mijn ouders? die hebben niets te willen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gaaafff!!
Heb je nog iets van studievertraging ofzo?Wat studeer je?
Wat vinden je ouders ervan...dat je zo vaak en zo lang weg bent?
of de ABC eilanden... of Belgiequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil ik ook!!! Ik kan naar Suriname
jaa...! Belgie...!quote:
'k stond zelfs in dubioquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:10 schreef ETA het volgende:
Reizen en studeren gaat makkelijk, ook zonder vertragingVertraging die ik heb opgelopen was alleen maar omdat ik te ongemotiveerd was om hard te werken..........
Mjah je kan weer niet helemaal terecht in Belgie...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
'k stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
'k heb getwijfeld over België
Ohh, goed zo!! Dat is wel beter!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn ouders? die hebben niets te willen...!
Ik loop waarschijnlijk als alles goed gaat en ik haal mn herkansingen als ik in NL ben geen vertraging op!en ben dan klaar in augustus 2009!
![]()
Dan nog een master doen in een ander land en dan maar eens werken...!![]()
![]()
en ETA: Klopt ik vind dat je dingen moet hebben gezien en mee moet hebben gemaakt en dat kan heerlijk in je studententijd!![]()
Jaaa! Ik wil wel naar Aruba ofzoquote:
Ik vind het Vlaams zo'n schattig taaltje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaa! Ik wil wel naar Aruba ofzo![]()
Lekker duiken
![]()
Belgie niet... Nederlands is daar heel anders dan hier!!
Ja het probleem is alleen dat ik mijn eindstage al geregeld heb. En dan ben ik alweer klaar met school!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef ETA het volgende:
ik geloof dat iedereen die echt naar het buitenland wil, makkelijk naar het buitenland kan. Ik hoor vaak genoeg lui praten over "och, in de toekomst wil ik nog wel in het buitenland studeren", maar weinig doen het echt ook.
Dus miss scofield, boeken die ticket naar Suriname
Het is veel geregel en dat is voor sommige studenten toch iets teveel gevraagd. Ik dacht dat ik verleden week klaar was met al het geregel. Toen bleek ik nog geen eens op de helft te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef ETA het volgende:
ik geloof dat iedereen die echt naar het buitenland wil, makkelijk naar het buitenland kan. Ik hoor vaak genoeg lui praten over "och, in de toekomst wil ik nog wel in het buitenland studeren", maar weinig doen het echt ook.
Dus miss scofield, boeken die ticket naar Suriname
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
Een goede morgen allemaal![]()
![]()
![]()
lol al een spellingsfout in de TT:
Stage SC #228 Zonder spellingsfouten astublieft!!
het moet zijn; alstublieft
Ik ben ook te lui en te onzeker. Ben bang dat ik het niet leuk vind en dat ik iedereen hier ga missen. Ik kan niet zonder m'n mama en zussenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil ook proberen om een half jaar voor mijn master in t buitenland te gaan doen. Lijkt me toch wel vet nu ik al die verhalen hoor![]()
Ben altijd te lui geweest om die dingen te regelen![]()
Edit: zoals ETA al zegt![]()
ik ken het... moet nog zoveel dingen regelen voor zweden... maar heb geen zin om dat te doen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is veel geregel en dat is voor sommige studenten toch iets teveel gevraagd. Ik dacht dat ik verleden week klaar was met al het geregel. Toen bleek ik nog geen eens op de helft te zijn![]()
great minds think alikequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Ik wil ook proberen om een half jaar voor mijn master in t buitenland te gaan doen. Lijkt me toch wel vet nu ik al die verhalen hoor![]()
Ben altijd te lui geweest om die dingen te regelen![]()
Edit: zoals ETA al zegt![]()
Dat wel... maar ze hebben ook andere regels enzo. En bovendien heb je in België niet echt het idee dat je in het buitenland zit! In Suriname of Aruba des te meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het Vlaams zo'n schattig taaltje.
je moet niet bang zijn, tijd vliegt voorbij tijdens buitenland enzo...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben ook te lui en te onzeker. Ben bang dat ik het niet leuk vind en dat ik iedereen hier ga missen. Ik kan niet zonder m'n mama en zussen
Goedemorgen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
Ik hoefde praktisch niets te doen. Paar formulieren invullen m.b.t. school / IBG en gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ken het... moet nog zoveel dingen regelen voor zweden... maar heb geen zin om dat te doen...!
Ja, dat is ook wel zo. Mja.. als ik dan naar Suriname ga ofzo... dan ben ik ook niet ff 1, 2, 3 thuis!!! Maar ik wil uiteindelijk nog wel een wereldreis maken. Na mijn studie.. ook prima toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je moet niet bang zijn, tijd vliegt voorbij tijdens buitenland enzo...!![]()
In Suriname of Aruba zou je dat wel meer hebben.. maar als ik bij Hazeldonk de grens overrijdt weet ik meteen dat ik in Belgie benquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat wel... maar ze hebben ook andere regels enzo. En bovendien heb je in België niet echt het idee dat je in het buitenland zit! In Suriname of Aruba des te meer
nou vooral die formulieren geven de problemen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik hoefde praktisch niets te doen. Paar formulieren invullen m.b.t. school / IBG en gaan.
iemand...?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoe heet het bestand dat op een cd staat waardoor iets automatisch opstart...?
Die formulieren heb ik zeg maar al ingevuld.. nu nog de verzekeringen, pasjes, creditcards, vervoerquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik hoefde praktisch niets te doen. Paar formulieren invullen m.b.t. school / IBG en gaan.
dan heb ik slechts een prachtig advies wat ik ooit kreeg: "Je kan beter spijt krijgen omdat je gegaan bent, dan spijt hebben dat je niet bent gegaan"quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben ook te lui en te onzeker. Ben bang dat ik het niet leuk vind en dat ik iedereen hier ga missen. Ik kan niet zonder m'n mama en zussen
autorun.exequote:
eh, autoexec.bat? ofzoquote:
Hooiiquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:15 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
Die kan ookquote:
anderhalve euro is relatief weinig voor de ¤900 euro die ik voor Erasmus kreeg tijdens een semester in Zweden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou vooral die formulieren geven de problemen...!Erasmus beurs bijvoorbeeld... formulier van intranet van school geplukt... netjes ingevuld opgestuurd...krijg ik een email terug... blijkt dat de dag nadat ik hem uitgeprint had een nieuwe online was gekomen en de oude niet meer te gebruiken is...!
moet ik opnieuw dat ding uitprinten ondertekenen en opsturen...gaat weer anderhalve euro...! voor ALLES is mn moeder gemachtigd om te tekenen voor mij... maar juist dit papier mag weer niet... moet ik zelf ondertekenen..:!
komt nog bij, vakken uitzoeken, zorgendat je die vakken mag volgen, verblijf, telefoon sim regelen, creditatie voor je vakken, bankrekening openen, lokale papieren regelen, blablablaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die formulieren heb ik zeg maar al ingevuld.. nu nog de verzekeringen, pasjes, creditcards, vervoer![]()
Is zeker een mooi advies!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef ETA het volgende:
[..]
dan heb ik slechts een prachtig advies wat ik ooit kreeg: "Je kan beter spijt krijgen omdat je gegaan bent, dan spijt hebben dat je niet bent gegaan"
als je naar buitenland, dan ga je je mama en zussen missen (vreemd dat je je vriendje niet noemt), heimwee en veel onzekerheden horen erbij. Onzeker zijn, dat blijf je als je thuis blijft. Ik was vroegah ook redelijk onzeker, maar door me vaak in onzekere situaties te gooien leer je ermee omgaan (flexibility is de keyword) en bouw je zelfvertrouwen op.
3 jaar geleden was ik echt niet zomaar binnen 1,5 week op het vliegtuig gestapt en naar een vreemd land vliegen dat ik totaal niet ken en waar ik ook niemand ken.
JES! dat bedoelte ik!quote:
900E maar? heb zelf 1470 gekregen voor 5 maanden + 1 maand EILCquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
anderhalve euro is relatief weinig voor de ¤900 euro die ik voor Erasmus kreeg tijdens een semester in Zweden.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef ETA het volgende:
[..]
dan heb ik slechts een prachtig advies wat ik ooit kreeg: "Je kan beter spijt krijgen omdat je gegaan bent, dan spijt hebben dat je niet bent gegaan"
als je naar buitenland, dan ga je je mama en zussen missen (vreemd dat je je vriendje niet noemt), heimwee en veel onzekerheden horen erbij. Onzeker zijn, dat blijf je als je thuis blijft. Ik was vroegah ook redelijk onzeker, maar door me vaak in onzekere situaties te gooien leer je ermee omgaan (flexibility is de keyword) en bouw je zelfvertrouwen op.
jij krijgt 900 voor 1 semester...? NICE..! ik zit er 2 semesters..:!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
anderhalve euro is relatief weinig voor de ¤900 euro die ik voor Erasmus kreeg tijdens een semester in Zweden.
Moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
Heb mezelf verwijderd uit de OP hoor mensen
Zweden toch? Mijn bankpasje werkte daar overal, winkels en pin-automaten. Verzekering heeft mijn mama via internet in luttele minuten geregeld, vervoer had ik goed getroffen (auto), al is een vliegreis ook makkelijk geboekt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die formulieren heb ik zeg maar al ingevuld.. nu nog de verzekeringen, pasjes, creditcards, vervoer![]()
Hangt helemaal van de situatie af. Het is sowieso een onzinnig hoog bedrag: 80% is uitgegeven aan alcohol, uitgaan en plezierreisjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:31 schreef ETA het volgende:
[..]
900E maar? heb zelf 1470 gekregen voor 5 maanden + 1 maand EILC
zat tijd om te reizen na je afstuderen?? Ik hoop het echt voor je, maar ik zie dat het in het praktijk vaak tegenvalt. Vrienden van me wilden ook gaan reizen, maar ja, een goede baanaanbod sla je niet af....quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is zeker een mooi advies!
Ja, vriendje ook wel hoor! Mja, je vindt zo een andere...een andere mama en zussen niet echt toch?!Hij is wel al vaker in het buitenland geweest voor langere tijd, dus ben het gewend lang gescheiden te zijn van hem.
Ik ben ook niet bang dat ik daar alleen blijf ofzo, ik leg makkelijk contact enzo. Dat is het niet.. maar toch. Ik ga vaak op vakantie.. vind ik beterIk ben dan ook best een nerd op schoolgebied.. ik zou liever geen studievertraging hebben ofzo. Ik wil het liefst alles zo snel mogelijk af hebben...daarna tijd zat om te reizen!
Zeker zo'n Cirrus of Maestro card?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zweden toch? Mijn bankpasje werkte daar overal, winkels en pin-automaten. Verzekering heeft mijn mama via internet in luttele minuten geregeld, vervoer had ik goed getroffen (auto), al is een vliegreis ook makkelijk geboekt.
Die zaken als vakken regelen, verslagen typen e.d. zijn echt kattenpis. Het lijkt veel omdat het een stapel dingen is die je pas kan regelen wanneer je er daadwerkelijk bent, maar je hebt alle tijd. Accommodatie vinden is ook een eitje: als het niet door school geregeld wordt krijg je sowieso wel hulp bij het zoeken; internet is the key.
idd, plezierreisjes waren bij mij de grote kostenpost.... heb volgens mij geld aan het avontuur overgehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de situatie af. Het is sowieso een onzinnig hoog bedrag: 80% is uitgegeven aan alcohol, uitgaan en plezierreisjes.
Ja Maestro. De Rabobank convert iedere keer het betaalde bedrag met de actuele wisselkoers. Veel mensen deden moeite om een rekening te openen, oa. vanwege extra kosten voor elke betaling. Creditcard kan wel handig zijn, soms accepteren ze geen Maestro in winkels.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker zo'n Cirrus of Maestro card?Voor de zekerheid neem ik wel een creditcard mee
en wegblijven van de blackjack tafels!!!!! ik vond het echt ongelovelijk, blackjack tafels in een bar!!! Wel een goed idee, dronken mensen samenbrengen met gokken......... kassa!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja Maestro. De Rabobank convert iedere keer het betaalde bedrag met de actuele wisselkoers. Veel mensen deden moeite om een rekening te openen, oa. vanwege extra kosten voor elke betaling. Creditcard kan wel handig zijn, soms accepteren ze geen Maestro in winkels.
Tip: laat je credit card thuis wanneer je uitgaat. Die ranzig dure drankjes worden daar veelvuldig betaald met die cards, en voor je het weet ben je een héél stuk armer.
Naja.. de banen liggen voor mij voor het oprapen.. dus dat is niet echt het probleem. Ik wil dan eerst nog een jaar werken, flink sparen en dan samen met vriendlief een jaartje weg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:36 schreef ETA het volgende:
[..]
zat tijd om te reizen na je afstuderen?? Ik hoop het echt voor je, maar ik zie dat het in het praktijk vaak tegenvalt. Vrienden van me wilden ook gaan reizen, maar ja, een goede baanaanbod sla je niet af....
Studievertraging hoeft echt geen ramp te zijn, al begrijp ik goed waarom je het nominaal wilt afronden. Als je het goed plant, dan heb je niet eens vertragingHeb je al met de international office coordinator gesproken erover? Meestal kunnen ze goed helpen.
en een half jaar is echt kort!! Ik spreek mijn ouders nu zelfs vaker dan ik in NL wasHet half jaartje in Italie was echt in een flits voorbij.
Bij Lidl kan je volgens mij alleen met lokale pasjes betalen. Is hier in Nederland ook zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn Eurocard van de Rabo werkte overal in Denemarken hoor. Behalve bij de Lidl, maar die pakte de Creditcard van de Rabo ook niet...
Lidl in Duitsland kan ik pinnen met postbankpasquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Lidl kan je volgens mij alleen met lokale pasjes betalen. Is hier in Nederland ook zo.
Door die hoge ziektekosten-premie en lage gstage-vergoeding heb ik niet meer zoveel geldquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
Reizen na je studie, volgens mij heeel weinig die dat doen. Welke net-student-af heeft er nou geld voor een wereldreis?
Lidl is Duits, dus ze zullen daar wel al verder zijn dan, denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Lidl in Duitsland kan ik pinnen met postbankpas![]()
sprakeloos?quote:
Daar heb je een goed punt! Daarom wil ik eerst een jaartje werken! Mijn vriend en ik willen samen gaan rondtrekken, maar zijn school duurt nog een jaar langer. Daarna kunnen we vertrekkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
Reizen na je studie, volgens mij heeel weinig die dat doen. Welke net-student-af heeft er nou geld voor een wereldreis?
Het voordeel van een jaartje in het buitenland, heb inmiddels "goede vrienden" in Duitland, Budapest, UK, Frankrijk, Shang Hai, Rio en Japan (nou ja, momenteel zitten ze allemaal in Duitsland haha). En nog een heeeele zooi "bekenden" in alle andere landen van Europa, best leuk is dat ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ik kan in principe ook al voor relatief weinig een wereldreis maken. Heb slaapplaatsen in Polen, Mexico [noord en midden], Noord Spanje, Hongarije, Rusland, Litouwen....
Ik weet wel dat ik in het buitenland ga werken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het voordeel van een jaartje in het buitenland, heb inmiddels "goede vrienden" in Duitland, Budapest, UK, Frankrijk, Shang Hai, Rio en Japan (nou ja, momenteel zitten ze allemaal in Duitsland haha). En nog een heeeele zooi "bekenden" in alle andere landen van Europa, best leuk is dat ja!
Ik wil gewoon afstuderen in het buitenland denk ik, nog 1 semester. Wellicht nog 1 semester tijdens mijn master en dan vindi k het wel welletjes denk ik.
eet je wel eens wat anders dan pasta...?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef ETA het volgende:
ok, veel plezier nog met het fantaseren over toekomstige reizen, is leuk
ik ga naar hauze zu, lekker pasta eten
Ik ga ook niet te veel aan de alcohol daarzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja Maestro. De Rabobank convert iedere keer het betaalde bedrag met de actuele wisselkoers. Veel mensen deden moeite om een rekening te openen, oa. vanwege extra kosten voor elke betaling. Creditcard kan wel handig zijn, soms accepteren ze geen Maestro in winkels.
Tip: laat je credit card thuis wanneer je uitgaat. Die ranzig dure drankjes worden daar veelvuldig betaald met die cards, en voor je het weet ben je een héél stuk armer.
geen last van...!quote:
per trein naar Japan, dat is pas een avontuur!!! ik heb serieus overwogen om met de trein naar taiwan te gaan, maar dan zou ik telaat aankomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:23 schreef Leinonlein het volgende:
Ja volgend jaar ga ik sowieso naar Budapest, en verder weet ik nog niet. Die tickets zijn vaak ook zo duur, ik wil naar Japan!
Ik heb gisteren medicijnen gehaald om mijn bloed vies te laten worden! Alleen werkt het nog niet na één pilletje en ben ik vannacht gewoon weer lekgeprikt!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geen last van...!ik heb namelijk vies bloed!
![]()
Ik werd ook altijd gestokenquote:
is ook niet te betalen...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te veel aan de alcohol daarzo
ik heb standaard vies bloed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik heb gisteren medicijnen gehaald om mijn bloed vies te laten worden! Alleen werkt het nog niet na één pilletje en ben ik vannacht gewoon weer lekgeprikt!!
En ik heb zo`n jeuk!!!
Heb je geluk!! Mijn zus ook... als we vroeger kampeerden.. werden we 's ochtends wakker..ik helemaal onder, zij geen enkele!!quote:
Pekingexpress lijkt me wel het eindequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
[..]
per trein naar Japan, dat is pas een avontuur!!! ik heb serieus overwogen om met de trein naar taiwan te gaan, maar dan zou ik telaat aankomen
en nu ga ik echt
Oke dan, Nico de klusjesmanquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef DaFan het volgende:
Hallo
Keuken gaat goed, net plafond afgewerkt, moet straks 2e keer met voegmiddel, geiser is verplaatst, vloer ligt erinVandaag evt al kastjes erin + verven
K moet dat kreng geloof ik? ook nog inleveren. Ga verder studeren van hbo naar wo, zal ik m wel in moeten levern he? Als ik weer begin met studeren weer een nieuwe krijgen oid?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk ben weer terug van OV inleveren. Heb het inleverbewijs gehad en dat moet ik vijf jaar
bewaren. Alsof ze denken dat ik dat niet kwijt zal raken in die tussentijd
Je hebt geen administratie? Geen map waarin je alles bewaart en deze dan netjes bij kan?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk ben weer terug van OV inleveren. Heb het inleverbewijs gehad en dat moet ik vijf jaar
bewaren. Alsof ze denken dat ik dat niet kwijt zal raken in die tussentijd
ze bent nu afgestudeerd? Maar in september ga je beginnen aan je nieuwe studie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K moet dat kreng geloof ik? ook nog inleveren. Ga verder studeren van hbo naar wo, zal ik m wel in moeten levern he? Als ik weer begin met studeren weer een nieuwe krijgen oid?
voor mijn bankzaken heb ik wel een mapje en voor mijn post van de verzekering. Maar dat is ook niet echt een net kastje waar het in zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je hebt geen administratie? Geen map waarin je alles bewaart en deze dan netjes bij kan?!
een donkere kamerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Werd? Nu niet meer dan?? Hoe heb je dat voor elkaar??
Voornemens maat, voornemens.. Daar komt echt niéts van terechtquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te veel aan de alcohol daarzo
Geef het aan je moeder. De mijne is echt de administratiekoning, bij mij ligt alles op 1 dikke stapel papier in een kast. Doe er dan een half uur over om een blaadje te vinden, terwijl zij alles in een minuut te pakken heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voor mijn bankzaken heb ik wel een mapje en voor mijn post van de verzekering. Maar dat is ook niet echt een net kastje waar het in zitMaar ik kan het daar wel bij stoppen. Maar ik weet zeker dat ik over een maand of zo niet meer weet waar ik het bewijsje gestopt hebt
Laatst mijn administratie eens geoorderd... Ik was wel even zoetquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:55 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Geef het aan je moeder. De mijne is echt de administratiekoning, bij mij ligt alles op 1 dikke stapel papier in een kast. Doe er dan een half uur over om een blaadje te vinden, terwijl zij alles in een minuut te pakken heeft.
Geen flauw idee.. weet wel dat ze op Court 2 speelt. Ze moeten wachten totdat de wedstrijd Kiefer/Djokovic afgelopen is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
iemand enig idee wanneer Krajicek moet spelen vandaag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |