quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga echt niet moeilijk doen met uitrekenen per kilometer hoor. Als iedereen die meerijdt me 20 euro voor benzine geeft ben ik heel blij, maar ik sla t niet uit jeBen al lang blij dat ik niet alleen ga!
En ik werk ja, daarom reaguur ik zo weinig![]()
Dat sjeggik!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef sanger het volgende:
Het is wetelijk 0.19 ct / km onbelast iig. Volgens mijn boeken belastingwetgeving dan.
Zet die dan in de OP...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef sanger het volgende:
Vorige topic:
[F1] Spa-Francorchamps testsessie 10/11/12 juli!
Was ik vergetenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:32 schreef sanger het volgende:
Ohja, voor iedereen die gaat
Diegene die een fototoestel meenemen, kunnen jullie alle foto's naar mij mailen? Dan komt er een fotoverslag op FOK!sport
Diegene die er de 12de zijn wil ik de foto's ter plekke wel even kopieeren
als het mag natuurlijk
SD-kaartje ok?quote:
Prima, ik neem zo een kaartlees apparaatje meequote:
Done.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef sanger het volgende:
@Atreidez, c/p de link naar deze even in de laatste post van de vorige ajb
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Done.
Is een verrekijker nog handig?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:27 schreef Sally het volgende:
Ik ga er zo weer vandoor... Overleg/brainstormvergadering tot het eind van de middag!
Groetjes voor zo!
benner nog wel ff, maar ik moet niet de trein missen (en dus niet de bus...)quote:
Gaat me lukken, zelfs zonder fiets!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Atreidez het volgende:
Via kruising Kamperfoelie/Loosduinse Kade (JJ) kan ik naar kruising Louvesteinln/Erasmusweg (4-ele) en dan zo de nieuwe weg op bij t eind van de erasmusweg. Iets beters kan ik niet bedenken op t momentIk neem aan dat jullie wel naar die kruisingen kunnen komen? Als je geen fiets hebt ofzo dan kan ik natuurlijk wel ff een extra bochtje maken, maar tis meer de tijd dan de afstand die parten kan spelen dan (als ik moet zoeken enzo
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |