thanx voor de informatiequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. weet wel dat ze op Court 2 speelt. Ze moeten wachten totdat de wedstrijd Kiefer/Djokovic afgelopen is.
graag gedaanquote:
Graag gedaan!! Heb je goed voor elkaar! Hoeveel dagen ga je? En wanneer ga je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:21 schreef Frrreek het volgende:
bedankt voor de Ryan-Air tip miss-scofield; voor 60 euro naar Barcelona en terug, inclusief belasting
* ReMcOrE doet TV gelijk aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krajicek moet nu gaan spelen
niets moet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb geen zin meer in m'n tentamen!! En ik moet nog zoveel doen
Hehe, dit keer wel. Als ik niet af krijg, dan kan ik het niet inleveren, dan krijg ik een onvoldoende en dan moet ik volgend jaar het vak opnieuw volgen om te mogen herkansen. En dáár heb ik dus geen zin in, dus het moet maar eventjes gebeuren! Dan ben ik er vanaf!quote:
Stirb Langsam Vier punkt null!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond naar de bioscoop geweest, en de hele film zitten wachten op 1 zinnetje:
"How About Yippie-Kay-Jeej Motherfucker..."![]()
![]()
![]()
mogen jullie raden welke film ik gezien heb
Ook de titel vertalen ze in het Duitsquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stirb Langsam Vier punkt null!![]()
yupquote:
juist, die Duiters hebben hem weer nagesynchronsieerdquote:
tuurlijk anders begrijpen die domme duitsers ze niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook de titel vertalen ze in het Duits![]()
Waarschijnlijk de 22e t/m 30e. Heb er twee vrienden wonen, een Nederlander die stage loopt en een Spaanse kerel die er permanent is. Daarnaast komt er nog een Spaans meisje langs; allemaal via de study abroad leren kennen. Slaapplaatsen, locals die de stad in- en uit kennen én vakantie. Dit gaat heel erg mooi worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Graag gedaan!! Heb je goed voor elkaar! Hoeveel dagen ga je? En wanneer ga je?
Ik ook gister , vette filmquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond naar de bioscoop geweest, en de hele film zitten wachten op 1 zinnetje:
"How About Yippie-Kay-Jeej Motherfucker..."![]()
![]()
![]()
mogen jullie raden welke film ik gezien heb
arme appelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zit hier trouwens een vrouw bij mij in de kamer nu, begon een half uur geleden aan een appel, hele tijd doorgegeten en heeft net die appel weggegooid. Valt me nog net op in mn ooghoek dat er echt nou missschien 2/5 vanaf is gegeten...! goddomme eet dan geen appel...!
dom wijf!quote:
Euh... 9 augustusquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de 22e t/m 30e. Heb er twee vrienden wonen, een Nederlander die stage loopt en een Spaanse kerel die er permanent is. Daarnaast komt er nog een Spaans meisje langs; allemaal via de study abroad leren kennen. Slaapplaatsen, locals die de stad in- en uit kennen én vakantie. Dit gaat heel erg mooi worden.
Wanneer ga jij?
Hier schijnt het zonnetje weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef miss-scofield het volgende:
Ohhh, en het regent hier zo hard..alle putten in de straat zijn al overlopen!!!!![]()
hij was mooiquote:
Scheelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Euh... 9 augustus(Mijn sig
)
Ik blijf een week! Kan mijn beste vriendinnetje slapen..die heb ik dan al 3 maanden niet meer gezien!! Ik heb er dus erg veel zin in!!Vorig jaar ook al op bezoek geweest... toen de hele stad verkent..hoeft deze keer niet meer dus!! Lekker echt vakantie vieren, uitgaan, lekker eten noem maar op!
Ja, nu ook ineens!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij was mooiGODVERDOMMEUHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Geeft niksquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Scheel
Relaxed hoor, gewoon genieten van lekker weer. Zij loopt daar stage ofzo? Zij kan je vast wel overhalen om ook het buitenland te betreden voor school
Restecp voor haar. Gewoon gaan zonder zekerheid kan ik veel bewondering voor opbrengen; daar ben ik momenteel een te groot poesje voor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Geeft niks
Nee, geen stage. Ze woont daar voor altijdVorig jaar is ze er heen gegaan om te werken als au-pair. Na 7 maanden teruggekomen, gewerkt in Nederland maar dat vond ze maar niks. Afgelopen mei al haar spullen gepakt en richting Barcelona vertrokken. Nu werkt ze daar, bij de ANWB-alarmcentrale. Perfecte combi, Nederlanders helpen maar toch heel veel Spaans praten (garages bellen enzo:) )
Nu ga ik maar eens bekijken hoe ze woont! Alles afzeiken zodat ze weer terugkomt naar NL, naar mij
(Nee hoor, doe ik niet, ben blij voor d'r! Mis d'r wel..)
Jaaa, ik zou het ook niet durven!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Restecp voor haar. Gewoon gaan zonder zekerheid kan ik veel bewondering voor opbrengen; daar ben ik momenteel een te groot poesje voor.
kwam geloof ook in de trailer voorquote:
zoals Luctor al zei, het regent weer eens, dus de partij tussen Krajicek en Bartoli ligt stil, de 1e set heeft ze al wel binnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kunnen jullie me een beetje op de hoogte houden met het tennis...?hier in duitsland is het weinig op tv...!
is best of 3 issn't it?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals Luctor al zei, het regent weer eens, dus de partij tussen Krajicek en Bartoli ligt stil, de 1e set heeft ze al wel binnen![]()
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen setsquote:
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen sets
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef miss-scofield het volgende:
... toen de hele stad verkent..hoeft deze keer niet meer dus!! maar op!
Het enige wat ze hebben veranderd is het prijzengeld voor de dames.. Die is een stuk omhoog gegaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...![]()
dat moet vandaag weer te doen zijn voor Krajicekquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. Bij vrouwen gaat het altijd maar om 2 gewonnen sets
ze moeten eerst maar zorgen dat ze weer een beetje partijen in gaan halen, want op deze manier ben je volgende week nog aan het spelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kon zijn dat die flikkers van wimbeldon dingen hadden veranderd...![]()
Ze lopen al 107 partijen achterquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moet vandaag weer te doen zijn voor Krajicek![]()
[..]
ze moeten eerst maar zorgen dat ze weer een beetje partijen in gaan halen, want op deze manier ben je volgende week nog aan het spelen
107 nog maar...?quote:
mannen toernooiquote:
volgende week zijn ze echt nog wel bezig, mark my wordsquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mannen toernooi
vrouwen toernooi
man dubbel
vrouwen dubbel
mix dubbel
jongens
meisjes
Bikkels? 2 dagen full-time, 2 dagen 2 uurtjes en 1 dag vrij. Je hebt net een stage achter de rug, en dan vind je dit zwaar? Op welke school zit jij in Nederland, daar wil ik ook heenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef Leinonlein het volgende:
Hmmm hmmm ik heb de snoepjesschaal gevonden in de keuken. Lekkurr!
En ik krijg net mijn rooster binnen voor volgend semester, relaxed is anders...
ma : 3e tot 11e uur (tot 19:00 dus!)
di : vrij
wo: 8e tot 10e uur (tot 18:00!)
do : 2e tot 4e uur
vrij : 1e (9:00) tot 9e uur
Wat een fucking bikkels!
Oja deze vakken krijg ik dan
BPS = Bedrijfspracticum met SAP
SEM = Strategic Enterprise Management
SCM = Supply Chain Management
TMP = Treasury Management Project
CAP= Controlling Accounting Project
HRM = Human Resource Management
PRM = PM = Project Management
HEB ER NU AL ZIN IN...
24 uur les in de week, hmm als je het zo bekijkt valt het eigenlijk wel mee hahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Bikkels? 2 dagen full-time, 2 dagen 2 uurtjes en 1 dag vrij. Je hebt net een stage achter de rug, en dan vind je dit zwaar? Op welke school zit jij in Nederland, daar wil ik ook heen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef Frrreek het volgende:
Het enige zure is die vrijdag. Drukke bedoelingen na dé uitgaansdag maakt niemand vrolijk.
Vandaag zou de kwartfinales bij de Heren al gespeeld moeten worden.. Nadal zit nog in de derde rondequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week zijn ze echt nog wel bezig, mark my words
gaat lekker dus daar!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vandaag zou de kwartfinales bij de Heren al gespeeld moeten worden.. Nadal zit nog in de derde ronde![]()
Ja. Weekje extra Wimbledonquote:
Jezus, wat klote! Wanneer moet je het uiteindelijk horen dan? Qua diploma-uitreiking zeg maar!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooo, ben ik weer.. Heerlijk gefitnessed. Die vieze etter heeft nog steeds mijn cijfer niet gemaild, gvd.. Heb m al 3x gebeld![]()
Oeeehh, dat lijkt me niet fijn nee! Lekker rommeltje zou het bij worden...ik zou het vast laten vallen ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef francis997 het volgende:
Vandaag samen met de andere (ex-stagair) van de locatie amsterdam in Rotterdam afscheid geregeld. Met taart erbij, maar het is leuk zeg, als je het hele gebouw af moet lopen om aan bordjes, lepels en een mes om taart te snijden te komen. En ze hadden alleen fruitmesjes dus daarmee taart snijden..dat is niet prettig![]()
Ik heb een Cadeabon van 25 eurotjes gekregenen een dinercheque
voor een avondje uit eten.
![]()
morgen is de uiteindelijke dag, tentameninzage staat dan gepland! Diploma uitreiking is 12e, herkansing is de 10e.. Vertraging loop ik niet, laatste vak regeling is er nog en anders ga ik hun net zo lang aan de kop zeuren dat ze mij een voldoende geven, gezeik dit!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jezus, wat klote! Wanneer moet je het uiteindelijk horen dan? Qua diploma-uitreiking zeg maar!
Kan je het nog op tijd herkansen of heb je dan studievertraging?
jah, ze bakte er toen niet veel meer vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
final update:
schluss!! afgelopen!! ze ligt eruit, 6-2 in de 3e set, komt voornamelijk door haar eigen fouten, die ze veelvuldig maakte in de 2e en 3e set...
had Krake ook jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen eind van de middag diploma-uitreiking
Volgens mij deed hij dat niet meer maar pin mij er niet op vastquote:
en dat terwijl de 1e set zo goed gingquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kraai speelde echt slechtZe speelde tegen zichzelf. Verprutste haar opslag en had (te) veel afzwaaiers.
die eerste set speelde zeer goed, maar de regen heeft haar goede spel meegenomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat terwijl de 1e set zo goed ging
Ik kreeg wel betaald voor mn stage. 150 per maand. En idd bonnen zijn het leukst, dan kan je zelf bepalen wat je ermee doet en wat je ermee koopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oeeehh, dat lijkt me niet fijn nee! Lekker rommeltje zou het bij worden...ik zou het vast laten vallen ofzo
Lekker, bonnen zijn altijd handigLeuk!
Kreeg je betaald voor je stage? Anders is het best weinig
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef francis997 het volgende:
Maar ach, mijn stage is nu helemaal klaar.![]()
Jammer, maar als 18 jarige in een kwartfinale van Wimbledon staan is ook best knapquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kraai speelde echt slechtZe speelde tegen zichzelf. Verprutste haar opslag en had (te) veel afzwaaiers.
Kwartfinalequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer, maar als 18 jarige in een kwartfinale van Wimbledon staan is ook best knap![]()
laten we dat niet vergeten!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer, maar als 18 jarige in een kwartfinale van Wimbledon staan is ook best knap![]()
Truequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Kwartfinale
Winnen, dáár gaat het om. Ze zal voor eeuwig in de schaduw van haar broer staan.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik kreeg wel betaald voor mn stage. 150 per maand. En idd bonnen zijn het leukst, dan kan je zelf bepalen wat je ermee doet en wat je ermee koopt.![]()
En een rommeltje nou dat was het helemaal ik hoop dat ik nooit meer taart met een fruitmesje hoef te snijden mn vingers zaten onder de slagroom en de versiering van de taarten was helemaal naar de knoppen doordat het mesje zo klein was en de slagroom enzo er aan bleef hangen..maar taart is en blijft taartMaar ach, mijn stage is nu helemaal klaar.
![]()
maar ze heeft nog een lange weg te gaan, naar de topquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ook gelachen om een stuk in de krant wat haar vader had gezegd..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar ze heeft nog een lange weg te gaan, naar de top
mag ik ook lachen want ik heb dat nooit gelezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ook gelachen om een stuk in de krant wat haar vader had gezegd..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mag ik ook lachen want ik heb dat nooit gelezen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahaha, te droog! Lach me kapot hier
Ja, is idd erg rustig. Niet zo heel vreemd om deze tijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan vandaag miss? Ik vind het hier wel erg stil
Hij zei dat ie niet wou dat zijn dochter lesbienne zou worden, omdat in het tenniswereld aardig wat lesbiennes rondlopen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hehe, ik moet nog steeds keihard lachen als ik het leesquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou mooi zijn als je het morgen al af kan hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, is idd erg rustig. Niet zo heel vreemd om deze tijd
Euh, ik ben hard aan het werk voor school. Moet deze week tentamen inleveren..een dossier. Vrij grote opdracht! Ben ik dus nog wel ff zoet mee. Gelukkig tot vrijdag 17.00 uur de tijd..maar denk dat ik het morgen al af heb.
En jij
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij zei dat ie niet wou dat zijn dochter lesbienne zou worden, omdat in het tenniswereld aardig wat lesbiennes rondlopen...
Een week later had Micha haar hard een stuk korter geknipt
Druk, maar toch ook niet! Je heb veel gedaan, maar je bent er vast niet moe van gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou mooi zijn als je het morgen al af kan hebben.![]()
Vandaag had ik een vrije dag en aangezien ik alles voor mijn diploma al gehaald heb, kon ik vandaag ff lekker genieten en relaxen.Heb nog wel mijn OV-jaarkaart ingeleverd, want ik heb geen zin in een boete.
Ook nog ff mijn kamer gestofd, was wel weer nodig.
Daarna Krajicek gekeken en toen het ging regenen in Wimbledon, ben ik gaan gamen (Medieval II: Total War
) Vanavond heb ik nog Fort Boyard gekeken en daarna ben ik hier weer terecht gekomen
Dat was mijn dag wel zo'n beetje
Goed bezig geweest iig en alvast weltrustenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Druk, maar toch ook niet! Je heb veel gedaan, maar je bent er vast niet moe van geworden
Ik werk nu nog ff twee methodes door, dan ga ik naar bed! Heb echt geen zin meer, ik zit al vanaf 9.00 uur achter de computer!!
(Tussendoor wel veel niks gedaan hoor, heb niet aan één stuk door voor school gewerkt)
Thanks.. ben nu klaar voor vandaag! Morgen om 8 uur weer verder!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig geweest iig en alvast weltrusten![]()
ik ga ook zo naar bed denk ik, moet morgen weer van 7tot 17 en waarschijnijk 18 uur werken
je kan over land naar japan hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Pekingexpress lijkt me wel het einde![]()
(hoewel dat dan weer niks te maken heeft met Japan maar goed)
verliezen bij een tie?!?!?! ik zou helemaal flippenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Voornemens maat, voornemens.. Daar komt echt niéts van terecht
En juist ETA, die blackjack tafelsZoveel mensen keihard verloren aan die meuk. Door de dure alcohol drink je altijd zwaar in, en vervolgens was ik veel te lam om te spelen. Volgens mij naaien ze al die zuiplappen ook nog op de regels: bij gelijk aantal won de bank altijd
taart is lekker,maar wel een gedoe. wat ook helpt is een grote bak kroketten laten bezorgen, is nog populairder dan taartquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef francis997 het volgende:
Vandaag samen met de andere (ex-stagair) van de locatie amsterdam in Rotterdam afscheid geregeld. Met taart erbij, maar het is leuk zeg, als je het hele gebouw af moet lopen om aan bordjes, lepels en een mes om taart te snijden te komen. En ze hadden alleen fruitmesjes dus daarmee taart snijden..dat is niet prettig![]()
Ik heb een Cadeabon van 25 eurotjes gekregenen een dinercheque
voor een avondje uit eten.
![]()
Ik mag zulke docenten niet...... wat misschien helpt is een fax sturen (als je bveschikking hebt over een fax) naar het secretariaat, en die vragen de fax op zijn bureau te leggen. 2 dingen krijg je, hij kan het bericht niet zo makkelijk negeren als een email, EN de mensen op het secretariaat weten wat er speelt en dat geeft weer iets meer druk op de docent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooo, ben ik weer.. Heerlijk gefitnessed. Die vieze etter heeft nog steeds mijn cijfer niet gemaild, gvd.. Heb m al 3x gebeld![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
final update:
schluss!! afgelopen!! ze ligt eruit, 6-2 in de 3e set, komt voornamelijk door haar eigen fouten, die ze veelvuldig maakte in de 2e en 3e set...
ehh.... heb al bijna een jaar geen standaard AGV'tje gehad...... nu is het lastig door gebrek aan kookgelegenheden. Pasta is al lastig genoeg op 1 kookstelletjes..... eerst saus maken, en dan pasta koken.... saus weer beetje opwarmen en dan pas eten.........quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eet je wel eens wat anders dan pasta...?
ik heb alleen half europa (letterlijk) afgereisdquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Naja.. de banen liggen voor mij voor het oprapen.. dus dat is niet echt het probleem. Ik wil dan eerst nog een jaar werken, flink sparen en dan samen met vriendlief een jaartje weg!
Ik had me op school aangemeld voor een stage op Curaçao. Er waren 7 plekken beschikbaar... uitendelijk nog maar 2..en ik was het niet geworden. Anders zat ik komend jaar daar. Verder ben ik dus te lui om alles zelf te regelen. En bovendien zijn mijn stages lint... tegelijk met vakken dus. Is lastig om dan weg te gaan...dan mis je alles. En bij mij mag je alleen over als je vakken heb gehaald, stage is minder belangrijk.
Niet handig dus.
Mja, met al mijn vakanties ben ik al de halve wereld rond gereisd, zo kan het dus ook. Hoef er dus niet per se voor te studeren!
Houdt niet in dat ik niet dolgraag les zou willen geven in een ander land!!! Daarom heb ik ook gekozen om nog Engels te studeren...mocht ik ooit emigreren..dan heb ik een Engelse bevoegdheid!
wat heb je de hele nacht uitgespookt??? of is het te prive?quote:Op donderdag 5 juli 2007 05:16 schreef Frrreek het volgende:
Mooi omschreven ETA; het buitenland trekt
Overigens zal ik niet slapen vanacht! Dat gaat een mooie dag worden.
Eerst uitgegaan, toen op m'n dakterras wezen chillen met wat vrienden. Zon op zien komen e.d.quote:Op donderdag 5 juli 2007 06:03 schreef ETA het volgende:
[..]
wat heb je de hele nacht uitgespookt??? of is het te prive?
ach Beefnoodles klinken ook lekker!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:09 schreef ETA het volgende:
pfff, mij vertellen zo nooit iets.......... lunchtijd... ik loop weer met wat collegas mee, en ipv van uit te stappen op de 3e verdieping gaan we door naar de parkeergarage (waar van die ubercoole autoliften staan zodat je 5 autos op 3 plekken kwijt kan)......... goed, ik loop mee en stap in.... gaan we blijkbaar naar dorpje verderop om daar beefnoodles te etenOok leuk, maar vertel het me es een keer van te voren, niet nadat ik al in de auto zit
maak er wat mooie foto's van dan...!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:29 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen op deze hete dag
edit: grote donkere wolken komen langzaam over de bergen heenzetten...... ze komen deze kant op, dat word weer zware onweer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |