thanx voor de informatiequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. weet wel dat ze op Court 2 speelt. Ze moeten wachten totdat de wedstrijd Kiefer/Djokovic afgelopen is.
graag gedaanquote:
Graag gedaan!! Heb je goed voor elkaar! Hoeveel dagen ga je? En wanneer ga je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:21 schreef Frrreek het volgende:
bedankt voor de Ryan-Air tip miss-scofield; voor 60 euro naar Barcelona en terug, inclusief belasting
* ReMcOrE doet TV gelijk aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krajicek moet nu gaan spelen
niets moet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb geen zin meer in m'n tentamen!! En ik moet nog zoveel doen
Hehe, dit keer wel. Als ik niet af krijg, dan kan ik het niet inleveren, dan krijg ik een onvoldoende en dan moet ik volgend jaar het vak opnieuw volgen om te mogen herkansen. En dáár heb ik dus geen zin in, dus het moet maar eventjes gebeuren! Dan ben ik er vanaf!quote:
Stirb Langsam Vier punkt null!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond naar de bioscoop geweest, en de hele film zitten wachten op 1 zinnetje:
"How About Yippie-Kay-Jeej Motherfucker..."![]()
![]()
![]()
mogen jullie raden welke film ik gezien heb
Ook de titel vertalen ze in het Duitsquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stirb Langsam Vier punkt null!![]()
yupquote:
juist, die Duiters hebben hem weer nagesynchronsieerdquote:
tuurlijk anders begrijpen die domme duitsers ze niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook de titel vertalen ze in het Duits![]()
Waarschijnlijk de 22e t/m 30e. Heb er twee vrienden wonen, een Nederlander die stage loopt en een Spaanse kerel die er permanent is. Daarnaast komt er nog een Spaans meisje langs; allemaal via de study abroad leren kennen. Slaapplaatsen, locals die de stad in- en uit kennen én vakantie. Dit gaat heel erg mooi worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Graag gedaan!! Heb je goed voor elkaar! Hoeveel dagen ga je? En wanneer ga je?
Ik ook gister , vette filmquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond naar de bioscoop geweest, en de hele film zitten wachten op 1 zinnetje:
"How About Yippie-Kay-Jeej Motherfucker..."![]()
![]()
![]()
mogen jullie raden welke film ik gezien heb
arme appelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zit hier trouwens een vrouw bij mij in de kamer nu, begon een half uur geleden aan een appel, hele tijd doorgegeten en heeft net die appel weggegooid. Valt me nog net op in mn ooghoek dat er echt nou missschien 2/5 vanaf is gegeten...! goddomme eet dan geen appel...!
dom wijf!quote:
Euh... 9 augustusquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de 22e t/m 30e. Heb er twee vrienden wonen, een Nederlander die stage loopt en een Spaanse kerel die er permanent is. Daarnaast komt er nog een Spaans meisje langs; allemaal via de study abroad leren kennen. Slaapplaatsen, locals die de stad in- en uit kennen én vakantie. Dit gaat heel erg mooi worden.
Wanneer ga jij?
Hier schijnt het zonnetje weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef miss-scofield het volgende:
Ohhh, en het regent hier zo hard..alle putten in de straat zijn al overlopen!!!!![]()
hij was mooiquote:
Scheelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Euh... 9 augustus(Mijn sig
)
Ik blijf een week! Kan mijn beste vriendinnetje slapen..die heb ik dan al 3 maanden niet meer gezien!! Ik heb er dus erg veel zin in!!Vorig jaar ook al op bezoek geweest... toen de hele stad verkent..hoeft deze keer niet meer dus!! Lekker echt vakantie vieren, uitgaan, lekker eten noem maar op!
Ja, nu ook ineens!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij was mooiGODVERDOMMEUHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Geeft niksquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Scheel
Relaxed hoor, gewoon genieten van lekker weer. Zij loopt daar stage ofzo? Zij kan je vast wel overhalen om ook het buitenland te betreden voor school
Restecp voor haar. Gewoon gaan zonder zekerheid kan ik veel bewondering voor opbrengen; daar ben ik momenteel een te groot poesje voor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Geeft niks
Nee, geen stage. Ze woont daar voor altijdVorig jaar is ze er heen gegaan om te werken als au-pair. Na 7 maanden teruggekomen, gewerkt in Nederland maar dat vond ze maar niks. Afgelopen mei al haar spullen gepakt en richting Barcelona vertrokken. Nu werkt ze daar, bij de ANWB-alarmcentrale. Perfecte combi, Nederlanders helpen maar toch heel veel Spaans praten (garages bellen enzo:) )
Nu ga ik maar eens bekijken hoe ze woont! Alles afzeiken zodat ze weer terugkomt naar NL, naar mij
(Nee hoor, doe ik niet, ben blij voor d'r! Mis d'r wel..)
Jaaa, ik zou het ook niet durven!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Restecp voor haar. Gewoon gaan zonder zekerheid kan ik veel bewondering voor opbrengen; daar ben ik momenteel een te groot poesje voor.
kwam geloof ook in de trailer voorquote:
zoals Luctor al zei, het regent weer eens, dus de partij tussen Krajicek en Bartoli ligt stil, de 1e set heeft ze al wel binnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kunnen jullie me een beetje op de hoogte houden met het tennis...?hier in duitsland is het weinig op tv...!
is best of 3 issn't it?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Luctor al zei, het regent weer eens, dus de partij tussen Krajicek en Bartoli ligt stil, de 1e set heeft ze al wel binnen![]()
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen setsquote:
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen sets
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
... toen de hele stad verkent..hoeft deze keer niet meer dus!! maar op!
Het enige wat ze hebben veranderd is het prijzengeld voor de dames.. Die is een stuk omhoog gegaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...![]()
dat moet vandaag weer te doen zijn voor Krajicekquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen sets
ze moeten eerst maar zorgen dat ze weer een beetje partijen in gaan halen, want op deze manier ben je volgende week nog aan het spelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...![]()
Ze lopen al 107 partijen achterquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moet vandaag weer te doen zijn voor Krajicek![]()
[..]
ze moeten eerst maar zorgen dat ze weer een beetje partijen in gaan halen, want op deze manier ben je volgende week nog aan het spelen
107 nog maar...?quote:
mannen toernooiquote:
volgende week zijn ze echt nog wel bezig, mark my wordsquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mannen toernooi
vrouwen toernooi
man dubbel
vrouwen dubbel
mix dubbel
jongens
meisjes
Bikkels? 2 dagen full-time, 2 dagen 2 uurtjes en 1 dag vrij. Je hebt net een stage achter de rug, en dan vind je dit zwaar? Op welke school zit jij in Nederland, daar wil ik ook heenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef Leinonlein het volgende:
Hmmm hmmm ik heb de snoepjesschaal gevonden in de keuken. Lekkurr!
En ik krijg net mijn rooster binnen voor volgend semester, relaxed is anders...
ma : 3e tot 11e uur (tot 19:00 dus!)
di : vrij
wo: 8e tot 10e uur (tot 18:00!)
do : 2e tot 4e uur
vrij : 1e (9:00) tot 9e uur
Wat een fucking bikkels!
Oja deze vakken krijg ik dan
BPS = Bedrijfspracticum met SAP
SEM = Strategic Enterprise Management
SCM = Supply Chain Management
TMP = Treasury Management Project
CAP= Controlling Accounting Project
HRM = Human Resource Management
PRM = PM = Project Management
HEB ER NU AL ZIN IN...
24 uur les in de week, hmm als je het zo bekijkt valt het eigenlijk wel mee hahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Bikkels? 2 dagen full-time, 2 dagen 2 uurtjes en 1 dag vrij. Je hebt net een stage achter de rug, en dan vind je dit zwaar? Op welke school zit jij in Nederland, daar wil ik ook heen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef Frrreek het volgende:
Het enige zure is die vrijdag. Drukke bedoelingen na dé uitgaansdag maakt niemand vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |