Ik heb überhaupt die uitspraken aan het begin van het seizoen nooit begrepen. Iedereen weet dat Spyker sponsoren heeft die via Albers bij het team zijn terechtgekomen. Misschien is het verschil dat de sponsoren hun naam direct aan het team Spyker hebben verbonden en dat ze daarom geen sponsoren van Albers genoemd werden. Blijkbaar zit de vork toch niet zo in de steel. We zullen misschien wel nooit achter de exacte constructie komen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat Albers, althans zo werd voor aanvang van het seizoen gezegd, géén sponsoren hoefde mee te brengen, dat het geen verplichting is/was.. Natuurlijk neemt iedere coureur sponsoren mee, al dan niet persoonlijke. Maar juist omdat hij dat niet hoeft, kan SpykerF1 hem hierom er toch nooit uit zetten??
Wie weet inderdaad welke krachten hier achter de schermen bezig zijn. Het zou wel erg jammer zijn wanneer Albers, juist nu hij de strijd met Sutil aan lijkt te kunnen gaan, uit de Spyker wordt gehaald..
En wat sanger inderdaad zegt, er zijn maar een paar bronnen die hier over spreken. Zou de financiële nood dusdanig hoog zijn dat ze er dan nu maar een pay-driver in gooien?? Dan heeft Spyker bij mij meteen ook flink afgedaan..![]()
Het leek nog zo mooi..quote:Het Oranje-feest is ook komend seizoen compleet. Christijan Albers komt ook volgend jaar uit voor het Formule 1-team van Spyker. Dat werd vanmorgen in Sjanghai bekend gemaakt.
"Het is natuurlijk fantastisch dat ik mijn plek binnen het team kan behouden. Dat het nu een Nederlands team is, is helemaal mooi. Maar het beste is nog dat ze besloten hebben me te betalen om hun auto te besturen. Beter kan ik niet wensen voor mijn derde jaar in Formule 1."
"Natuurlijk ben ik enorm enthousiast over de nieuwe eigenaren van het team, hun toewijding, de komst van Mike Gascoyne en de motorendeal die binnenkort bekend wordt gemaakt. De basis voor een goed team is er al, iedereen is bovendien enorm gemotiveerd. Ik kijk dan ook uit naar volgend jaar”, aldus de Nederlander.
,,In eerste instantie wilden we alleen Albers’ verloofde Liselore houden en Christijan laten verhuizen in de paddock”, grapt teambaas Colin Kolles. "Maar naarmate het seizoen vorderde, werd Christijan alsmaar sneller. Sneller zelfs dan we dachten dat de auto aan kon. Albers versterkte daarmee zijn onderhandelingspositie. Volgend jaar is hij bovendien een getrouwd man en heeft hij dus twee bazen die ervoor zorgen dat hij presteert.”
,,Christijan heeft zijn positie in het team verdiend", zegt F1-directeur Michiel Mol van Spyker. Hij is blij een landgenoot aan boord te hebben voor het eerste volledige debuutseizoen van Spyker in Formule 1. "Zijn prestaties weerspiegelen het vertrouwen dat ik samen met de andere sponsors zijn hele carrière al heb gehad.”
Het heeft meer weg van spammenquote:
Is geen toeval meer ... ik denk dat de wijzende vinger voor deze blunder definitief op Varossieau gericht kan blijven. Natuurlijk is het een harde F1-wereld en gaan zelfs mensen als Weber en Schumacher uit elkaar... maar toch niet zakkenvullen voor je het uberhaupt geprobeerd hebt, zeg!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:38 schreef sanger het volgende:
Toevallig zat ik daar ook aan te denken Googol
O_O ga ik eens op zitten ...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef NJ het volgende:
Googol, schrijf daar een blog over. Serieus.
Gut, wat hadden ze toch veel vertrouwen in die bak...quote:Sneller zelfs dan we dachten dat de auto aan kon.
Ik was bang dat het nogal 'sarcastisch' over zou komen. Vandaar de toevoeging.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was bang dat het nogal 'sarcastisch' over zou komen. Vandaar de toevoeging..
Interessante insteek Googol, nog niet eens bij stilgestaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is geen toeval meer ... ik denk dat de wijzende vinger voor deze blunder definitief op Varossieau gericht kan blijven. Natuurlijk is het een harde F1-wereld en gaan zelfs mensen als Weber en Schumacher uit elkaar... maar toch niet zakkenvullen voor je het uberhaupt geprobeerd hebt, zeg!
Albers probeert het echt wel ... dat zie je JUIST aan blunders als in Magny Cours. Iedereen is het er mee eens dat dat kwam door de druk en er zou geen druk zijn als hij niet keihard aan het proberen was.
Als Albers bezig was met een glorie-momentje of een zakkenvul-run dan zou je 'm ook nooit voor de camera zien.
Die Varossieau heeft 't in deze downfall VEUL te makkelijk gehad. Opmerkelijk goed getimede exit, klootzak!
Zeer interessant. Vond toen ik het las ook al een beetje te toevallig overkomen. Dus het zou me niets verbazen als dit heel dicht bij de waarheid zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Interessante insteek Googol, nog niet eens bij stilgestaan.
Als jij een leuk stuk fabriceert kun je hem submitten op FOK!sportquote:Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O_O ga ik eens op zitten ...![]()
serieus?
CA zegt ook gewoon: ik ben in dienst van het team. Daarvoor heb ik 80 dagen sponsorverplichtingen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Sally het volgende:
Over die betalingsproblemen: ik dacht dat het een sponsorprobleem - dankzij Varossieau - was... Niet - direct - dat van Chris.
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef Googolplexian het volgende:
NJ :
check queue ^^ en feedback in samenwerkingstopic, svp![]()
edit ... KRIJG DE ... weg! (te lang over gedaan?
quote:Elke 5 minuten Auto-herstelinformatie opslaan
Je kan de F1 moeilijk een liefdadigheidsinstelling noemen. Of je moet zo goed zijn als Hamilton.quote:
Yep, Albers was een pay drivers. Als je echt goed bent krijg je salaris, anders moet je betalen om te kunnen racen. Jammer maar helaas voor Albers...quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan de F1 moeilijk een liefdadigheidsinstelling noemen. Of je moet zo goed zijn als Hamilton.
En zelfs Hamilton kwam er alleen met steun van anderen. Als ze dit niet oplossen vrees ik dat we CA volgend jaar gewoon weer in DTM zullen zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan de F1 moeilijk een liefdadigheidsinstelling noemen. Of je moet zo goed zijn als Hamilton.
ik wordt er nog steeds niet vrolijk van.quote:
quote:
Sorry, eerste ingeving. En ja, het is erg sneu voor Albers en voor de Nederlandse autosport in het algemeen, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
ik snap serieus niet dat jullie dit allemaal sort of leuk vinden.
Leuk is anders, maar ik ga hem nou niet echt missen. Het is leuk als er een Nederlander meerijdt maar ook niet meer dan dat. Al is de manier waarop hij aan de kant wordt gezet wel heel lullig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
ik snap serieus niet dat jullie dit allemaal sort of leuk vinden.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:14 schreef TJDoornbos het volgende:
eens met ziggy, en over die hobby Elmar, vrees niet ik vermaak me ook zonder hem wel!!
Dat begrip is volkomen achterhaald. Schumacher was op die manier ook een paydriver, als bedoeld wordt dat iemand sponsors meeneemt naar het team.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Yep, Albers was een pay drivers. Als je echt goed bent krijg je salaris, anders moet je betalen om te kunnen racen. Jammer maar helaas voor Albers...![]()
Ik mocht die Joep van Nieuwenhuizen toch al niet, maar hier baal ik flink van. Dat uitendelijk een man dit kan laten ploffen voor nog geen miljoen. Je zou haast denken dat het een-tweetje met een zekere ex-manager was...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:28 schreef Joene het volgende:
Ik zal albers opzich niet missen. Ik vind het feit dat blijkbaar de nederlandse sponsers niet te vertrouwen zijn gewoon kut , want op deze manier is er voor een nederlander geen f1 te rijden. Ze zullen zich altijd moeten inkopen en als een sponser dan halverwege het seizoen de geldkraan dichtdraait. houd het snel op.
Dat zal nooit geen voorwaarde geweest zijn van McLaren, die sponsors zijn in het kielzog van het succes van Alonso meeverhuisd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef sanger het volgende:
Overigens is Alonso ook paydriver geworden. Hij nam namelijk Santander en Telefonica mee als sponsoren naar McLaren....
Wow, waar haal je die onzin vandaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef sanger het volgende:
Albers kreeg salaris, en hoefde geen sponsoren mee te brengen. Dat heeft het team bekend gemaakt voor dit seizoen. De hele constructie is dus niet echt helder imo.
Overigens is Alonso ook paydriver geworden. Hij nam namelijk Santander en Telefonica mee als sponsoren naar McLaren....
Maak daar maar 8 cijferig vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen zal dat geen voorwaarde geweest zijn van McLaren, dat zijn sponsors die in het kielzog van het succes van Alonso meeverhuizen.
En hij krijgt natuurlijk een mooi zes cijferig salaris van McLaren.
Singer houdt er een beetje z'n eigen waarheid op na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |