Ze hoeven idd niet te bellen... maar zo maakt diegene wel een statement waarvan je dan denkt dat de Redaktiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar een aantal users hier denkt dat dit een regel is: dat je moét bellen.
Blijkbaar krijgen ze vanavond achter een preek over de nieuwe RTL-stijl van DGK. Qua kick off van dit nieuwe fatsoen zou het symbolisch zeer op zijn plaats zijn om Natasia die villa uit te rotten.![]()
ik ook ik wil bijtijds gaan slapen en als ik niet zeker weet of N exit is slaap ik zo onrustigquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Ik word ongeduldig.
moeder netty heeft haar zoon netjes opgevoedquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxo
de deur d
met dank aan vol
22:00 lijkt toch een mooie tijd - dan heeft blablasia's thuisfront ook voldoende tijd gehad om haar terugkeer voor te bereiden, hoewel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Ik word ongeduldig.
Zei hij dat tegen Nadia? En die deed niks?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net ook dat je wel moet bellen omdat er anders geen boete komt.
Zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, ik was gewoon benieuwd en vind het niet verkeerd om af en toe eens stof tot nadenken te krijgen. Maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe eens los te gaan op datgene wat me niet zint of wat ik heel leuk vind. (Kun jij weer gebruiken voor je beschouwingen). Serieus genoeg?
Had hij dat voornemen niet al tijdje terug genomen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef CoT het volgende:
Huub gaat het voortaan verbaal aanpakken
Gelukkig is Brian iemand die z`n agressie in kan houden, in tegenstelling tot Huub. Hij is ook niet iemand dat het K-woord gebruikt in tegenstelling tot Huub. En in tegenstelling tot Huub heeft ie respect voor z`n vriendin, hij zal haar nooit "kutwijf" noemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxo
de deur d
met dank aan vol
21.40 lijkt me een nog mooiere tijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
22:00 lijkt toch een mooie tijd - dan heeft blablasia's thuisfront ook voldoende tijd gehad om haar terugkeer voor te bereiden, hoewel...
Prima, dan moet hij stoppen met zuipen. ( zegt een Huubfan)quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef CoT het volgende:
Een brief of een exit lijkt me zo onwaarschijnlijk die Redaktiequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ook ik wil bijtijds gaan slapen en als ik niet zeker weet of N exit is slaap ik zo onrustig
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker.
En het is het antwoord wat meer posters geven (soms val ik mensen namelijk ook nog eens lastig via PM). Fascinerend.
Dat is een nieuwe regel dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net ook dat je wel moet bellen omdat er anders geen boete komt.
Zie je wel dat hij niet altijd naar zijn moeder luistertquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Marrije het volgende:
Brian zijn moeder zei, maak je niet druk je doet het goed.
Nog geen uur later loopt ie door een deur.
Dat kan hij niet als ie een paar borrels op heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef CoT het volgende:
Jep.. maar Huub kan dat helaas niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Haad hij dat voornemen niet al tijdje terug genomen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |