quote:
vanaf #86, dus dit is nummer 141 voor jouquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op het hoeveelste ik zit
En geen zin om uit te gaan rekenen. Dus als iemand dat voor mij wil doen. Ga je gang
dus nog ff aan 9 stuks meedoenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanaf #86, dus dit is nummer 141 voor jou
ik ga denk ik nog wel voor de 200quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus nog ff aan 9 stuks meedoen
jij doet ook niets anders dan stage FOK!kenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Over 2 topics zit ik al aan de 220ste!!!
En je kon die kaart nu niet ff stopzetten, toen ze je belden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme, 2 jaar geleden de ''vakantiekaart'' besteld, kreeg je 5% korting bij elke reisorganisatie. Dacht dat t gratis was maar bleek dus neit zo te zijn.. 50 euri's was de schade en ook niet alle reisorganisaties waren erop aangesloten![]()
Nu belden ze mij weer op, of ik weer ff geld wil betalen voor de verlenging van die kutkaart.. GVD! Moest ik me voor 1 juni afmelden, godver de godver
![]()
Neej, omdat ik me had moeten afmelden voor 1 juni.. Wist ik niks vanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En je kon die kaart nu niet ff stopzetten, toen ze je belden?
Nietes, ik heb ook andere topics hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij doet ook niets anders dan stage FOK!ken
Ik mag hopen dat je je geld eruit hebt gehaald dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme, 2 jaar geleden de ''vakantiekaart'' besteld, kreeg je 5% korting bij elke reisorganisatie. Dacht dat t gratis was maar bleek dus neit zo te zijn.. 50 euri's was de schade en ook niet alle reisorganisaties waren erop aangesloten![]()
Nu belden ze mij weer op, of ik weer ff geld wil betalen voor de verlenging van die kutkaart.. GVD! Moest ik me voor 1 juni afmelden, godver de godver
![]()
Zoals miss ook al zegt, gewoon niet betalen. En komt er dan iemand langs, Kan je mooi de kaart inleveren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, omdat ik me had moeten afmelden voor 1 juni.. Wist ik niks van![]()
![]()
Die gasten bellen mij ook elk jaar... Ja, je hebt ooit eens een enquete ingevuld, maar als je dan een tegenvraag stelt.. Mag ik dan weten welke enquete en waar, dan kunnen ze dat niet zeggen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
Ook door hen werd ik laatst gebeld. Ja, via je school hebben we je gegevens gekregen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd denet gebeld door iemand van de ABN Amro (dat ze nu nog werken). Ik dacht eerst dat ze mij een baan aan kwamen bieden ofzo.
Maar ze willen mijn geld hebben ipv dat de postbank het heeft. Dus aan mij de vraag of ik over wil stappen.
Wat zijn jullie ervaringen met ABN?
Mijn pluspunten:
- met Young Prof. pakket 0,9 % hogere rente op internetsparen ivt Postbank;
- sponsoring van Ajax;
Mijn minputen:
- ander rekeningnummer;
- zodra ik niet meer voor het YP-pakket in aanmerking kom, is de rente 0,1 % lager dan mijn huidige;
- bij sommige winkels problemen met pinnen
Ik zit ook best bij de Postbank en ook geen problemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook door hen werd ik laatst gebeld. Ja, via je school hebben we je gegevens gekregen.
Ik zei meteen. Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik een beetje asociaal van school..
Niet op ingegaan want bij de Rabo zit ik best. Helaas was dit nog voor de overnameperikelen van ABN AMRO...![]()
Relaxed man! Ik vind zowiezo dat netwerken heel erg goed is voor je stage/werk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:39 schreef ETA het volgende:
ff nog een brag tussendoor..... ik moet het gewoon ff kwijt
tijdens lunch zat ik met een collega te praten over portfolios en solliciteren. En ik vertelde dat ik verbaasd was dat ik geen portfolio hoefde op te sturen voor mijn stageplek, terwijl aan anderen (ook de toekomstige stagiares) wel allemaal portfolios moesten insturen. Verteld die collega dat ik highly recommended was.... door de baas (hoofd IT business groep) van de baas (hoofd Industrial Design) van de baas (hoofd Concept development) van mijn baas (hoofd research)........![]()
![]()
Netwerken FTW
maar nu moet ik het wel waarmaken.......... pressure, pressure......quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed man! Ik vind zowiezo dat netwerken heel erg goed is voor je stage/werk!
ach komt goed jongen...! je plaatst gewoon net als gewoonlijk een paar bommen en dan komt alles goed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:48 schreef ETA het volgende:
[..]
maar nu moet ik het wel waarmaken.......... pressure, pressure......
Als het goed is krijg ik op 31 augustus mijn diploma..... dan ben ik precies 9 jaar student geweestquote:1998-2003 : Bachelor Mechanical Engineering, Hanzehogeschool Groningen
best lang? VEEL TE LANG man!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef ETA het volgende:
blowing them away
zit net mn cv te updaten............. pffff....
[..]
Als het goed is krijg ik op 31 augustus mijn diploma..... dan ben ik precies 9 jaar student geweestdas eigenlijk best wel lang...
valt best wel mee, nergens echt lange vertraging gehad.quote:
als je het zo uitlegd valt het wel weer mee...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef ETA het volgende:
[..]
valt best wel mee, nergens echt lange vertraging gehad.
4,5 jaar HTS (ipv 4 jaar), daarna half jaartje bezig geweest orienteren wat te doen. daarna half jaar instroom programma voor de master, 2,5 jaar (ipv 2) over de master zelf gedaan. En nu die 1-jarige studieprogramma
= 9 jaar
Veel succesquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allen
Vandaag moet ik écht gaan werken aan mijn tentamen!!
Ik vond het nog steeds best langquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef ETA het volgende:
[..]
valt best wel mee, nergens echt lange vertraging gehad.
4,5 jaar HTS (ipv 4 jaar), daarna half jaartje bezig geweest orienteren wat te doen. daarna half jaar instroom programma voor de master, 2,5 jaar (ipv 2) over de master zelf gedaan. En nu die 1-jarige studieprogramma
= 9 jaar
ik schrok zelf ook wel een beetje hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je het zo uitlegd valt het wel weer mee...!![]()
![]()
nee man, je kan nog best een tweede master doen toch? Tijd zat om te werken...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:38 schreef ETA het volgende:
[..]
ik schrok zelf ook wel een beetje hoorMaar ja, CV is vol, gedaan wat ik wilde doen tijdens mij studententijd (muv triootjes), tijd om aan te sluiten bij het echte werkvolk.
oeh, 4 man/vrouw actief hieroquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man, je kan nog best een tweede master doen toch? Tijd zat om te werken...!
Triootje is niet gelukt begrijp ik?![]()
Whoehoe, nummer één!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
De dagcijfers..
037. 085 miss-scofield
074. 060 Roycoooooo
112. 046 Kuno_van_Dijk
146. 040 PieterBas
214. 033 Frrreek
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:45 schreef ETA het volgende:
[..]
oeh, 4 man/vrouw actief hierodrukke boel!!
een 2e master.... echt nuttig kan het niet meer zijn. Wat ik tot nu toe heb gedaan complementeerde elkaar wel mooi.... dan zou ik echt te lang student blijvenben al student sinds de laatste eeuw...........
26..... oud he...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Whoehoe, nummer één!!
Ik heb een nieuw spel ontdekt..dan gaat het snel
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
NOU WORDT JE TOCH GEWOON EEN WERKPAARD ALS JE DAT ZO GRAAG WIL!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:45 schreef ETA het volgende:
[..]
oeh, 4 man/vrouw actief hierodrukke boel!!
een 2e master.... echt nuttig kan het niet meer zijn. Wat ik tot nu toe heb gedaan complementeerde elkaar wel mooi.... dan zou ik echt te lang student blijvenben al student sinds de laatste eeuw...........
Heb je al grijze haren?quote:
Valt mee tochquote:
Schreeuwlelijk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NOU WORDT JE TOCH GEWOON EEN WERKPAARD ALS JE DAT ZO GRAAG WIL!![]()
![]()
Nou tegen die tijd hoop ik dat nog niet...!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Valt mee tochHaha! Ik hoop dat ik al een kindje heb als ik zo oud ben...
[..]
HOU JE MONDT! GRAMMATICA IS ALLEEN VOOR LERAREN/LERARESSEN EN NERDS!quote:Schreeuwlelijk!Word je, zonder t
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NOU WORDT JE TOCH GEWOON EEN WERKPAARD ALS JE DAT ZO GRAAG WIL!![]()
![]()
Het is wel heeeeeeeeeeeeeel flauw om te roepen "hulp nodig?"quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Valt mee tochHaha! Ik hoop dat ik al een kindje heb als ik zo oud ben...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou tegen die tijd hoop ik dat nog niet...!
[..]
HOU JE MONDT! GRAMMATICA IS ALLEEN VOOR LERAREN/LERARESSEN EN NERDS!
en taalpuristenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou tegen die tijd hoop ik dat nog niet...!
[..]
Hahaha, hoelang denk jij dat een kindje in de bhuik blijft? Een jaar of 6?? Voorlopig nog geen hulp nodig dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef ETA het volgende:
[..]
ik word gewoon in de ratrace gezogen............ en nee, begin geen grijze haren te krijgen, al vallen er laatste tijd wel erg veel uit........... word oud en kaal
![]()
![]()
[..]
Het is wel heeeeeeeeeeeeeel flauw om te roepen "hulp nodig?"
je kan niet vroeg genoeg beginnen met oefenenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, hoelang denk jij dat een kindje in de bhuik blijft? Een jaar of 6?? Voorlopig nog geen hulp nodig dus![]()
Ik ben een nerd danquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ja de gevallen waar het in 1 keer gelijk bij lukt zijn ook op 1 hand te tellen, oefenen dus!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
je kan niet vroeg genoeg beginnen met oefenen
Is goed! Wat doe je vanavond?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef ETA het volgende:
[..]
je kan niet vroeg genoeg beginnen met oefenen
denk dat je even moeten wachten totdat ETA weer in NL is...!quote:
Toch welquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk dat je even moeten wachten totdat ETA weer in NL is...!![]()
Pas maar op, straks pakt ie het vliegtuig nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk dat je even moeten wachten totdat ETA weer in NL is...!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |