Mensen zoals jij zijn echt slaapverwekkend weet je dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch heen met die gozer. Inleveren dat rijbewijs. Als ik bij de Shell wegrijd met de gehele tankinstallatie mag ik ook bij het CBR mijn rijbewijs inleveren.
Doe niet zo opgefokt man.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn echt slaapverwekkend weet je dat.
Probeer je nou grappig te zijn of wat?
Je bent het iig niet namelijk.
Er zit toch echt een verschil tussen bij de Shell tanken in een normale auto dan tanken in de pitstraat in een F1.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch heen met die gozer. Inleveren dat rijbewijs. Als ik bij de Shell wegrijd met de gehele tankinstallatie mag ik ook bij het CBR mijn rijbewijs inleveren.
Nu weet ik niet van welke datum (voor/na Magny-Cours?) dit interview is, maar iig verstandige woorden van Mol na al dat gedoe de laatste dagen. Uitlatingen van (vooral) Kolles en Gascoyne waren nu niet bepaald verstandig/tactisch/slim te noemen, om over de reacties van 'de fans' maar te zwijgen.. Mol geeft terecht aan dat de prestaties op de baan in absolute zin ietwat tegenvallen, maar weet ook waardoor dit veroorzaakt wordt. Hopelijk zal de B-spec hier verandering in aan kunnen brengen, blijkt Sutil dan nog steeds sneller, dan is het pech (exit) voor Albers, maar wie weet is het de ommekeerquote:Spyker F1 en Albers praten in augustus
03 juli 2007
Spyker F1 zal waarschijnlijk in augustus met Christijan Albers rond de tafel gaan, om de toekomst van de 28-jarige coureur bij het Nederlandse team te bespreken. Dit liet Spyker F1-baas Michiel Mol weten in een interview met het Spyker F1 Magazine.
"We hoeven er niet omheen te draaien, Adrian is doorgaans sneller dan Christijan dit jaar", zei Mol na afloop van de Grand Prix van Frankrijk. "Christijan worstelt met de afstelling. Vindt hij een goede set-up, dan is hij prompt snel, dat wel. Christijan heeft een agressieve rijstijl, en die past minder goed bij de huidige Bridgestone-banden. De nieuwe banden lenen zich niet voor gooi- en smijtwerk. Feit blijft dat het opvallend is, dat een rookie zo vaak sneller is. Christijan vindt het een moeilijke situatie, dat mag duidelijk zijn. Het lijkt een beetje op de situatie bij McLaren, waar Lewis Hamilton Fernando Alonso steeds te snel af is."
"Over een race of twee tot drie gaan we met Christijan rond de tafel", vertelde de Formule 1-directeur van Spyker verder. "Hij wil graag naar de top, maar dat zijn wij ook in 2008 nog niet. Hij is toe aan teams als Williams of Toyota, maar of dat lukt?"
Ja sorry maar ik word een beetje moe van dit soort reacties.quote:
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik word een beetje moe van dit soort reacties.
Misschien moet ik maar niks meer lezen als het over Albers gaat.
Heel Nederland loopt Albers ineens af te branden, ja hij doet het kut, hij valt dit jaar zwaar tegen maar hij verdient dit nou ook weer niet.
Reageer inderdaad maar niet nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
wat is de lol van voetbal,tennis,basketbal,hockey,bowlen,cricket,rugby,volleybal,snooker,darten etc etc etc....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
Ik raad je toch aan eens wat races te volgen want dat er maar 1 coureur is die constant wint is allang niet meer zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
Jij ziet Formule 1 als een individualistische sport.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
Ik heb het een tijdje geprobeerd hoor maar ik kan er maar niet warm of koud van worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik raad je toch aan eens wat races te volgen want dat er maar 1 coureur is die constant wint is allang niet meer zo.
Ook al is F1 misschien niet altijd even leuk meer, het blijft toch altijd wel interessant.
Persoonlijk vind ik het ook leuker als er meer competitie is, daarom kijk ik steeds liever naar A1 en Champcar maar dat terzijde.
Ik denk ook dat de uitspraken van Gascoyne en Kolles mede gedaan zijn om de fouten van het team en hun groeibriljant (want dat is hij wel, wees eerlijk) Sutil een beetje naar de achtergrond te verdringen. Sutil die te vroeg in de pits kwam, het team dat verzuimde hem weer weg te sturen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even schaamteloos de post van Googolplexian gekopiëerd
[..]
Nu weet ik niet van welke datum (voor/na Magny-Cours?) dit interview is, maar iig verstandige woorden van Mol na al dat gedoe de laatste dagen. Uitlatingen van (vooral) Kolles en Gascoyne waren nu niet bepaald verstandig/tactisch/slim te noemen, om over de reacties van 'de fans' maar te zwijgen.. Mol geeft terecht aan dat de prestaties op de baan in absolute zin ietwat tegenvallen, maar weet ook waardoor dit veroorzaakt wordt. Hopelijk zal de B-spec hier verandering in aan kunnen brengen, blijkt Sutil dan nog steeds sneller, dan is het pech (exit) voor Albers, maar wie weet is het de ommekeer![]()
Verrek, ik ben op dezelfde dag jarig... *Is dit iets positiefs???*quote:Wie is Christijan Albers
Christijan Albers is geboren in Nederland op 16 april 1979.
Ik zeg niks voor ik weer mensen boos maakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Verrek, ik ben op dezelfde dag jarig... *Is dit iets positiefs???*
Ziggy(3x), leuk dat je een topic hebt geopend voor Chris.
Bron?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch heen met die gozer. Inleveren dat rijbewijs. Als ik bij de Shell wegrijd met de gehele tankinstallatie mag ik ook bij het CBR mijn rijbewijs inleveren.
Volgens mij was Heidfeld ook vorig seizoen de betere bij BMW, zeker als je naar het resultaat gaat kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef staticdata het volgende:
het heeft gewoon met de rijstijl te maken. zoals eerder is gezegd heeft albers meer een agressievere rijstijl. dit heeft Kubica ook. Vorig jaar reed Kubica bijvoorbeeld Heidfeld constant zoek omdat hij beter met die banden overweg kon. nu zie je Kubica ook nog wel ploeteren en rijd heidfeld meer op de voorgrond.
Toch zou albers wel sneller moeten zijn dan Sutil...
Dit doet gewoon pijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:29 schreef TJDoornbos het volgende:
verwijtte
Kubica is pas aan het eind ingestapt he, daarvoor zat villeneuve nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij was Heidfeld ook vorig seizoen de betere bij BMW, zeker als je naar het resultaat gaat kijken.
Ik heb het ook over alleen de laatste negen racesquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kubica is pas aan het eind ingestapt he, daarvoor zat villeneuve nog
Die klassen bestaan niet. Zelfs al zijn de auto's gelijk, komt het aan op afstelling en dergelijke en zijn er altijd teams die het beter doen dan anderen en dus vaak winnen. Kijk maar naar de A1 (Duitsland dit jaar en vorig jaar Frankrijk) en ChampCar (teams Newman-Haas en Forsythe met als coureurs respectievelijk Bourdais en Tracy).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
Omdat daar iedereen speelt met hetzelfde materiaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef staticdata het volgende:
wat is de lol van voetbal,tennis,basketbal,hockey,bowlen,cricket,rugby,volleybal,snooker,darten etc etc etc....
Minardi?? rijdt die niet CCWS??quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Omdat daar iedereen speelt met hetzelfde materiaal
Een F1 kan maar gewonnen worden door een handjevol coureurs: degenen die de beste auto hebben. Dat hoeft niet per se ook de beste coureur te zijn. Schumi eindigt ook 15e in een Minardi.
Leuke van de F1 is daarom dan ook alle soaps eromheen. Wie mag in de auto's rijden die er toe doen? Wie kan opzouten? enzo.![]()
De race zelf vind ik meestal bloedsaai. In vrijwel elke sport kan een matig team/speler nog wel eens winnen van een topper. Onmogelijk in de F1.
Die is er al en rijdt momenteel in Amerikaquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef MrBadGuy het volgende: hopelijk komt er eens een goede Nederlandse F1-coureur![]()
En is geen F1 coureur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die is er al en rijdt momenteel in Amerika
Spijtig genoeg voor Albers heeft Norbert Haug hem toender tijd op de 2de plek gezet aangezien gary Paffet dan wel Lewis Hamilton ook kans maakten bij Mclaren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Albers valt dit seizoen gewoon zwaar tegen. Tuurlijk kan dat met de tankinstalatie iedereen overkomen, hij krijgt ook niet kritiek omdat dit het enige 'foutje' is wat hij heeft gemaakt, maar hij rijdt het hele seizoen al belabberd. Dat hij nu eindelijk eens toegeeft dat hij fout zat spreekt voor zich, hoe wou hij in dit geval ontkennen dat hij fout zat? Albers is vast een goede coureur, maar niet goed genoeg voor de F1.
Dan zijn er nog mensen die zeggen dat we blij moeten zijn dat er tenminste een Nederlander meerijdt, maar voor mij hoeft het niet op zo'n manier. Hij zal altijd achteraan blijven rijden, als hij echt heel goed was dan maakte hij nog wel kans op een plaats bij een topteam, maar dat gaat voor Albers nooit gebeuren. Jammer maar helaas, hopelijk komt er eens een goede Nederlandse F1-coureur![]()
En staat met de huidige regels dus gewoon met lege handenquote:
Spa zou die er volgens mij bij zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef sanger het volgende:
[..]
En staat met de huidige regels dus gewoon met lege handen
Het vorige topic was vol.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:59 schreef Sally het volgende:
Ziggy(3x), leuk dat je een topic hebt geopend voor Chris.
Het deed mij ook pijn.quote:
Dat zou anders een hele prestatie zijn in een Minardiquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Schumi eindigt ook 15e in een Minardi.
Mij ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het vorige topic was vol.
[..]
Het deed mij ook pijn.
Ik gaf al 2x een hint...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maar uit protest opende niemand anders een nieuw topic![]()
quote:
CA en Giedo zie ik sowieso wel rijden at spaquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Andere vraag dan maar: Zou Chris nog komen om te testen in Spa?
Niet voor zover bekend is gemaakt. Misschien wel leuk om daar op te letten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef MIster911 het volgende:
Test Spyker met de B-Spec?
Mwoah. Ook Minardi heeft wel eens vooraan de grid gestaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zou anders een hele prestatie zijn in een Minardi
Nog niet gehoord... maar so true!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mwoah. Ook Minardi heeft wel eens vooraan de grid gestaan.
Maar goed, het zal allemaal met een sisser aflopen. Albers maakt gewoon zijn seizoen af, Spyker heeft volgend jaar een iets betere wagen staan en Doornbos blijft lekker in de CCWS, waar hij zich prima thuisvoelt.
Samengevat komt het neer op de twee spreekwoorden die altijd in de Formule 1 van toepassing zijn:
"When the flag drops, the bullshit stops."
"If is F1 spelled backwards."
Meldt.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]zeker een paar honderd airmiles
en misschien ook nog wel een zooi shellzegeltjes
Of moet je zeggen "Snakemiles"quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]zeker een paar honderd airmiles
en misschien ook nog wel een zooi shellzegeltjes
Airmiles!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]![]()
Gigantische bug inderdaad.
[..]
Eerder benzinepunten.
Dat vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef pfaf het volgende:
Wat me wel tegenvalt is dat hij gewoon verbleekt bij Sutil.
Is er nog iemand die een VRAAG heeft voor 'onze Chris'??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, voor alle fans en anti-fans, Christijan is dit weekend te gast bij RTL-Pitspost, dus stel gerust je vraag en wie weet komt 'ie op t.v.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er nog iemand die een VRAAG heeft voor 'onze Chris'??
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:06 schreef Sally het volgende:
Pffff.....Posten om het posten, vind ik zoiets als hierboven...........
Tja, stiekem heb je wel gelijkquote:
Mijn vraag is wat hij van de uitspraken vond van Lauda en of hij zich nu extra gemotiveerd voelt om hem de mond te snoeren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, stiekem heb je wel gelijk
ON TOPIC, dan maar.
Je kunt dus een vraag stellen aan CA, ik vond die van SimtekF1 wel een goede. Kun je meteen zien of hij (nog) gewild is, toch?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:10 schreef sanger het volgende:
CA heeft helaas een persstop. Dat heeft hij verteld tijdens de persco van de BCR.
Dat zei jij!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]Michiel Mol heeft/had een persstop, heb niet begrepen dat CA er ook één had
![]()
Mja ik heb denk ik je vraagstelling verkeerd opgevatquote:
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Mja ik heb denk ik je vraagstelling verkeerd opgevat![]()
Ik had het over michiel mol en jij over ca![]()
Zou wel raar zijn aangezien hij wel in pitspost zit. Maar jullie waren er kennelijk al uit dat het een vergissing bleekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:10 schreef sanger het volgende:
CA heeft helaas een persstop. Dat heeft hij verteld tijdens de persco van de BCR.
Inderdaad, in tegenstelling tot het Youtube-interviewtje zag ik hier de lol niet echt van in.. Misschien is het leuker wanneer je de F1 niet volgt en alleen maar uitslagen/krantenkoppen leest??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ok, Albers is slechtniet goed, maar Heerschop...![]()
Ha ha.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik zag gisteren nog zijn vrouw bij de Shell tanken.
[afbeelding]
J.
Nou, vaak wordt je toch beoordeeld over je laatste prestaties... Anders had Villeneuve nog wel F1 gereden bv...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Maar het lijkt mij niet dat als je 2 jaar je teamgenoot hebt verslagen en alleen dit jaar tot nu toe tegen valt, je gelijk nergens meer aan de bak komt.
Het klopt exact wat CA zegt over de kwali btw.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb maar klein deel van de kwalificatie gezien en volgens mij kon die Spykert gewoon niet harder, al beweerd CA op sport wat anders (maar heb hem niet bij de keuring gezien dus dat weet ik niet).
Anyway hopen dattie hem uitrijdt en voor Sutil beland op de 1 of andere manier
Had ik die overtuiging ook maarquote:Op zondag 8 juli 2007 11:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat geldt toch eigenlijk voor iedere coureur wel?? Dat deze in een passende wagen pas echt goed presteren?? En of je dan de wagen aanpast of je rijstijl, dat hangt van verschillende omstandigheden, kwaliteiten van de coureur en middelen van het team, af.. SpykerF1 is helaas geen topteam en heeft beperkte middelen, Christijan Albers is een goede coureur, maar helaas geen wereldtopper. Dan gaat het aanpassen en de betere prestaties gewoon wat langzamer dan sommigen willen/hopen/verwachten..
Christijan heeft sinds begin van dit seizoen veel progressie geboekt met de SpykerF1. Gisteren in de kwalificatie gewoon pech gehad, maar als hij zo doorzet dan staat hij aan het einde van het seizoen ruim voor Sutil, daar ben ik van overtuigd
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Als Spyker straks dat nieuwe tanksysteem in orde heeft dan lukt het vast
Spyker F1 test nieuw tanksysteem:
[[url=http://i146.photobucket.com/albums/r254/MaGNeT76/albersrefuel.jpg]afbeelding][/url]
Daaruit maak ik op dat de monteurs hem niets kwalijk nemen en dus nog achter hem staan.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef SimtekF1 het volgende:
De tekst op die helmen van die monteurs was ook grapppig.
heb ik gemist wat erop stond? denk het wel..quote:Op zondag 8 juli 2007 16:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat de monteurs hem niets kwalijk nemen en dus nog achter hem staan.
We survived the pitstop in Magny Cours 2007 of iets in die zin.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
heb ik gemist wat erop stond? denk het wel..
Viel reuze mee, hij heeft driekwart van de race Sato achter zich gehouden, Trulli bijna ingehaald voor die uitviel en rondetijden gedraaid die vaak gelijk waren met het middenveld. Spyker en Albers mogen tevreden zijn denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jeps maar toonde weer goed aan dat die bak knudde is!!
Alstublieft:quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
heb ik gemist wat erop stond? denk het wel..
quote:
Hamilton remde meteen weer en hij heeft in de F1 zichzelf al bewezen. Klein verschilletje met Albers dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef voyeur het volgende:
Volgens Hamilton waren de problemen tijdens zijn eerste pitstop zijn eigen schuld. ,,Ik maakte een fout. Ik twijfelde niet, ik dacht dat de lollipop omhoog was en ik ging. Ik weet niet hoeveel tijd ik daarmee verloor, maar ik verloor wel wat. Het was mijn fout”, aldus Hamilton.
Het wachten is nu tot Nikki Lauda Hamilton ook uit de F1 wil hebben
Hamilton zichzelf al bewezen?? Kom op zeg, hij heeft koud 9 races in de beste auto van het veld gereden.. Als je snel bent, geen pecht hebt en geen fouten maakt, eindig je dan logischerwijs hoog.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hamilton remde meteen weer en hij heeft in de F1 zichzelf al bewezen. Klein verschilletje met Albers dus.
9 races en 9 keer op het podium...quote:Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hamilton zichzelf al bewezen?? Kom op zeg, hij heeft koud 9 races in de beste auto van het veld gereden.. Als je snel bent, geen pecht hebt en geen fouten maakt, eindig je dan logischerwijs hoog.
Albers moet al 3 jaar vanuit de achterhoede racen/vechten in één van de mindere auto's van het veld. Als je kijkt naar wat er met die wagens mogelijk is, dan heeft Albers het misschien zelfs nog wel relatief beter gedaan dan Hamilton..
Hamilton is een zeer talentvolle coureur, ongetwijfeld een aantal malen beter dan Albers. De fout die hij vandaag maakt is echter net zo stom, misschien nog wel stommer dan die van Albers. Want de pitstop van Hamilton verliep verder gewoon volgens planning, géén paniek bij de monteurs, géén teamgenoot die 'voor dringt', géén auto die in de 1e versnelling omhoog wordt gezet, etc. Enige punt in zijn voordeel is dat 'ie nog op tijd stopte.. Wat ik wil zeggen, dit soort dingen kan de beste overkomen en is, zo lang het niet iedere race gebeurd (of 4x per seizoen), ook geen reden om iemand z'n rijbewijs af te nemen..
Enfin, volgens mij was iedereen het er ook al wel over eens dat Lauda gewoon z'n mond moest houden.. Nutteloze discussie verder dus![]()
Lees wat Hamilton zelf zegt, dat deed hij nu juist.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
9 races en 9 keer op het podium...
Denk niet dat Albers dat met zn 3 jaar ervaring had gedaan in een McLaren..
Chauvinisme, prima. Maar je kan ook overdrijven.
En wegrijden met de lollipop naar beneden is enkele malen dommer dan wat Hamilton deed vandaag.
Met als grote verschil dat Hamilton niet door reed met een slang in z'n auto.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lees wat Hamilton zelf zegt, dat deed hij nu juist.
Verder weet je niet wat Albers gedaan had in een superieure auto. Het is zot om Hamilton als 'bewezen' te betitelen na negen races in vergelijking met iemand die in zijn derde seizoen zit.
Dat Albers uiteindelijk wel door reed kwam onder andere natuurlijk ook door alle hectiek/paniek en frustratie toen Sutil voor z'n neus stond en doordat zijn wagen al in de 1e versnelling stond toen de lollipop werd omgedraaid.. Albers heeft gewoon netjes toegegeven dat dit 'zijn fout' was, net zoals Hamilton ook aangeeft dat hij een fout maakte. Beide incidenten gebeuren in het heetst van de strijd waar de belangen groot zijn. Shit happens! Pas wanneer dit soort gevallen regelmatig zich voor doen, dan moet je je zorgen gaan maken, dit zijn incidentenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met als grote verschil dat Hamilton niet door reed met een slang in z'n auto..
Pssst, laten lullen. Geen excuses verzinnen, fout is fout. Het feit dat mensen er steeds maar weer op terug moeten komen is eigenlijk gewoon triest.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat Albers uiteindelijk wel door reed kwam onder andere natuurlijk ook door alle hectiek/paniek en frustratie toen Sutil voor z'n neus stond en doordat zijn wagen al in de 1e versnelling stond toen de lollipop werd omgedraaid.. Albers heeft gewoon netjes toegegeven dat dit 'zijn fout' was, net zoals Hamilton ook aangeeft dat hij een fout maakte. Beide incidenten gebeuren in het heetst van de strijd waar de belangen groot zijn. Shit happens! Pas wanneer dit soort dingen regelmatig gebeurd, dan moet je je zorgen gaan maken, dit zijn incidenten
De leider in het kampioenschap maakte vandaag dezelfde fout is CA vorige week. Verschil was wel dat Hamilton op tijd stopte.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:24 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Pssst, laten lullen. Geen excuses verzinnen, fout is fout. Het feit dat mensen er steeds maar weer op terug moeten komen is eigenlijk gewoon triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |