mijn ouders? die hebben niets te willen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gaaafff!!
Heb je nog iets van studievertraging ofzo?Wat studeer je?
Wat vinden je ouders ervan...dat je zo vaak en zo lang weg bent?
of de ABC eilanden... of Belgiequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil ik ook!!! Ik kan naar Suriname
jaa...! Belgie...!quote:
'k stond zelfs in dubioquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:10 schreef ETA het volgende:
Reizen en studeren gaat makkelijk, ook zonder vertragingVertraging die ik heb opgelopen was alleen maar omdat ik te ongemotiveerd was om hard te werken..........
Mjah je kan weer niet helemaal terecht in Belgie...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
'k stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
'k heb getwijfeld over België
Ohh, goed zo!! Dat is wel beter!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn ouders? die hebben niets te willen...!
Ik loop waarschijnlijk als alles goed gaat en ik haal mn herkansingen als ik in NL ben geen vertraging op!en ben dan klaar in augustus 2009!
![]()
Dan nog een master doen in een ander land en dan maar eens werken...!![]()
![]()
en ETA: Klopt ik vind dat je dingen moet hebben gezien en mee moet hebben gemaakt en dat kan heerlijk in je studententijd!![]()
Jaaa! Ik wil wel naar Aruba ofzoquote:
Ik vind het Vlaams zo'n schattig taaltje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaa! Ik wil wel naar Aruba ofzo![]()
Lekker duiken
![]()
Belgie niet... Nederlands is daar heel anders dan hier!!
Ja het probleem is alleen dat ik mijn eindstage al geregeld heb. En dan ben ik alweer klaar met school!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef ETA het volgende:
ik geloof dat iedereen die echt naar het buitenland wil, makkelijk naar het buitenland kan. Ik hoor vaak genoeg lui praten over "och, in de toekomst wil ik nog wel in het buitenland studeren", maar weinig doen het echt ook.
Dus miss scofield, boeken die ticket naar Suriname
Het is veel geregel en dat is voor sommige studenten toch iets teveel gevraagd. Ik dacht dat ik verleden week klaar was met al het geregel. Toen bleek ik nog geen eens op de helft te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef ETA het volgende:
ik geloof dat iedereen die echt naar het buitenland wil, makkelijk naar het buitenland kan. Ik hoor vaak genoeg lui praten over "och, in de toekomst wil ik nog wel in het buitenland studeren", maar weinig doen het echt ook.
Dus miss scofield, boeken die ticket naar Suriname
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
Een goede morgen allemaal![]()
![]()
![]()
lol al een spellingsfout in de TT:
Stage SC #228 Zonder spellingsfouten astublieft!!
het moet zijn; alstublieft
Ik ben ook te lui en te onzeker. Ben bang dat ik het niet leuk vind en dat ik iedereen hier ga missen. Ik kan niet zonder m'n mama en zussenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil ook proberen om een half jaar voor mijn master in t buitenland te gaan doen. Lijkt me toch wel vet nu ik al die verhalen hoor![]()
Ben altijd te lui geweest om die dingen te regelen![]()
Edit: zoals ETA al zegt![]()
ik ken het... moet nog zoveel dingen regelen voor zweden... maar heb geen zin om dat te doen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is veel geregel en dat is voor sommige studenten toch iets teveel gevraagd. Ik dacht dat ik verleden week klaar was met al het geregel. Toen bleek ik nog geen eens op de helft te zijn![]()
great minds think alikequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil ook proberen om een half jaar voor mijn master in t buitenland te gaan doen. Lijkt me toch wel vet nu ik al die verhalen hoor![]()
Ben altijd te lui geweest om die dingen te regelen![]()
Edit: zoals ETA al zegt![]()
Dat wel... maar ze hebben ook andere regels enzo. En bovendien heb je in België niet echt het idee dat je in het buitenland zit! In Suriname of Aruba des te meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het Vlaams zo'n schattig taaltje.
je moet niet bang zijn, tijd vliegt voorbij tijdens buitenland enzo...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben ook te lui en te onzeker. Ben bang dat ik het niet leuk vind en dat ik iedereen hier ga missen. Ik kan niet zonder m'n mama en zussen
Goedemorgen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
Ik hoefde praktisch niets te doen. Paar formulieren invullen m.b.t. school / IBG en gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ken het... moet nog zoveel dingen regelen voor zweden... maar heb geen zin om dat te doen...!
Ja, dat is ook wel zo. Mja.. als ik dan naar Suriname ga ofzo... dan ben ik ook niet ff 1, 2, 3 thuis!!! Maar ik wil uiteindelijk nog wel een wereldreis maken. Na mijn studie.. ook prima toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je moet niet bang zijn, tijd vliegt voorbij tijdens buitenland enzo...!![]()
In Suriname of Aruba zou je dat wel meer hebben.. maar als ik bij Hazeldonk de grens overrijdt weet ik meteen dat ik in Belgie benquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat wel... maar ze hebben ook andere regels enzo. En bovendien heb je in België niet echt het idee dat je in het buitenland zit! In Suriname of Aruba des te meer
nou vooral die formulieren geven de problemen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik hoefde praktisch niets te doen. Paar formulieren invullen m.b.t. school / IBG en gaan.
iemand...?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe heet het bestand dat op een cd staat waardoor iets automatisch opstart...?
Die formulieren heb ik zeg maar al ingevuld.. nu nog de verzekeringen, pasjes, creditcards, vervoerquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik hoefde praktisch niets te doen. Paar formulieren invullen m.b.t. school / IBG en gaan.
dan heb ik slechts een prachtig advies wat ik ooit kreeg: "Je kan beter spijt krijgen omdat je gegaan bent, dan spijt hebben dat je niet bent gegaan"quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben ook te lui en te onzeker. Ben bang dat ik het niet leuk vind en dat ik iedereen hier ga missen. Ik kan niet zonder m'n mama en zussen
autorun.exequote:
eh, autoexec.bat? ofzoquote:
Hooiiquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
Die kan ookquote:
anderhalve euro is relatief weinig voor de ¤900 euro die ik voor Erasmus kreeg tijdens een semester in Zweden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou vooral die formulieren geven de problemen...!Erasmus beurs bijvoorbeeld... formulier van intranet van school geplukt... netjes ingevuld opgestuurd...krijg ik een email terug... blijkt dat de dag nadat ik hem uitgeprint had een nieuwe online was gekomen en de oude niet meer te gebruiken is...!
moet ik opnieuw dat ding uitprinten ondertekenen en opsturen...gaat weer anderhalve euro...! voor ALLES is mn moeder gemachtigd om te tekenen voor mij... maar juist dit papier mag weer niet... moet ik zelf ondertekenen..:!
komt nog bij, vakken uitzoeken, zorgendat je die vakken mag volgen, verblijf, telefoon sim regelen, creditatie voor je vakken, bankrekening openen, lokale papieren regelen, blablablaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die formulieren heb ik zeg maar al ingevuld.. nu nog de verzekeringen, pasjes, creditcards, vervoer![]()
Is zeker een mooi advies!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef ETA het volgende:
[..]
dan heb ik slechts een prachtig advies wat ik ooit kreeg: "Je kan beter spijt krijgen omdat je gegaan bent, dan spijt hebben dat je niet bent gegaan"
als je naar buitenland, dan ga je je mama en zussen missen (vreemd dat je je vriendje niet noemt), heimwee en veel onzekerheden horen erbij. Onzeker zijn, dat blijf je als je thuis blijft. Ik was vroegah ook redelijk onzeker, maar door me vaak in onzekere situaties te gooien leer je ermee omgaan (flexibility is de keyword) en bouw je zelfvertrouwen op.
3 jaar geleden was ik echt niet zomaar binnen 1,5 week op het vliegtuig gestapt en naar een vreemd land vliegen dat ik totaal niet ken en waar ik ook niemand ken.
JES! dat bedoelte ik!quote:
900E maar? heb zelf 1470 gekregen voor 5 maanden + 1 maand EILCquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
anderhalve euro is relatief weinig voor de ¤900 euro die ik voor Erasmus kreeg tijdens een semester in Zweden.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef ETA het volgende:
[..]
dan heb ik slechts een prachtig advies wat ik ooit kreeg: "Je kan beter spijt krijgen omdat je gegaan bent, dan spijt hebben dat je niet bent gegaan"
als je naar buitenland, dan ga je je mama en zussen missen (vreemd dat je je vriendje niet noemt), heimwee en veel onzekerheden horen erbij. Onzeker zijn, dat blijf je als je thuis blijft. Ik was vroegah ook redelijk onzeker, maar door me vaak in onzekere situaties te gooien leer je ermee omgaan (flexibility is de keyword) en bouw je zelfvertrouwen op.
jij krijgt 900 voor 1 semester...? NICE..! ik zit er 2 semesters..:!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
anderhalve euro is relatief weinig voor de ¤900 euro die ik voor Erasmus kreeg tijdens een semester in Zweden.
Moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
Heb mezelf verwijderd uit de OP hoor mensen
Zweden toch? Mijn bankpasje werkte daar overal, winkels en pin-automaten. Verzekering heeft mijn mama via internet in luttele minuten geregeld, vervoer had ik goed getroffen (auto), al is een vliegreis ook makkelijk geboekt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die formulieren heb ik zeg maar al ingevuld.. nu nog de verzekeringen, pasjes, creditcards, vervoer![]()
Hangt helemaal van de situatie af. Het is sowieso een onzinnig hoog bedrag: 80% is uitgegeven aan alcohol, uitgaan en plezierreisjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:31 schreef ETA het volgende:
[..]
900E maar? heb zelf 1470 gekregen voor 5 maanden + 1 maand EILC
zat tijd om te reizen na je afstuderen?? Ik hoop het echt voor je, maar ik zie dat het in het praktijk vaak tegenvalt. Vrienden van me wilden ook gaan reizen, maar ja, een goede baanaanbod sla je niet af....quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is zeker een mooi advies!
Ja, vriendje ook wel hoor! Mja, je vindt zo een andere...een andere mama en zussen niet echt toch?!Hij is wel al vaker in het buitenland geweest voor langere tijd, dus ben het gewend lang gescheiden te zijn van hem.
Ik ben ook niet bang dat ik daar alleen blijf ofzo, ik leg makkelijk contact enzo. Dat is het niet.. maar toch. Ik ga vaak op vakantie.. vind ik beterIk ben dan ook best een nerd op schoolgebied.. ik zou liever geen studievertraging hebben ofzo. Ik wil het liefst alles zo snel mogelijk af hebben...daarna tijd zat om te reizen!
Zeker zo'n Cirrus of Maestro card?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zweden toch? Mijn bankpasje werkte daar overal, winkels en pin-automaten. Verzekering heeft mijn mama via internet in luttele minuten geregeld, vervoer had ik goed getroffen (auto), al is een vliegreis ook makkelijk geboekt.
Die zaken als vakken regelen, verslagen typen e.d. zijn echt kattenpis. Het lijkt veel omdat het een stapel dingen is die je pas kan regelen wanneer je er daadwerkelijk bent, maar je hebt alle tijd. Accommodatie vinden is ook een eitje: als het niet door school geregeld wordt krijg je sowieso wel hulp bij het zoeken; internet is the key.
idd, plezierreisjes waren bij mij de grote kostenpost.... heb volgens mij geld aan het avontuur overgehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de situatie af. Het is sowieso een onzinnig hoog bedrag: 80% is uitgegeven aan alcohol, uitgaan en plezierreisjes.
Ja Maestro. De Rabobank convert iedere keer het betaalde bedrag met de actuele wisselkoers. Veel mensen deden moeite om een rekening te openen, oa. vanwege extra kosten voor elke betaling. Creditcard kan wel handig zijn, soms accepteren ze geen Maestro in winkels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker zo'n Cirrus of Maestro card?Voor de zekerheid neem ik wel een creditcard mee
en wegblijven van de blackjack tafels!!!!! ik vond het echt ongelovelijk, blackjack tafels in een bar!!! Wel een goed idee, dronken mensen samenbrengen met gokken......... kassa!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja Maestro. De Rabobank convert iedere keer het betaalde bedrag met de actuele wisselkoers. Veel mensen deden moeite om een rekening te openen, oa. vanwege extra kosten voor elke betaling. Creditcard kan wel handig zijn, soms accepteren ze geen Maestro in winkels.
Tip: laat je credit card thuis wanneer je uitgaat. Die ranzig dure drankjes worden daar veelvuldig betaald met die cards, en voor je het weet ben je een héél stuk armer.
Naja.. de banen liggen voor mij voor het oprapen.. dus dat is niet echt het probleem. Ik wil dan eerst nog een jaar werken, flink sparen en dan samen met vriendlief een jaartje weg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:36 schreef ETA het volgende:
[..]
zat tijd om te reizen na je afstuderen?? Ik hoop het echt voor je, maar ik zie dat het in het praktijk vaak tegenvalt. Vrienden van me wilden ook gaan reizen, maar ja, een goede baanaanbod sla je niet af....
Studievertraging hoeft echt geen ramp te zijn, al begrijp ik goed waarom je het nominaal wilt afronden. Als je het goed plant, dan heb je niet eens vertragingHeb je al met de international office coordinator gesproken erover? Meestal kunnen ze goed helpen.
en een half jaar is echt kort!! Ik spreek mijn ouders nu zelfs vaker dan ik in NL wasHet half jaartje in Italie was echt in een flits voorbij.
Bij Lidl kan je volgens mij alleen met lokale pasjes betalen. Is hier in Nederland ook zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn Eurocard van de Rabo werkte overal in Denemarken hoor. Behalve bij de Lidl, maar die pakte de Creditcard van de Rabo ook niet...
Lidl in Duitsland kan ik pinnen met postbankpasquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Lidl kan je volgens mij alleen met lokale pasjes betalen. Is hier in Nederland ook zo.
Door die hoge ziektekosten-premie en lage gstage-vergoeding heb ik niet meer zoveel geldquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
Reizen na je studie, volgens mij heeel weinig die dat doen. Welke net-student-af heeft er nou geld voor een wereldreis?
Lidl is Duits, dus ze zullen daar wel al verder zijn dan, denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lidl in Duitsland kan ik pinnen met postbankpas![]()
sprakeloos?quote:
Daar heb je een goed punt! Daarom wil ik eerst een jaartje werken! Mijn vriend en ik willen samen gaan rondtrekken, maar zijn school duurt nog een jaar langer. Daarna kunnen we vertrekkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
Reizen na je studie, volgens mij heeel weinig die dat doen. Welke net-student-af heeft er nou geld voor een wereldreis?
Het voordeel van een jaartje in het buitenland, heb inmiddels "goede vrienden" in Duitland, Budapest, UK, Frankrijk, Shang Hai, Rio en Japan (nou ja, momenteel zitten ze allemaal in Duitsland haha). En nog een heeeele zooi "bekenden" in alle andere landen van Europa, best leuk is dat ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ik kan in principe ook al voor relatief weinig een wereldreis maken. Heb slaapplaatsen in Polen, Mexico [noord en midden], Noord Spanje, Hongarije, Rusland, Litouwen....
Ik weet wel dat ik in het buitenland ga werken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het voordeel van een jaartje in het buitenland, heb inmiddels "goede vrienden" in Duitland, Budapest, UK, Frankrijk, Shang Hai, Rio en Japan (nou ja, momenteel zitten ze allemaal in Duitsland haha). En nog een heeeele zooi "bekenden" in alle andere landen van Europa, best leuk is dat ja!
Ik wil gewoon afstuderen in het buitenland denk ik, nog 1 semester. Wellicht nog 1 semester tijdens mijn master en dan vindi k het wel welletjes denk ik.
eet je wel eens wat anders dan pasta...?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef ETA het volgende:
ok, veel plezier nog met het fantaseren over toekomstige reizen, is leuk
ik ga naar hauze zu, lekker pasta eten
Ik ga ook niet te veel aan de alcohol daarzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja Maestro. De Rabobank convert iedere keer het betaalde bedrag met de actuele wisselkoers. Veel mensen deden moeite om een rekening te openen, oa. vanwege extra kosten voor elke betaling. Creditcard kan wel handig zijn, soms accepteren ze geen Maestro in winkels.
Tip: laat je credit card thuis wanneer je uitgaat. Die ranzig dure drankjes worden daar veelvuldig betaald met die cards, en voor je het weet ben je een héél stuk armer.
geen last van...!quote:
per trein naar Japan, dat is pas een avontuur!!! ik heb serieus overwogen om met de trein naar taiwan te gaan, maar dan zou ik telaat aankomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef Leinonlein het volgende:
Ja volgend jaar ga ik sowieso naar Budapest, en verder weet ik nog niet. Die tickets zijn vaak ook zo duur, ik wil naar Japan!
Ik heb gisteren medicijnen gehaald om mijn bloed vies te laten worden! Alleen werkt het nog niet na één pilletje en ben ik vannacht gewoon weer lekgeprikt!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geen last van...!ik heb namelijk vies bloed!
![]()
Ik werd ook altijd gestokenquote:
is ook niet te betalen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te veel aan de alcohol daarzo
ik heb standaard vies bloed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik heb gisteren medicijnen gehaald om mijn bloed vies te laten worden! Alleen werkt het nog niet na één pilletje en ben ik vannacht gewoon weer lekgeprikt!!
En ik heb zo`n jeuk!!!
Heb je geluk!! Mijn zus ook... als we vroeger kampeerden.. werden we 's ochtends wakker..ik helemaal onder, zij geen enkele!!quote:
Pekingexpress lijkt me wel het eindequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
[..]
per trein naar Japan, dat is pas een avontuur!!! ik heb serieus overwogen om met de trein naar taiwan te gaan, maar dan zou ik telaat aankomen
en nu ga ik echt
Oke dan, Nico de klusjesmanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef DaFan het volgende:
Hallo
Keuken gaat goed, net plafond afgewerkt, moet straks 2e keer met voegmiddel, geiser is verplaatst, vloer ligt erinVandaag evt al kastjes erin + verven
K moet dat kreng geloof ik? ook nog inleveren. Ga verder studeren van hbo naar wo, zal ik m wel in moeten levern he? Als ik weer begin met studeren weer een nieuwe krijgen oid?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk ben weer terug van OV inleveren. Heb het inleverbewijs gehad en dat moet ik vijf jaar
bewaren. Alsof ze denken dat ik dat niet kwijt zal raken in die tussentijd
Je hebt geen administratie? Geen map waarin je alles bewaart en deze dan netjes bij kan?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk ben weer terug van OV inleveren. Heb het inleverbewijs gehad en dat moet ik vijf jaar
bewaren. Alsof ze denken dat ik dat niet kwijt zal raken in die tussentijd
ze bent nu afgestudeerd? Maar in september ga je beginnen aan je nieuwe studie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K moet dat kreng geloof ik? ook nog inleveren. Ga verder studeren van hbo naar wo, zal ik m wel in moeten levern he? Als ik weer begin met studeren weer een nieuwe krijgen oid?
voor mijn bankzaken heb ik wel een mapje en voor mijn post van de verzekering. Maar dat is ook niet echt een net kastje waar het in zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je hebt geen administratie? Geen map waarin je alles bewaart en deze dan netjes bij kan?!
een donkere kamerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Werd? Nu niet meer dan?? Hoe heb je dat voor elkaar??
Voornemens maat, voornemens.. Daar komt echt niéts van terechtquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te veel aan de alcohol daarzo
Geef het aan je moeder. De mijne is echt de administratiekoning, bij mij ligt alles op 1 dikke stapel papier in een kast. Doe er dan een half uur over om een blaadje te vinden, terwijl zij alles in een minuut te pakken heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voor mijn bankzaken heb ik wel een mapje en voor mijn post van de verzekering. Maar dat is ook niet echt een net kastje waar het in zitMaar ik kan het daar wel bij stoppen. Maar ik weet zeker dat ik over een maand of zo niet meer weet waar ik het bewijsje gestopt hebt
Laatst mijn administratie eens geoorderd... Ik was wel even zoetquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Geef het aan je moeder. De mijne is echt de administratiekoning, bij mij ligt alles op 1 dikke stapel papier in een kast. Doe er dan een half uur over om een blaadje te vinden, terwijl zij alles in een minuut te pakken heeft.
Geen flauw idee.. weet wel dat ze op Court 2 speelt. Ze moeten wachten totdat de wedstrijd Kiefer/Djokovic afgelopen is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
iemand enig idee wanneer Krajicek moet spelen vandaag??
thanx voor de informatiequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. weet wel dat ze op Court 2 speelt. Ze moeten wachten totdat de wedstrijd Kiefer/Djokovic afgelopen is.
graag gedaanquote:
Graag gedaan!! Heb je goed voor elkaar! Hoeveel dagen ga je? En wanneer ga je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:21 schreef Frrreek het volgende:
bedankt voor de Ryan-Air tip miss-scofield; voor 60 euro naar Barcelona en terug, inclusief belasting
* ReMcOrE doet TV gelijk aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krajicek moet nu gaan spelen
niets moet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb geen zin meer in m'n tentamen!! En ik moet nog zoveel doen
Hehe, dit keer wel. Als ik niet af krijg, dan kan ik het niet inleveren, dan krijg ik een onvoldoende en dan moet ik volgend jaar het vak opnieuw volgen om te mogen herkansen. En dáár heb ik dus geen zin in, dus het moet maar eventjes gebeuren! Dan ben ik er vanaf!quote:
Stirb Langsam Vier punkt null!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond naar de bioscoop geweest, en de hele film zitten wachten op 1 zinnetje:
"How About Yippie-Kay-Jeej Motherfucker..."![]()
![]()
![]()
mogen jullie raden welke film ik gezien heb
Ook de titel vertalen ze in het Duitsquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stirb Langsam Vier punkt null!![]()
yupquote:
juist, die Duiters hebben hem weer nagesynchronsieerdquote:
tuurlijk anders begrijpen die domme duitsers ze niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook de titel vertalen ze in het Duits![]()
Waarschijnlijk de 22e t/m 30e. Heb er twee vrienden wonen, een Nederlander die stage loopt en een Spaanse kerel die er permanent is. Daarnaast komt er nog een Spaans meisje langs; allemaal via de study abroad leren kennen. Slaapplaatsen, locals die de stad in- en uit kennen én vakantie. Dit gaat heel erg mooi worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Graag gedaan!! Heb je goed voor elkaar! Hoeveel dagen ga je? En wanneer ga je?
Ik ook gister , vette filmquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond naar de bioscoop geweest, en de hele film zitten wachten op 1 zinnetje:
"How About Yippie-Kay-Jeej Motherfucker..."![]()
![]()
![]()
mogen jullie raden welke film ik gezien heb
arme appelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zit hier trouwens een vrouw bij mij in de kamer nu, begon een half uur geleden aan een appel, hele tijd doorgegeten en heeft net die appel weggegooid. Valt me nog net op in mn ooghoek dat er echt nou missschien 2/5 vanaf is gegeten...! goddomme eet dan geen appel...!
dom wijf!quote:
Euh... 9 augustusquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de 22e t/m 30e. Heb er twee vrienden wonen, een Nederlander die stage loopt en een Spaanse kerel die er permanent is. Daarnaast komt er nog een Spaans meisje langs; allemaal via de study abroad leren kennen. Slaapplaatsen, locals die de stad in- en uit kennen én vakantie. Dit gaat heel erg mooi worden.
Wanneer ga jij?
Hier schijnt het zonnetje weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef miss-scofield het volgende:
Ohhh, en het regent hier zo hard..alle putten in de straat zijn al overlopen!!!!![]()
hij was mooiquote:
Scheelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Euh... 9 augustus(Mijn sig
)
Ik blijf een week! Kan mijn beste vriendinnetje slapen..die heb ik dan al 3 maanden niet meer gezien!! Ik heb er dus erg veel zin in!!Vorig jaar ook al op bezoek geweest... toen de hele stad verkent..hoeft deze keer niet meer dus!! Lekker echt vakantie vieren, uitgaan, lekker eten noem maar op!
Ja, nu ook ineens!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij was mooiGODVERDOMMEUHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Geeft niksquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Scheel
Relaxed hoor, gewoon genieten van lekker weer. Zij loopt daar stage ofzo? Zij kan je vast wel overhalen om ook het buitenland te betreden voor school
Restecp voor haar. Gewoon gaan zonder zekerheid kan ik veel bewondering voor opbrengen; daar ben ik momenteel een te groot poesje voor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Geeft niks
Nee, geen stage. Ze woont daar voor altijdVorig jaar is ze er heen gegaan om te werken als au-pair. Na 7 maanden teruggekomen, gewerkt in Nederland maar dat vond ze maar niks. Afgelopen mei al haar spullen gepakt en richting Barcelona vertrokken. Nu werkt ze daar, bij de ANWB-alarmcentrale. Perfecte combi, Nederlanders helpen maar toch heel veel Spaans praten (garages bellen enzo:) )
Nu ga ik maar eens bekijken hoe ze woont! Alles afzeiken zodat ze weer terugkomt naar NL, naar mij
(Nee hoor, doe ik niet, ben blij voor d'r! Mis d'r wel..)
Jaaa, ik zou het ook niet durven!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Restecp voor haar. Gewoon gaan zonder zekerheid kan ik veel bewondering voor opbrengen; daar ben ik momenteel een te groot poesje voor.
kwam geloof ook in de trailer voorquote:
zoals Luctor al zei, het regent weer eens, dus de partij tussen Krajicek en Bartoli ligt stil, de 1e set heeft ze al wel binnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kunnen jullie me een beetje op de hoogte houden met het tennis...?hier in duitsland is het weinig op tv...!
is best of 3 issn't it?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Luctor al zei, het regent weer eens, dus de partij tussen Krajicek en Bartoli ligt stil, de 1e set heeft ze al wel binnen![]()
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen setsquote:
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen sets
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
... toen de hele stad verkent..hoeft deze keer niet meer dus!! maar op!
Het enige wat ze hebben veranderd is het prijzengeld voor de dames.. Die is een stuk omhoog gegaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...![]()
dat moet vandaag weer te doen zijn voor Krajicekquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen sets
ze moeten eerst maar zorgen dat ze weer een beetje partijen in gaan halen, want op deze manier ben je volgende week nog aan het spelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...![]()
Ze lopen al 107 partijen achterquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moet vandaag weer te doen zijn voor Krajicek![]()
[..]
ze moeten eerst maar zorgen dat ze weer een beetje partijen in gaan halen, want op deze manier ben je volgende week nog aan het spelen
107 nog maar...?quote:
mannen toernooiquote:
volgende week zijn ze echt nog wel bezig, mark my wordsquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mannen toernooi
vrouwen toernooi
man dubbel
vrouwen dubbel
mix dubbel
jongens
meisjes
Bikkels? 2 dagen full-time, 2 dagen 2 uurtjes en 1 dag vrij. Je hebt net een stage achter de rug, en dan vind je dit zwaar? Op welke school zit jij in Nederland, daar wil ik ook heenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef Leinonlein het volgende:
Hmmm hmmm ik heb de snoepjesschaal gevonden in de keuken. Lekkurr!
En ik krijg net mijn rooster binnen voor volgend semester, relaxed is anders...
ma : 3e tot 11e uur (tot 19:00 dus!)
di : vrij
wo: 8e tot 10e uur (tot 18:00!)
do : 2e tot 4e uur
vrij : 1e (9:00) tot 9e uur
Wat een fucking bikkels!
Oja deze vakken krijg ik dan
BPS = Bedrijfspracticum met SAP
SEM = Strategic Enterprise Management
SCM = Supply Chain Management
TMP = Treasury Management Project
CAP= Controlling Accounting Project
HRM = Human Resource Management
PRM = PM = Project Management
HEB ER NU AL ZIN IN...
24 uur les in de week, hmm als je het zo bekijkt valt het eigenlijk wel mee hahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Bikkels? 2 dagen full-time, 2 dagen 2 uurtjes en 1 dag vrij. Je hebt net een stage achter de rug, en dan vind je dit zwaar? Op welke school zit jij in Nederland, daar wil ik ook heen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef Frrreek het volgende:
Het enige zure is die vrijdag. Drukke bedoelingen na dé uitgaansdag maakt niemand vrolijk.
Vandaag zou de kwartfinales bij de Heren al gespeeld moeten worden.. Nadal zit nog in de derde rondequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week zijn ze echt nog wel bezig, mark my words
gaat lekker dus daar!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vandaag zou de kwartfinales bij de Heren al gespeeld moeten worden.. Nadal zit nog in de derde ronde![]()
Ja. Weekje extra Wimbledonquote:
Jezus, wat klote! Wanneer moet je het uiteindelijk horen dan? Qua diploma-uitreiking zeg maar!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooo, ben ik weer.. Heerlijk gefitnessed. Die vieze etter heeft nog steeds mijn cijfer niet gemaild, gvd.. Heb m al 3x gebeld![]()
Oeeehh, dat lijkt me niet fijn nee! Lekker rommeltje zou het bij worden...ik zou het vast laten vallen ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef francis997 het volgende:
Vandaag samen met de andere (ex-stagair) van de locatie amsterdam in Rotterdam afscheid geregeld. Met taart erbij, maar het is leuk zeg, als je het hele gebouw af moet lopen om aan bordjes, lepels en een mes om taart te snijden te komen. En ze hadden alleen fruitmesjes dus daarmee taart snijden..dat is niet prettig![]()
Ik heb een Cadeabon van 25 eurotjes gekregenen een dinercheque
voor een avondje uit eten.
![]()
morgen is de uiteindelijke dag, tentameninzage staat dan gepland! Diploma uitreiking is 12e, herkansing is de 10e.. Vertraging loop ik niet, laatste vak regeling is er nog en anders ga ik hun net zo lang aan de kop zeuren dat ze mij een voldoende geven, gezeik dit!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jezus, wat klote! Wanneer moet je het uiteindelijk horen dan? Qua diploma-uitreiking zeg maar!
Kan je het nog op tijd herkansen of heb je dan studievertraging?
jah, ze bakte er toen niet veel meer vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
final update:
schluss!! afgelopen!! ze ligt eruit, 6-2 in de 3e set, komt voornamelijk door haar eigen fouten, die ze veelvuldig maakte in de 2e en 3e set...
had Krake ook jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen eind van de middag diploma-uitreiking
Volgens mij deed hij dat niet meer maar pin mij er niet op vastquote:
en dat terwijl de 1e set zo goed gingquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kraai speelde echt slechtZe speelde tegen zichzelf. Verprutste haar opslag en had (te) veel afzwaaiers.
die eerste set speelde zeer goed, maar de regen heeft haar goede spel meegenomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat terwijl de 1e set zo goed ging
Ik kreeg wel betaald voor mn stage. 150 per maand. En idd bonnen zijn het leukst, dan kan je zelf bepalen wat je ermee doet en wat je ermee koopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oeeehh, dat lijkt me niet fijn nee! Lekker rommeltje zou het bij worden...ik zou het vast laten vallen ofzo
Lekker, bonnen zijn altijd handigLeuk!
Kreeg je betaald voor je stage? Anders is het best weinig
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef francis997 het volgende:
Maar ach, mijn stage is nu helemaal klaar.![]()
Jammer, maar als 18 jarige in een kwartfinale van Wimbledon staan is ook best knapquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kraai speelde echt slechtZe speelde tegen zichzelf. Verprutste haar opslag en had (te) veel afzwaaiers.
Kwartfinalequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer, maar als 18 jarige in een kwartfinale van Wimbledon staan is ook best knap![]()
laten we dat niet vergeten!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer, maar als 18 jarige in een kwartfinale van Wimbledon staan is ook best knap![]()
Truequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Kwartfinale
Winnen, dáár gaat het om. Ze zal voor eeuwig in de schaduw van haar broer staan.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik kreeg wel betaald voor mn stage. 150 per maand. En idd bonnen zijn het leukst, dan kan je zelf bepalen wat je ermee doet en wat je ermee koopt.![]()
En een rommeltje nou dat was het helemaal ik hoop dat ik nooit meer taart met een fruitmesje hoef te snijden mn vingers zaten onder de slagroom en de versiering van de taarten was helemaal naar de knoppen doordat het mesje zo klein was en de slagroom enzo er aan bleef hangen..maar taart is en blijft taartMaar ach, mijn stage is nu helemaal klaar.
![]()
maar ze heeft nog een lange weg te gaan, naar de topquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ook gelachen om een stuk in de krant wat haar vader had gezegd..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar ze heeft nog een lange weg te gaan, naar de top
mag ik ook lachen want ik heb dat nooit gelezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ook gelachen om een stuk in de krant wat haar vader had gezegd..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mag ik ook lachen want ik heb dat nooit gelezen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahaha, te droog! Lach me kapot hier
Ja, is idd erg rustig. Niet zo heel vreemd om deze tijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan vandaag miss? Ik vind het hier wel erg stil
Hij zei dat ie niet wou dat zijn dochter lesbienne zou worden, omdat in het tenniswereld aardig wat lesbiennes rondlopen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe, ik moet nog steeds keihard lachen als ik het leesquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou mooi zijn als je het morgen al af kan hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, is idd erg rustig. Niet zo heel vreemd om deze tijd
Euh, ik ben hard aan het werk voor school. Moet deze week tentamen inleveren..een dossier. Vrij grote opdracht! Ben ik dus nog wel ff zoet mee. Gelukkig tot vrijdag 17.00 uur de tijd..maar denk dat ik het morgen al af heb.
En jij
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij zei dat ie niet wou dat zijn dochter lesbienne zou worden, omdat in het tenniswereld aardig wat lesbiennes rondlopen...
Een week later had Micha haar hard een stuk korter geknipt
Druk, maar toch ook niet! Je heb veel gedaan, maar je bent er vast niet moe van gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou mooi zijn als je het morgen al af kan hebben.![]()
Vandaag had ik een vrije dag en aangezien ik alles voor mijn diploma al gehaald heb, kon ik vandaag ff lekker genieten en relaxen.Heb nog wel mijn OV-jaarkaart ingeleverd, want ik heb geen zin in een boete.
Ook nog ff mijn kamer gestofd, was wel weer nodig.
Daarna Krajicek gekeken en toen het ging regenen in Wimbledon, ben ik gaan gamen (Medieval II: Total War
) Vanavond heb ik nog Fort Boyard gekeken en daarna ben ik hier weer terecht gekomen
Dat was mijn dag wel zo'n beetje
Goed bezig geweest iig en alvast weltrustenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Druk, maar toch ook niet! Je heb veel gedaan, maar je bent er vast niet moe van geworden
Ik werk nu nog ff twee methodes door, dan ga ik naar bed! Heb echt geen zin meer, ik zit al vanaf 9.00 uur achter de computer!!
(Tussendoor wel veel niks gedaan hoor, heb niet aan één stuk door voor school gewerkt)
Thanks.. ben nu klaar voor vandaag! Morgen om 8 uur weer verder!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig geweest iig en alvast weltrusten![]()
ik ga ook zo naar bed denk ik, moet morgen weer van 7tot 17 en waarschijnijk 18 uur werken
je kan over land naar japan hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pekingexpress lijkt me wel het einde![]()
(hoewel dat dan weer niks te maken heeft met Japan maar goed)
verliezen bij een tie?!?!?! ik zou helemaal flippenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Voornemens maat, voornemens.. Daar komt echt niéts van terecht
En juist ETA, die blackjack tafelsZoveel mensen keihard verloren aan die meuk. Door de dure alcohol drink je altijd zwaar in, en vervolgens was ik veel te lam om te spelen. Volgens mij naaien ze al die zuiplappen ook nog op de regels: bij gelijk aantal won de bank altijd
taart is lekker,maar wel een gedoe. wat ook helpt is een grote bak kroketten laten bezorgen, is nog populairder dan taartquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef francis997 het volgende:
Vandaag samen met de andere (ex-stagair) van de locatie amsterdam in Rotterdam afscheid geregeld. Met taart erbij, maar het is leuk zeg, als je het hele gebouw af moet lopen om aan bordjes, lepels en een mes om taart te snijden te komen. En ze hadden alleen fruitmesjes dus daarmee taart snijden..dat is niet prettig![]()
Ik heb een Cadeabon van 25 eurotjes gekregenen een dinercheque
voor een avondje uit eten.
![]()
Ik mag zulke docenten niet...... wat misschien helpt is een fax sturen (als je bveschikking hebt over een fax) naar het secretariaat, en die vragen de fax op zijn bureau te leggen. 2 dingen krijg je, hij kan het bericht niet zo makkelijk negeren als een email, EN de mensen op het secretariaat weten wat er speelt en dat geeft weer iets meer druk op de docent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooo, ben ik weer.. Heerlijk gefitnessed. Die vieze etter heeft nog steeds mijn cijfer niet gemaild, gvd.. Heb m al 3x gebeld![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
final update:
schluss!! afgelopen!! ze ligt eruit, 6-2 in de 3e set, komt voornamelijk door haar eigen fouten, die ze veelvuldig maakte in de 2e en 3e set...
ehh.... heb al bijna een jaar geen standaard AGV'tje gehad...... nu is het lastig door gebrek aan kookgelegenheden. Pasta is al lastig genoeg op 1 kookstelletjes..... eerst saus maken, en dan pasta koken.... saus weer beetje opwarmen en dan pas eten.........quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eet je wel eens wat anders dan pasta...?
ik heb alleen half europa (letterlijk) afgereisdquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Naja.. de banen liggen voor mij voor het oprapen.. dus dat is niet echt het probleem. Ik wil dan eerst nog een jaar werken, flink sparen en dan samen met vriendlief een jaartje weg!
Ik had me op school aangemeld voor een stage op Curaçao. Er waren 7 plekken beschikbaar... uitendelijk nog maar 2..en ik was het niet geworden. Anders zat ik komend jaar daar. Verder ben ik dus te lui om alles zelf te regelen. En bovendien zijn mijn stages lint... tegelijk met vakken dus. Is lastig om dan weg te gaan...dan mis je alles. En bij mij mag je alleen over als je vakken heb gehaald, stage is minder belangrijk.
Niet handig dus.
Mja, met al mijn vakanties ben ik al de halve wereld rond gereisd, zo kan het dus ook. Hoef er dus niet per se voor te studeren!
Houdt niet in dat ik niet dolgraag les zou willen geven in een ander land!!! Daarom heb ik ook gekozen om nog Engels te studeren...mocht ik ooit emigreren..dan heb ik een Engelse bevoegdheid!
wat heb je de hele nacht uitgespookt??? of is het te prive?quote:Op donderdag 5 juli 2007 05:16 schreef Frrreek het volgende:
Mooi omschreven ETA; het buitenland trekt
Overigens zal ik niet slapen vanacht! Dat gaat een mooie dag worden.
Eerst uitgegaan, toen op m'n dakterras wezen chillen met wat vrienden. Zon op zien komen e.d.quote:Op donderdag 5 juli 2007 06:03 schreef ETA het volgende:
[..]
wat heb je de hele nacht uitgespookt??? of is het te prive?
ach Beefnoodles klinken ook lekker!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:09 schreef ETA het volgende:
pfff, mij vertellen zo nooit iets.......... lunchtijd... ik loop weer met wat collegas mee, en ipv van uit te stappen op de 3e verdieping gaan we door naar de parkeergarage (waar van die ubercoole autoliften staan zodat je 5 autos op 3 plekken kwijt kan)......... goed, ik loop mee en stap in.... gaan we blijkbaar naar dorpje verderop om daar beefnoodles te etenOok leuk, maar vertel het me es een keer van te voren, niet nadat ik al in de auto zit
maak er wat mooie foto's van dan...!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:29 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen op deze hete dag
edit: grote donkere wolken komen langzaam over de bergen heenzetten...... ze komen deze kant op, dat word weer zware onweer zo.
ik en welke camera???quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maak er wat mooie foto's van dan...!![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:50 schreef ETA het volgende:
[..]
ik en welke camera???![]()
en de hele afdeling stroooooomt ineens leeeg............. dus op dit moment werkt er helemaal niet op de design afdeling bij mijn bedrijf, behalve IK. blijkbaar geeft de baas van mijn baas zijn baas zijn baas een presentatie (je weet wel, die gast die mij recommende), echter in het chineehees dus ik zal er toch niets van snappen en kan ik hier blijven.......
i feel like home alone......... zal ik een pornofilm gaan afspelen op de grote beamer hier?
opzich een goede manier om je te vermaken!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:50 schreef ETA het volgende:
[..]
ik en welke camera???![]()
en de hele afdeling stroooooomt ineens leeeg............. dus op dit moment werkt er helemaal niet op de design afdeling bij mijn bedrijf, behalve IK. blijkbaar geeft de baas van mijn baas zijn baas zijn baas een presentatie (je weet wel, die gast die mij recommende), echter in het chineehees dus ik zal er toch niets van snappen en kan ik hier blijven.......
i feel like home alone......... zal ik een pornofilm gaan afspelen op de grote beamer hier?
Ja dat lijkt mij ook! Ik neem mijn fototoestel zelfs in Nederlands overal mee naar toe!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opzich een goede manier om je te vermaken!Maar had je nog geen camera? of ben je die weer eens vergeten? En jij woont in het buitenland? je camera behoort tot je standaarduitrusting als je de deur uit gaat je weet nooit wat je tegenkomt!
![]()
ja, ik neem em toch niet mee naar werk?! hij ligt lekker thuis op te laden, klaar voor het weekend om fotos zoals dit te maken:quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opzich een goede manier om je te vermaken!Maar had je nog geen camera? of ben je die weer eens vergeten? En jij woont in het buitenland? je camera behoort tot je standaarduitrusting als je de deur uit gaat je weet nooit wat je tegenkomt!
![]()
wat voor minilaptop heb je dan wel niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:57 schreef jslavenburg het volgende:
*ligt in bed met een minilaptop*
Een goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:03 schreef ETA het volgende:
[..]
ja, ik neem em toch niet mee naar werk?! hij ligt lekker thuis op te laden, klaar voor het weekend om fotos zoals dit te maken:
[afbeelding]
waarom zou je hem niet meenemen? voor dit soort foto's als weer enzo heb ik hem standaard in mn tas zitten, opladen doet mijne in een nachtje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:03 schreef ETA het volgende:
[..]
ja, ik neem em toch niet mee naar werk?! hij ligt lekker thuis op te laden, klaar voor het weekend om fotos zoals dit te maken:
Hij is niet van mij, maar van mijn oom, ik moet er even wat aan repareren, maar mijn oom is nu ook een week ofzo op vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor minilaptop heb je dan wel niet?
Komt net hier even de secretaresse van de baas langs... Mn hotel hadik van te voren betaald om 1 of andere domme kut reden van dat hotel
Maar nu kreeg ik het geld terug!toch weer 600 euro in mn portemonnee...!
![]()
![]()
NICE! tablet notebookje, dat word mn volgende laptop!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hij is niet van mij, maar van mijn oom, ik moet er even wat aan repareren, maar mijn oom is nu ook een week ofzo op vakantie.
de laptop is een Fijitsu, link naar laptop:
http://www.fujitsu-siemen(...)febook_p_tablet.html
En ja hoor het begint hier weer keihard te regenenm bij jullie ook?
yep, ook regen hier... hoe raad je datquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hij is niet van mij, maar van mijn oom, ik moet er even wat aan repareren, maar mijn oom is nu ook een week ofzo op vakantie.
de laptop is een Fijitsu, link naar laptop:
http://www.fujitsu-siemen(...)febook_p_tablet.html
En ja hoor het begint hier weer keihard te regenenm bij jullie ook?
Ik ga binnenkort denk ik ook een laptop halen, namelijk deze: http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=PN4CBB&showTechData=truequote:Op donderdag 5 juli 2007 09:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NICE! tablet notebookje, dat word mn volgende laptop!
Hieri s het nog droog!(hamburg en omgeving!)
ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort denk ik ook een laptop halen, namelijk deze: http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=PN4CBB&showTechData=true
wat vindjedaar van?
ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:25 schreef ETA het volgende:
Acer Aspire 5920G <- deze duszal mijn collega fantastisch vinden
Ik koop mijn laptop dusdanig niet alleen voor thuisgebruik, maar ook ga ik hem volop gebruiken op mijn volgende opleiding, namelijk ICT-beheerderquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ziet er leuk uit!![]()
Ik ben alleen van de kleine en handelbare notebookjes, omdat ik van mening bent dat je een laptop koopt om mee te nemen en niet om thuis op je buro te laten staan...!
dan is de nieuwe Acer travelmate ProFile iets voor jouquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ziet er leuk uit!![]()
Ik ben alleen van de kleine en handelbare notebookjes, omdat ik van mening bent dat je een laptop koopt om mee te nemen en niet om thuis op je buro te laten staan...!
Siemens toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:30 schreef ETA het volgende:
ps. kunnen jullie raden bij welke grote taiwanese computer fabrikant ik stage loop?
Heb je ook een lijstje met specs van dielaptop ETA?quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:30 schreef ETA het volgende:
[..]
dan is de nieuwe Acer travelmate ProFile iets voor joude onderste:
http://global.acer.com/products/notebook/2007newid/index.html
lekker compact, licht, supersterk, lekker afgeronde gedeelte bij de polssteunen (serieus, de afronding voelt echt goed aan)
quote:
Siemens is een DUITS bedrijf...!quote:
binnen 2 dagen krijg ik te horen of ik een sollicitatie gesprek met Siemens hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Siemens is een DUITS bedrijf...!![]()
Dat valt op te lossen, zolang je een breezer bentquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wil ook een laptop/ computer..maar heb geen geld
Miss-scofield lijkt me toch echt geen Br33z4hquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat valt op te lossen, zolang je een breezer bent
Hehe, dan heb ik dus pech!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat valt op te lossen, zolang je een breezer bent
Jeeejjjquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen, ik heb kaartjes voor Mikaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een rib uit mijn lijf maar goed, ziiiin in!
Dank je!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:05 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen allemaal
[..]
Miss-scofield lijkt me toch echt geen Br33z4h![]()
Over het algemeen niet, maar ja... maar ja... ach... phoe, maar snel vergeten die prijsquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jeeejjj
Hoeveel kosten ze dan? Ik dacht dat jij nooit dure kaartjes kocht![]()
30 euro valt toch wel mee???quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, maar ja... maar ja... ach... phoe, maar snel vergeten die prijs.
Hopelijk stelt de HMH niet teleur!Mika maakt me blij
![]()
Jezus, zoveel??quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef PieterBas het volgende:
De dagcijfers
028. 104 miss-scofield
051. 079 Damzkieee
101. 056 PieterBas
116. 052 Kuno_van_Dijk
is dit alles?
Voor zo een grote naam valt het wel mee, maar ik ga niet heel vaak naar van die grote concerten hihi. Vind de HMH wel beter dan Ahoy (maar goed, ben pas 1 keer in Ahoy geweest haha), maar ik verkies toch de melkweg, paradiso, patronaat, tivoli... dat soort zaaltjes. Maar ziiiiin inquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
30 euro valt toch wel mee???
Ik vind HMH de een na leukste concertzaal, ahoy is nog beter! (Ben niet in al die kleine zaaltjes geweest verder... dus daar kan ik niks over zeggen! )
[..]
Jezus, zoveel??
Laten we het hopen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
Miss-->spammert!
Gisteren leuk feestje, beetje kapot nu... Maar 8,5 uur geslapen![]()
Helemaal los gegaan met Nick en Simon!
Zal zo eens naar school gaan en kijken of die gozert eigenlijk mijn tentamen heeft nagekeken![]()
Nee, het klopt niet hoor!! Echt niet dat ik zoveel gepost heb...was gister vet druk voor school!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Roycoooooo het volgende:
Miss-->spammert!
Gisteren leuk feestje, beetje kapot nu... Maar 8,5 uur geslapen![]()
Helemaal los gegaan met Nick en Simon!
Zal zo eens naar school gaan en kijken of die gozert eigenlijk mijn tentamen heeft nagekeken![]()
Ik vind 30 euro wel meevallen..ik heb de kaartjes nooit goedkoper! Ik was naar Prince in Ahoy... dus misschien vind ik Ahoy daarom wel beter!! Dat was een superconcert!!! HMH ben ik nu al een keer of 6 geweest, vond ik erg leuk!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor zo een grote naam valt het wel mee, maar ik ga niet heel vaak naar van die grote concerten hihi. Vind de HMH wel beter dan Ahoy (maar goed, ben pas 1 keer in Ahoy geweest haha), maar ik verkies toch de melkweg, paradiso, patronaat, tivoli... dat soort zaaltjes. Maar ziiiiin in. Ga jij binnenkort nog conceretn bezoeken?
Oh je post wel als een gek hihi, hoe loopt je verslag?![]()
Dit staat onderaanquote:Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
Joah, was ook maar een grapje.. Ben nog wel luiquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee, het klopt niet hoor!! Echt niet dat ik zoveel gepost heb...was gister vet druk voor school!
8.5 uur is toch veel??
Wie zijn dat?
Zou je niet eerst ff bellen, voordat je voor niks gaat!
[..]
garpjequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef ETA het volgende:
maar 8,5 uur geslapen?! wtf?!
Nick & Simon komen uit Volendam..quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah, was ook maar een grapje.. Ben nog wel lui!
Ken je NICK & SIMON NIET???? Men, das de shizzle![]()
![]()
Neej, hij moet het hebben vandaag.. Vandaag is tentameninzage dus![]()
Je hebt meer op Fok! getypt als 1 alineaquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef ETA het volgende:
ik moet weer aan het werk... veeeeeels te weinig uitgevoerd vandaag... ongeveer 1 alinea getypt......
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef Sehnsucht het volgende:
zijn jullie nou potverdikkeme nog niet uitgepraat?
pffff.....heb ik nog wat gemist de afgelopen weken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee
Er zijn nog een paar stagiairs die door moeten werken..![]()
Er zijn een aantal ex-stagiars afgestudeerd en/of hebben hun stage voldoende afgerondquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
pffff.....heb ik nog wat gemist de afgelopen weken?
niet echt dusquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn een aantal ex-stagiars afgestudeerd en/of hebben hun stage voldoende afgerond
Over 3 uur komt daar nog eentje bijquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn een aantal ex-stagiars afgestudeerd en/of hebben hun stage voldoende afgerond
Goedemiddagquote:
Nice gaat lekker hier!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
KLAAR!!!!![]()
Zo, ik ga richting school, tentamendossier inleveren!!!![]()
(Heb nu klein beetje vakantie...ben klaar voor de Hogeschool! Nog wel een week stage)
Had het al eerder ontdekt (sta ook in de lijst) maar nooit veel gepostquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice gaat lekker hier!
Handschoen ook mooi op tijd het topic ontdekt
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:00 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Had het al eerder ontdekt (sta ook in de lijst) maar nooit gepost![]()
goedemiddag, ik ben weg! LUNCHEN!quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goedemiddag, ik ben weg! LUNCHEN!
Zaterdag BBQEN!![]()
Ja wat is dat toch, hier werken ze ook alsof het hun grote hobby is. Werk is best leuk, maar je kunt overdijven, in het begin voelde ik me echt schuldig om weg te gaan maar ja, mijn vrije tijd is me ook belangrijk! en van 9:15 tot 18:00 vind ik wel genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef ETA het volgende:
goedeavond, nog 15 minuutjes en ik keer ook huiswaarts...........
zou het erg zijn dat ik als een van de laatste binnenkom en steeds als eerste weg ga? ik bedoel, ik werk van 9:15 tot 18:30, 15min langer dan de bedoeling. Maar ik een grote groep collegas komt eerder op werk, en zitten er allemaal nog als ik naar huis ga.......... stelletje uitslovers...
Ik was meestal wel eens van de eerste op kantoor en ging ook meestal een van de eerste weer weg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch, hier werken ze ook alsof het hun grote hobby is. Werk is best leuk, maar je kunt overdijven, in het begin voelde ik me echt schuldig om weg te gaan maar ja, mijn vrije tijd is me ook belangrijk! en van 9:15 tot 18:00 vind ik wel genoeg![]()
Fijne "avond"![]()
Logisch, ik post hier bijna nooit meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat het wel zo netjes is om van mijn kant te laten weten dat het ondertussen een stuk beter gaat met de slowchat hier
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat het wel zo netjes is om van mijn kant te laten weten dat het ondertussen een stuk beter gaat met de slowchat hier
misschien 5 maar niet veel meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:12 schreef Frrreek het volgende:
4 maar?
Goeie. Gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien 5 maar niet veel meer
Leinonlein,
Frrreek
ETA
Kuno_van_dijk
Wie nog meer? die niet na vandaag klaar zijn?
het zijn er echt maar 4...!quote:
Vandaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Der zijn ook nog maar 4 stage lopers...!
![]()
whoohooo!quote:
maar goed wees blij, heb jij ook "even" zomervakantie!quote:
Truequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar goed wees blij, heb jij ook "even" zomervakantie!![]()
Gefeliciteerdquote:
en jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef crossover het volgende:
[..]
True
Heb trouwens gister mijn P gehaald
zullen we dan ook maar even voor jou blij zijn...?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef crossover het volgende:
[..]
True
Whoohooo! Toppie crossover!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef crossover het volgende:
[..]
True
Laat ik dit bericht maar negerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zullen we dan ook maar even voor jou blij zijn...?![]()
Dankjequote:
en nu? je blijft bij de zelfde opleiding? of ga je toch maar iets anders doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Laat ik dit bericht maar negeren
[..]
Dankje
Hoe dat zo ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Frrreek het volgende:
Ben al bijna 32 uur op, godverdomme. En ik moet nog 3,5 uur
Nu je zo ver bent, ben ik van mening dat je best kan proberen nog 1 of misschien 2 nachten door te trekken!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Frrreek het volgende:
Ben al bijna 32 uur op, godverdomme. En ik moet nog 3,5 uur
Ik ga naar tilburg, psychologie studerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en nu? je blijft bij de zelfde opleiding? of ga je toch maar iets anders doen?
Ja feestjes.quote:
Uni neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga naar tilburg, psychologie studeren
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja feestjes.
"Dit zijn je laatste twee weken man, ga mee uit"
"Neem nog een biertje"
"Laten we nog even daarheen gaan"
"Laten we de hele nacht doorhalen!"
Laat ik de enige mongool zijn die vandaag een volledige werkdag moet overleven
trek nog een nachtje door!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:49 schreef Frrreek het volgende:
Als ik vanavond thuis ben en op mijn bedje plof sta ik rond de 36 uur. Dat is volgens mij een nieuw record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |