quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit vindt onze socioloog waarschijnlijk een heel interessant antwoord.![]()
Ze zei vandaag ook al eens schatje tegen amanda, dus dat schatje zal niet zoveel betekenen, al heeft ze hem wel gekust afgelopen nacht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Dennis komt de fitnesszaal binnen.
Nadia: "Waar was je schatje?"
Damn...
Het wachten is totdat ze iemand keel doorsnijd met die stiletto nagels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar de overtreding van Natasia (het trappen) was zó erg dat ze dus nu voor de verdere duur van haar verblijft op scherp staat zegmaar. Flikt ze weer iets, is het exit.
Jep.. een OW is een soort 'voorwaardelijk'. Ga je dan nog een keer in de fout ben je zwaar de klos (exit)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo ik het begrijp (en ook fout kan hebben) is een OW een trapje zwaardere sanctie als een boete.
Wat Huub/Dennix/Amanda/Brian tot nu toe deden was alleen boete.
Wat Natasia deed (trap) was boete + OW.
Brian is met diezelfde knokkels door de deur heengegaan........ hij heeft m aan gort geduwd en liep er vervolgens zo doorheen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Heb ff terug gelezen, Brian heeft een deur aan gruzelementen geholpen (te hard dicht gegooid?), Huub en Dennis bevechten elkaar en zijn naar achter geroepen. Dennis is al weer terug,
Waarom heeft Brian zo'n pijn aan zijn knokkels?
Van de deur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
hij ging DOOR de deur heen vandaar die knokkelpijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Heb ff terug gelezen, Brian heeft een deur aan gruzelementen geholpen (te hard dicht gegooid?), Huub en Dennis bevechten elkaar en zijn naar achter geroepen. Dennis is al weer terug,
Door die deur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Lijkt me ook. Maar een aantal users hier denkt dat dit een regel is: dat je moét bellen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet?! Dat is allemaal toch gezien?
Volgens mij gooide hij de deur niet dicht, maar knalde er gewoon keihard doorheen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Heb ff terug gelezen, Brian heeft een deur aan gruzelementen geholpen (te hard dicht gegooid?),
Okee, ik was gewoon benieuwd en vind het niet verkeerd om af en toe eens stof tot nadenken te krijgen. Maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe eens los te gaan op datgene wat me niet zint of wat ik heel leuk vind. (Kun jij weer gebruiken voor je beschouwingen). Serieus genoeg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil: eigenlijk geen van beide. Ik ben niet zo zeer geinteresseerd in DGK, maar veel meer in de sociologie van dit forum. Meestal beperk ik me tot lezen, soms vraag ik eens iets en incidenteel tracht ik te provoceren om te begrijpen wat mensen hier drijft.
http://www.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxoquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
is ze mooi op tijd voor Jairo zijn verjaardagquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef Starlie het volgende:
NOU KOM OP, NATASIA ERUIT, KOM MAAR OP MET DIE POST!!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
is ze mooi op tijd voor Jairo zijn verjaardag
TYquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is met diezelfde knokkels door de deur heengegaan........ hij heeft m aan gort geduwd en liep er vervolgens zo doorheen.
Prachtig filmpje weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxo
de deur d
met dank aan vol
Huub zei net ook dat je wel moet bellen omdat er anders geen boete komt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar een aantal users hier denkt dat dit een regel is: dat je moét bellen.
Blijkbaar krijgen ze vanavond achter een preek over de nieuwe RTL-stijl van DGK. Qua kick off van dit nieuwe fatsoen zou het symbolisch zeer op zijn plaats zijn om Natasia die villa uit te rotten.![]()
Jaap heeft vorige keer voor Natasia toch ook niet gebeld? Volgens mij moet VOL nu gaan bellenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar een aantal users hier denkt dat dit een regel is: dat je moét bellen.
Blijkbaar krijgen ze vanavond achter een preek over de nieuwe RTL-stijl van DGK. Qua kick off van dit nieuwe fatsoen zou het symbolisch zeer op zijn plaats zijn om Natasia die villa uit te rotten.![]()
TYquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxo
de deur d
met dank aan vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |