdat ze met Nix heeft gezoend vannacht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada is van plan Natasja eens flink onderhanden te nemen, dus een melding is in dit geval niet slim. Wacht maar af. Nada heeft nog heel wat in petto voor Natasja.
Dat zei hij tegen Japio of Lieke pas geleden.quote:
misschien kun je dan beter gewoon oprottenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil: eigenlijk geen van beide. Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in DGK, maar veel meer in de sociologie van dit forum. Meestal beperk ik me tot lezen, soms vraag ik eens iets en incidenteel tracht ik te provoceren om te begrijpen wat mensen hier drijft.
Ja vind ik ook maar wedden dat ze er niets over hoort.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete voor Natasia kan volgens mij echt niet meer. Door die OW kan Natasia niets meer flikken. Doet ze dat wel, dan is dat een exit (zo stond het ook in de brief)
Precies. Maar de overtreding van Natasia (het trappen) was zó erg dat ze dus nu voor de verdere duur van haar verblijft op scherp staat zegmaar. Flikt ze weer iets, is het exit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian, Amanda, Huub en Dennis hebben toch allemaal uitsluitend een boete gekregen en geen OW
Ja, zo had ik het ook begrepen, maar we weten hoe plooibaar de regels zijn. Ik denk dat er helemaal niets voortkomt uit haar uithaal naar Nadia vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete voor Natasia kan volgens mij echt niet meer. Door die OW kan Natasia niets meer flikken. Doet ze dat wel, dan is dat een exit (zo stond het ook in de brief)
Heeft Nada dat gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada is van plan Natasja eens flink onderhanden te nemen, dus een melding is in dit geval niet slim. Wacht maar af. Nada heeft nog heel wat in petto voor Natasja.
Waarschijnlijk is een peloton ME onderweg om haar op te halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia zal anders diréct naar de telefoon rennen zodra ze Nadia daarmee een exit kan bezorgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ik het begrijp (en ook fout kan hebben) is een OW een trapje zwaardere sanctie als een boete.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De OW is dus om te kennen te geven dat ze niets meer kan flikken. Als ze dus iets doet wat een boete waard is, heeft ze dus iets geflikt... en in de brief stond dat ze dan onherroepelijk exit is. .
Na het de Deurgate zei ze zelf: Ik ben het zo zat, stuur me maar naar huis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke hobbyquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil: eigenlijk geen van beide. Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in DGK, maar veel meer in de sociologie van dit forum. Meestal beperk ik me tot lezen, soms vraag ik eens iets en incidenteel tracht ik te provoceren om te begrijpen wat mensen hier drijft.
Dat hoeft toch ook helemaal niet?! Dat is allemaal toch gezien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Nadia het niet wat meer onder de aandacht brengt wat Natasia haar vanmiddag heeft aangedaan. En dat Huub c.s. hier niet veel meer op blijven hameren. Dit moet "op de agenda" blijven.
En ik hoop toch niet dat dit "niet ontvankelijk" wordt verklaard omdat Nadia niet gebeld heeft....
Natasja, Bart en Sylvia hebben in het verleden ook allemaal te horen gekregen dat elkaar negeren niet toegestaan is. En eigenlijk is dat wel logisch, want als mensen elkaar negeren dan kan je geen TV programma samenstellen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei hij tegen Japio of Lieke pas geleden.
Die stelde voor dat Huub gewoon niet meer moest .
Toen zei hij ik wilde hem gaan negeren,maar vonden ze daar een slecht plan.
'Noppes' als in: wat zit er in het hoofd van Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom heet Nadia bij jou Nada.....omdat ze met Nix heeft gezoend vannacht?
Nix en Nada?
dan missen we Noppes![]()
Dit vindt onze socioloog waarschijnlijk een heel interessant antwoord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien kun je dan beter gewoon oprotten
Dus jij denkt dat ze een boete kan krijgen voor fysiek geweld terwijl ze juist daarvoor een OW heeft gehad die tot het einde blijft staan. Eeen boet misschien omdat ze de plee vergeten ius door te trekken. Maar voor fysiek geweld lijkt me uitgesloten. Die redaktiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dit zeker ? De vorige keer kreeg ze EN een boete EN een OW. Dat zijn volgens mij twee verschillende soorten sanctie's, die niet aan elkaar verbonden zijn.
Ik denk dat ze WEL boetes kan krijgen, echter GEEN OW meer.
Yep.quote:
like she cares.... ze mag/moet blijven... al zou ze jaap nog een keer schoppen... ze blijft waar ze is...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar de overtreding van Natasia (het trappen) was zó erg dat ze dus nu voor de verdere duur van haar verblijft op scherp staat zegmaar. Flikt ze weer iets, is het exit.
En of het gezien is, Jaap heeft bovendien alles gefotografeerd en staat vast te popelen om die foto's op z'n weblog te publiceren (weer een meetmoment, censuur DGK-redactie?)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet?! Dat is allemaal toch gezien?
Volgens mij heeft Jaap na de trappen van Natasia ook niet gebeld. Hij wilde het wel (in kantoor), maar de lijn was in gesprek. Het leek er niet op dat hij het later opnieuw had geprobeerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet?! Dat is allemaal toch gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |