Nick & Simon komen uit Volendam..quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah, was ook maar een grapje.. Ben nog wel lui!
Ken je NICK & SIMON NIET???? Men, das de shizzle![]()
![]()
Neej, hij moet het hebben vandaag.. Vandaag is tentameninzage dus![]()
Je hebt meer op Fok! getypt als 1 alineaquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef ETA het volgende:
ik moet weer aan het werk... veeeeeels te weinig uitgevoerd vandaag... ongeveer 1 alinea getypt......
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef Sehnsucht het volgende:
zijn jullie nou potverdikkeme nog niet uitgepraat?
pffff.....heb ik nog wat gemist de afgelopen weken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee
Er zijn nog een paar stagiairs die door moeten werken..![]()
Er zijn een aantal ex-stagiars afgestudeerd en/of hebben hun stage voldoende afgerondquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:05 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
pffff.....heb ik nog wat gemist de afgelopen weken?
niet echt dusquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn een aantal ex-stagiars afgestudeerd en/of hebben hun stage voldoende afgerond
Over 3 uur komt daar nog eentje bijquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn een aantal ex-stagiars afgestudeerd en/of hebben hun stage voldoende afgerond
Goedemiddagquote:
Nice gaat lekker hier!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef miss-scofield het volgende:
KLAAR!!!!![]()
Zo, ik ga richting school, tentamendossier inleveren!!!![]()
(Heb nu klein beetje vakantie...ben klaar voor de Hogeschool! Nog wel een week stage)
Had het al eerder ontdekt (sta ook in de lijst) maar nooit veel gepostquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice gaat lekker hier!
Handschoen ook mooi op tijd het topic ontdekt
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:00 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Had het al eerder ontdekt (sta ook in de lijst) maar nooit gepost![]()
goedemiddag, ik ben weg! LUNCHEN!quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goedemiddag, ik ben weg! LUNCHEN!
Zaterdag BBQEN!![]()
Ja wat is dat toch, hier werken ze ook alsof het hun grote hobby is. Werk is best leuk, maar je kunt overdijven, in het begin voelde ik me echt schuldig om weg te gaan maar ja, mijn vrije tijd is me ook belangrijk! en van 9:15 tot 18:00 vind ik wel genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef ETA het volgende:
goedeavond, nog 15 minuutjes en ik keer ook huiswaarts...........
zou het erg zijn dat ik als een van de laatste binnenkom en steeds als eerste weg ga? ik bedoel, ik werk van 9:15 tot 18:30, 15min langer dan de bedoeling. Maar ik een grote groep collegas komt eerder op werk, en zitten er allemaal nog als ik naar huis ga.......... stelletje uitslovers...
Ik was meestal wel eens van de eerste op kantoor en ging ook meestal een van de eerste weer weg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch, hier werken ze ook alsof het hun grote hobby is. Werk is best leuk, maar je kunt overdijven, in het begin voelde ik me echt schuldig om weg te gaan maar ja, mijn vrije tijd is me ook belangrijk! en van 9:15 tot 18:00 vind ik wel genoeg![]()
Fijne "avond"![]()
Logisch, ik post hier bijna nooit meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat het wel zo netjes is om van mijn kant te laten weten dat het ondertussen een stuk beter gaat met de slowchat hier
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat het wel zo netjes is om van mijn kant te laten weten dat het ondertussen een stuk beter gaat met de slowchat hier
misschien 5 maar niet veel meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:12 schreef Frrreek het volgende:
4 maar?
Goeie. Gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien 5 maar niet veel meer
Leinonlein,
Frrreek
ETA
Kuno_van_dijk
Wie nog meer? die niet na vandaag klaar zijn?
het zijn er echt maar 4...!quote:
Vandaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Der zijn ook nog maar 4 stage lopers...!
![]()
whoohooo!quote:
maar goed wees blij, heb jij ook "even" zomervakantie!quote:
Truequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar goed wees blij, heb jij ook "even" zomervakantie!![]()
Gefeliciteerdquote:
en jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef crossover het volgende:
[..]
True
Heb trouwens gister mijn P gehaald
zullen we dan ook maar even voor jou blij zijn...?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef crossover het volgende:
[..]
True
Whoohooo! Toppie crossover!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:24 schreef crossover het volgende:
[..]
True
Laat ik dit bericht maar negerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zullen we dan ook maar even voor jou blij zijn...?![]()
Dankjequote:
en nu? je blijft bij de zelfde opleiding? of ga je toch maar iets anders doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Laat ik dit bericht maar negeren
[..]
Dankje
Hoe dat zo ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Frrreek het volgende:
Ben al bijna 32 uur op, godverdomme. En ik moet nog 3,5 uur
Nu je zo ver bent, ben ik van mening dat je best kan proberen nog 1 of misschien 2 nachten door te trekken!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Frrreek het volgende:
Ben al bijna 32 uur op, godverdomme. En ik moet nog 3,5 uur
Ik ga naar tilburg, psychologie studerenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en nu? je blijft bij de zelfde opleiding? of ga je toch maar iets anders doen?
Ja feestjes.quote:
Uni neem ik aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga naar tilburg, psychologie studeren
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:48 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja feestjes.
"Dit zijn je laatste twee weken man, ga mee uit"
"Neem nog een biertje"
"Laten we nog even daarheen gaan"
"Laten we de hele nacht doorhalen!"
Laat ik de enige mongool zijn die vandaag een volledige werkdag moet overleven
| Forum Opties | |
|---|---|