abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 16:22:59 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51262221
quote:
Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef SimtekF1 het volgende:
De tekst op die helmen van die monteurs was ook grapppig.
Daaruit maak ik op dat de monteurs hem niets kwalijk nemen en dus nog achter hem staan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51262341
Nette race
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_51262478
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:22 schreef sanger het volgende:

[..]

Daaruit maak ik op dat de monteurs hem niets kwalijk nemen en dus nog achter hem staan.
heb ik gemist wat erop stond? denk het wel..
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_51262666
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

We survived the pitstop in Magny Cours 2007 of iets in die zin.
pi_51262824
das wel cool
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 8 juli 2007 @ 17:22:14 #106
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51263810
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nette race
jeps maar toonde weer goed aan dat die bak knudde is!!
pi_51264317
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:22 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

jeps maar toonde weer goed aan dat die bak knudde is!!
Viel reuze mee, hij heeft driekwart van de race Sato achter zich gehouden, Trulli bijna ingehaald voor die uitviel en rondetijden gedraaid die vaak gelijk waren met het middenveld. Spyker en Albers mogen tevreden zijn denk ik.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51265148
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Alstublieft:
Post van het plaatje
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 8 juli 2007 @ 18:46:40 #109
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51266172
quote:
Op zondag 8 juli 2007 18:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Alstublieft:
Post van het plaatje

Deze dus

Prima prestatie vandaag. Hij reed betere tijden dan Sutil op het moment dat die uit viel en kwam best aardig mee tussen de Super Aguri's (Takuma Sato reed lange tijd achter 'm).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 8 juli 2007 @ 19:13:03 #110
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51266944
Volgens Hamilton waren de problemen tijdens zijn eerste pitstop zijn eigen schuld. ,,Ik maakte een fout. Ik twijfelde niet, ik dacht dat de lollipop omhoog was en ik ging. Ik weet niet hoeveel tijd ik daarmee verloor, maar ik verloor wel wat. Het was mijn fout”, aldus Hamilton.

Het wachten is nu tot Nikki Lauda Hamilton ook uit de F1 wil hebben
Here we are now, entertain us.
pi_51267019
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef voyeur het volgende:
Volgens Hamilton waren de problemen tijdens zijn eerste pitstop zijn eigen schuld. ,,Ik maakte een fout. Ik twijfelde niet, ik dacht dat de lollipop omhoog was en ik ging. Ik weet niet hoeveel tijd ik daarmee verloor, maar ik verloor wel wat. Het was mijn fout”, aldus Hamilton.

Het wachten is nu tot Nikki Lauda Hamilton ook uit de F1 wil hebben
Hamilton remde meteen weer en hij heeft in de F1 zichzelf al bewezen. Klein verschilletje met Albers dus.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:35:38 #112
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51267495
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hamilton remde meteen weer en hij heeft in de F1 zichzelf al bewezen. Klein verschilletje met Albers dus.
Hamilton zichzelf al bewezen?? Kom op zeg, hij heeft koud 9 races in de beste auto van het veld gereden.. Als je snel bent, geen pecht hebt en geen fouten maakt, eindig je dan logischerwijs hoog.
Albers moet al 3 jaar vanuit de achterhoede racen/vechten in één van de mindere auto's van het veld. Als je kijkt naar wat er met die wagens mogelijk is, dan heeft Albers het misschien zelfs nog wel relatief beter gedaan dan Hamilton..

Hamilton is een zeer talentvolle coureur, ongetwijfeld een aantal malen beter dan Albers. De fout die hij vandaag maakt is echter net zo stom, misschien nog wel stommer dan die van Albers. Want de pitstop van Hamilton verliep verder gewoon volgens planning, géén paniek bij de monteurs, géén teamgenoot die 'voor dringt', géén auto die in de 1e versnelling omhoog wordt gezet, etc. Enige punt in zijn voordeel is dat 'ie nog op tijd stopte.. Wat ik wil zeggen, dit soort dingen kan de beste overkomen en is, zo lang het niet iedere race gebeurd (of 4x per seizoen), ook geen reden om iemand z'n rijbewijs af te nemen..

Enfin, volgens mij was iedereen het er ook al wel over eens dat Lauda gewoon z'n mond moest houden.. Nutteloze discussie verder dus
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
  zondag 8 juli 2007 @ 19:57:35 #113
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51268056
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hamilton zichzelf al bewezen?? Kom op zeg, hij heeft koud 9 races in de beste auto van het veld gereden.. Als je snel bent, geen pecht hebt en geen fouten maakt, eindig je dan logischerwijs hoog.
Albers moet al 3 jaar vanuit de achterhoede racen/vechten in één van de mindere auto's van het veld. Als je kijkt naar wat er met die wagens mogelijk is, dan heeft Albers het misschien zelfs nog wel relatief beter gedaan dan Hamilton..

Hamilton is een zeer talentvolle coureur, ongetwijfeld een aantal malen beter dan Albers. De fout die hij vandaag maakt is echter net zo stom, misschien nog wel stommer dan die van Albers. Want de pitstop van Hamilton verliep verder gewoon volgens planning, géén paniek bij de monteurs, géén teamgenoot die 'voor dringt', géén auto die in de 1e versnelling omhoog wordt gezet, etc. Enige punt in zijn voordeel is dat 'ie nog op tijd stopte.. Wat ik wil zeggen, dit soort dingen kan de beste overkomen en is, zo lang het niet iedere race gebeurd (of 4x per seizoen), ook geen reden om iemand z'n rijbewijs af te nemen..

Enfin, volgens mij was iedereen het er ook al wel over eens dat Lauda gewoon z'n mond moest houden.. Nutteloze discussie verder dus
9 races en 9 keer op het podium...
Denk niet dat Albers dat met zn 3 jaar ervaring had gedaan in een McLaren..
Chauvinisme, prima. Maar je kan ook overdrijven .
En wegrijden met de lollipop naar beneden is enkele malen dommer dan wat Hamilton deed vandaag.
-
pi_51268090
wat een schande zeg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 8 juli 2007 @ 20:06:34 #115
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51268296
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

9 races en 9 keer op het podium...
Denk niet dat Albers dat met zn 3 jaar ervaring had gedaan in een McLaren..
Chauvinisme, prima. Maar je kan ook overdrijven .
En wegrijden met de lollipop naar beneden is enkele malen dommer dan wat Hamilton deed vandaag.
Lees wat Hamilton zelf zegt, dat deed hij nu juist.

Verder weet je niet wat Albers gedaan had in een superieure auto. Het is zot om Hamilton als 'bewezen' te betitelen na negen races in vergelijking met iemand die in zijn derde seizoen zit.
  zondag 8 juli 2007 @ 20:10:28 #116
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51268397
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef voyeur het volgende:

[..]

Lees wat Hamilton zelf zegt, dat deed hij nu juist.

Verder weet je niet wat Albers gedaan had in een superieure auto. Het is zot om Hamilton als 'bewezen' te betitelen na negen races in vergelijking met iemand die in zijn derde seizoen zit.
Met als grote verschil dat Hamilton niet door reed met een slang in z'n auto. .
-
  zondag 8 juli 2007 @ 20:22:46 #117
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51268729
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Met als grote verschil dat Hamilton niet door reed met een slang in z'n auto. .
Dat Albers uiteindelijk wel door reed kwam onder andere natuurlijk ook door alle hectiek/paniek en frustratie toen Sutil voor z'n neus stond en doordat zijn wagen al in de 1e versnelling stond toen de lollipop werd omgedraaid.. Albers heeft gewoon netjes toegegeven dat dit 'zijn fout' was, net zoals Hamilton ook aangeeft dat hij een fout maakte. Beide incidenten gebeuren in het heetst van de strijd waar de belangen groot zijn. Shit happens! Pas wanneer dit soort gevallen regelmatig zich voor doen, dan moet je je zorgen gaan maken, dit zijn incidenten
pi_51268771
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Dat Albers uiteindelijk wel door reed kwam onder andere natuurlijk ook door alle hectiek/paniek en frustratie toen Sutil voor z'n neus stond en doordat zijn wagen al in de 1e versnelling stond toen de lollipop werd omgedraaid.. Albers heeft gewoon netjes toegegeven dat dit 'zijn fout' was, net zoals Hamilton ook aangeeft dat hij een fout maakte. Beide incidenten gebeuren in het heetst van de strijd waar de belangen groot zijn. Shit happens! Pas wanneer dit soort dingen regelmatig gebeurd, dan moet je je zorgen gaan maken, dit zijn incidenten
Pssst, laten lullen. Geen excuses verzinnen, fout is fout. Het feit dat mensen er steeds maar weer op terug moeten komen is eigenlijk gewoon triest.
  zondag 8 juli 2007 @ 20:29:12 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51268912
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:24 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Pssst, laten lullen. Geen excuses verzinnen, fout is fout. Het feit dat mensen er steeds maar weer op terug moeten komen is eigenlijk gewoon triest.
De leider in het kampioenschap maakte vandaag dezelfde fout is CA vorige week. Verschil was wel dat Hamilton op tijd stopte.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 8 juli 2007 @ 20:29:59 #120
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51268943
Daggla had het ook al gepost zie ik
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51269000
Niemand zegt ook dat Albers geen fout heeft gemaakt. Ik vind het alleen triest dat de zeikerdjes nog steeds over die slang lullen terwijl hij in de tussentijd gewoon een prima race heeft gereden (waar je die zeikerdjes dan weer niet over hoort).
  zondag 8 juli 2007 @ 20:31:59 #122
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51269019
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De leider in het kampioenschap maakte vandaag dezelfde fout is CA vorige week. Verschil was wel dat Hamilton op tijd stopte.
En de race uit kon rijden EN op het podium kwam.
Om nog maar te zwijgen over de jarenlange ervaring die CA heeft.
Echt, deze situaties zijn onder geen beding te vergelijken.. Foutje vs kollosale misser.
-
pi_51269131
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Echt, deze situaties zijn onder geen beding te vergelijken.. Foutje vs kollosale misser.
Albers heeft vandaag een goede race gereden, vind je niet? Zeg dat dan ook, zwartkijker!
  zondag 8 juli 2007 @ 20:41:55 #124
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51269347
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus jij gaat nu vertellen dat Hamilton geen ervaring heeft uit voorgaande klasses en uit het niets in de F1 is ingestapt?
quote:
Ook grote coureurs maken/maakten fouten en er komt ook een dag dat we op de grond liggen van het lachen na een flater van Hamilton. Die heeft nu alles mee, maar de tijd komt dat hij niks mee heeft!

Disclaimer: Ik ben alles behalve een Albers fan!
Planning:
-
pi_51269384
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Albers heeft vandaag een goede race gereden, vind je niet?
Hij heeft vandaag een race uitgereden op de laatste plaats. Als we dat al een goede race moeten noemen, dan is het wel erg treurig gesteld. Ik ben het er mee eens dat er dit seizoen met de Spyker niet veel in zit, maar je kan het toch serieus niet een goede race noemen. De race in Canada was hij tot zijn fouten goed bezig, vandaag deed hij wat redelijkerwijs van hem mag worden verwacht.
  zondag 8 juli 2007 @ 20:54:56 #126
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51269754
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef mbn het volgende:

[..]

Hij heeft vandaag een race uitgereden op de laatste plaats. Als we dat al een goede race moeten noemen, dan is het wel erg treurig gesteld. Ik ben het er mee eens dat er dit seizoen met de Spyker niet veel in zit, maar je kan het toch serieus niet een goede race noemen. De race in Canada was hij tot zijn fouten goed bezig, vandaag deed hij wat redelijkerwijs van hem mag worden verwacht.
Hoho..., Albers heeft lange tijd Takuma Sato achter zich gehouden, was sneller in de race dan z'n teamgenoot Adrian Sutil op het moment dat deze uitviel én kon de rondetijden van een flink aantal coureurs (STR's, SA's, Trulli, Webber) gedurende lange tijd redelijk benaderen (te volgen via LiveTiming). Dat is in de SpykerF1 gewoon een prima prestatie en terecht een goede race van Albers. Hij heeft geen fouten gemaakt, goed meegedaan en gezien de omstandigheden waarschijnlijk het maximale resultaat behaald
pi_51269793
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hoho..., Albers heeft lange tijd Takuma Sato achter zich gehouden, was sneller in de race dan z'n teamgenoot Adrian Sutil op het moment dat deze uitviel én kon de rondetijden van een flink aantal coureurs (STR's, SA's, Trulli, Webber) gedurende lange tijd redelijk benaderen (te volgen via LiveTiming). Dat is in de SpykerF1 gewoon een prima prestatie en terecht een goede race van Albers. Hij heeft geen fouten gemaakt, goed meegedaan en gezien de omstandigheden waarschijnlijk het maximale resultaat behaald
Amen.
  maandag 9 juli 2007 @ 01:00:09 #128
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  maandag 9 juli 2007 @ 08:04:01 #129
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51281048
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus jij gaat nu vertellen dat Hamilton geen ervaring heeft uit voorgaande klasses en uit het niets in de F1 is ingestapt?
Zeg ik dat ergens? Maar iemand beweerde dat Albers "zich al bewezen had in de F1", daar doelde ik eerder op.
quote:
Ook grote coureurs maken/maakten fouten en er komt ook een dag dat we op de grond liggen van het lachen na een flater van Hamilton. Die heeft nu alles mee, maar de tijd komt dat hij niks mee heeft!
Dat is speculatie. Hij bewees sowieso afgelopen weekend al met een fout om te kunnen gaan.
Nogmaals, Hamilton stond meteen stil....
quote:
Disclaimer: Ik ben alles behalve een Albers fan!
Ik ook. .
-
  maandag 9 juli 2007 @ 08:15:03 #130
65960 sanger
pi_51281104
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zeg ik dat ergens? Maar iemand beweerde dat Albers "zich al bewezen had in de F1", daar doelde ik eerder op.
[..]

Dat is speculatie. Hij bewees sowieso afgelopen weekend al met een fout om te kunnen gaan.
Nogmaals, Hamilton stond meteen stil....
[..]

Ik ook. .
Maar het verschil was dan ook dat de lolloipopman de lollipop naar beneden hield. Bij Albers deed die hem omhoog.
  maandag 9 juli 2007 @ 08:18:12 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51281119
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:15 schreef sanger het volgende:
Bij Albers deed die hem omhoog.
.
Die was gewoon naar beneden hoor.
Let me refresh your memory
http://uk.youtube.com/watch?v=Em5V8FYAxG0
Kijk maar na 40 sec. Lollipop wordt omhoog getrokken omdat Albers al op het gas gaat.
-
  maandag 9 juli 2007 @ 08:36:15 #132
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51281263
Sanger is draaien tegenwoordig omhoog??
  maandag 9 juli 2007 @ 08:43:30 #133
65960 sanger
pi_51281327
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Die was gewoon naar beneden hoor.
Let me refresh your memory
http://uk.youtube.com/watch?v=Em5V8FYAxG0
Kijk maar na 40 sec. Lollipop wordt omhoog getrokken omdat Albers al op het gas gaat.
Op het moment dat Albers begint te rijden trekt hij hem omhoog ja. Kijk eens naar de situatie bij Hamilton, op het moment dat die begint te bewegen laat hij hem omlaag. Kijk naar Button vorig jaar, ook toen bleef de lollipop omlaag.

Albers kon, toen hij eenmaal reed, niet meer zien dat hij niet mocht rijden, en Button vorig jaar wel, vandaar dat die 20 meter verderop stilstond.
  maandag 9 juli 2007 @ 08:43:44 #134
65960 sanger
pi_51281332
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Sanger is draaien tegenwoordig omhoog??
Zie hier boven
  maandag 9 juli 2007 @ 08:45:52 #135
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51281361
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Op het moment dat Albers begint te rijden trekt hij hem omhoog ja. Kijk eens naar de situatie bij Hamilton, op het moment dat die begint te bewegen laat hij hem omlaag. Kijk naar Button vorig jaar, ook toen bleef de lollipop omlaag.

Albers kon, toen hij eenmaal reed, niet meer zien dat hij niet mocht rijden, en Button vorig jaar wel, vandaar dat die 20 meter verderop stilstond.
Dude, die gozer reageert gewoon op het feit dat die auto naar voren gaat.. Daarom trekt ie de lollipop naar boven. Niet omdat Albers weg mag.
-
  maandag 9 juli 2007 @ 08:49:58 #136
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51281434
Button kon er niks aan doen toen ging de lolly omhoog en toen Jens gas gaf sloeg die gozer de lolly down........
  maandag 9 juli 2007 @ 08:52:09 #137
65960 sanger
pi_51281464
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dude, die gozer reageert gewoon op het feit dat die auto naar voren gaat.. Daarom trekt ie de lollipop naar boven. Niet omdat Albers weg mag.
Dan nog moet hij de lolli naar beneden houden....... Zodat Albers alsnog op de rem kan trappen als hij de lolli tegen zijn helm ziet slaan (die kun je dan niet missen namelijk).

Niet om de fout van Albers goed te praten overigens.

Viel mij alleen op dat bij McLaren de lolli wel omlaag bleef toen de auto bewoog, en bij Spyker niet.
  maandag 9 juli 2007 @ 14:10:24 #138
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51290229
quote:
Op maandag 9 juli 2007 08:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]
Met "iemand" zul je mij wel bedoelen.. Wat ik zei was dat het onzin is dat iemand die net 9 races heeft gereden zich al bewezen heeft in de F1.. Dat als reactie op de post van MrBadGuy. En helemaal als dan wordt gezegd dat 'ie 9x op het podium gefinished is... Als jij gewoon een goede (niet eens topcoureur) bent die in veruit de beste auto van het veld (althans, 1 vd 4 beste auto's) rijdt, een goed team, etc., achter je hebt staan is het moeilijker NIET het podium te halen dan wel!!

En met het oog daarop stelde ik dat de prestaties van Christijan Albers in de Minardi/Jordan-Midland/Spyker mogelijk nog wel beter zijn ook (relatief gezien.. prestatie t.o.v. potentieel).. Het is maar net hoe je dat verder interpreteert..

NB. Ik ben al sinds jaar en dag McLaren-fan, just so you know..

[ Bericht 20% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 09-07-2007 14:15:49 ]
  maandag 9 juli 2007 @ 14:20:37 #139
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_51290580
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En met het oog daarop stelde ik dat de prestaties van Christijan Albers in de Minardi/Jordan-Midland/Spyker mogelijk nog wel beter zijn ook (relatief gezien.. prestatie t.o.v. potentieel)..
Dat is leuk in het sprookjesbos, maar in de F1 heb je hier natuurlijk niks aan.

Kijk stel dat ik F1 ga rijden, en mij lukt het wel een pitstop te voltooien dan zou ik de held zijn omdat mijn F1-potentieel 0,0% is en ik toch een prestatie neer zit wat niet iedereen zou kunnen.

Allemaal leuke theorieën, maar dat is niet waar F1 om gaat. F1 gaat om resultaten, en ook alleen dat
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 9 juli 2007 @ 14:33:17 #140
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51291045
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:20 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Kijk stel dat ik F1 ga rijden, en mij lukt het wel een pitstop te voltooien dan zou ik de held zijn omdat mijn F1-potentieel 0,0% is en ik toch een prestatie neer zit wat niet iedereen zou kunnen.

Allemaal leuke theorieën, maar dat is niet waar F1 om gaat. F1 gaat om resultaten, en ook alleen dat
Helemaal waar en niets op af te dingen...
Echter, er werd gezegd (al dan niet met een knipoog) dat Hamilton zich (itt CA) al lang bewezen heeft in de F1, dit als argument waarom Lauda niet ook Hamilton uit de F1 zou willen laten zetten voor een vergelijkbare fout.. Daar reageerde ik (misschien ietwat overdreven/chauvinistisch) op..

Laat Hamilton eerst maar eens bewijzen met wat tegenslag/minder materiaal om te kunnen gaan, zoals bijvoorbeeld Alonso met een probleem in Q3 vorige week, Massa wiens motor voor de start afslaat gister, etc. Tot nog toe heeft 't hem alleen nog maar meegezeten in de F1 (wat overigens niets afdoet aan de prima prestaties..). Voor 'zich bewezen hebben in de F1' is echter meer nodig. En in die zin sla ik 'qua zich bewezen hebben in de F1' Christijan Albers hoger aan dan Lewis Hamilton.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:26:12 #141
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51292870
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Helemaal waar en niets op af te dingen...
Echter, er werd gezegd (al dan niet met een knipoog) dat Hamilton zich (itt CA) al lang bewezen heeft in de F1, dit als argument waarom Lauda niet ook Hamilton uit de F1 zou willen laten zetten voor een vergelijkbare fout.. Daar reageerde ik (misschien ietwat overdreven/chauvinistisch) op..

Laat Hamilton eerst maar eens bewijzen met wat tegenslag/minder materiaal om te kunnen gaan, zoals bijvoorbeeld Alonso met een probleem in Q3 vorige week, Massa wiens motor voor de start afslaat gister, etc. Tot nog toe heeft 't hem alleen nog maar meegezeten in de F1 (wat overigens niets afdoet aan de prima prestaties..). Voor 'zich bewezen hebben in de F1' is echter meer nodig. En in die zin sla ik 'qua zich bewezen hebben in de F1' Christijan Albers hoger aan dan Lewis Hamilton.
vergelijkbare fout? Ik denk dat Lauda vooral doelde op het doorrijden met een complete benzine-slang achter je aan en dit pas merken als je de pits al uit bent. Je zou het al moeten merken zodra je dit ding losrukt van de benzinetank, want niet zo makkelijk gaat. Hamilton stopte op tijd, waardoor hij zijn 'foutje' al oploste voordat het echt een fout werd. Wat Albers deed was gewoon echt een hele domme fout...

Verder ben ik het wel met je eens dat Hamilton zich niet allang bewezen heeft in de F1, en verder hoop ik dat Albers wel het seizoen kan afmaken. Of iig de kans krijgt tot die nieuwe wagen, misschien dat het dan eindelijk eens een keertje meezit
The line is a dot to you!
  maandag 9 juli 2007 @ 15:28:58 #142
65960 sanger
pi_51292981
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:20 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat gaat gedeeltelijk op indd. Maar je probeert wel appels met peren te vergelijken. Je kunt geen vergelijking maken tussen Albers en Hamilton omdat ze niet in hetzelfde team rijden.

Je teamgenoot is de graadmeter in de F1. Wat wedstrijden betreft staat Albers daarin gewoon gelijk tegen Sutil. Hij staat in de kwali weliswaar achter, maar in de races is het dus gelijk.

En voorgaande jaren versloeg hij ook al zijn teamgenoten.
pi_51293804
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik denk dat Lauda vooral doelde op het doorrijden met een complete benzine-slang achter je aan en dit pas merken als je de pits al uit bent. Je zou het al moeten merken zodra je dit ding losrukt van de benzinetank, want niet zo makkelijk gaat.
Denk je dat? Heb je enig idee met hoeveel pk'tjes aan die slang is gesleurd?

Echt flauw dat er nu nog steeds wordt gezeken over die slang.
pi_51294013
  maandag 9 juli 2007 @ 16:02:22 #145
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51294154
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Denk je dat? Heb je enig idee met hoeveel pk'tjes aan die slang is gesleurd?

Echt flauw dat er nu nog steeds wordt gezeken over die slang.
als coureur merk je dat echt wel hoor. In het filmpje zie je de auto ook vertragen en vervolgens weer doorschieten, 1 blik in zijn spiegel was genoeg geweest om te zien dat de slang er nog aan hing. Als coureur moet je zoiets gewoon snel doorhebben (als team trouwens ook, ze hadden gelijk STOP! STOP! moeten schreeuwen door zijn oortje). Feit is gewoon dat het een hele domme fout was van Albers en hopelijk ook de laatste keer dat tie zo'n fout maakt.

Dat er nog gezeken wordt over de slang komt omdat het 'foutje' van Hamilton opeens vergeleken wordt met de fout van Albers. Ik geef alleen maar aan dat Hamilton goed reageerde op zijn fout (wat uiteindelijk dus geen echte fout was), en Albers het in eerste instantie niet eens doorhad. Dus ja, dan moet men niet vreemd opkijken als die slang er weer bij gehaald wordt
  maandag 9 juli 2007 @ 16:32:47 #146
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51295168
Het lijkt mij inderdaad ook dat je merkt dat die slang nog vast zit, hoewel je wanneer je flink de pest in hebt en de adrenaline door je lijf giert, je misschien even wat minder scherp bent. Dat is gewoon een stomme fout geweest van Albers.
Ik kan natuurlijk niet in het hoofd van Albers kijken, maar ik kan me voorstellen dat hij, toen hij zijn fout bemerkte, liever niet met slang en al aan het einde van de pitstraat (die in Magny-Cours al zo smal is) zou gaan staan en zo de boel, aangezien Spyker vrijwel bij de uitgang staat, blokkeren .. ÓF dat de reden is dat hij langer doorreed is natuurlijk gissen, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat dat, voorzover er over nagedacht is, een overweging is geweest..
  maandag 9 juli 2007 @ 18:15:37 #147
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51298621
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:00 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.ad.nl/dossiers/spyker/article1493233.ece

CA eruit als die niet betaald............
Ik vind dit wat een vaag verhaal..
Albers is in dienst van SpykerF1 en wordt juist door officiëel door het team betaald, in die zin is hij géén pay-driver..
Lodewijk Varossieau (ex-manager) schijnt een aantal deals/afspraken over aantrekken van sponsors en het verkopen van merchandising te hebben gemaakt, die aantallen worden niet gehaald en daar moet dan nu CA BV, de partij die in Christijan Albers' loopbaan investeert, voor opdraaien?? Maar dat maakt Albers dan toch juist wél weer een pay-driver?? Dan moest hij dus wél geld/sponsoring meebrengen??

Iemand die van de hoed en de rand weet??

Overigens, mochten er inderdaad betalingsafspraken bestaan die niet (kunnen) worden nagekomen, dan is het waarschijnlijk terecht einde oefening.. Ik vraag me echter af hoe het met de positie van Sutil zit, hoeveel sponsoring neemt die eigenlijk mee??
pi_51298798
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik vind dit wat een vaag verhaal..
Albers is in dienst van SpykerF1 en wordt juist door officiëel door het team betaald, in die zin is hij géén pay-driver..
Lodewijk Varossieau (ex-manager) schijnt een aantal deals/afspraken over aantrekken van sponsors en het verkopen van merchandising te hebben gemaakt, die aantallen worden niet gehaald en daar moet dan nu CA BV, de partij die in Christijan Albers' loopbaan investeert, voor opdraaien?? Maar dat maakt Albers dan toch juist wél weer een pay-driver?? Dan moest hij dus wél geld/sponsoring meebrengen??

Iemand die van de hoed en de rand weet??

Overigens, mochten er inderdaad betalingsafspraken bestaan die niet (kunnen) worden nagekomen, dan is het waarschijnlijk terecht einde oefening.. Ik vraag me echter af hoe het met de positie van Sutil zit, hoeveel sponsoring neemt die eigenlijk mee??
Elke F1-coureur is een paydriver, zelfs Michael Schumacher was dat. Die bracht ook sponsoren mee naar het team. De sponsoren betalen een bepaald bedrag aan het team en uit dat bedrag wordt dan weer het salaris betaald voor de coureur. Strikt gezien is hij dus geen paydriver omdat het team hem betaald, maar het geld komt gewoon van sponsoren af.

Over de situatie zoals hij nu is bij Albers kan ik niet oordelen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze van hem af willen en dit nu aangrijpen als middel. Misschien zit Marcel B. er wel achter, zodat Giedo in die bak terechtkomt...
  maandag 9 juli 2007 @ 18:21:15 #149
65960 sanger
pi_51298812
Sutil nam ook minder mee dan gewenst was.....

Vooraf aan het seizoen heeft Spyker gezegd dat Albers geen sponsoren hoefde mee te nemen. Meerdere malen zelfs. Daarom vind ik dit een vreemd verhaal.

Nog vreemder is dat alleen de meer onbetrouwbare bronnen (ja ook AD) het melden, een GPUpdate bv niet.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:31:20 #150
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51299125
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Elke F1-coureur is een paydriver, zelfs Michael Schumacher was dat. Die bracht ook sponsoren mee naar het team. De sponsoren betalen een bepaald bedrag aan het team en uit dat bedrag wordt dan weer het salaris betaald voor de coureur. Strikt gezien is hij dus geen paydriver omdat het team hem betaald, maar het geld komt gewoon van sponsoren af.

Over de situatie zoals hij nu is bij Albers kan ik niet oordelen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze van hem af willen en dit nu aangrijpen als middel. Misschien zit Marcel B. er wel achter, zodat Giedo in die bak terechtkomt...
Ik doelde er op dat Albers, althans zo werd voor aanvang van het seizoen gezegd, géén sponsoren hoefde mee te brengen, dat het geen verplichting is/was.. Natuurlijk neemt iedere coureur sponsoren mee, al dan niet persoonlijke. Maar juist omdat hij dat niet hoeft, kan SpykerF1 hem hierom er toch nooit uit zetten??

Wie weet inderdaad welke krachten hier achter de schermen bezig zijn. Het zou wel erg jammer zijn wanneer Albers, juist nu hij de strijd met Sutil aan lijkt te kunnen gaan, uit de Spyker wordt gehaald..

En wat sanger inderdaad zegt, er zijn maar een paar bronnen die hier over spreken. Zou de financiële nood dusdanig hoog zijn dat ze er dan nu maar een pay-driver in gooien?? Dan heeft Spyker bij mij meteen ook flink afgedaan..
pi_51299768
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik doelde er op dat Albers, althans zo werd voor aanvang van het seizoen gezegd, géén sponsoren hoefde mee te brengen, dat het geen verplichting is/was.. Natuurlijk neemt iedere coureur sponsoren mee, al dan niet persoonlijke. Maar juist omdat hij dat niet hoeft, kan SpykerF1 hem hierom er toch nooit uit zetten??

Wie weet inderdaad welke krachten hier achter de schermen bezig zijn. Het zou wel erg jammer zijn wanneer Albers, juist nu hij de strijd met Sutil aan lijkt te kunnen gaan, uit de Spyker wordt gehaald..

En wat sanger inderdaad zegt, er zijn maar een paar bronnen die hier over spreken. Zou de financiële nood dusdanig hoog zijn dat ze er dan nu maar een pay-driver in gooien?? Dan heeft Spyker bij mij meteen ook flink afgedaan..
Ik heb überhaupt die uitspraken aan het begin van het seizoen nooit begrepen. Iedereen weet dat Spyker sponsoren heeft die via Albers bij het team zijn terechtgekomen. Misschien is het verschil dat de sponsoren hun naam direct aan het team Spyker hebben verbonden en dat ze daarom geen sponsoren van Albers genoemd werden. Blijkbaar zit de vork toch niet zo in de steel. We zullen misschien wel nooit achter de exacte constructie komen.

Ik wacht het allemaal wel af.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:58:42 #152
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51299951
quote:
Het Oranje-feest is ook komend seizoen compleet. Christijan Albers komt ook volgend jaar uit voor het Formule 1-team van Spyker. Dat werd vanmorgen in Sjanghai bekend gemaakt.

"Het is natuurlijk fantastisch dat ik mijn plek binnen het team kan behouden. Dat het nu een Nederlands team is, is helemaal mooi. Maar het beste is nog dat ze besloten hebben me te betalen om hun auto te besturen. Beter kan ik niet wensen voor mijn derde jaar in Formule 1."

"Natuurlijk ben ik enorm enthousiast over de nieuwe eigenaren van het team, hun toewijding, de komst van Mike Gascoyne en de motorendeal die binnenkort bekend wordt gemaakt. De basis voor een goed team is er al, iedereen is bovendien enorm gemotiveerd. Ik kijk dan ook uit naar volgend jaar”, aldus de Nederlander.

,,In eerste instantie wilden we alleen Albers’ verloofde Liselore houden en Christijan laten verhuizen in de paddock”, grapt teambaas Colin Kolles. "Maar naarmate het seizoen vorderde, werd Christijan alsmaar sneller. Sneller zelfs dan we dachten dat de auto aan kon. Albers versterkte daarmee zijn onderhandelingspositie. Volgend jaar is hij bovendien een getrouwd man en heeft hij dus twee bazen die ervoor zorgen dat hij presteert.”

,,Christijan heeft zijn positie in het team verdiend", zegt F1-directeur Michiel Mol van Spyker. Hij is blij een landgenoot aan boord te hebben voor het eerste volledige debuutseizoen van Spyker in Formule 1. "Zijn prestaties weerspiegelen het vertrouwen dat ik samen met de andere sponsors zijn hele carrière al heb gehad.”
Het leek nog zo mooi..
  maandag 9 juli 2007 @ 19:19:56 #153
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51300706
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Het leek nog zo mooi..
niet bashen he

tvp, dus
Calm down, please!
  maandag 9 juli 2007 @ 19:26:36 #154
65960 sanger
pi_51300895
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

niet bashen he

tvp, dus
Het heeft meer weg van spammen
  maandag 9 juli 2007 @ 19:35:16 #155
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51301145
Ik ontken alles.. Dat ik alle geruchten en roddels omtrent CA de wereld in heb geholpen, dat ik verantwoordelijk ben voor het aanstellen (lekker dubbel trouwens.. leuke woordspeling als je een 'basher' bent..) van Christijan Albers in de F1. Ja, zelfs ontken ik ook dat ik Chris op de Nürburgring ga vervangen..
Dat ik Spyker en Chris hier sta te verdedigen is trouwens slechts om de schijn op te houden.. Eigenlijk ben ik, o, nee, dat mag ik niet zeggen.. Wie is de Mol??

Genoeg gebagger, nu eerst even weg vanavond. Ciao
  maandag 9 juli 2007 @ 19:35:35 #156
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51301154
[ventileer mode]
Trouwens ... WAT een lul die Varossieau. Altijd al gevonden.

Albers is nou niet echt een bijzondere coureur (behalve dat hij 1 van een zeer select groupje Nederlandse F1 coureurs is) maar geef 'm dan wel een eerlijke kans om te racen.

NATUURLIJK is dit de reden dat ze uit elkaar zijn. Ik dacht eerst dat het een zegen was maar blijkt dus dat Varossieau waarschijnlijk nog een aardig dikke vinger in de sponsor-pap heeft en een wrok.
Is dat niet het geval dan heeft hij cont(r)acten gemaakt met sponsors voor zichzelf en niet voor Albers.

Ik hoop dat alle NL coureurs ver weg blijven van deze inkopende Huub-achtige manager.

[/ventileer mode]
Calm down, please!
  maandag 9 juli 2007 @ 19:37:41 #157
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51301205
Voordat ik defintief weg ben, helemaal met bovenstaande eens.. Dit moet wel de reden van de breuk zijn, kan bijna niet anders. Varossieau
  maandag 9 juli 2007 @ 19:38:28 #158
65960 sanger
pi_51301228
Toevallig zat ik daar ook aan te denken Googol
  maandag 9 juli 2007 @ 19:48:33 #159
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51301553
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:38 schreef sanger het volgende:
Toevallig zat ik daar ook aan te denken Googol
Is geen toeval meer ... ik denk dat de wijzende vinger voor deze blunder definitief op Varossieau gericht kan blijven. Natuurlijk is het een harde F1-wereld en gaan zelfs mensen als Weber en Schumacher uit elkaar... maar toch niet zakkenvullen voor je het uberhaupt geprobeerd hebt, zeg!

Albers probeert het echt wel ... dat zie je JUIST aan blunders als in Magny Cours. Iedereen is het er mee eens dat dat kwam door de druk en er zou geen druk zijn als hij niet keihard aan het proberen was.
Als Albers bezig was met een glorie-momentje of een zakkenvul-run dan zou je 'm ook nooit voor de camera zien.

Die Varossieau heeft 't in deze downfall VEUL te makkelijk gehad. Opmerkelijk goed getimede exit, klootzak!
Calm down, please!
  maandag 9 juli 2007 @ 20:14:51 #160
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_51302345
Googol, schrijf daar een blog over. Serieus.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 9 juli 2007 @ 20:16:18 #161
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51302385
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef NJ het volgende:
Googol, schrijf daar een blog over. Serieus.
O_O ga ik eens op zitten ...

serieus?
Calm down, please!
pi_51302949
quote:
Sneller zelfs dan we dachten dat de auto aan kon.
Gut, wat hadden ze toch veel vertrouwen in die bak...
Wel 'aardig' dat ze Chris deze pluim nog in z'n reet steken

Over die betalingsproblemen: ik dacht dat het een sponsorprobleem - dankzij Varossieau - was... Niet - direct - dat van Chris.
  maandag 9 juli 2007 @ 20:39:53 #163
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_51303256
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

serieus?
Ik was bang dat het nogal 'sarcastisch' over zou komen. Vandaar de toevoeging. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 9 juli 2007 @ 21:19:34 #164
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51304469
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik was bang dat het nogal 'sarcastisch' over zou komen. Vandaar de toevoeging. .
on it (al effe maar m'n internet knalde er net uit )
Calm down, please!
pi_51304550
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Is geen toeval meer ... ik denk dat de wijzende vinger voor deze blunder definitief op Varossieau gericht kan blijven. Natuurlijk is het een harde F1-wereld en gaan zelfs mensen als Weber en Schumacher uit elkaar... maar toch niet zakkenvullen voor je het uberhaupt geprobeerd hebt, zeg!

Albers probeert het echt wel ... dat zie je JUIST aan blunders als in Magny Cours. Iedereen is het er mee eens dat dat kwam door de druk en er zou geen druk zijn als hij niet keihard aan het proberen was.
Als Albers bezig was met een glorie-momentje of een zakkenvul-run dan zou je 'm ook nooit voor de camera zien.

Die Varossieau heeft 't in deze downfall VEUL te makkelijk gehad. Opmerkelijk goed getimede exit, klootzak!
Interessante insteek Googol, nog niet eens bij stilgestaan.
pi_51304658
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Interessante insteek Googol, nog niet eens bij stilgestaan.
Zeer interessant. Vond toen ik het las ook al een beetje te toevallig overkomen. Dus het zou me niets verbazen als dit heel dicht bij de waarheid zit.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:53:48 #167
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51308084
NJ :

check queue ^^ en feedback in samenwerkingstopic, svp

edit ... KRIJG DE ... weg! (te lang over gedaan?
Calm down, please!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 07:34:00 #168
65960 sanger
pi_51314684
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

O_O ga ik eens op zitten ...

serieus?
Als jij een leuk stuk fabriceert kun je hem submitten op FOK!sport
  dinsdag 10 juli 2007 @ 07:36:02 #169
65960 sanger
pi_51314688
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Sally het volgende:
Over die betalingsproblemen: ik dacht dat het een sponsorprobleem - dankzij Varossieau - was... Niet - direct - dat van Chris.
CA zegt ook gewoon: ik ben in dienst van het team. Daarvoor heb ik 80 dagen sponsorverplichtingen.

Het hangt er imo vanaf of het contract tussen CA persoonlijk en Spyker is gesloten of tussen CA BV en Spyker. Als het tussen CA persoonlijk en Spyker is kunnen ze de persoon CA nooit uit de auto gooien als de CA BV haar verplichtingen niet nakomt. Natuurlijk is dan wel zijn zitje voor volgend seizoen meteen weggespoeld.
pi_51314770
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef Googolplexian het volgende:
NJ :

check queue ^^ en feedback in samenwerkingstopic, svp

edit ... KRIJG DE ... weg! (te lang over gedaan?
quote:
Elke 5 minuten Auto-herstelinformatie opslaan
pi_51316032
Over en uit voor Albers ? volgens RTLGP zal Klien instappen voor een aantal races, in de tussentijd zal Spyker een rijder zoeken voor de rest van het seizoen.

http://www.rtl.nl/(/sport(...)es/070710_spyker.xml

http://f1.gpupdate.net/nl(...)lbers-op-non-actief/
-
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:38:56 #172
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_51316069
Yep, Albers per direct op non actief...

http://f1.gpupdate.net/nl(...)lbers-op-non-actief/
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_51316254
Allard Kalf zei het ook net op 538. Niet verrassend.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:51:03 #174
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51316284
zonde

gaat dus echt om geld
pi_51316307
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:51 schreef kepler het volgende:
zonde

gaat dus echt om geld
Je kan de F1 moeilijk een liefdadigheidsinstelling noemen. Of je moet zo goed zijn als Hamilton.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:55:08 #176
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_51316370
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:51 schreef kepler het volgende:
zonde

gaat dus echt om geld
Yep, Albers was een pay drivers. Als je echt goed bent krijg je salaris, anders moet je betalen om te kunnen racen. Jammer maar helaas voor Albers...
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:55:46 #177
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51316383
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan de F1 moeilijk een liefdadigheidsinstelling noemen. Of je moet zo goed zijn als Hamilton.
Dat snap ik ook wel

maar hij is dus niet 'ontslagen' omdat hij te langzaam is
pi_51316393
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En zelfs Hamilton kwam er alleen met steun van anderen. Als ze dit niet oplossen vrees ik dat we CA volgend jaar gewoon weer in DTM zullen zien.

Ik denk dat de modjes het druk gaan krijgen in dit topic vandaag
pi_51316422
Ondanks dat ik niet weg van christian ben , vind ik dit wel erg zuur voor hem.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:03:23 #180
65960 sanger
pi_51316545
pi_51316608
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef sanger het volgende:
Albers op non-actief
ik wordt er nog steeds niet vrolijk van.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:05:52 #182
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_51316612
Opgelost, slotje.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_51316671
Daar hebben ze nog best lang over gedaan om dat te beslissen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:09:30 #184
65960 sanger
pi_51316708
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Opgelost, slotje.
pi_51316727
quote:
Opgelost, slotje.

De bashers zullen nu toch een andere hobby moeten gaan zoeken.
pi_51316728
ik snap serieus niet dat jullie dit allemaal sort of leuk vinden.
pi_51316750
quote:
Opgelost, slotje.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:14:12 #188
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51316839
eens met ziggy, en over die hobby Elmar, vrees niet ik vermaak me ook zonder hem wel!!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:19:11 #189
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_51316955
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
Sorry, eerste ingeving. En ja, het is erg sneu voor Albers en voor de Nederlandse autosport in het algemeen, dat ben ik met je eens.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_51316962
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
Leuk is anders, maar ik ga hem nou niet echt missen. Het is leuk als er een Nederlander meerijdt maar ook niet meer dan dat. Al is de manier waarop hij aan de kant wordt gezet wel heel lullig.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
eens met ziggy, en over die hobby Elmar, vrees niet ik vermaak me ook zonder hem wel!!
Dat is mooi.
pi_51317216
Ik zal albers opzich niet missen. Ik vind het feit dat blijkbaar de nederlandse sponsers niet te vertrouwen zijn gewoon kut , want op deze manier is er voor een nederlander geen f1 te rijden. Ze zullen zich altijd moeten inkopen en als een sponser dan halverwege het seizoen de geldkraan dichtdraait. houd het snel op.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:48:15 #192
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51317747
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Yep, Albers was een pay drivers. Als je echt goed bent krijg je salaris, anders moet je betalen om te kunnen racen. Jammer maar helaas voor Albers...
Dat begrip is volkomen achterhaald. Schumacher was op die manier ook een paydriver, als bedoeld wordt dat iemand sponsors meeneemt naar het team.

Overigens kreeg Albers gewoon een salaris.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:50:48 #193
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51317818
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:28 schreef Joene het volgende:
Ik zal albers opzich niet missen. Ik vind het feit dat blijkbaar de nederlandse sponsers niet te vertrouwen zijn gewoon kut , want op deze manier is er voor een nederlander geen f1 te rijden. Ze zullen zich altijd moeten inkopen en als een sponser dan halverwege het seizoen de geldkraan dichtdraait. houd het snel op.
Ik mocht die Joep van Nieuwenhuizen toch al niet, maar hier baal ik flink van. Dat uitendelijk een man dit kan laten ploffen voor nog geen miljoen. Je zou haast denken dat het een-tweetje met een zekere ex-manager was...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:51:16 #194
65960 sanger
pi_51317834
Albers kreeg salaris, en hoefde geen sponsoren mee te brengen. Dat heeft het team bekend gemaakt voor dit seizoen. De hele constructie is dus niet echt helder imo.

Overigens is Alonso ook paydriver geworden. Hij nam namelijk Santander en Telefonica mee als sponsoren naar McLaren....
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:57:54 #195
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51318004
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef sanger het volgende:

Overigens is Alonso ook paydriver geworden. Hij nam namelijk Santander en Telefonica mee als sponsoren naar McLaren....
Dat zal nooit geen voorwaarde geweest zijn van McLaren, die sponsors zijn in het kielzog van het succes van Alonso meeverhuisd.
En hij krijgt natuurlijk een mooi zes cijferig salaris van McLaren.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:58:08 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51318006
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef sanger het volgende:
Albers kreeg salaris, en hoefde geen sponsoren mee te brengen. Dat heeft het team bekend gemaakt voor dit seizoen. De hele constructie is dus niet echt helder imo.

Wow, waar haal je die onzin vandaan .
Alonso is na Kimi de best betaalde coureur .
Ik geloof dat McLaren hem iets van 20 miljoen POND betaalt dit seizoen.
Dat ie sponsors meeneemt is leuk, maar dat maakt hem geen paydriver .
Albers is ontslagen omdat ie z'n betalingen niet kon voldoen. Ergo.......
-
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:58:36 #197
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51318021
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Alleen zal dat geen voorwaarde geweest zijn van McLaren, dat zijn sponsors die in het kielzog van het succes van Alonso meeverhuizen.
En hij krijgt natuurlijk een mooi zes cijferig salaris van McLaren.
Maak daar maar 8 cijferig van .
-
pi_51318042
Alonso een pay-driver .
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:00:03 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51318060
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maak daar maar 8 cijferig van .
euh idd ja bedoelde eigenlijk met 6 nullen, maar dat kunnen er ook wel 7 zijn
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:00:16 #200
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51318068
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alonso een pay-driver .
Singer houdt er een beetje z'n eigen waarheid op na.
Hij vindt ook dat de lollipop man schuldig was bij het incident op Magny Cours .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')