Hahaha, welnee!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pas maar op, straks pakt ie het vliegtuig nog
hoezo? je moet toch oefenen? denk je dat Rintje Ritsma altijd op zn eerste paar schaatsen heeft geschaats? NEE! Die heeft ook afgewisseld tijdens het oefenen! dan weer klapschaats dan weer gewone schaats! als jij over 6 jaar kinderen wil moet je verschillen hebben geprobeerd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Toch wel
Denk ook niet dat mijn vriendje het ermee eens zou zijn![]()
Rot op jij! jij bent geen stagiair!quote:
Hahaha! Wat een vergelijking! Misschien heb je gelijk... misschien niet. Maar ik riskeer het liever niet om m'n vriendje kwijt te raken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo? je moet toch oefenen? denk je dat Rintje Ritsma altijd op zn eerste paar schaatsen heeft geschaats? NEE! Die heeft ook afgewisseld tijdens het oefenen! dan weer klapschaats dan weer gewone schaats! als jij over 6 jaar kinderen wil moet je verschillen hebben geprobeerd!![]()
HAHAHA Kuno tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo? je moet toch oefenen? denk je dat Rintje Ritsma altijd op zn eerste paar schaatsen heeft geschaats? NEE! Die heeft ook afgewisseld tijdens het oefenen! dan weer klapschaats dan weer gewone schaats! als jij over 6 jaar kinderen wil moet je verschillen hebben geprobeerd!![]()
Ik wel!quote:
PB! Weet jij of Shark ooit op dvd komt??quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pas maar op, straks pakt ie het vliegtuig nog
K was hier een gewaardeerde stagiair. Verdien t gewoon om terug te komen en mijn vrije tijd hier te verdoenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rot op jij! jij bent geen stagiair!![]()
nee hoor gekkie!
![]()
Ik vind wel dat je de zin goed formuleert! je WAS hier een gewaardeerd stagiair!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K was hier een gewaardeerde stagiair. Verdien t gewoon om terug te komen en mijn vrije tijd hier te verdoen![]()
Net op tmf, die Roxanne Hazes, best wel lekker wijf op zich![]()
uhm.. goede vraag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
PB! Weet jij of Shark ooit op dvd komt??
Eenschquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K was hier een gewaardeerde stagiair. Verdien t gewoon om terug te komen en mijn vrije tijd hier te verdoen![]()
Oeh, die wil ik!! Dan zal ie toch ook wel naar Nederland komen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. goede vraag.
Net even gezocht, maar in de VS is er wel een DVD boxset uit van Shark
http://www.amazon.com/Shark-Season-One-James-Woods/dp/B000MR8W6Aquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik!! Dan zal ie toch ook wel naar Nederland komen??
Heb je die link voor me?
Jah vind ik zelf ook. Ben nl geen stagiair meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je de zin goed formuleert! je WAS hier een gewaardeerd stagiair!![]()
Exactement. De Stage SC is als scientology: wanneer een stagair zich aansluit zal hij worden ontvangen als een koning; gezelligheid alom. Ben je stagair af, dan begint het systematisch negeren en het geniepig pesten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je de zin goed formuleert! je WAS hier een gewaardeerd stagiair!![]()
Thanks! Maar zelfs daar issie nog niet uit!! Jammer, dan duurt het nog langer voor 'ie in NL komt. Ik kan op vrijdag nooit kijken... en mag niet meer downloaden!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Shark-Season-One-James-Woods/dp/B000MR8W6A
dan zeg ik het wel anders... ik dacht dat je me door zou hebben...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah vind ik zelf ook. Ben nl geen stagiair meer![]()
![]()
Ik ben het eens met frrreek! Je moet hier niet meer komen! we willen je niet meer Roycooooooo! Je was de koning! nu...? gewoon een stomme student!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Exactement. De Stage SC is als scientology: wanneer een stagair zich aansluit zal hij worden ontvangen als een koning; gezelligheid alom. Ben je stagair af, dan begint het systematisch negeren en het geniepig pesten.
Aanpakken die vakantie-vierende afvalligen. Kantoor über alles!
Is hij géén neger?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zeg ik het wel anders... ik dacht dat je me door zou hebben...!
Ik waardeer je niet! JE BENT EEN NEGER JEWEETS!
EDIT:
nee hoor...! meen ik niet...!
Net wat Frreeek zegt. Pesten begon al tijdens mijn stageperiode. Nu wordt het met de dag ergerquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan zeg ik het wel anders... ik dacht dat je me door zou hebben...!
Ik waardeer je niet! JE BENT EEN NEGER JEWEETS!
EDIT:
nee hoor...! meen ik niet...!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Exactement. De Stage SC is als scientology: wanneer een stagair zich aansluit zal hij worden ontvangen als een koning; gezelligheid alom. Ben je stagair af, dan begint het systematisch negeren en het geniepig pesten.
Viva de kantoorslavernij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben het eens met frrreek! Je moet hier niet meer komen! we willen je niet meer Roycooooooo! Je was de koning! nu...? gewoon een stomme student!!
![]()
Doe ik nu alquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Viva de kantoorslavernij.
Gaat nog behoorlijk saai worden voor de mensen die nog lang moeten. Nog 13 dagen tot Nederland: zuipen, feesten, vakantie, rellen en stagairs uitlachen.
weet ik eigenlijk niet...!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:25 schreef Frrreek het volgende:
[..]
nu is het hier ook nog druk...! Denk alleen dat de laatset week voor mij heel saai word omdat iedereen dan op vakantie is en ik dan ECHT alleen overblijf...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Viva de kantoorslavernij.
Gaat nog behoorlijk saai worden voor de mensen die nog lang moeten. Nog 13 dagen tot Nederland: zuipen, feesten, vakantie, rellen en stagairs uitlachen.
Ik ben er ook nog... Ga niet op vakantie dit jaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu is het hier ook nog druk...! Denk alleen dat de laatset week voor mij heel saai word omdat iedereen dan op vakantie is en ik dan ECHT alleen overblijf...!![]()
Ik zelf ook nietquote:
van binnen ben je een neger, van buiten blank?quote:
ben permanent op vakantie .quote:
een antwoord dat niet bij de post van roycoooooo past...!quote:
Ik ga twee keer op vakantie!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog... Ga niet op vakantie dit jaar
Ik heb volgend jaar 3 maand zomervakantie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ga twee keer op vakantie!!
2.5 week naar Dominicaanse Republiek en 1 week naar Barcelona (m'n beste vriendinnetje opzoeken, logeer daar dus lekker goedkoop)
Maar dat is pas volgend jaar!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar 3 maand zomervakantie!En waarschijnlijk ga ik dan 2,5 naar mn oom toe die de wereld rond vaart!
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat is ook gelijk mijn eerstkomende zomervakantie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maar dat is pas volgend jaar!!
Volgend jaar hoop ik 5 weken naar Australië te kunnen gaan!!
Ik wil ook naar Barça! Eind van augustus kan ik ook bij vrienden terecht; welke maatschappij heb je geboekt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ga twee keer op vakantie!!
2.5 week naar Dominicaanse Republiek en 1 week naar Barcelona (m'n beste vriendinnetje opzoeken, logeer daar dus lekker goedkoop)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dat is ook gelijk mijn eerstkomende zomervakantie!![]()
Ryanair.. Is de goedkoopste op het moment. Je vliegt wel vanaf Eindhoven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Barça! Eind van augustus kan ik ook bij vrienden terecht; welke maatschappij heb je geboekt?
ja...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Dat had ik even gemist! Arme jij!!
Oh, niks te klagen dus! Je gaat ook maar heel Europa rond zeg! Gaafquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...!ik ben heel zielig...!
Ik zit volgend studiejaar een heel jaar bij de mooiste vrouwen van Europa!
Zweden!
ja ik moe toch wat in mn studententijd...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, niks te klagen dus! Je gaat ook maar heel Europa rond zeg! Gaaf
Hehe!! Studeer je ook nog?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik moe toch wat in mn studententijd...!
ja...! dat is in iedergeval wel de bedoeling dat ik studeer...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe!! Studeer je ook nog?
Helaas studeer ik Nederlands...ik kan nergens spannends heen
Gaaafff!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...! dat is in iedergeval wel de bedoeling dat ik studeer...!Volgend jaar heerlijk in Zweden, dan nog een half jaartje in nederland... en dan eindstage, hopelijk in Nieuw Zeeland en dan ook daar blijven!
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik moe toch wat in mn studententijd...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |